quote:Had niet door dat ik hem dicht zou gooienOp donderdag 21 oktober 2010 23:34 schreef Mini_rulez het volgende:
Ah, iemand anders heeft hem dichtgegooid. Ik durfde niet te posten want ik zit op mijn werk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 23:50 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Had niet door dat ik hem dicht zou gooien
Nog ff Nitro Circus kijken en dan op bedje, lekker dromen over de vlammetjes en vietnamese loempia morgen op snackdag!Sorry.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@spoiler: doen!
Are you pondering what I'm pondering?
quote:Die is morgen helemaal weg (en dat komt goed uit).Op vrijdag 22 oktober 2010 00:38 schreef uniekhoorn het volgende:
loveli, hoe is het met je hoofdpijn?
quote:Slaap lekker ChicolateOp vrijdag 22 oktober 2010 03:15 schreef Chicolate het volgende:
Bedtijd. Goeiemorgen Sigme
(jij zal nu al wel onderweg zijn of minstens aan je ontbijt zitten).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Alsof dat stuk eigenwijs naar iemand anders dan zichzelf luistert.Op vrijdag 22 oktober 2010 08:04 schreef Blurred86 het volgende:
XM, neem nou toch eens de tijd om goed uit te zieken! Lekker met een dekentje op de bank films kijken en thee drinken.. Dan ben je er echt sneller weer bovenop hoor
quote:Neuh, die wordt 100. Al was het maar om d'r omgeving te narren.Op vrijdag 22 oktober 2010 08:43 schreef sigme het volgende:
XM gaat nog steeds liever gewoon wat eerder dood.
Roofbouw. Eten, ziekte, werk, kan allemaal best op zo'n manier dat XM wat minder bejaard wordt als ze later groot is.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 08:56 schreef Duvel het volgende:
[..]
Neuh, die wordt 100. Al was het maar om d'r omgeving te narren.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 08:29 schreef MevrouwPuff het volgende:
Mogge!
XM: nog steeds ziek? Beter echt thuisblijven, wat blur ook zegt.En Puff, ik vind je vriendje echt heel erg onredelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
quote:Ja, alles leuk en aardig, maar je had natuurlijk gewoon thuis moeten blijven gisteren, en vandaag ook.
quote:Vergeten aan de ketting te leggen?Op vrijdag 22 oktober 2010 09:04 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ja, alles leuk en aardig, maar je had natuurlijk gewoon thuis moeten blijven gisteren, en vandaag ook.
quote:Wat is dat nou weer voor een maffe opmerking? Ze loopt al een paar dagen te kwakkelen en gaat vervolgens gisteren een hele dag werken. Nu meldt hier uiteindelijk dat ze zich vandaag toch niet lekker voelt. Dan ben je toch niet heel slim bezig?
quote:Dat doet er niks aan af, weet je? Roofbouw blijft roofbouw. Anders had je haar moeten leren verdragen tot d'r 120ste.Op vrijdag 22 oktober 2010 08:56 schreef Duvel het volgende:
[..]
Neuh, die wordt 100. Al was het maar om d'r omgeving te narren.
quote:Dan ben ik al lang dood.Op vrijdag 22 oktober 2010 09:19 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat doet er niks aan af, weet je? Roofbouw blijft roofbouw. Anders had je haar moeten leren verdragen tot d'r 120ste.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 09:34 schreef sigme het volgende:
Dan pakt ze toch een nieuwe Duvel uit 't krat?
quote:Ja dat is ook zo. Hij heeft een studio, ik een kleine kamer waarvan de verwarming kapot is.Op vrijdag 22 oktober 2010 09:15 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Goedemorgen.![]()
@Mevr. Puff: een eenkamerflat was het toch? Daar zou ik zelf ook kriebelig van worden.
Als ik jou was zou ik inderdaad lekker op stap gaan vandaag.![]()
Hem even met rust laten en vanavond samen iets leuks doen ofzo.
quote:WheheOp vrijdag 22 oktober 2010 10:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
Kijk nou eens op Buienradar hoe er een streep regen echt precies over Groningen heen gaat..
quote:En dat zijn dan nog niet eens de musea die ik in gedachten had voor vandaagOp vrijdag 22 oktober 2010 10:19 schreef LadyBlack het volgende:
Ja gaaf Vik, jij zit nu gewoon bij het Haags gemeentemuseum en het Mauritshuis
quote:ik zit 80 km. boven stockholm, en hier heeft het niet gesneeuwd!Op vrijdag 22 oktober 2010 10:18 schreef LadyBlack het volgende:
Ohhh een kennis van mij woont in Stockholm en daar heeft het gesneeuwd vannacht!
Nu heb ik ook echt zin in de winter!heb voor mn afstuderen goeie schaatsen gekregen en die wil ik gráág gaan gebruiken
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 10:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En dat zijn dan nog niet eens de musea die ik in gedachten had voor vandaag![]()
.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 02:48 schreef Chicolate het volgende:
Mini is net thuis, en hier slaapt iedereen al. (ja ik zo ook, heb mn verslag ingeleverd. 1 ramp afgewend, morgen langs mn baas om mijn excuses te maken en dan is vandaag zo'n ramp niet meer. Behalve dan dat ik alsnog de afwas niet heb gedaan, maar om kwart voor 3 afwassen gaat me iets te ver. Dan ben ik half 4 nog niet in bed).
quote:Helemaal eens met deze post!Op vrijdag 22 oktober 2010 11:30 schreef Perruche het volgende:
Goedemorgen!!!
[..]
![]()
JT, echt word je soms niet moe van dat gedoe? Ik zou zoiets hebben van "maak gewoon je eigen brood ofzo" hop, klaar. Ga maar snel lieve dingen posten over je vriendjeik krijg soms echt nare gevoelens, hoe je over je vriendje post
(raar hoe dat kan door wat dingetjes op the interwebz
)
Puff, wat de rest zegt, laat hem ff lekker koken enzo! onredelijke mannen![]()
Die van mij is zoals vanouds weer heel lief. En zenuwachtig, hij krijgt vandaag de uitslag van z'n test!
quote:ik ookOp vrijdag 22 oktober 2010 11:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Helemaal eens met deze post!
En spannend!!! Hoop dat hij 't gehaald heeft
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 11:57 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Als mijn man vandaag een rechtszaak zou hebben zou ik met liefde zijn bammetjes voor hem smeren.
Soms draait de wereld namelijk meer om hem dan om mij.
quote:
quote:spannend hoor!Op vrijdag 22 oktober 2010 12:07 schreef Perruche het volgende:
[..]
ik ookals 'ie het haalt moet hij nog andere interviews doen, maar goed, weer een stapje dichterbij!
ga je op vakantie in York? Wanneer ga je?
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 12:11 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Die mogen pas als de Goedheiligman in het land is hè.
Edit: Dat geldt ook voor gevuld speculaas LadyBlack.![]()
quote:ja, dat weet ik dus niet...Op vrijdag 22 oktober 2010 12:16 schreef Perruche het volgende:
Oeh mo! Je bent wel op dreef met banen zoeken! Ik ben de draad kwijt maar goed dat je nog een solli hebt. Wanneer moet je het contract uiterlijk accepteren/weigeren?
quote:Geen idee, ff kijken, staat dat op de fles?Op vrijdag 22 oktober 2010 12:16 schreef Perruche het volgende:
Oeh mo! Je bent wel op dreef met banen zoeken! Ik ben de draad kwijt maar goed dat je nog een solli hebt. Wanneer moet je het contract uiterlijk accepteren/weigeren?
Mo: harde of zachte?
quote:Oeh, de geur van versgebakken pepernoten.Op vrijdag 22 oktober 2010 12:15 schreef LadyBlack het volgende:
Nee ik vind speculaasjes echt iets anders hoor VMW
Gevuld speculaas ben ik wel een beetje met je eens, maar dat vind ik zo lekkerrrrr. Pepernoten eet ik wel alleen als Sinterklaas in het land isIk bak ze altijd als de intocht op tv is, zo gezellig
quote:ik vind het ook echt moeilijk. het is niet alsof ik de baan in Arnhem helemaal niet wil, lijkt me ook super leuk, maar die nieuwe kans is gewoon veel 'beter' in meerdere opzichtenOp vrijdag 22 oktober 2010 12:43 schreef Blurred86 het volgende:
pff zit net de data te bekijken van de proef die ik deze week gedaan heb en heb weer geen significante resultaten![]()
en ja ik weet wel dat géén resultaten hebben ook een resultaat is, maar dat vind ik net ff wat minder leuk
Mo: zou je niet gewoon kunnen zeggen dat je nog een sollicitatiegesprek hebt voor een andere baan en dat je het daarna laat weten? of dat is misschien in dit stadium ook een beetje raar.. Als je verder niks hebt afgesproken over een datum dat je het contract moet retourneren zou ik denkik gewoon nog even afwachten, maar ik zou het zelf niet echt een prettige situatie vinden eerlijk gezegd!
quote:jaaaaaaaaaaaOp vrijdag 22 oktober 2010 13:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
MOOOOO
Je wou donderdagmiddag in York afspreken, toch?Dan weet ik namelijk of ik vrijdag gewoon kan werken enzo
Of of ik misschien woensdag vrij moet houden.
![]()
En wat gaan we doen?Moet ik eten regelen voor die dag of eet ik in York met aengenaem gezelschap?
quote:Ik gok gewoon een FinseOp vrijdag 22 oktober 2010 13:37 schreef motorbloempje het volgende:
en misschien handig om even telefoonnummers uit te wisselenheb jij een brits mobieltje?
quote:Ja, dat is ook het plan wat ik nu heb: gewoon afwachten, maar als het goed is moet ik daar dan 1 november beginnen (andere baan overigens ook), dus kan me voorstellen dat ze maandag of dinsdag meer willen weten.. en het eerlijk zeggen is ook wat mij moreel-technisch het meest aanspreekt (gewoon straks even bellen zeggen: joh, zus en zo) maar ben ook bang dat ze dan zeggen 'nou, 't hoef niet hoor!' en dan me zonder baan laten zittenOp vrijdag 22 oktober 2010 13:45 schreef Tinkepink het volgende:
@ mo ; afhankelijk van wanneer je het van die andere baan hoort zou ik het tekenen nog even voor me uitschuiven. Nog beter is natuurlijk eerlijk zijn en zeggen dat je nog ergens anders op gesprek gaat, maar ik heb daar slechte ervaringen mee
quote:Vertel vertel!
quote:Ach mens je bent nog charmant in een vuilniszak volgens mij
quote:Klopt. De "dader" is natuurlijk fout. Maar toch blijf ik erbij dat het "slachtoffer" nooit vrij te pleiten is, als is het maar door bij elkaar te blijven.Op vrijdag 22 oktober 2010 13:49 schreef MariaEtcetera het volgende:
Heftig Tink.Al ben ik bij dat soort dingen toch ook wel van mening dat degene die slaat het ergst buiten het boekje gaat.
Gelukkig heb je nu een toffe meneer en kiddies
quote:Ja dat ben ik wel met je eensOp vrijdag 22 oktober 2010 13:54 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Klopt. De "dader" is natuurlijk fout. Maar toch blijf ik erbij dat het "slachtoffer" nooit vrij te pleiten is, als is het maar door bij elkaar te blijven.
En inderaad, nu heb ik een toffe meneer en kiddiesmaar misschien juist wel omdat ik nu heel goed weet wat ik wel en niet wil in een relatie en ook probeer de relatie voor ons beiden leuk te houden.
quote:ik dacht aan deet, het muggenspul. Ik snapte het al niet, want het muggenseizoen is toch echt over...
quote:Dito, op de kinders na.Op vrijdag 22 oktober 2010 13:54 schreef Tinkepink het volgende:
En inderaad, nu heb ik een toffe meneer en kiddiesmaar misschien juist wel omdat ik nu heel goed weet wat ik wel en niet wil in een relatie en ook probeer de relatie voor ons beiden leuk te houden.
quote:Wist niet dat je die in de aanbieding had.Op vrijdag 22 oktober 2010 13:59 schreef motorbloempje het volgende:
zo, bod van 600 euro op m'n XT geaccepteerd, kan er maar vanaf zijn!
quote:Oh my!Op vrijdag 22 oktober 2010 14:06 schreef loveli het volgende:
En ik ga m'n snor drukken.
en achterbank leegruimen![]()
quote:XT = een motor (Yamaha)Op vrijdag 22 oktober 2010 14:17 schreef Perruche het volgende:
Wat is een XT?
Tink, wijze woorden en ook een
Loveli veel plezier
quote:Die kunst is niet alleen voorbehouden aan vrouwen hoor.Op vrijdag 22 oktober 2010 14:16 schreef V1z0R het volgende:
Alleen is het structureel, verbaal en psychisch misbruiken van je partner ook geen pretje. En daar zijn sommige vrouwen heel erg bedreven in, trust me!
Maar dat ligt achter me en heb m'n zelfvertrouwen weer terug...
quote:yupOp vrijdag 22 oktober 2010 14:06 schreef loveli het volgende:
[..]
Wist niet dat je die in de aanbieding had.
quote:Ik gooi het even in de groep. Heb je linkje naar advertentie of de specs?Op vrijdag 22 oktober 2010 14:27 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
yupals je nog interesse hebt, dan mag dat hoor!
quote:In de groep gegoooid, we overleggen even.Op vrijdag 22 oktober 2010 14:31 schreef motorbloempje het volgende:
http://www.speurders.nl/o(...)banden-71982401.htmlde vraagprijs was zo hoog om vooral geen biedingen van 400 euro te krijgen
quote:Nee ok, maar heb nog nooit een relatie gehad met een manOp vrijdag 22 oktober 2010 14:25 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Die kunst is niet alleen voorbehouden aan vrouwen hoor.![]()
Maar wel een duidelijk teken dat de verhoudingen scheef zijn en imho (en volgens mij is dat ook wat Tink zegt) de schuld van beiden.
Ik heb het ook heel lang toegelaten en ben na een jaartje rust zelfs weer teruggegaan naar mijn ex.
Niet slim nee, zou ik nu niet meer laten gebeuren.
quote:Dat is het mooie ervan: het is even moeilijk om te verwerken dat het goede van de relatie allang over is, maar je komt er zoveel beter uit.Op vrijdag 22 oktober 2010 14:38 schreef V1z0R het volgende:
Mag sowieso niet klagen. Ben er uiteindelijk harder door gaan werken, meer gaan sporten, alleen maar om niet thuis te zijn. Waarvan ik nu juist de vruchten pluk, baan loopt goed, aandacht van de vrouwen, meer zelfvertrouwen dan ooit, m'n blij is bijna optimaal!
quote:* beter uit een slechte relatie komen - boks! *Op vrijdag 22 oktober 2010 14:53 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Dat is het mooie ervan: het is even moeilijk om te verwerken dat het goede van de relatie allang over is, maar je komt er zoveel beter uit.
quote:Dat vond ik vooral zo moeilijk; 'houden van' gaat heel langzaam over... bij mij althans. Ik wist echt wel dat mijn relatie bar slecht was, maar toch was het moeilijk om ineens afstand te nemen van mn ex.Op vrijdag 22 oktober 2010 14:53 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Dat is het mooie ervan: het is even moeilijk om te verwerken dat het goede van de relatie allang over is, maar je komt er zoveel beter uit.
quote:Zoveel slechts is er toch niet gezegd? Hooguit dat ze misschien een beeld schetst wat helemaal niet waar is. Dat daar dan een discussie over slechte vriendjes uit voortkomt heeft imo helemaal niks met JT zelf te makenOp vrijdag 22 oktober 2010 15:18 schreef LadyBlack het volgende:
Jeetje, Tinkik schrik altijd wel van dat soort verhalen hoor.... brrr. Goed dat je het nu zoveel beter hebt.
En inderdaad, na een slechte relatie kun je een goeie véél beter op waarde schatten, en ook beter kiezen voor welke relatie je aangaat
Ik geloof niet dat jullie vaak iets slechts over mijn vriend horen![]()
Los daarvan vind ik het wel een beetje sneu voor j.t. wat ze straks allemaal leest. Niet zo netjes, ook al is het waarschijnlijk goedbedoeld.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 15:20 schreef AKnynke het volgende:
ha..ik ben de nieuwste binnen de organisatie, maar ben nu het beste uitgerust met de beste pc, de mooiste monitor, en iets waar al tijden over gepraat wordt: een tweede scherm. Zo'n luxe! De nerd in mij is blij!
quote:Nee die discussie is ook niet erg, ik zou alleen echt wel schrikken als mensen zeggen dat ze het idee hebben dat mijn relatie misschien wel niet lang stand houdtOp vrijdag 22 oktober 2010 15:23 schreef Perruche het volgende:
[..]
Zoveel slechts is er toch niet gezegd? Hooguit dat ze misschien een beeld schetst wat helemaal niet waar is. Dat daar dan een discussie over slechte vriendjes uit voortkomt heeft imo helemaal niks met JT zelf te maken
quote:QFT!!Op vrijdag 22 oktober 2010 15:25 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik zeg altijd maar (zoals laatst tegen een vriendinnetje die in dezelfde situatie zat): je hebt genoeg tijd verspilt aan een zak hooi, tijd om te zorgen dat een relatie je leven LEUKER maakt, en niet vol zorgen / verdriet!
quote:Ohja dat is misschien niet zo aardig en daar kan ook niemand evct iets over zeggen... dat had ik niet gelezenOp vrijdag 22 oktober 2010 15:27 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nee die discussie is ook niet erg, ik zou alleen echt wel schrikken als mensen zeggen dat ze het idee hebben dat mijn relatie misschien wel niet lang stand houdt
quote:Ja dat is misschien wel wat kort door de bocht, zo over internetOp vrijdag 22 oktober 2010 15:27 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nee die discussie is ook niet erg, ik zou alleen echt wel schrikken als mensen zeggen dat ze het idee hebben dat mijn relatie misschien wel niet lang stand houdt
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 15:30 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ja dat is misschien wel wat kort door de bocht, zo over internetWeten wij veel hoe knuffelig en liefdevol j.t. en vriendlief laatst film gekeken hebben *wink wink nudge nudge*
![]()
Veel mensen gebruiken het topic ook wel als uitlaatklep, dus dan kan het wel dat het beeld van iemand / een relatie een beetje anders is dan de realiteit![]()
Aan de andere kant: ik zou dan denken, ik weet wel beter, want mn vriendje is awesomesauceenzo!
quote:Ik heb ook nog niks gedaan, net twee uur in de stad geluncht met drie vriendinnen, echt zo leukOp vrijdag 22 oktober 2010 15:24 schreef Perruche het volgende:
Mijn vriendje staat nu mijn afwas te doen
Oh en ik ben zo lui vandaag, heb gewoon nog helemaal niets gedaan
quote:Nou, die opmerking was volgens mij heus goed bedoeldOp vrijdag 22 oktober 2010 15:29 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ohja dat is misschien niet zo aardig en daar kan ook niemand evct iets over zeggen... dat had ik niet gelezen
quote:Vreselijk is dat. Vooral omdat je hem ook echt geen pijn wil doen.Op vrijdag 22 oktober 2010 15:20 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dat vond ik vooral zo moeilijk; 'houden van' gaat heel langzaam over... bij mij althans. Ik wist echt wel dat mijn relatie bar slecht was, maar toch was het moeilijk om ineens afstand te nemen van mn ex.
Maar ik wist dat het écht nergens heen ging, en ik wist dat het écht beter voor me was, en dat maakte het makkelijker vol te houden.
quote:Hm ja kweenie. Motivatie insturen tot 12 november. En ik moet naar Ierland verhuizen. En vriendje begint hier net weer z'n ding te doen. Misschien als ik 2 jaar gewerkt heb en wat geld heb..?Op vrijdag 22 oktober 2010 15:38 schreef LadyBlack het volgende:
Kun je niet alsnog reageren dan Perruche??Of is je nieuwe baan toch eigenlijk wel beter?
quote:Jaaaaa inderdaadOp vrijdag 22 oktober 2010 15:39 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Vreselijk is dat. Vooral omdat je hem ook echt geen pijn wil doen.![]()
Maar achteraf was het zo'n goed idee dat je denkt dat je het veel eerder had moeten doen.
quote:Lastig johOp vrijdag 22 oktober 2010 15:39 schreef Perruche het volgende:
[..]
Hm ja kweenie. Motivatie insturen tot 12 november. En ik moet naar Ierland verhuizen. En vriendje begint hier net weer z'n ding te doen. Misschien als ik 2 jaar gewerkt heb en wat geld heb..?
quote:Jeej!Op vrijdag 22 oktober 2010 14:40 schreef Blurred86 het volgende:
zo. ik heb mezelf weer een beetje op de rails vandaag. sollicitatie voor stageplek verstuurd, nu leren en straks als de boterhammetjes wat gezakt zijn ga ik hardlopen!
quote:Tof!Op vrijdag 22 oktober 2010 15:50 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb gereserveerd om 19.00uur op 6 november voor 12 personen bij de Tapasbar![]()
quote:oh, en dattum. Al post ik hier geen negatieve dingen over het vriendje, geloof ik...maar meer over de relatie. En dat is soms ook lastig, maar nu is het heel fijn!Op vrijdag 22 oktober 2010 15:45 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Jeej!
Over de slechte-vriendjesdiscussie, ik hoop niet dat mensen hier mij ook zo zien.Ik post ook weleens negatieve dingen over vriendje, maar dan zit het gewoon hoog en met positieve dingen heb je dat niet zo snel. Nou ja, het is wel een goede reden om allemaal meer leuke dingen te posten, want die zijn sowieso veel leuker om te lezen.
quote:Jawel want da's lekkerOp vrijdag 22 oktober 2010 16:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
daarna praat je niet meer over wokken![]()
quote:Ik ga wel met de trein. Vanuit Assen, da's makkelijker voor mij.Op vrijdag 22 oktober 2010 16:06 schreef uniekhoorn het volgende:
Kut Sigme... Ga je wel met de trein? Vanuit Groningen?
Moet ik anders hier nog even vragen bij kruidvat?
quote:Yay!Op vrijdag 22 oktober 2010 15:50 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb gereserveerd om 19.00uur op 6 november voor 12 personen bij de Tapasbar![]()
quote:ik kan hier ook nog wel even voor je kijkenOp vrijdag 22 oktober 2010 16:12 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik ga wel met de trein. Vanuit Assen, da's makkelijker voor mij.
Vragen mag zéker, als ze nog 'n kaartje hebben koop ik 'm graag!
quote:*bokst mee tijdens het bijlezen.Op vrijdag 22 oktober 2010 15:06 schreef V1z0R het volgende:
[..]
* beter uit een slechte relatie komen - boks! *
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 15:50 schreef motorbloempje het volgende:
quote:Ja hoorOp vrijdag 22 oktober 2010 16:26 schreef sigme het volgende:
Kan je alweer helemaal normaal eten Viking?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 16:33 schreef MariaEtcetera het volgende:
Tevens wou ik even melden dat ik wel een beetje trotsig ben op mezelf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doei.
quote:dit gaat over tapas eten neem ik aan?Op vrijdag 22 oktober 2010 16:46 schreef uniekhoorn het volgende:
Moet je dan kleine hapjes bestellen? of gewoon een hoofdgerecht?
quote:Dat wil ik best weten hoorOp vrijdag 22 oktober 2010 16:21 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Karaokebar. Ik zing váls, dat wil je niet weten
.
quote:Komt goed
quote:Spreek voor jezelf woman!
quote:Heb andere verhalen gehoord!
quote:Hier in de buurt nog niet, hotelkaartjes ook niet. Als ik er nog eens langsloop koop ik een kaartje.Op vrijdag 22 oktober 2010 16:04 schreef sigme het volgende:
De goedkope kruidvattreinkaartjes waren op.
quote:Toevallig heb ik hier laatst nog over na zitten denken, toen bedacht ik mij, dat ik zeker weet dat het mij (nu, in ieder geval, zoals het nu gaat met mij) niet zal overkomen denk ik. Omdat ik ten eerste niet de uitstraling heb (hoop ik) dat je ermee wegkomt als je mij zou slaan (ik kan zelf nogal agressief reageren ook soms,hoewel meestal uit een grapje) en dat ik HEEL duidelijk zou maken dat als dat nog 1 keer zou gebeuren ik naar de politie zou stappen, of dat ik zelfs direct mijn biezen zou pakken en weg ben. Hahaha ik merk dat nu ik me dit zo voorstel ik al een beetje begin te koken en de adrenaline voel stromenOp vrijdag 22 oktober 2010 13:54 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Klopt. De "dader" is natuurlijk fout. Maar toch blijf ik erbij dat het "slachtoffer" nooit vrij te pleiten is, als is het maar door bij elkaar te blijven.
quote:nieuwe date of oude date?Op vrijdag 22 oktober 2010 14:06 schreef loveli het volgende:
En ik ga m'n snor drukken.
en achterbank leegruimen![]()
quote:Klote! van jouw of zijn kant?Op vrijdag 22 oktober 2010 17:08 schreef loveli het volgende:
plannen voor vanavond zijn verzet, kwam iets tussen
quote:Ja, dat dacht ik ook. Tot ik het zag gebeuren bij iemand van wie ik nooit had gedacht dat ze zich de kaas van het brood zou laten eten. Sindsdien ben ik er niet meer zo zeker van.Op vrijdag 22 oktober 2010 17:08 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Toevallig heb ik hier laatst nog over na zitten denken, toen bedacht ik mij, dat ik zeker weet dat het mij (nu, in ieder geval, zoals het nu gaat met mij) niet zal overkomen denk ik.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 16:33 schreef MariaEtcetera het volgende:
Tevens wou ik even melden dat ik wel een beetje trotsig ben op mezelf
Well done!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 17:08 schreef loveli het volgende:
plannen voor vanavond zijn verzet, kwam iets tussen
quote:Nou, ik lees dus net dat van Tink, en daar had ik dat ook absoluut niet van verwachtOp vrijdag 22 oktober 2010 17:10 schreef loveli het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik ook. Tot ik het zag gebeuren bij iemand van wie ik nooit had gedacht dat ze zich de kaas van het brood zou laten eten. Sindsdien ben ik er niet meer zo zeker van.
quote:Euh ja. Zo te zien is er ook levendige handel in op marktplaats.Op vrijdag 22 oktober 2010 17:01 schreef loveli het volgende:
[..]
Hier in de buurt nog niet, hotelkaartjes ook niet. Als ik er nog eens langsloop koop ik een kaartje.
edit: heeft sigme er straks 3
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 17:14 schreef loveli het volgende:
Ach, heb ik nog even om (on)fatsoenlijke kleren te zoeken.
quote:dat is het keywoord hier.. Ik weet niet of het me overkomt, maar ik denk (hoop, in ieder geval, haha) wel te weten dat ik niet lang in zo;n situatie zal blijven, maar actief zal handelen.Op vrijdag 22 oktober 2010 17:12 schreef LadyBlack het volgende:
Ik denk niet dat je kunt zeggen of zoiets je zou kunnen overkomen.
Ik had van mezelf bijvoorbeeld nooit gedacht dat ik agressief zou kunnen zijn, maar mijn ex bleek dat toch in me naar boven te kunnen halen![]()
quote:kun je het eten?Op vrijdag 22 oktober 2010 17:17 schreef motorbloempje het volgende:
iemand nog interesse in die lenzenvloeistof (zachte lenzen) Anders zet ik ze in V&A
quote:Ja leuk! Van die 'ingesneden' of met veters!Op vrijdag 22 oktober 2010 17:17 schreef _Calimero_ het volgende:
o. Ik heb per ongeluk nieuwe laarzen gekocht
enkellaarsjes (anderen waren zó hoog dat je geen been zou zien bij een rokje) maar ik twijfel nog, of dat wel leuk is met jurkjes enzo...
quote:wat is ingesneden?Op vrijdag 22 oktober 2010 17:20 schreef MevrouwPuff het volgende:
Jammer loveli!
[..]
Ja leuk! Van die 'ingesneden' of met veters!
quote:doet je vriendje het beter vandaag?Op vrijdag 22 oktober 2010 17:20 schreef MevrouwPuff het volgende:
Jammer loveli!
[..]
Ja leuk! Van die 'ingesneden' of met veters!
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 13:45 schreef Tinkepink het volgende:
Hoe dan ook: Waar er twee kijven hebben er twee schuld, al was het maar omdat bijvoorbeeld een van 2-en zich onredelijk laat behandelen.
Ter illustratie: ik heb zelf in een aantal hele slechte relaties gezeten, tot slaan aan toe. Gaf hem daarvan altijd de schuld, maar heb langzamerhand geleerd dat ik ook niet ben vrij te pleiten. Ik heb het laten gebeuren. Ik heb over mijn grenzen laten gaan. Ik ben bij hem gebleven. Ik heb me als een slachtoffer opgesteld.Hij had me namelijk nooit geslagen als ik het niet had toegelaten
quote:niet als je in het weekend alleen maar op de bank blijft hangen met een dekentje en een grote pot thee, en als je belooft dat Duvel heerlijk gezond vers eten voor je gaat koken, dit weekend. Zodat je aan kan sterken, beter kan worden en all that.Op vrijdag 22 oktober 2010 18:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
in de auto terug vd supermarkt. Word ik gelynched als ik vertel dat we voor de 3e dag op rij kantenklaarvoer gaan eten?![]()
![]()
quote:Wat is er gebeurd met je voorraadopetenplan?Op vrijdag 22 oktober 2010 18:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
in de auto terug vd supermarkt. Word ik gelynched als ik vertel dat we voor de 3e dag op rij kantenklaarvoer gaan eten?![]()
![]()
quote:Bij mij vallen zulke plannen ook wel eens in duigenOp vrijdag 22 oktober 2010 18:19 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd met je voorraadopetenplan?
quote:
quote:Klopt. Ik was een heerlijk weekje weg zonder PCOp vrijdag 22 oktober 2010 18:25 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Lang niet gezien! Of is dat toeval en was jij er wanneer ik er niet was?
quote:Aaaah, lekker! Waar was je heen?Op vrijdag 22 oktober 2010 18:27 schreef Swietje het volgende:
[..]
Klopt. Ik was een heerlijk weekje weg zonder PC
quote:Nou, ik vind het niet zo boeiend meer, eigenlijk.Op vrijdag 22 oktober 2010 18:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 18:35 schreef loveli het volgende:
Liever gezond kant en klaar voer dan pasta met aanmaaksaus uit de voorraadkast, denk ik dan.
quote:Als je een mooi liedje voor ons zingt!Op vrijdag 22 oktober 2010 17:11 schreef uniekhoorn het volgende:
KaraokeDa's goed!
Hoop dat ik daarna nog steeds bij XM terecht kan
quote:Grotendeels voltooid, alleen raakte de zuivel, vlees en aardappelen op. En om nou alleen een pot spinazie leeg te lepelen..Op vrijdag 22 oktober 2010 18:19 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd met je voorraadopetenplan?
quote:Oh dat was vroeg of laat! In utrecht was er juist vroeg, maar ik weet niet meer welk van de zoveel filialenOp vrijdag 22 oktober 2010 18:19 schreef loveli het volgende:
Er waren alleen nog treinkaartjes voor december t/m februari bij mijn kruidvat en ze hadden er nog veel. Als iemand interesse heeft mag 'ie gillen.
quote:We hebben ook nog gezond voer gehaald gelukkig.Op vrijdag 22 oktober 2010 18:18 schreef AKnynke het volgende:
[..]
niet als je in het weekend alleen maar op de bank blijft hangen met een dekentje en een grote pot thee, en als je belooft dat Duvel heerlijk gezond vers eten voor je gaat koken, dit weekend. Zodat je aan kan sterken, beter kan worden en all that.
quote:Er zijn er meer dan alleen XM die in moeten stemmen.Op vrijdag 22 oktober 2010 17:11 schreef uniekhoorn het volgende:
KaraokeDa's goed!
Hoop dat ik daarna nog steeds bij XM terecht kan
quote:nice!Op vrijdag 22 oktober 2010 17:23 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
wat is ingesneden?
Ze zijn een beetje zo geplooid, alsof de stof wat in elkaar zakt zegmaar..
Wacht, ik ga foto zoeken
Deze volgens mij![]()
http://www.invito.com/Sho(...)=&actie=&mood=&type=
quote:De gekookte kikker! Zet je een kikker in een pan kokend water, springt 'ie eruit, kijkt je aan, tikt tegen z'n voorhoofd en zegt: denk je dat ik gek ben? Maar zet je 'em in een pan koud water en laat je de temperatuur langzaam oplopen, dan blijft 'ie zitten tot 'ie doodgekoookt is.Op vrijdag 22 oktober 2010 19:09 schreef Laureline het volgende:
Tsja, dat soort destructieve relaties...natúúrlijk denk je vantevoren: dat zal mij niet overkomen, maar zoiets gebeurt natuurlijk niet terwijl je je mentaal zo sterk voelt als op het moment dat je je bedènkt dat het je niet gaat overkomen.
Iedereen die wel eens in een foute verhouding heeft gezeten (en er zijn natuurlijk vele soorten fout) weet dat het meestal heel ongemerkt gaat, iedere keer subtiel een klein beetje over een grens heen, en dan weer terug, en dan weer verder, tot je je ineens op een punt bevindt waar je denkt: hoe kom ik hier in godsnaam terecht? Terwijl, als je bij het begin op dat punt was gekomen, je direct gillend was weggerend.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 19:12 schreef Laureline het volgende:
En een visschotel maakt natuurlijk veel goed
quote:Ja, zo!Op vrijdag 22 oktober 2010 19:11 schreef loveli het volgende:
[..]
De gekookte kikker! Zet je een kikker in een pan kokend water, springt 'ie eruit, kijkt je aan, tikt tegen z'n voorhoofd en zegt: denk je dat ik gek ben? Maar zet je 'em in een pan koud water en laat je de temperatuur langzaam oplopen, dan blijft 'ie zitten tot 'ie doodgekoookt is.
quote:Maar de mening van de vrouw is wel doorslaggevend natuurlijk. Zoals het hoort.Op vrijdag 22 oktober 2010 19:00 schreef Duvel het volgende:
[..]
Er zijn er meer dan alleen XM die in moeten stemmen.
quote:Dus jij denkt echt dat die kikker tegen z'n voorhoofd tikt?Op vrijdag 22 oktober 2010 19:14 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ja, zo!
Is dat echt waar trouwens?Ik wist wel dat die beesten altijd als de dommere partij in fabeltjes opgevoerd werden, maar dit is wel heel erg!
quote:Ik doe meestal 750 gr aardappelen en 300 boerenkool. 't Ligt vast aan de vorstOp vrijdag 22 oktober 2010 19:15 schreef Viking84 het volgende:
600 gram aardappelen, 300 gram boerenkool.
quote:Hoax!Op vrijdag 22 oktober 2010 19:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
Je moet kikkers ook niet koken, maar zoenen, want dan veranderen ze in knappe prinsen en zulks!
quote:Eh...juist... bijzonderOp vrijdag 22 oktober 2010 19:17 schreef loveli het volgende:
[..]
Hoax!
ja, heb het geprobeerd, meerdere malen
quote:Nee, dàt weet ik al, dat doen ze altijd als ik langsloopOp vrijdag 22 oktober 2010 19:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dus jij denkt echt dat die kikker tegen z'n voorhoofd tikt?.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 19:17 schreef Laureline het volgende:
Die verhoudingen kool/aardappel kan je beter andersom doen, denk ik! Gewoon een klein beetje piepers erbij, voor de smotsigheid. Het gaat natuurlijk om de groenteEn dan een half potje sambal badjak erdoor
quote:Nee? Hooguit wat mosterd op de rookworstOp vrijdag 22 oktober 2010 19:24 schreef loveli het volgende:
Geen stukjes augurk, zilveruitjes en mosterd???
quote:* MevrouwPuff gaat ook voor de andijvie!Op vrijdag 22 oktober 2010 19:26 schreef Blurred86 het volgende:rauwe andijviestamppot, veel lekkerder dan boerenkool!
Met geitenkaas en spekjes en tomaat
quote:het is ook het zelfbedachte "geheime" recept van mijn zus en mijOp vrijdag 22 oktober 2010 19:28 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
* MevrouwPuff gaat ook voor de andijvie!
Je tip ga ik eens uitvoeren, ken ik niet zo.
quote:mijn moeder vertelde dat jullie al wel nachtvorst gehad hebben, dus dat zou wel snor moeten zitten. (ook zo'n are uitdrukking!)Op vrijdag 22 oktober 2010 19:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hoeveel aardappelen en boerenkool had je Vik?
En je weet het he, eigenlijk moet de vorst er eerst nog overheen. (ik blijf het een rare uitdrukking vinden
).
quote:Spuitjes? Of nee, dat zijn ook kleine kooltjes hè!Op vrijdag 22 oktober 2010 19:38 schreef AKnynke het volgende:
je hebt hier noch andijvie, noch boerenkool noch zuurkool. En hutspot vind ik niet zoveel aan....Ik mis stamppot!
quote:spruitjes wel. En ik ben een keer boerenkool tegengekomen, maar niet vaker. Jammer maar helaas!Op vrijdag 22 oktober 2010 19:42 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Spuitjes? Of nee, dat zijn ook kleine kooltjes hè!
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 19:18 schreef loveli het volgende:
Mijn boerenkool gaat vandaag met eddo's, een soort knollen. Ben benieuwd.
Vroeger at ik het helemaal zonder iets anders.
quote:Met paprika, spekjes, mais en kaas.Op vrijdag 22 oktober 2010 19:26 schreef Blurred86 het volgende:
rauwe andijviestamppot, veel lekkerder dan boerenkool!
Met geitenkaas en spekjes en tomaat
quote:Fijn, nu heb ik een mental image van Willem-Alexander dat ik liever niet had gehad.Op vrijdag 22 oktober 2010 19:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hoeveel aardappelen en boerenkool had je Vik?
En je weet het he, eigenlijk moet de vorst er eerst nog overheen. (ik blijf het een rare uitdrukking vinden
).
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 19:49 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Fijn, nu heb ik een mental image van Willem-Alexander dat ik liever niet had gehad.
quote:Ik nu ook, dank je!Op vrijdag 22 oktober 2010 19:49 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Fijn, nu heb ik een mental image van Willem-Alexander dat ik liever niet had gehad.
quote:Verhouding boterhammen/eiwitten + groente is te scheef.Op vrijdag 22 oktober 2010 19:31 schreef Siral het volgende:
lijstjesdrop
O; boterham met 30+ kaas, boterham met cornedbeef
L; boterham met 30+ kaas, boterham met duo penotti
T; snelle jelle, paar stukjes groene paprika
D; kom kip tikka soep, tosti met kaas van twee bruine boterhammen, twee soepstengels
S: klein uurtje cardio
T: groente!
quote:Nee, die hebben ze op je werk.Op vrijdag 22 oktober 2010 19:42 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Spuitjes? Of nee, dat zijn ook kleine kooltjes hè!
quote:Hee, XM begon!Op vrijdag 22 oktober 2010 19:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik nu ook, dank je!.
Ik doe boerenkool met melk om het smeuïg te maken, worst en augurken.
quote:Da's lekker ja.Op vrijdag 22 oktober 2010 19:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Je mandarijntjes door de zuurkool waren ook al zo'n daverend succes.
quote:Al eens ananas geprobeerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |