quote:Nou, ik lees dus net dat van Tink, en daar had ik dat ook absoluut niet van verwachtOp vrijdag 22 oktober 2010 17:10 schreef loveli het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik ook. Tot ik het zag gebeuren bij iemand van wie ik nooit had gedacht dat ze zich de kaas van het brood zou laten eten. Sindsdien ben ik er niet meer zo zeker van.
quote:Euh ja. Zo te zien is er ook levendige handel in op marktplaats.Op vrijdag 22 oktober 2010 17:01 schreef loveli het volgende:
[..]
Hier in de buurt nog niet, hotelkaartjes ook niet. Als ik er nog eens langsloop koop ik een kaartje.
edit: heeft sigme er straks 3
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 17:14 schreef loveli het volgende:
Ach, heb ik nog even om (on)fatsoenlijke kleren te zoeken.
quote:dat is het keywoord hier.. Ik weet niet of het me overkomt, maar ik denk (hoop, in ieder geval, haha) wel te weten dat ik niet lang in zo;n situatie zal blijven, maar actief zal handelen.Op vrijdag 22 oktober 2010 17:12 schreef LadyBlack het volgende:
Ik denk niet dat je kunt zeggen of zoiets je zou kunnen overkomen.
Ik had van mezelf bijvoorbeeld nooit gedacht dat ik agressief zou kunnen zijn, maar mijn ex bleek dat toch in me naar boven te kunnen halen![]()
quote:kun je het eten?Op vrijdag 22 oktober 2010 17:17 schreef motorbloempje het volgende:
iemand nog interesse in die lenzenvloeistof (zachte lenzen) Anders zet ik ze in V&A
quote:Ja leuk! Van die 'ingesneden' of met veters!Op vrijdag 22 oktober 2010 17:17 schreef _Calimero_ het volgende:
o. Ik heb per ongeluk nieuwe laarzen gekocht
enkellaarsjes (anderen waren zó hoog dat je geen been zou zien bij een rokje) maar ik twijfel nog, of dat wel leuk is met jurkjes enzo...
quote:wat is ingesneden?Op vrijdag 22 oktober 2010 17:20 schreef MevrouwPuff het volgende:
Jammer loveli!
[..]
Ja leuk! Van die 'ingesneden' of met veters!
quote:doet je vriendje het beter vandaag?Op vrijdag 22 oktober 2010 17:20 schreef MevrouwPuff het volgende:
Jammer loveli!
[..]
Ja leuk! Van die 'ingesneden' of met veters!
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 13:45 schreef Tinkepink het volgende:
Hoe dan ook: Waar er twee kijven hebben er twee schuld, al was het maar omdat bijvoorbeeld een van 2-en zich onredelijk laat behandelen.
Ter illustratie: ik heb zelf in een aantal hele slechte relaties gezeten, tot slaan aan toe. Gaf hem daarvan altijd de schuld, maar heb langzamerhand geleerd dat ik ook niet ben vrij te pleiten. Ik heb het laten gebeuren. Ik heb over mijn grenzen laten gaan. Ik ben bij hem gebleven. Ik heb me als een slachtoffer opgesteld.Hij had me namelijk nooit geslagen als ik het niet had toegelaten
quote:niet als je in het weekend alleen maar op de bank blijft hangen met een dekentje en een grote pot thee, en als je belooft dat Duvel heerlijk gezond vers eten voor je gaat koken, dit weekend. Zodat je aan kan sterken, beter kan worden en all that.Op vrijdag 22 oktober 2010 18:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
in de auto terug vd supermarkt. Word ik gelynched als ik vertel dat we voor de 3e dag op rij kantenklaarvoer gaan eten?![]()
![]()
quote:Wat is er gebeurd met je voorraadopetenplan?Op vrijdag 22 oktober 2010 18:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
in de auto terug vd supermarkt. Word ik gelynched als ik vertel dat we voor de 3e dag op rij kantenklaarvoer gaan eten?![]()
![]()
quote:Bij mij vallen zulke plannen ook wel eens in duigenOp vrijdag 22 oktober 2010 18:19 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd met je voorraadopetenplan?
quote:
quote:Klopt. Ik was een heerlijk weekje weg zonder PCOp vrijdag 22 oktober 2010 18:25 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Lang niet gezien! Of is dat toeval en was jij er wanneer ik er niet was?
quote:Aaaah, lekker! Waar was je heen?Op vrijdag 22 oktober 2010 18:27 schreef Swietje het volgende:
[..]
Klopt. Ik was een heerlijk weekje weg zonder PC
quote:Nou, ik vind het niet zo boeiend meer, eigenlijk.Op vrijdag 22 oktober 2010 18:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 18:35 schreef loveli het volgende:
Liever gezond kant en klaar voer dan pasta met aanmaaksaus uit de voorraadkast, denk ik dan.
quote:Als je een mooi liedje voor ons zingt!Op vrijdag 22 oktober 2010 17:11 schreef uniekhoorn het volgende:
KaraokeDa's goed!
Hoop dat ik daarna nog steeds bij XM terecht kan
quote:Grotendeels voltooid, alleen raakte de zuivel, vlees en aardappelen op. En om nou alleen een pot spinazie leeg te lepelen..Op vrijdag 22 oktober 2010 18:19 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd met je voorraadopetenplan?
quote:Oh dat was vroeg of laat! In utrecht was er juist vroeg, maar ik weet niet meer welk van de zoveel filialenOp vrijdag 22 oktober 2010 18:19 schreef loveli het volgende:
Er waren alleen nog treinkaartjes voor december t/m februari bij mijn kruidvat en ze hadden er nog veel. Als iemand interesse heeft mag 'ie gillen.
quote:We hebben ook nog gezond voer gehaald gelukkig.Op vrijdag 22 oktober 2010 18:18 schreef AKnynke het volgende:
[..]
niet als je in het weekend alleen maar op de bank blijft hangen met een dekentje en een grote pot thee, en als je belooft dat Duvel heerlijk gezond vers eten voor je gaat koken, dit weekend. Zodat je aan kan sterken, beter kan worden en all that.
quote:Er zijn er meer dan alleen XM die in moeten stemmen.Op vrijdag 22 oktober 2010 17:11 schreef uniekhoorn het volgende:
KaraokeDa's goed!
Hoop dat ik daarna nog steeds bij XM terecht kan
quote:nice!Op vrijdag 22 oktober 2010 17:23 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
wat is ingesneden?
Ze zijn een beetje zo geplooid, alsof de stof wat in elkaar zakt zegmaar..
Wacht, ik ga foto zoeken
Deze volgens mij![]()
http://www.invito.com/Sho(...)=&actie=&mood=&type=
quote:De gekookte kikker! Zet je een kikker in een pan kokend water, springt 'ie eruit, kijkt je aan, tikt tegen z'n voorhoofd en zegt: denk je dat ik gek ben? Maar zet je 'em in een pan koud water en laat je de temperatuur langzaam oplopen, dan blijft 'ie zitten tot 'ie doodgekoookt is.Op vrijdag 22 oktober 2010 19:09 schreef Laureline het volgende:
Tsja, dat soort destructieve relaties...natúúrlijk denk je vantevoren: dat zal mij niet overkomen, maar zoiets gebeurt natuurlijk niet terwijl je je mentaal zo sterk voelt als op het moment dat je je bedènkt dat het je niet gaat overkomen.
Iedereen die wel eens in een foute verhouding heeft gezeten (en er zijn natuurlijk vele soorten fout) weet dat het meestal heel ongemerkt gaat, iedere keer subtiel een klein beetje over een grens heen, en dan weer terug, en dan weer verder, tot je je ineens op een punt bevindt waar je denkt: hoe kom ik hier in godsnaam terecht? Terwijl, als je bij het begin op dat punt was gekomen, je direct gillend was weggerend.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 19:12 schreef Laureline het volgende:
En een visschotel maakt natuurlijk veel goed
quote:Ja, zo!Op vrijdag 22 oktober 2010 19:11 schreef loveli het volgende:
[..]
De gekookte kikker! Zet je een kikker in een pan kokend water, springt 'ie eruit, kijkt je aan, tikt tegen z'n voorhoofd en zegt: denk je dat ik gek ben? Maar zet je 'em in een pan koud water en laat je de temperatuur langzaam oplopen, dan blijft 'ie zitten tot 'ie doodgekoookt is.
quote:Maar de mening van de vrouw is wel doorslaggevend natuurlijk. Zoals het hoort.Op vrijdag 22 oktober 2010 19:00 schreef Duvel het volgende:
[..]
Er zijn er meer dan alleen XM die in moeten stemmen.
quote:Dus jij denkt echt dat die kikker tegen z'n voorhoofd tikt?Op vrijdag 22 oktober 2010 19:14 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ja, zo!
Is dat echt waar trouwens?Ik wist wel dat die beesten altijd als de dommere partij in fabeltjes opgevoerd werden, maar dit is wel heel erg!
quote:Ik doe meestal 750 gr aardappelen en 300 boerenkool. 't Ligt vast aan de vorstOp vrijdag 22 oktober 2010 19:15 schreef Viking84 het volgende:
600 gram aardappelen, 300 gram boerenkool.
quote:Hoax!Op vrijdag 22 oktober 2010 19:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
Je moet kikkers ook niet koken, maar zoenen, want dan veranderen ze in knappe prinsen en zulks!
quote:Eh...juist... bijzonderOp vrijdag 22 oktober 2010 19:17 schreef loveli het volgende:
[..]
Hoax!
ja, heb het geprobeerd, meerdere malen
quote:Nee, dàt weet ik al, dat doen ze altijd als ik langsloopOp vrijdag 22 oktober 2010 19:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dus jij denkt echt dat die kikker tegen z'n voorhoofd tikt?.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 19:17 schreef Laureline het volgende:
Die verhoudingen kool/aardappel kan je beter andersom doen, denk ik! Gewoon een klein beetje piepers erbij, voor de smotsigheid. Het gaat natuurlijk om de groenteEn dan een half potje sambal badjak erdoor
quote:Nee? Hooguit wat mosterd op de rookworstOp vrijdag 22 oktober 2010 19:24 schreef loveli het volgende:
Geen stukjes augurk, zilveruitjes en mosterd???
quote:* MevrouwPuff gaat ook voor de andijvie!Op vrijdag 22 oktober 2010 19:26 schreef Blurred86 het volgende:rauwe andijviestamppot, veel lekkerder dan boerenkool!
Met geitenkaas en spekjes en tomaat
quote:het is ook het zelfbedachte "geheime" recept van mijn zus en mijOp vrijdag 22 oktober 2010 19:28 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
* MevrouwPuff gaat ook voor de andijvie!
Je tip ga ik eens uitvoeren, ken ik niet zo.
quote:mijn moeder vertelde dat jullie al wel nachtvorst gehad hebben, dus dat zou wel snor moeten zitten. (ook zo'n are uitdrukking!)Op vrijdag 22 oktober 2010 19:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hoeveel aardappelen en boerenkool had je Vik?
En je weet het he, eigenlijk moet de vorst er eerst nog overheen. (ik blijf het een rare uitdrukking vinden
).
quote:Spuitjes? Of nee, dat zijn ook kleine kooltjes hè!Op vrijdag 22 oktober 2010 19:38 schreef AKnynke het volgende:
je hebt hier noch andijvie, noch boerenkool noch zuurkool. En hutspot vind ik niet zoveel aan....Ik mis stamppot!
quote:spruitjes wel. En ik ben een keer boerenkool tegengekomen, maar niet vaker. Jammer maar helaas!Op vrijdag 22 oktober 2010 19:42 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Spuitjes? Of nee, dat zijn ook kleine kooltjes hè!
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 19:18 schreef loveli het volgende:
Mijn boerenkool gaat vandaag met eddo's, een soort knollen. Ben benieuwd.
Vroeger at ik het helemaal zonder iets anders.
quote:Met paprika, spekjes, mais en kaas.Op vrijdag 22 oktober 2010 19:26 schreef Blurred86 het volgende:
rauwe andijviestamppot, veel lekkerder dan boerenkool!
Met geitenkaas en spekjes en tomaat
quote:Fijn, nu heb ik een mental image van Willem-Alexander dat ik liever niet had gehad.Op vrijdag 22 oktober 2010 19:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hoeveel aardappelen en boerenkool had je Vik?
En je weet het he, eigenlijk moet de vorst er eerst nog overheen. (ik blijf het een rare uitdrukking vinden
).
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 19:49 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Fijn, nu heb ik een mental image van Willem-Alexander dat ik liever niet had gehad.
quote:Ik nu ook, dank je!Op vrijdag 22 oktober 2010 19:49 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Fijn, nu heb ik een mental image van Willem-Alexander dat ik liever niet had gehad.
quote:Verhouding boterhammen/eiwitten + groente is te scheef.Op vrijdag 22 oktober 2010 19:31 schreef Siral het volgende:
lijstjesdrop
O; boterham met 30+ kaas, boterham met cornedbeef
L; boterham met 30+ kaas, boterham met duo penotti
T; snelle jelle, paar stukjes groene paprika
D; kom kip tikka soep, tosti met kaas van twee bruine boterhammen, twee soepstengels
S: klein uurtje cardio
T: groente!
quote:Nee, die hebben ze op je werk.Op vrijdag 22 oktober 2010 19:42 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Spuitjes? Of nee, dat zijn ook kleine kooltjes hè!
quote:Hee, XM begon!Op vrijdag 22 oktober 2010 19:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik nu ook, dank je!.
Ik doe boerenkool met melk om het smeuïg te maken, worst en augurken.
quote:Da's lekker ja.Op vrijdag 22 oktober 2010 19:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Je mandarijntjes door de zuurkool waren ook al zo'n daverend succes.
quote:Al eens ananas geprobeerd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |