quote:Ook angstig afgekaptOp vrijdag 22 oktober 2010 17:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Haha inderdaad. En dan Bart weer helemaal blij omdat het zo soepel ging.
Intro van Annie You Save Me... Angstig goed.
quote:Bart zit natuurlijk in Carré te wachten totdat ie z'n oeuvre-radio-award uitgereikt krijgt.Op vrijdag 22 oktober 2010 18:00 schreef 3rdRock het volgende:
paul3fm Paul Rabbering
Het weekend begint natuurlijk pas echt met een paar knallende platen. Ik ga ze zo opzetten. Vraag ze aan! #weekendrequest #3fm
zou dat betekenen dat Bart en morgen en overmorgen ook niet is???
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 18:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Bart zit natuurlijk in Carré te wachten totdat ie z'n oprotpremie uitgereikt krijgt.
quote:Giel is een gedrocht, roos is het zwarte gatOp vrijdag 22 oktober 2010 17:14 schreef 3rdRock het volgende:
nah, die TT vind ik wat overdreven....
quote:Joe.N1els: Begin vast diep adem te halen.... (the right way, the only way to kickoff your weekend is coming up: The Official Niels&Froukje Screamfest)
quote:Zelfs een zwart gat is daarvoor nog te klein.Op vrijdag 22 oktober 2010 18:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Giel is een gedrocht, roos is het zwarte gat
quote:wat zijn we weer positief ..Op vrijdag 22 oktober 2010 18:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Giel is een gedrocht, roos is het zwarte gat
quote:Die had ie nog niet eens kunnen instartenOp vrijdag 22 oktober 2010 18:10 schreef Waalwijker het volgende:
Kijk, Bart had nu bijvoorbeeld die uuropener volledig gecrasht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |