quote:Was in aflevering 1 zo en het blijft maar gaan...Op vrijdag 22 oktober 2010 21:17 schreef Shasty het volgende:
ik word echt zo kotsmisselijk van die familieshots, dat heeft dit programma toch helemaal niet nodig. Hou die troep lekker op SBSIk kijk hier om de nummers te horen, nu worden deze stopgezet om een of ander kansloos shot van de nog kanslozere familie te laten zien. Donder toch op.
quote:Ging er ook snel uitOp vrijdag 22 oktober 2010 21:18 schreef Karina het volgende:
Ik vind dat hippiekind wel leuk. En die blonde heeft dus met Idols meegedaan? Ik kan me haar niet herinneren.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 21:17 schreef henkde_j het volgende:
Dit wordt een eitje voor Poca Hontas.
quote:Als ik de voorstukjes meot geloven, deze aflevering alOp vrijdag 22 oktober 2010 21:19 schreef Karina het volgende:
BenMaar die komt natuurlijk pas in de derde battleaflevering.
quote:Dan pas?Op vrijdag 22 oktober 2010 21:19 schreef Karina het volgende:
BenMaar die komt natuurlijk pas in de derde battleaflevering.
quote:Geeft niet hoorOp vrijdag 22 oktober 2010 21:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
We zijn het steeds vaker niet met elkaar eens...
quote:Dat dacht ik dus ook al...Op vrijdag 22 oktober 2010 21:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als ik de voorstukjes meot geloven, deze aflevering al
quote:Oh ik dacht, hij is de "beste", dus die bewaren ze wel tot het laatst.Op vrijdag 22 oktober 2010 21:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als ik de voorstukjes meot geloven, deze aflevering al
quote:PocahontasOp vrijdag 22 oktober 2010 21:20 schreef Symphonic het volgende:
maar ik zal eerlijk zijn wie beter is
quote:Jup.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 21:21 schreef EilandjeOnline het volgende:
moeilijk, ik vind ze beiden niet zo goed
quote:Gewoon maar door naar de liveshows?Op vrijdag 22 oktober 2010 21:21 schreef Brighteyes het volgende:
Allebei weg?
Dit is echt bijna niet vol te houden met een flink slaapgebrek!![]()
quote:8 battles vanavond...Op vrijdag 22 oktober 2010 21:22 schreef BC88 het volgende:
Wtf komen er drie afleveringen van die battles, dacht dat het na vanavond wel gedaan was maar met dit tempo schiet niet op idd
quote:Dat hoor je nog welOp vrijdag 22 oktober 2010 21:22 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb de audities van Ben gemist, dus ik heb geen idee waarom iedereen zo'n fan van hem is!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |