quote:hangt erg van de botteling en het vat af wat -vooral oudere -whisky kost.Op zaterdag 23 oktober 2010 04:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Is die Lagavulin echt zo duur?! Een tijdje terug zag ik in Duitsland een 16 jaar oude en die was 'maar' 50 euro de fles.
Net in de kroeg had een maat een glas Blue label besteld en daar heb ik ook een nipje van genomen. Best lekker spul, maar 17,50 euro per glas vind ik wel aan de hoge kant
quote:Had daar dan niet een linkje aan moeten hangen ergens?Op zaterdag 23 oktober 2010 08:38 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
kijk maar eens rond op deze website, als je in de prijslijst kijkt zal je zien hoe groot de variaties (ook binnen een merk) zijn
quote:daar heb je een puntOp zaterdag 23 oktober 2010 10:20 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Had daar dan niet een linkje aan moeten hangen ergens?
quote:Ja ik ben inderdaad al een fikse tijd niet hierzo geweest.... Beetje druk met van alles. Maar alles is wel goed. Met jou?Op zaterdag 23 oktober 2010 11:38 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
He Andy
Long time no seen
rustig hier, maar verder goed
quote:Ik heb gelukkig werk dus hebben zij 1 concurrent minder.Op zaterdag 23 oktober 2010 11:41 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Goed
Mocht je nog werk zoeken, je hebt concurrrentie gekregen. Etcetera en LB zijn ook op zoek
Grootste nieuws: Soempie gaat trouwen![]()
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 09:33 schreef MadMaster het volgende:
Morgen...
Nieuwe pillen tegen de migraine gekregen en die werken perfect. Heb eindelijk weer eens een nacht normaal geslapen...
quote:Cool!!Op zaterdag 23 oktober 2010 09:34 schreef MadMaster het volgende:
En over iPad's gesproken, vandaag ga ik er 1 kopen voor mw. MM's verjaardag a.s. woensdag...
quote:#durftevragen Hoeveel geld besteden de Yankees jaarlijks om een landstitel te behalen?Op zaterdag 23 oktober 2010 12:07 schreef lubje25 het volgende:
goed nieuws voor jou MM:
http://www.nu.nl/sport/23(...)orld-series-mis.html
quote:Ik zag het vanmorgen al op Teletekst...Op zaterdag 23 oktober 2010 12:07 schreef lubje25 het volgende:
goed nieuws voor jou MM:
http://www.nu.nl/sport/23(...)orld-series-mis.html
quote:Ik voel toch medelijden met de Yankees...Op zaterdag 23 oktober 2010 15:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zag het vanmorgen al op Teletekst...
quote:Die heb ik vorig jaar de World Series zien winnen, dus die moeten niet piepen...Op zaterdag 23 oktober 2010 15:55 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik voel toch medelijden met de Yankees...
quote:Nee, niet daarom.Op zaterdag 23 oktober 2010 16:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die heb ik vorig jaar de World Series zien winnen, dus die moeten niet piepen...
quote:Rosenborg BK, Chelsea en Red Bull Salzburg hadden en hebben anders wel veel successen geboekt.Op zaterdag 23 oktober 2010 16:10 schreef MadMaster het volgende:
Kampioenschappen kan je nu eenmaal niet kopen, je komt er hooguit bij in de buurt en af en toe heb je mazzel...
quote:Blue label vond ik zwaar tegenvallen voor het aantal euro's wat je er voor moet neerleggen.Op zaterdag 23 oktober 2010 04:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Is die Lagavulin echt zo duur?! Een tijdje terug zag ik in Duitsland een 16 jaar oude en die was 'maar' 50 euro de fles.
Net in de kroeg had een maat een glas Blue label besteld en daar heb ik ook een nipje van genomen. Best lekker spul, maar 17,50 euro per glas vind ik wel aan de hoge kant
quote:Apple maakt goede spullen, alleen is de prijs vaak wat hoog voor het gebodene.Op zaterdag 23 oktober 2010 02:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Een vraag. Waarom zijn zo veel mensen anti Mac?
Ik heb nu voor het eerst in 25 jaar weer een Apple product. En het bevalt goed.
quote:Mwa, dat valt op zich wel mee. Apple heeft alleen geen goedkope modellen, dat is iets anders. Als je niet alleen de hardware maar ook de rest vergelijkt valt het reuze mee, maar Apple heeft simpelweg niet het equivalent van een kastje hardware dat je voor 299 bij de Aldi kunt halen.Op zaterdag 23 oktober 2010 18:33 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Apple maakt goede spullen, alleen is de prijs vaak wat hoog voor het gebodene.
quote:De ipad valt in zijn soort nog wel mee, maar alle opties zijn bij apple altijd zo schreeuwend duur.Op zaterdag 23 oktober 2010 19:31 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Mwa, dat valt op zich wel mee. Apple heeft alleen geen goedkope modellen, dat is iets anders. Als je niet alleen de hardware maar ook de rest vergelijkt valt het reuze mee, maar Apple heeft simpelweg niet het equivalent van een kastje hardware dat je voor 299 bij de Aldi kunt halen.
Dat zie je ook aan de iPad: het enige wat ook maar een beetje in de buurt komt, de Samsung Galaxy Tab, is een stuk duurder. Maar je kunt wel voor minder 'een tablet' kopen..
quote:Hoi LubjeOp zondag 24 oktober 2010 00:55 schreef lubje25 het volgende:
Ondanks de bezuinigingen meld een deel van de nachtploeg zich bij deze
quote:dat is een mogelijkheid. Meestal denk ik daar pas de volgende dag aan
quote:Op zondag 24 oktober 2010 12:09 schreef Nembrionic het volgende:
Zo, gisteren naar de verkiezing van Het Lekkerste Bockbier van Nederland geweest. Erg leuk! De winnaar bij de standaardbokken dit jaar: Kasteel Bock
Dat was een kleine verrassing want dit was geloof ik de eerste keer dat ze er een maakten.
3e is de Ramses Lambok geworden, een kennis van me waar we ons voornoemde Hobbelpaard bij hebben gebrouwen.
Ook compleet nieuw voor de biermensen dus een mooie prestatie
De winnaar bij de zware bocken(dus boven 7%): Jopen Johannieten
Daarna met onze groep in Den Bosch gegeten bij Cafe Bar Le Duc alwaar ze ook een brouwerij hebben(Stadsbrouwer van Kollenburg), 1 Van hun bieren heeft ook meegedaan met de verkiezing.
Een lekker bier van ze: 't Kolleke Tripel
De eigenaar gaf ons nog een korte tour langs de ketels en heeft wat vragen beantwoord. Erg leuk!
quote:Zeker doenOp zondag 24 oktober 2010 12:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
![]()
Dit bericht sla ik even op voor mijn bezoek aan het Arendsnest in november.
Dank U!!!
quote:Ik ken geen complete lijst. Wel deze: http://www.cambrinus.nl/brw/BKBIER05.HTMVraagje: Is er ergens een website met alle Nederlandse (bock)bieren?
Ik heb vorig jaar een heel lekker bockbiertje gedronken en weet de naam niet meer.
Als ik het lees, denk ik dat het wel weer bovenkomt...
quote:Ik had nog een fles Hobbelpaard voor je mee kunnen nemenOp zondag 24 oktober 2010 12:41 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Bar le Duc kom ik eigenlijk nooit. Vind de kroeg niet leuk. Wel lekker bier
Ik zit regelmatig 2 kroegen verderop. Betere sfeer vind ik en ook prima bier
quote:Daar hebben we vorig jaar bij het Arendsnest het vat van leeggedronken...IJsbok
Gebrouwen sinds: 1998
Stamwortgehalte: 16.9
Alcoholpercentage: 9.0%
Soort: bok
Opmerkingen:
IJsbok is een bier van het type eisbock. Bij het zoeken naar een recept voor het uiteindelijke IJsbok werden de brouwmeesters geinspireerd door het Nova Zembla reisverslag "Om de Noord" van Gerrit de Veer uit 1957. Hierin is beschreven hoe de scheepsbemanning tot haar verbazing ontdekte dat diep in een bevroren bierfust een vloeistof was achtergebleven die uitstekend smaakte en waarbij alle kracht van het bier in dat kleine beetje vloeistof zat. De S.N.A.B. is erin geslaagd om dit proces na te bootsen waardoor een voor de bierliefhebber bijzonder bier beschikbaar is gekomen. Door middel van een vriesproces wordt het Ezelenbok in alcoholpercentage verhoogd van 7,5% naar 9% om het IJsbok te verkrijgen. zibb.nl/horeca: IJsbok lekkerste bockbier van land De IJsbok van de Stichting Noord-Hollandse Alternatieve Brouwers (SNAB) is afgelopen zaterdag in Lieshout verkozen tot het Lekkerste Bockbier van 2007. In het Bavaria Brouwerij caf waren zon 120 proevers present om in totaal liefst 36 verschillende bokbieren blind te proeven. In de finale moest de IJsbok afrekenen met vijf andere bieren. Hieronder ook de Ezelenbok. Het tweede bokbier van de SNAB eindigde uiteindelijk op de vierde plaats. Tweede werd de Winterbok van Brouwerij De Molen, derde de op Texel gebrouwen Texels Bock. De Winterse Christoffel Bok van brouwerij St. Christoffel werd vijfde. Namens de grote brouwers hield Amstel de eer hoog door als zesde te eindigen. Het Lekkerste Bockbier van Nederland wordt sinds 2001 georganiseerd. De eerste jaren bij verschillende biercafs, sinds vorig jaar is gekozen voor één finale, op één locatie. Dinsdag 16 oktober 2007, Sander van Werkhoven
quote:Ah ja de IJsbok is lekkerOp zondag 24 oktober 2010 13:14 schreef MadMaster het volgende:
Gevonden:
[..]
Daar hebben we vorig jaar bij het Arendsnest het vat van leeggedronken...
quote:Hartstikke blind. Er werd ook niets gezegd over percentages o.i.d. Er waren 6 tafels en iedere tafel kreeg een ander bier. Het was verdeeld over 2 voorrondes, een halve finale en een finale. Ik heb de 2e voorronde en de finale mogen doen.Op zondag 24 oktober 2010 13:54 schreef MadMaster het volgende:
Waa het een blindproeverij/-beoordeling dan?
Da's meestal wel het leukste en eerlijkste...
quote:Klinkt leukOp zondag 24 oktober 2010 14:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hartstikke blind. Er werd ook niets gezegd over percentages o.i.d. Er waren 6 tafels en iedere tafel kreeg een ander bier. Het was verdeeld over 2 voorrondes, een halve finale en een finale. Ik heb de 2e voorronde en de finale mogen doen.
In de voorrondes heb je ook het bocht en in de finale bijna alleen maar lekkere
quote:Niet verkeerd hoewel ik geen Orvalfan benOp zondag 24 oktober 2010 14:41 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Klinkt leuk
Ik heb vandaag ook weer wat aan mijn voorraad speciaalbier gedaan: een 'bak' Orval en, zoals eerder beloofd, twee keer twee Chimay Grande Reserve, uit 2008 en 2010 meegenomen uit België.
quote:Voor dat soort mensen heb ik nog genoeg ander bier staanOp zondag 24 oktober 2010 14:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Niet verkeerd hoewel ik geen Orvalfan ben
quote:In ieder geval Trappieter, Heksemiebier, Maneblusser( van Het Anker) en Valeir Extra.Verder geen flauw idee. Ze hebben namelijjk veel streekbieren en daarvan wil ik er juist een berg op de bonnefooi kopen. De geeikte bieren kun je overal wel halen.Op zondag 24 oktober 2010 15:06 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Voor dat soort mensen heb ik nog genoeg ander bier staan
Al enig idee wat je in Gent gaat halen? Ziet er goed uit wel
quote:Het heeft allemaal met smaak te makenOp zondag 24 oktober 2010 14:48 schreef MadMaster het volgende:
Met mijn keuze voor de 'IJsbok' als favoriet zie je wel dat ik er toch wel een beetje verstand van heb...
quote:10-0? WTF? Dat is SUPERslechtOp zondag 24 oktober 2010 16:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ben blij dat ik geen fan van Feijenoord ben...
10-0
quote:Het was supertof
quote:Dubieuze uitspraak want daar is er nog 1 gescoord.Op zondag 24 oktober 2010 16:58 schreef Ofyles2 het volgende:
Een pluspunt bij Feyenoord, slechter dan Vitesse tegen Ajax kan het nooit worden (12-1, red.).
quote:Bron: http://www.novationmusic.com/answerbase/en/article.php?id=640INSTRUCTIONS FOR PC
The 1st step is to download "MIDIOX" from www.midiox.com
Once downloaded, run the application.
Select the output port by clicking on the "select MIDI devices to open" icon. This is the one that looks like a blue MIDI connector.
Under MIDI Outputs click on the name of your MIDI interface so that it is highlighted blue and appears in the "Port Mapping" list. Select OK.
Connect a midi cable from the "midi out" of your chosen midi device to the "midi in" of your ReMOTE SL.
quote:Is er geen mogelijkheid tot een reset naar de factory settings, inclusief het OS?Op zondag 24 oktober 2010 17:49 schreef MadMaster het volgende:
Fuckerdefuckerdefuck....![]()
Net, op aanraden van de leverancier, de drivers van de virtuele server op mijn laptop voor mijn nieuwe keyboard geupdate.
Vervolgens de benodigde virtuele 'MIDI server'gestart, blijkt er een nieuwe optie 'Devices' toegevoegd te zijn.
Ik klik daarop, komt de melding 'You need to update the OS of your device'.
'OK' geklikt en op het keyboard zag ik de update uitgevoerd worden.
Uit en weer aanzetten van dat ding conform instructie en toen kwam de melding 'Need MIDI O/S' op de display van het keyboard.
Huh
Google even geraadpleegd en dan kom je bij dit verhaal:
[..]
Bron: http://www.novationmusic.com/answerbase/en/article.php?id=640
Lekker dan, ik heb helemaal geen MIDI-kabel aangesloten, omdat ik alleen met mijn laptop met dat ding werk en geen MIDI device heb. Heb wel een paar andere, echte synthesizers, maar die speel ik alleen stand-alone via de versterker.
Ik kan het MIDI OS dus helemaal niet updaten...
Boze mail naar Novation gestuurd met de vraag hoe ik de boel weer werkend kan krijgen zonder kosten te hoeven maken...
Kortom, fucked up nu en mijn keyboard is voorlopig uit de roulatie...![]()
quote:Niet voor zover ik kan terugvinden in de niet meegeleverde manual.Op zondag 24 oktober 2010 17:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Is er geen mogelijkheid tot een reset naar de factory settings, inclusief het OS?
quote:Ik had ook even gezocht en een forced update(wat je daar wil doen) is inderdaad alleen via MIDI uit te voeren volgens andere mensen met hetzelfde probloeemOp zondag 24 oktober 2010 18:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet voor zover ik kan terugvinden in de niet meegeleverde manual.
Dat is dus ook één van de vragen die ik gesteld heb...
Het apparaat reageert ook nergens meer op en toont alleen de foutmelding als je hem aanzet, behalve als ik 3 specifieke toetsen ingedrukt houdt als ik het apparaat opstart. Dan kom je wel in een soort van bewerkings-modus, maar geen idee wat ik dan aanricht. Er is nergens info over te vinden, behalve bij het artikel dat ik deels gequote heb...
Edit: Zie net dat wanneer je de 3 toetsen ingedrukt houdt bij het opstarten op de display de text 'Receive Operating System Update via MIDI Input'?' verschijnt, gevolgd door 'Proceed' en 'Cancel'. Maar ja, geen MIDI kabel in huis te vinden...
quote:Op zondag 24 oktober 2010 18:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik had ook even gezocht en een forced update(wat je daar wil doen) is inderdaad alleen via MIDI uit te voeren volgens andere mensen met hetzelfde probloeem
quote:Maar vast niks van te zien op de NL tv.Op zondag 24 oktober 2010 09:57 schreef MadMaster het volgende:
Finale World Series Baseball: Texas Rangers - San Francisco Giants
Top, da's weer eens wat anders dan de Phillies, Redsox, Cardinals of de Yankees...
quote:Samenvattingen vaak wel...Op zondag 24 oktober 2010 18:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar vast niks van te zien op de NL tv.
quote:
quote:Nee, ik was nog moe genoeg van het stappen op donderdag en vrijdag om het zaterdag niet al te laat te maken
quote:Misschien dat ESPN of NASN iets uitzendt, ik zal kijken wat ik kan doen...Op zondag 24 oktober 2010 18:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar vast niks van te zien op de NL tv.
quote:Op zondag 24 oktober 2010 21:25 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Misschien dat ESPN of NASN iets uitzendt, ik zal kijken wat ik kan doen...
quote:Veel plezier!!!!!!!!!!!!!Op zondag 24 oktober 2010 21:46 schreef MadMaster het volgende:
Misschien duik ik nog mobiel of vanuit de USA op, maar zo niet, dan tot over een week of 3...
Poppetje gezien, laptop dicht...
[ afbeelding ]
quote:
quote:Dit is de tip van de afgelopen vijf jaar.Op zondag 24 oktober 2010 22:06 schreef Etcetera het volgende:
Tip van de week: installeer in vredesnaam niet de nieuwe Windows Live Messenger versie, die is bagger
quote:Ja bijzonder kut he?Op zondag 24 oktober 2010 22:06 schreef Etcetera het volgende:
Tip van de week: installeer in vredesnaam niet de nieuwe Windows Live Messenger versie, die is bagger
quote:Ik heb eigenlijk best goede ervaringen met de klantenservice.Op zondag 24 oktober 2010 22:19 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Had er hier nog iemand problemen met de T-Mobile klantenservice?
quote:Ja dat had ik gevonden na even zoeken. Maar toen ik ontdekte dat je per se via internet je nickname moet wijzigen en dat niet via het programma kon, vond ik het wel best. Nu heb ik aMSNOp zondag 24 oktober 2010 22:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja bijzonder kut he?
Je hebt het hopelijk al wel weer voor elkaar dat je een enkel scherm hebt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |