quote:Nou, ik lees dus net dat van Tink, en daar had ik dat ook absoluut niet van verwachtOp vrijdag 22 oktober 2010 17:10 schreef loveli het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik ook. Tot ik het zag gebeuren bij iemand van wie ik nooit had gedacht dat ze zich de kaas van het brood zou laten eten. Sindsdien ben ik er niet meer zo zeker van.
quote:Euh ja. Zo te zien is er ook levendige handel in op marktplaats.Op vrijdag 22 oktober 2010 17:01 schreef loveli het volgende:
[..]
Hier in de buurt nog niet, hotelkaartjes ook niet. Als ik er nog eens langsloop koop ik een kaartje.
edit: heeft sigme er straks 3
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 17:14 schreef loveli het volgende:
Ach, heb ik nog even om (on)fatsoenlijke kleren te zoeken.
quote:dat is het keywoord hier.. Ik weet niet of het me overkomt, maar ik denk (hoop, in ieder geval, haha) wel te weten dat ik niet lang in zo;n situatie zal blijven, maar actief zal handelen.Op vrijdag 22 oktober 2010 17:12 schreef LadyBlack het volgende:
Ik denk niet dat je kunt zeggen of zoiets je zou kunnen overkomen.
Ik had van mezelf bijvoorbeeld nooit gedacht dat ik agressief zou kunnen zijn, maar mijn ex bleek dat toch in me naar boven te kunnen halen![]()
quote:kun je het eten?Op vrijdag 22 oktober 2010 17:17 schreef motorbloempje het volgende:
iemand nog interesse in die lenzenvloeistof (zachte lenzen) Anders zet ik ze in V&A
quote:Ja leuk! Van die 'ingesneden' of met veters!Op vrijdag 22 oktober 2010 17:17 schreef _Calimero_ het volgende:
o. Ik heb per ongeluk nieuwe laarzen gekocht
enkellaarsjes (anderen waren zó hoog dat je geen been zou zien bij een rokje) maar ik twijfel nog, of dat wel leuk is met jurkjes enzo...
quote:wat is ingesneden?Op vrijdag 22 oktober 2010 17:20 schreef MevrouwPuff het volgende:
Jammer loveli!
[..]
Ja leuk! Van die 'ingesneden' of met veters!
quote:doet je vriendje het beter vandaag?Op vrijdag 22 oktober 2010 17:20 schreef MevrouwPuff het volgende:
Jammer loveli!
[..]
Ja leuk! Van die 'ingesneden' of met veters!
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 13:45 schreef Tinkepink het volgende:
Hoe dan ook: Waar er twee kijven hebben er twee schuld, al was het maar omdat bijvoorbeeld een van 2-en zich onredelijk laat behandelen.
Ter illustratie: ik heb zelf in een aantal hele slechte relaties gezeten, tot slaan aan toe. Gaf hem daarvan altijd de schuld, maar heb langzamerhand geleerd dat ik ook niet ben vrij te pleiten. Ik heb het laten gebeuren. Ik heb over mijn grenzen laten gaan. Ik ben bij hem gebleven. Ik heb me als een slachtoffer opgesteld.Hij had me namelijk nooit geslagen als ik het niet had toegelaten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |