quote:nee, deze is nog beter! G6 ftw!
quote:zkr doen, kost geen drol en die stem is live echt om te huilen zo goedOp vrijdag 22 oktober 2010 18:48 schreef alors het volgende:
[..]
ooooooooohhhhhhhhh thanks voor het zeggen, hij staat maandag in de Oosterpoort maar ik weet nog niet of ik ga, Ruben Hein in het voorprogram lijkt me wel tof op zich...
quote:Ik moet nog 200 pagina's mechanica + oefeningen (waar ik nog niets van heb gedaan en het is tyfusmoeilijk), 50 pagina's Vastgoedbeheer, 100 pagina's bouwfysisch ontwerpen en ook nog 100 pagina's calculus en dan heb ik de dictaten net uit (behalve calculus want daar heb ik alles wel bijgehouden, alleen nog niet gelezen).Op vrijdag 22 oktober 2010 18:53 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ga ik dan ook wel, tis vakantie of het is het niet he![]()
![]()
Heb net voor mijn tentamens gewoon 80 pagina's over 3FM moeten lezen, wat een opleiding
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 18:54 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik moet nog 200 pagina's mechanica + oefeningen (waar ik nog niets van heb gedaan en het is tyfusmoeilijk), 50 pagina's Vastgoedbeheer, 100 pagina's bouwfysisch ontwerpen en ook nog 100 pagina's calculus en dan heb ik de dictaten net uit (behalve calculus want daar heb ik alles wel bijgehouden, alleen nog niet gelezen).
quote:Allebei komen hoor Stenders is weer beterOp vrijdag 22 oktober 2010 18:56 schreef Qunix het volgende:
Komt er nog Ekstra Weekend en Late Vermaek?
Want radioring en Stenders is ziek
quote:Haha klopt.Op vrijdag 22 oktober 2010 18:56 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
ik ken het, maar ja.. ik vind het best leuk om te lezen dus het is minder erg als het leren van non-vakken als Scheikunde of Natuurkunde, maar das geheel persoonlijk natuurlijk
quote:nja, helemaal fit is ie nog niet, maar ik hoop dat ie er isOp vrijdag 22 oktober 2010 18:57 schreef themauster het volgende:
[..]
Allebei komen hoor Stenders is weer beter
quote:Ah... Was dus toch de weddenschap (lopen in een pak)Op vrijdag 22 oktober 2010 18:57 schreef themauster het volgende:
[..]
Allebei komen hoor Stenders is weer beter
quote:Oh dat is ook zo'n mooi nummer. Ja ik downloade een keer een verkeerde crappy kwaliteit live opname van My Heart is Yours, damn het gemak waarmee hij al die noten eruit schudtOp vrijdag 22 oktober 2010 18:54 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
zkr doen, kost geen drol en die stem is live echt om te huilen zo goedhaast letterlijk gedaan tijdens Save Him zelfs
Ik ga naar de Effenaar
quote:Zou hij nou weer gauw ziek zijn vanwege zijn weddenschapOp vrijdag 22 oktober 2010 18:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, helemaal fit is ie nog niet, maar ik hoop dat ie er is
en Giel is vanacht vanaf a'dam dance event.
quote:ja ik had ook een groot project. Dat begint al aardig vorm te krijgen. Dik feest moeten organiseren, nu alleen nog voor mensen zorgen.. dus als iemand hier toevallig richting eindhoven gaat de tweede week van Januari, tis een aanraderOp vrijdag 22 oktober 2010 18:58 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Haha klopt.
Maari k had project en daar heb ik de vorige weken non stop aangezeten en deze week moest ik een verslag inleveren en dan heb ik volgende week nog en dan al tentamens.my gosh.
quote:Toffffff man! Wat voro opleiding doe je precies? En wat voor feest?Op vrijdag 22 oktober 2010 19:01 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
ja ik had ook een groot project. Dat begint al aardig vorm te krijgen. Dik feest moeten organiseren, nu alleen nog voor mensen zorgen.. dus als iemand hier toevallig richting eindhoven gaat de tweede week van Januari, tis een aanrader
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 19:03 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Toffffff man! Wat voro opleiding doe je precies? En wat voor feest?
quote:Ik doe IEMES, het best te omschrijven als media en entertainment management. Het feest heeft een funkdisco thema, en naast 2 DJ's hebben we een Hiphopgroep met liveband
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |