quote:Het is een goede dag voor mij vandaagOp vrijdag 22 oktober 2010 17:08 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jaaa ! ben echt trots op je. Serieus !
quote:Mijn respect heb je op deze prachtige dag! Hier schijnt de zon nu ook. Dat is geen toeval!Op vrijdag 22 oktober 2010 17:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Het is een goede dag voor mij vandaag![]()
quote:Echt alles ging goed vandaag, en spannend dat het wasOp vrijdag 22 oktober 2010 17:13 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Mijn respect heb je op deze prachtige dag! Hier schijnt de zon nu ook. Dat is geen toeval!
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 17:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Echt alles ging goed vandaag, en spannend dat het was
quote:Hoezo ???Op vrijdag 22 oktober 2010 17:14 schreef 3rdRock het volgende:
nah, die TT vind ik wat overdreven....
quote:omGiel nou het gedrocht vd radio te nomen.....we hebben altijd miranda v holland nog!
quote:Hoezo niet? Totaal onzinnig die TT
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 17:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
omGiel nou het gedrocht vd radio te nomen.....we hebben altijd miranda v holland nog!
quote:Hanneke.Op vrijdag 22 oktober 2010 17:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
omGiel nou het gedrocht vd radio te nomen.....we hebben altijd miranda v holland nog!
quote:Nee joh morgen is het weekendOp vrijdag 22 oktober 2010 17:15 schreef -Hans- het volgende:
[..]. Nou hartstikke mooi ! Geniet ervan want morgen kan het best een slechte dag zijn
quote:Valt mij inderdaad ook op dat die wel erg vaak bellenOp vrijdag 22 oktober 2010 17:17 schreef alors het volgende:
waarom bellen er allemaal brabo's altijd?
omg denken dat Coen en Sander naar Reusel willen!!!!!!!!!!!!
quote:Neuh. Een redelijke voorgevel maar qua radio....Op vrijdag 22 oktober 2010 17:17 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Die heb ik nog nooit gehoord. Is dat wat??
quote:Oja, dat is waar ook ! Voor mij is het weekend vandaag al begonnen. Voelt opzich wel lekker
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 17:18 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Neuh. Een redelijke voorgevel maar qua radio....![]()
quote:Het is allemaal de schuld van NaatjeOp vrijdag 22 oktober 2010 17:16 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Hoezo niet? Totaal onzinnig die TT.
quote:Werk was vandaag uitzonderlijk leuk en spannendOp vrijdag 22 oktober 2010 17:18 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Oja, dat is waar ook ! Voor mij is het weekend vandaag al begonnen. Voelt opzich wel lekker. Heb alleen weinig bier in huis en dat is wel jammer. Morgen maar even wat meer scoren.
quote:volgens een tweet van hem wel ja
quote:ik zag haar 1 keer.....ja, ziet er leuk uit, maar haar presentatie ken ik niet....Op vrijdag 22 oktober 2010 17:18 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Neuh. Een redelijke voorgevel maar qua radio....![]()
quote:Hmm, is ie niet genomineerd voor een TV-ring?
quote:Brabant.Op vrijdag 22 oktober 2010 17:17 schreef alors het volgende:
waarom bellen er allemaal brabo's altijd?
omg denken dat Coen en Sander naar Reusel willen!!!!!!!!!!!!
quote:Wil je het met ons delen ??Op vrijdag 22 oktober 2010 17:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Werk was vandaag uitzonderlijk leuk en spannend
quote:+1
quote:
quote:Reusel hoeft van mij dan weer niet.
quote:Denk het welOp vrijdag 22 oktober 2010 17:43 schreef gerbenp het volgende:
gaan ze nu ook omdat ze vanmiddag gewonnen hebben 3FM "het beste station van Nederland" noemen?
quote:Ja, met dat spontane programma waar ze requests draaien... die dan heel toevallig allemaal al netjes aan elkaar gemixt zijn.Op vrijdag 22 oktober 2010 17:52 schreef -Hans- het volgende:
Nog een paar minuten en dan is het weer tijd voor de altijd vrolijke Bart A
quote:tijd om me op te frissen en vol te stoppen met voer zodat ik daarna nonstop michiel, gerard, tjibbe, rob, fred, jelmer, freek en de zuster kan luisteren!Op vrijdag 22 oktober 2010 17:53 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Ja, met dat spontane programma waar ze request draaien... die dan heel toevallig allemaal al netjes aan elkaar gemixt zijn.
quote:Haha inderdaad. En dan Bart weer helemaal blij omdat het zo soepel gingOp vrijdag 22 oktober 2010 17:53 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Ja, met dat spontane programma waar ze requests draaien... die dan heel toevallig allemaal al netjes aan elkaar gemixt zijn.
quote:Jij gaat een top vrijdagavond belevenOp vrijdag 22 oktober 2010 17:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
tijd om me op te frissen en vol te stoppen met voer zodat ik daarna nonstop michiel, gerard, tjibbe, rob, fred, jelmer, freek en de zuster kan luisteren!
quote:Eric (maar dat gebeurt dus niet), Michiel en RudyOp vrijdag 22 oktober 2010 17:46 schreef Waalwijker het volgende:
Wie zouden jullie eigenlijk graag in het Glazen Huis zien?![]()
Ik ga voor Gerard, Michiel en Domien.
quote:Ook angstig afgekaptOp vrijdag 22 oktober 2010 17:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Haha inderdaad. En dan Bart weer helemaal blij omdat het zo soepel ging.
Intro van Annie You Save Me... Angstig goed.
quote:Bart zit natuurlijk in Carré te wachten totdat ie z'n oeuvre-radio-award uitgereikt krijgt.Op vrijdag 22 oktober 2010 18:00 schreef 3rdRock het volgende:
paul3fm Paul Rabbering
Het weekend begint natuurlijk pas echt met een paar knallende platen. Ik ga ze zo opzetten. Vraag ze aan! #weekendrequest #3fm
zou dat betekenen dat Bart en morgen en overmorgen ook niet is???
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 18:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Bart zit natuurlijk in Carré te wachten totdat ie z'n oprotpremie uitgereikt krijgt.
quote:Giel is een gedrocht, roos is het zwarte gatOp vrijdag 22 oktober 2010 17:14 schreef 3rdRock het volgende:
nah, die TT vind ik wat overdreven....
quote:Joe.N1els: Begin vast diep adem te halen.... (the right way, the only way to kickoff your weekend is coming up: The Official Niels&Froukje Screamfest)
quote:Zelfs een zwart gat is daarvoor nog te klein.Op vrijdag 22 oktober 2010 18:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Giel is een gedrocht, roos is het zwarte gat
quote:wat zijn we weer positief ..Op vrijdag 22 oktober 2010 18:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Giel is een gedrocht, roos is het zwarte gat
quote:Die had ie nog niet eens kunnen instartenOp vrijdag 22 oktober 2010 18:10 schreef Waalwijker het volgende:
Kijk, Bart had nu bijvoorbeeld die uuropener volledig gecrasht.
quote:Op 21 maart 2009 maakt Bart een blunder door in z'n radioprogramma te zeggen dat de band Rigby dat jaar op Pinkpop zou staan. Later bleek dat zowel de bandleden als organisator Jan Smeets van niets wisten.
quote:ja
quote:Ik hoop 't niet voor 'm.Op vrijdag 22 oktober 2010 18:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja
Bartéén van de weinige dj's op 3FM die ik echt niet aan kan horen. Vroeger kwam hij hier nog weleens, is dat nog steeds?
quote:Spannend!Op vrijdag 22 oktober 2010 18:20 schreef 3rdRock het volgende:
heb rabberint getweet of bart a er t weekend ook niet is.....nog geen antwoord.
quote:wat is de keuze?Op vrijdag 22 oktober 2010 18:23 schreef Mexicaantje. het volgende:
Jongensss welke oorbellen moet ik indoen?
quote:Die eneOp vrijdag 22 oktober 2010 18:23 schreef Mexicaantje. het volgende:
quote:Die met het gouden randje !Op vrijdag 22 oktober 2010 18:23 schreef Mexicaantje. het volgende:
quote:Een man met oorbellenOp vrijdag 22 oktober 2010 18:23 schreef Mexicaantje. het volgende:
quote:True.Op vrijdag 22 oktober 2010 18:30 schreef 3rdRock het volgende:
don't speak. imho 1 van de mooiste breakupsongs.....
quote:omgOp vrijdag 22 oktober 2010 18:31 schreef 3rdRock het volgende:
die 1 oorbellen vind het leukste. die mag je indoen als wij een date hebben
quote:Kun je ze niet combineren of is dat technisch niet mogelijk??Op vrijdag 22 oktober 2010 18:31 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Welleke oorbelluh moet ik indoewn
quote:Je bent te oud.Op vrijdag 22 oktober 2010 18:31 schreef 3rdRock het volgende:
die 1 oorbellen vind het leukste. die mag je indoen als wij een date hebben
quote:tisser? oh, dat wisje nog niet?
quote:Nee da's niet mooi haha.Op vrijdag 22 oktober 2010 18:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Kun je ze niet combineren of is dat technisch niet mogelijk??
quote:volgens mijn paspoort misschien, maar ik zie er jonger uit en geestelijk.....;)
quote:
quote:
quote:Met Gerard en Michiel gouden combi
quote:2 oorbellen? dat lijk me wel logisch ja
quote:Dat is ook mijn voorkeur.Op vrijdag 22 oktober 2010 18:37 schreef themauster het volgende:
[..]
Met Gerard en Michiel gouden combi
quote:Agree!Op vrijdag 22 oktober 2010 18:37 schreef themauster het volgende:
[..]
Met Gerard en Michiel gouden combi
quote:Boontjes HAKKUH!Op vrijdag 22 oktober 2010 18:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]![]()
.
Party Animals. Damn, ga helemaal los hier. Bord in de handen en hakkuh maar.
quote:lege borden hoop ik voor je?Op vrijdag 22 oktober 2010 18:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]![]()
.
Party Animals. Damn, ga helemaal los hier. Bord in de handen en hakkuh maar.
quote:je had ze gewoon op de grond moeten leggen tijdens de hakkuhmix, welke het overleefd zouden hebben zou je kunnen dragenOp vrijdag 22 oktober 2010 18:38 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ja jongenssss waarom helpen jullie niet kiezen
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 18:39 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
je had ze gewoon op de grond moeten leggen tijdens de hakkuhmix, welke het overleefd zouden hebben zou je kunnen dragen
quote:ja, ik vond het ook vrij hard. wat zegt leeftijd nou? en ik heb oorbellenadvies gegeven. dat moet toch op zijn minst een date opleveren....
quote:Daar is goed over nagedacht ik hoor het al welOp vrijdag 22 oktober 2010 18:42 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ketting niet en de strikjes. Anders staat het zo hallo ik wil genomen worden maar dat wil ik helemaal niet.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 18:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Daar is goed over nagedacht ik hoor het al wel.
quote:QUOTED FOR TRUTH!!!!
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 18:42 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ketting niet en de strikjes. Anders staat het zo hallo ik wil genomen worden maar dat wil ik helemaal niet.
quote:Wel zo duidelijk.Op vrijdag 22 oktober 2010 18:42 schreef Mexicaantje. het volgende:
quote:Misschien moet je eens bij de plaatselijke Bijou Brigitte kijken.Op vrijdag 22 oktober 2010 18:43 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
![]()
zulke sieraden kom ik eigenlijk nooit tegen![]()
quote:In mijn jeugd moest je nog vragen om iemand te nemen. Tegenwoordig zijn daar blijkbaar al sieraden voorOp vrijdag 22 oktober 2010 18:43 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
![]()
zulke sieraden kom ik eigenlijk nooit tegen![]()
quote:het gaat me dan ook minder om de sieraden, meer om de personen die er aan vast zittenOp vrijdag 22 oktober 2010 18:44 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Misschien moet je eens bij de plaatselijke Bijou Brigitte kijken.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 18:44 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik bedoel maar, Breezer is goed maar het moet natuurlijk niet overdreven worden.
quote:Of wel.
quote:GADVERDAMME.Op vrijdag 22 oktober 2010 18:45 schreef 3rdRock het volgende:
ah, gelukkig. mijn appel-rozijnenyoghurt is nog eetbaar
quote:Die vind je daar ook.Op vrijdag 22 oktober 2010 18:45 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
het gaat me dan ook minder om de sieraden, meer om de personen die er aan vast zitten
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 18:44 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik bedoel maar, Breezer is goed maar het moet natuurlijk niet overdreven worden.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 18:45 schreef 3rdRock het volgende:
ah, gelukkig. mijn appel-rozijnenyoghurt is nog eetbaar
quote:Ik hoor niet zoveel tekst eigenlijk.Op vrijdag 22 oktober 2010 18:47 schreef Mexicaantje. het volgende:
OH MIJN GOD DIT NUMMER HEB IK ZOOOO LANG NIE GEHOORD![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En ik vergeet altijd hoe die heet maar dan luister ik naar de tekst en dan weet ik het weer
quote:Touché. Morgen uit in Eindhoven, wie weet
quote:ooooooooohhhhhhhhh thanks voor het zeggen, hij staat maandag in de Oosterpoort maar ik weet nog niet of ik ga, Ruben Hein in het voorprogram lijkt me wel tof op zich...Op vrijdag 22 oktober 2010 18:37 schreef Bol_Wan het volgende:
Justin Nozuka vanvond bij Paul de Leeuw. Mooi opwarmertje voor zondag
quote:M O M O R M O R N I N G W O O DOp vrijdag 22 oktober 2010 18:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik hoor niet zoveel tekst eigenlijk.
quote:Ga volgende week donderdag, dan ben ik er ook!Op vrijdag 22 oktober 2010 18:48 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Touché. Morgen uit in Eindhoven, wie weet![]()
Niet dat ik nou naar dat soort mensen loop te zoeken
quote:Waarschijnlijk ga ik dan ook wel, tis vakantie of het is het niet heOp vrijdag 22 oktober 2010 18:49 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ga volgende week donderdag, dan ben ik er ook!
quote:nee, deze is nog beter! G6 ftw!
quote:zkr doen, kost geen drol en die stem is live echt om te huilen zo goedOp vrijdag 22 oktober 2010 18:48 schreef alors het volgende:
[..]
ooooooooohhhhhhhhh thanks voor het zeggen, hij staat maandag in de Oosterpoort maar ik weet nog niet of ik ga, Ruben Hein in het voorprogram lijkt me wel tof op zich...
quote:Ik moet nog 200 pagina's mechanica + oefeningen (waar ik nog niets van heb gedaan en het is tyfusmoeilijk), 50 pagina's Vastgoedbeheer, 100 pagina's bouwfysisch ontwerpen en ook nog 100 pagina's calculus en dan heb ik de dictaten net uit (behalve calculus want daar heb ik alles wel bijgehouden, alleen nog niet gelezen).Op vrijdag 22 oktober 2010 18:53 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ga ik dan ook wel, tis vakantie of het is het niet he![]()
![]()
Heb net voor mijn tentamens gewoon 80 pagina's over 3FM moeten lezen, wat een opleiding
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 18:54 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik moet nog 200 pagina's mechanica + oefeningen (waar ik nog niets van heb gedaan en het is tyfusmoeilijk), 50 pagina's Vastgoedbeheer, 100 pagina's bouwfysisch ontwerpen en ook nog 100 pagina's calculus en dan heb ik de dictaten net uit (behalve calculus want daar heb ik alles wel bijgehouden, alleen nog niet gelezen).
quote:Allebei komen hoor Stenders is weer beterOp vrijdag 22 oktober 2010 18:56 schreef Qunix het volgende:
Komt er nog Ekstra Weekend en Late Vermaek?
Want radioring en Stenders is ziek
quote:Haha klopt.Op vrijdag 22 oktober 2010 18:56 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
ik ken het, maar ja.. ik vind het best leuk om te lezen dus het is minder erg als het leren van non-vakken als Scheikunde of Natuurkunde, maar das geheel persoonlijk natuurlijk
quote:nja, helemaal fit is ie nog niet, maar ik hoop dat ie er isOp vrijdag 22 oktober 2010 18:57 schreef themauster het volgende:
[..]
Allebei komen hoor Stenders is weer beter
quote:Ah... Was dus toch de weddenschap (lopen in een pak)Op vrijdag 22 oktober 2010 18:57 schreef themauster het volgende:
[..]
Allebei komen hoor Stenders is weer beter
quote:Oh dat is ook zo'n mooi nummer. Ja ik downloade een keer een verkeerde crappy kwaliteit live opname van My Heart is Yours, damn het gemak waarmee hij al die noten eruit schudtOp vrijdag 22 oktober 2010 18:54 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
zkr doen, kost geen drol en die stem is live echt om te huilen zo goedhaast letterlijk gedaan tijdens Save Him zelfs
Ik ga naar de Effenaar
quote:Zou hij nou weer gauw ziek zijn vanwege zijn weddenschapOp vrijdag 22 oktober 2010 18:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, helemaal fit is ie nog niet, maar ik hoop dat ie er is
en Giel is vanacht vanaf a'dam dance event.
quote:ja ik had ook een groot project. Dat begint al aardig vorm te krijgen. Dik feest moeten organiseren, nu alleen nog voor mensen zorgen.. dus als iemand hier toevallig richting eindhoven gaat de tweede week van Januari, tis een aanraderOp vrijdag 22 oktober 2010 18:58 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Haha klopt.
Maari k had project en daar heb ik de vorige weken non stop aangezeten en deze week moest ik een verslag inleveren en dan heb ik volgende week nog en dan al tentamens.my gosh.
quote:Toffffff man! Wat voro opleiding doe je precies? En wat voor feest?Op vrijdag 22 oktober 2010 19:01 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
ja ik had ook een groot project. Dat begint al aardig vorm te krijgen. Dik feest moeten organiseren, nu alleen nog voor mensen zorgen.. dus als iemand hier toevallig richting eindhoven gaat de tweede week van Januari, tis een aanrader
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 19:03 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Toffffff man! Wat voro opleiding doe je precies? En wat voor feest?
quote:Ik doe IEMES, het best te omschrijven als media en entertainment management. Het feest heeft een funkdisco thema, en naast 2 DJ's hebben we een Hiphopgroep met liveband
quote:Oké cooelie joelie. Lijkt me tof om te doen.Op vrijdag 22 oktober 2010 19:06 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
[..]
Ik doe IEMES, het best te omschrijven als media en entertainment management. Het feest heeft een funkdisco thema, en naast 2 DJ's hebben we een Hiphopgroep met liveband![]()
De locatie en precieze datum is nog niet bekend, daar zijn we nog over aan het onderhandelen
quote:Goede vraag.Op vrijdag 22 oktober 2010 19:09 schreef Mexicaantje. het volgende:
Trouwens wat is er nou veranderd in de programmering?
quote:ook gaafOp vrijdag 22 oktober 2010 19:07 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Oké cooelie joelie. Lijkt me tof om te doen.Maarja ik wil architect worden.
!!!!! die opener.
quote:Dan moeten ze niet bij mij zijn.Op vrijdag 22 oktober 2010 19:10 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
ook gaafEindhoven kan nog wel een goed Mexicaans restaurant gebruiken
quote:Dan doe je naam tekortOp vrijdag 22 oktober 2010 19:11 schreef Mexicaantje. het volgende:
Die's DOOD.
[..]
Dan moeten ze niet bij mij zijn.
quote:Mogen wij niet mee??Op vrijdag 22 oktober 2010 19:11 schreef Mexicaantje. het volgende:
OMG ik vind het nu al grappigBeetje jammer (oké valt mee) dat ik naar een feest moet straks.
quote:Die regel ik dan wel evenOp vrijdag 22 oktober 2010 19:13 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Jawel als je een kaartje hebt.
quote:Hoop van niet.Op vrijdag 22 oktober 2010 19:13 schreef Waalwijker het volgende:
Gaan we het nu constant over de ring hebben?
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 19:13 schreef Waalwijker het volgende:
Gaan we het nu constant over de ring hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |