quote:Die gast is zo overrated.
quote:Nou, dat vind ik niet.Op vrijdag 22 oktober 2010 21:24 schreef Greys het volgende:
Yvette heeft zo'n onsympathieke uitstraling
quote:Reageer je even goed af. Het is voor mij ideale bijposttijd.Op vrijdag 22 oktober 2010 21:26 schreef Karina het volgende:
Ik word echt bloedlink van al die reclame.
quote:Ze was wel goed, maar ze heeft een stem waar je van moet houden en een veel te hoog cher gehalte.Op vrijdag 22 oktober 2010 21:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben het eens met Greys wat betreft de uitstraling van Yvette.
Joan gaat natuurlijk door, zij is onwijs uniek. Gaafheid!
quote:ik ookOp vrijdag 22 oktober 2010 21:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
In de pauze sleept Jan Kooijman de televizier prijs voor grootste talent binnen. Jammer, ik had het van der Gijp wel gegund.
quote:Wijndrinktijd als ze zo doorgaan, ben ik straks dronkenOp vrijdag 22 oktober 2010 21:27 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Reageer je even goed af. Het is voor mij ideale bijposttijd.
quote:Ik heb ze niet echt op veel valse noten betraptOp vrijdag 22 oktober 2010 21:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Die Joshua en Davy waren bij vlagen echt vals. Maar de dames hebben totaal geen uitstraling.
quote:geen uitstraling is ook een uitstralingOp vrijdag 22 oktober 2010 21:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Die Joshua en Davy waren bij vlagen echt vals. Maar de dames hebben totaal geen uitstraling.
quote:Ik houd juist enorm van die stem. Daar mag ze van mij een cd van vullen.Op vrijdag 22 oktober 2010 21:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ze was wel goed, maar ze heeft een stem waar je van moet houden en een veel te hoog cher gehalte.
Ik hou daar niet vanDus puur op smaak gaat ze bij mij niet door
quote:Hoi!!Op vrijdag 22 oktober 2010 21:23 schreef Greys het volgende:
Joan is onze eigen Adele!
Wauw! Ik ben fan!
LeBeau!![]()
quote:Die samenzang strookt niet.Op vrijdag 22 oktober 2010 21:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb ze niet echt op veel valse noten betrapt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |