quote:Nee? Hooguit wat mosterd op de rookworstOp vrijdag 22 oktober 2010 19:24 schreef loveli het volgende:
Geen stukjes augurk, zilveruitjes en mosterd???
quote:* MevrouwPuff gaat ook voor de andijvie!Op vrijdag 22 oktober 2010 19:26 schreef Blurred86 het volgende:rauwe andijviestamppot, veel lekkerder dan boerenkool!
Met geitenkaas en spekjes en tomaat
quote:het is ook het zelfbedachte "geheime" recept van mijn zus en mijOp vrijdag 22 oktober 2010 19:28 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
* MevrouwPuff gaat ook voor de andijvie!
Je tip ga ik eens uitvoeren, ken ik niet zo.
quote:mijn moeder vertelde dat jullie al wel nachtvorst gehad hebben, dus dat zou wel snor moeten zitten. (ook zo'n are uitdrukking!)Op vrijdag 22 oktober 2010 19:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hoeveel aardappelen en boerenkool had je Vik?
En je weet het he, eigenlijk moet de vorst er eerst nog overheen. (ik blijf het een rare uitdrukking vinden
).
quote:Spuitjes? Of nee, dat zijn ook kleine kooltjes hè!Op vrijdag 22 oktober 2010 19:38 schreef AKnynke het volgende:
je hebt hier noch andijvie, noch boerenkool noch zuurkool. En hutspot vind ik niet zoveel aan....Ik mis stamppot!
quote:spruitjes wel. En ik ben een keer boerenkool tegengekomen, maar niet vaker. Jammer maar helaas!Op vrijdag 22 oktober 2010 19:42 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Spuitjes? Of nee, dat zijn ook kleine kooltjes hè!
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 19:18 schreef loveli het volgende:
Mijn boerenkool gaat vandaag met eddo's, een soort knollen. Ben benieuwd.
Vroeger at ik het helemaal zonder iets anders.
quote:Met paprika, spekjes, mais en kaas.Op vrijdag 22 oktober 2010 19:26 schreef Blurred86 het volgende:
rauwe andijviestamppot, veel lekkerder dan boerenkool!
Met geitenkaas en spekjes en tomaat
quote:Fijn, nu heb ik een mental image van Willem-Alexander dat ik liever niet had gehad.Op vrijdag 22 oktober 2010 19:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hoeveel aardappelen en boerenkool had je Vik?
En je weet het he, eigenlijk moet de vorst er eerst nog overheen. (ik blijf het een rare uitdrukking vinden
).
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 19:49 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Fijn, nu heb ik een mental image van Willem-Alexander dat ik liever niet had gehad.
quote:Ik nu ook, dank je!Op vrijdag 22 oktober 2010 19:49 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Fijn, nu heb ik een mental image van Willem-Alexander dat ik liever niet had gehad.
quote:Verhouding boterhammen/eiwitten + groente is te scheef.Op vrijdag 22 oktober 2010 19:31 schreef Siral het volgende:
lijstjesdrop
O; boterham met 30+ kaas, boterham met cornedbeef
L; boterham met 30+ kaas, boterham met duo penotti
T; snelle jelle, paar stukjes groene paprika
D; kom kip tikka soep, tosti met kaas van twee bruine boterhammen, twee soepstengels
S: klein uurtje cardio
T: groente!
quote:Nee, die hebben ze op je werk.Op vrijdag 22 oktober 2010 19:42 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Spuitjes? Of nee, dat zijn ook kleine kooltjes hè!
quote:Hee, XM begon!Op vrijdag 22 oktober 2010 19:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik nu ook, dank je!.
Ik doe boerenkool met melk om het smeuïg te maken, worst en augurken.
quote:Da's lekker ja.Op vrijdag 22 oktober 2010 19:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Je mandarijntjes door de zuurkool waren ook al zo'n daverend succes.
quote:Al eens ananas geprobeerd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |