quote:niet als je in het weekend alleen maar op de bank blijft hangen met een dekentje en een grote pot thee, en als je belooft dat Duvel heerlijk gezond vers eten voor je gaat koken, dit weekend. Zodat je aan kan sterken, beter kan worden en all that.Op vrijdag 22 oktober 2010 18:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
in de auto terug vd supermarkt. Word ik gelynched als ik vertel dat we voor de 3e dag op rij kantenklaarvoer gaan eten?![]()
![]()
quote:Wat is er gebeurd met je voorraadopetenplan?Op vrijdag 22 oktober 2010 18:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
in de auto terug vd supermarkt. Word ik gelynched als ik vertel dat we voor de 3e dag op rij kantenklaarvoer gaan eten?![]()
![]()
quote:Bij mij vallen zulke plannen ook wel eens in duigenOp vrijdag 22 oktober 2010 18:19 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd met je voorraadopetenplan?
quote:
quote:Klopt. Ik was een heerlijk weekje weg zonder PCOp vrijdag 22 oktober 2010 18:25 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Lang niet gezien! Of is dat toeval en was jij er wanneer ik er niet was?
quote:Aaaah, lekker! Waar was je heen?Op vrijdag 22 oktober 2010 18:27 schreef Swietje het volgende:
[..]
Klopt. Ik was een heerlijk weekje weg zonder PC
quote:Nou, ik vind het niet zo boeiend meer, eigenlijk.Op vrijdag 22 oktober 2010 18:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 18:35 schreef loveli het volgende:
Liever gezond kant en klaar voer dan pasta met aanmaaksaus uit de voorraadkast, denk ik dan.
quote:Als je een mooi liedje voor ons zingt!Op vrijdag 22 oktober 2010 17:11 schreef uniekhoorn het volgende:
KaraokeDa's goed!
Hoop dat ik daarna nog steeds bij XM terecht kan
quote:Grotendeels voltooid, alleen raakte de zuivel, vlees en aardappelen op. En om nou alleen een pot spinazie leeg te lepelen..Op vrijdag 22 oktober 2010 18:19 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd met je voorraadopetenplan?
quote:Oh dat was vroeg of laat! In utrecht was er juist vroeg, maar ik weet niet meer welk van de zoveel filialenOp vrijdag 22 oktober 2010 18:19 schreef loveli het volgende:
Er waren alleen nog treinkaartjes voor december t/m februari bij mijn kruidvat en ze hadden er nog veel. Als iemand interesse heeft mag 'ie gillen.
quote:We hebben ook nog gezond voer gehaald gelukkig.Op vrijdag 22 oktober 2010 18:18 schreef AKnynke het volgende:
[..]
niet als je in het weekend alleen maar op de bank blijft hangen met een dekentje en een grote pot thee, en als je belooft dat Duvel heerlijk gezond vers eten voor je gaat koken, dit weekend. Zodat je aan kan sterken, beter kan worden en all that.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |