quote:Denk het welOp vrijdag 22 oktober 2010 17:43 schreef gerbenp het volgende:
gaan ze nu ook omdat ze vanmiddag gewonnen hebben 3FM "het beste station van Nederland" noemen?
quote:Ja, met dat spontane programma waar ze requests draaien... die dan heel toevallig allemaal al netjes aan elkaar gemixt zijn.Op vrijdag 22 oktober 2010 17:52 schreef -Hans- het volgende:
Nog een paar minuten en dan is het weer tijd voor de altijd vrolijke Bart A
quote:tijd om me op te frissen en vol te stoppen met voer zodat ik daarna nonstop michiel, gerard, tjibbe, rob, fred, jelmer, freek en de zuster kan luisteren!Op vrijdag 22 oktober 2010 17:53 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Ja, met dat spontane programma waar ze request draaien... die dan heel toevallig allemaal al netjes aan elkaar gemixt zijn.
quote:Haha inderdaad. En dan Bart weer helemaal blij omdat het zo soepel gingOp vrijdag 22 oktober 2010 17:53 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Ja, met dat spontane programma waar ze requests draaien... die dan heel toevallig allemaal al netjes aan elkaar gemixt zijn.
quote:Jij gaat een top vrijdagavond belevenOp vrijdag 22 oktober 2010 17:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
tijd om me op te frissen en vol te stoppen met voer zodat ik daarna nonstop michiel, gerard, tjibbe, rob, fred, jelmer, freek en de zuster kan luisteren!
quote:Eric (maar dat gebeurt dus niet), Michiel en RudyOp vrijdag 22 oktober 2010 17:46 schreef Waalwijker het volgende:
Wie zouden jullie eigenlijk graag in het Glazen Huis zien?![]()
Ik ga voor Gerard, Michiel en Domien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |