abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87830180
zo, bod van 600 euro op m'n XT geaccepteerd, kan er maar vanaf zijn!
Ja doei.
pi_87830189
Wijze Woorden Tink. :Y

Deet? :o
Ga je nog meer vertellen of druk je net als Neen je snor. :{w
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 14:01:18 #103
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_87830225
quote:
1.gif Op vrijdag 22 oktober 2010 13:50 schreef loveli het volgende:
Deet en niks om aan te trekken :')
ik dacht aan deet, het muggenspul. Ik snapte het al niet, want het muggenseizoen is toch echt over...
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_87830297
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 13:54 schreef Tinkepink het volgende:
En inderaad, nu heb ik een toffe meneer en kiddies O+ maar misschien juist wel omdat ik nu heel goed weet wat ik wel en niet wil in een relatie en ook probeer de relatie voor ons beiden leuk te houden.
Dito, op de kinders na. :)
Als ik hier gemopper op de vriendjes lees maak ik me bij sommigen ook weleens zorgen.
Je hebt niet in één keer een slechte relatie, dat groeit langzaam en je went eraan.
Het is moeilijk om het te herkennen zodat je er wat aan kunt doen, maar ervaring is een wijze raadgever.
pi_87830307
Tink! Heftig! :*
En dan ook nog goed advies geven!
Het is niet voor niets dat ik een huisje in rotterdam zoek, in plaats van samenwonen. Het LATten bevalt me nog prima en we hebben gewoon een plekje voor onszelf nodig ook, zeker met nog een studie.
Loveli *O* een date! Wat je aan moet doen, geen idee, maar je zei bij Kuikentjes housewarming dat je niet je best had gedaan, dus dat gaat niet anders dan goedkomen, want dat was erg mooi!
  Vis een optie? vrijdag 22 oktober 2010 @ 14:06:05 #106
70532 loveli
N
pi_87830395
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 13:59 schreef motorbloempje het volgende:
zo, bod van 600 euro op m'n XT geaccepteerd, kan er maar vanaf zijn!
Wist niet dat je die in de aanbieding had.
crap in = crap out
  Vis een optie? vrijdag 22 oktober 2010 @ 14:06:44 #107
70532 loveli
N
pi_87830420
En ik ga m'n snor drukken.
en achterbank leegruimen :P
crap in = crap out
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 14:16:10 #108
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87830740
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 14:06 schreef loveli het volgende:
Oh my! :D
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_87830741
Spannend loveli! Veel plezier in ieder geval ^O^ Als ik de verhalen zo hoor hoef je over je voorkomen geen drukte te maken ;) (Hoop voor hem dat hij broccoli lust :') )

Maria, op zich heb je gelijk over diegene die slaat het verst buiten het boekje gaat. Alleen is het structureel, verbaal en psychisch misbruiken van je partner ook geen pretje. En daar zijn sommige vrouwen heel erg bedreven in, trust me!
Maar dat ligt achter me en heb m'n zelfvertrouwen weer terug...

Goed nieuws!(voor mij)
Aan de hand van alle functioneringsgesprekken heeft de baas een keuze gemaakt. Die zonet besproken.
2 collega's gaan er dus per 1-1-2011 uit, en ik heb nog net voor de feestdagen een gesprek over hoe mijn functie eruit komt te zien. w/
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_87830777
Wat is een XT?

Tink, wijze woorden en ook een :*

Loveli veel plezier :)
pi_87830918
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 14:17 schreef Perruche het volgende:
Wat is een XT?

Tink, wijze woorden en ook een :*

Loveli veel plezier :)
XT = een motor (Yamaha)
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_87831044
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 14:16 schreef V1z0R het volgende:
Alleen is het structureel, verbaal en psychisch misbruiken van je partner ook geen pretje. En daar zijn sommige vrouwen heel erg bedreven in, trust me!
Maar dat ligt achter me en heb m'n zelfvertrouwen weer terug...
Die kunst is niet alleen voorbehouden aan vrouwen hoor. :D
Maar wel een duidelijk teken dat de verhoudingen scheef zijn en imho (en volgens mij is dat ook wat Tink zegt) de schuld van beiden.
Ik heb het ook heel lang toegelaten en ben na een jaartje rust zelfs weer teruggegaan naar mijn ex.
Niet slim nee, zou ik nu niet meer laten gebeuren.
pi_87831097
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 oktober 2010 14:06 schreef loveli het volgende:

[..]

Wist niet dat je die in de aanbieding had.
yup :) als je nog interesse hebt, dan mag dat hoor! :)
Ja doei.
  Vis een optie? vrijdag 22 oktober 2010 @ 14:28:05 #114
70532 loveli
N
pi_87831120
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 14:27 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

yup :) als je nog interesse hebt, dan mag dat hoor! :)
Ik gooi het even in de groep. Heb je linkje naar advertentie of de specs?
crap in = crap out
pi_87831245
http://www.speurders.nl/o(...)banden-71982401.html

:) de vraagprijs was zo hoog om vooral geen biedingen van 400 euro te krijgen :+
Ja doei.
  Vis een optie? vrijdag 22 oktober 2010 @ 14:33:36 #116
70532 loveli
N
pi_87831328
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 14:31 schreef motorbloempje het volgende:
http://www.speurders.nl/o(...)banden-71982401.html

:) de vraagprijs was zo hoog om vooral geen biedingen van 400 euro te krijgen :+
In de groep gegoooid, we overleggen even.
crap in = crap out
pi_87831375
^O^

die meneer wil begin volgende week komen kijken, dus als ik 't daarvoor weet dan is 't goed :+
Ja doei.
  Vis een optie? vrijdag 22 oktober 2010 @ 14:35:28 #118
70532 loveli
N
pi_87831386
Hoe handelbaar issie offroad? Heb weleens op lichtere dingetjes gecrossed (lang lang geleden toen ik nog geen rijbewijs had), hoeveel weegt zoiets?
crap in = crap out
pi_87831411
Gevuld een kilo of 175 :)

Op grove grindpaden doet hij 't zeer goed, in zand ben ik gewoon nog niet zo goed :+
Ja doei.
  Vis een optie? vrijdag 22 oktober 2010 @ 14:38:06 #120
70532 loveli
N
pi_87831468
Oki. We denken even na en intussen moet ik nog even een hoop regelen.
kleren kopen ofzo
crap in = crap out
pi_87831488
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 14:25 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Die kunst is niet alleen voorbehouden aan vrouwen hoor. :D
Maar wel een duidelijk teken dat de verhoudingen scheef zijn en imho (en volgens mij is dat ook wat Tink zegt) de schuld van beiden.
Ik heb het ook heel lang toegelaten en ben na een jaartje rust zelfs weer teruggegaan naar mijn ex.
Niet slim nee, zou ik nu niet meer laten gebeuren.
Nee ok, maar heb nog nooit een relatie gehad met een man :')

Verder wel eens met Tink, alhoewel ik kan begrijpen dat iemand zich te buiten kan laten gaan in een dergelijke verhitte situatie. Alleen zijn de consequenties van een man die doordraait wat verstrekkender dan in het geval van een vrouw (over het algemeen).

Mag sowieso niet klagen. Ben er uiteindelijk harder door gaan werken, meer gaan sporten, alleen maar om niet thuis te zijn. Waarvan ik nu juist de vruchten pluk, baan loopt goed, aandacht van de vrouwen, meer zelfvertrouwen dan ooit, m'n blij is bijna optimaal! *O*

Top trouwens dat je nu inziet dat het zo beter voor je is! ^O^ :*

[ Bericht 8% gewijzigd door V1z0R op 22-10-2010 14:53:45 ]
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 14:40:21 #122
229513 Blurred86
Live Positive
pi_87831520
zo. ik heb mezelf weer een beetje op de rails vandaag. sollicitatie voor stageplek verstuurd, nu leren en straks als de boterhammetjes wat gezakt zijn ga ik hardlopen!
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_87831916
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 14:38 schreef V1z0R het volgende:
Mag sowieso niet klagen. Ben er uiteindelijk harder door gaan werken, meer gaan sporten, alleen maar om niet thuis te zijn. Waarvan ik nu juist de vruchten pluk, baan loopt goed, aandacht van de vrouwen, meer zelfvertrouwen dan ooit, m'n blij is bijna optimaal! *O*
Dat is het mooie ervan: het is even moeilijk om te verwerken dat het goede van de relatie allang over is, maar je komt er zoveel beter uit. ^O^
pi_87832329
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 14:53 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Dat is het mooie ervan: het is even moeilijk om te verwerken dat het goede van de relatie allang over is, maar je komt er zoveel beter uit. ^O^
* beter uit een slechte relatie komen - boks! * :D

Nu nog even een gesprekje voeren met m'n stagiair, alle weekrapporten even doornemen, vrijmibo en dan naar huis om te eten. Vanavond lekker pokeren met m'n maten! (ze geld aftroggelen :'))
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 15:18:24 #125
171422 LadyBlack
paint it black
pi_87832727
Jeetje, Tink :o ik schrik altijd wel van dat soort verhalen hoor.... brrr. Goed dat je het nu zoveel beter hebt.

En inderdaad, na een slechte relatie kun je een goeie véél beter op waarde schatten, en ook beter kiezen voor welke relatie je aangaat :Y
Ik geloof niet dat jullie vaak iets slechts over mijn vriend horen O+

Los daarvan vind ik het wel een beetje sneu voor j.t. wat ze straks allemaal leest. Niet zo netjes, ook al is het waarschijnlijk goedbedoeld.
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 15:20:43 #126
171422 LadyBlack
paint it black
pi_87832801
quote:
1.gif Op vrijdag 22 oktober 2010 14:53 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Dat vond ik vooral zo moeilijk; 'houden van' gaat heel langzaam over... bij mij althans. Ik wist echt wel dat mijn relatie bar slecht was, maar toch was het moeilijk om ineens afstand te nemen van mn ex.

Maar ik wist dat het écht nergens heen ging, en ik wist dat het écht beter voor me was, en dat maakte het makkelijker vol te houden.
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 15:20:59 #127
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_87832811
ha..ik ben de nieuwste binnen de organisatie, maar ben nu het beste uitgerust met de beste pc, de mooiste monitor, en iets waar al tijden over gepraat wordt: een tweede scherm. Zo'n luxe! De nerd in mij is blij!
pi_87832877
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 15:18 schreef LadyBlack het volgende:
Jeetje, Tink :o ik schrik altijd wel van dat soort verhalen hoor.... brrr. Goed dat je het nu zoveel beter hebt.

En inderdaad, na een slechte relatie kun je een goeie véél beter op waarde schatten, en ook beter kiezen voor welke relatie je aangaat :Y
Ik geloof niet dat jullie vaak iets slechts over mijn vriend horen O+

Los daarvan vind ik het wel een beetje sneu voor j.t. wat ze straks allemaal leest. Niet zo netjes, ook al is het waarschijnlijk goedbedoeld.
Zoveel slechts is er toch niet gezegd? Hooguit dat ze misschien een beeld schetst wat helemaal niet waar is. Dat daar dan een discussie over slechte vriendjes uit voortkomt heeft imo helemaal niks met JT zelf te maken :)
pi_87832881
de nerd in mijn is jaloers op jou O+

goed geregeld Nyn!
Ja doei.
pi_87832895
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 15:20 schreef AKnynke het volgende:
ha..ik ben de nieuwste binnen de organisatie, maar ben nu het beste uitgerust met de beste pc, de mooiste monitor, en iets waar al tijden over gepraat wordt: een tweede scherm. Zo'n luxe! De nerd in mij is blij!
:D wat leuk! Hoe dat zo?
pi_87832928
Mijn vriendje staat nu mijn afwas te doen :')

Oh en ik ben zo lui vandaag, heb gewoon nog helemaal niets gedaan :D
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 15:25:40 #132
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_87832953
Milady praat idd liefdevol over vriendlief voor zover gemerkt O+

En ja, loslaten kan geloof ik moeilijk en eng zijn. Had mn moeder iig wel geloof ik - angst voor reactie van hem, voor wat er dan gebeurt, hoe je het in je eentje met twee kinderen gaat rooien, hoe die kinderen het vinden zonder vader (beterrrr! Maarja :+ ), en (geloof ik) gewoon voor een compleet nieuwe situatie waarin je moet erkennen dat je toch een paar jaar van je leven energie hebt gestoken in een relatie die het niet waard bleek te zijn.

Ik zeg altijd maar (zoals laatst tegen een vriendinnetje die in dezelfde situatie zat): je hebt genoeg tijd verspilt aan een zak hooi, tijd om te zorgen dat een relatie je leven LEUKER maakt, en niet vol zorgen / verdriet! :Y
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 15:27:13 #133
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_87832998
Tof Nynke! :D

Ik ben hier nu drie weken en heb mn eigen kamer B-) voor vandaag dan even, want de andere link-builders kamer is vol met nieuwe werknemers :')
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 15:27:36 #134
171422 LadyBlack
paint it black
pi_87833018
quote:
1.gif Op vrijdag 22 oktober 2010 15:23 schreef Perruche het volgende:

[..]

Zoveel slechts is er toch niet gezegd? Hooguit dat ze misschien een beeld schetst wat helemaal niet waar is. Dat daar dan een discussie over slechte vriendjes uit voortkomt heeft imo helemaal niks met JT zelf te maken :)
Nee die discussie is ook niet erg, ik zou alleen echt wel schrikken als mensen zeggen dat ze het idee hebben dat mijn relatie misschien wel niet lang stand houdt :o

N.B. Waarmee ik niet Vik wil aanvallen, maar ik wou er toch even op wijzen dat het voor j.t. misschien wel helemaal niet leuk kan zijn om dit te lezen.
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 15:28:44 #135
171422 LadyBlack
paint it black
pi_87833056
quote:
1.gif Op vrijdag 22 oktober 2010 15:25 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik zeg altijd maar (zoals laatst tegen een vriendinnetje die in dezelfde situatie zat): je hebt genoeg tijd verspilt aan een zak hooi, tijd om te zorgen dat een relatie je leven LEUKER maakt, en niet vol zorgen / verdriet! :Y
QFT!!
pi_87833070
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 15:27 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Nee die discussie is ook niet erg, ik zou alleen echt wel schrikken als mensen zeggen dat ze het idee hebben dat mijn relatie misschien wel niet lang stand houdt :o
Ohja dat is misschien niet zo aardig en daar kan ook niemand evct iets over zeggen... dat had ik niet gelezen :)
pi_87833097
Ik herken het wel, postte ook regelmatig negatief over mijn ex toen we samenwoonden. Ik had het pas echt door dat het niet goed zat toen ik 'm hier een paar keer huisgenoot noemde en PF vroeg of het nu echt een huisgenoot was of mijn boyfriend en toen dacht ik.... idd meer huisgenoot :@

Daarom date ik nu ook niet (of heb er weinig zin in), ik ken mezelf en ik weet dat ik gewoon weer over mijn eigen grenzen heenga bij een volgend heerschap. Ik moet er eigenlijk wat aan doen, maar het oefent moeilijk zonder en om er nu eentje te gaan zoeken om op te oefenen :') Gelukkig moet ik me eerst storten op mijn O+ huis O+ en als straks de ouwe ex weer belt kan ik op hem oefenen >:)
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 15:30:43 #138
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_87833130
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 15:27 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Ja dat is misschien wel wat kort door de bocht, zo over internet :P Weten wij veel hoe knuffelig en liefdevol j.t. en vriendlief laatst film gekeken hebben *wink wink nudge nudge* :P

Veel mensen gebruiken het topic ook wel als uitlaatklep, dus dan kan het wel dat het beeld van iemand / een relatie een beetje anders is dan de realiteit ;)

Aan de andere kant: ik zou dan denken, ik weet wel beter, want mn vriendje is awesomesauce *; enzo!
pi_87833169
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 15:30 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ja dat is misschien wel wat kort door de bocht, zo over internet :P Weten wij veel hoe knuffelig en liefdevol j.t. en vriendlief laatst film gekeken hebben *wink wink nudge nudge* :P

Veel mensen gebruiken het topic ook wel als uitlaatklep, dus dan kan het wel dat het beeld van iemand / een relatie een beetje anders is dan de realiteit ;)

Aan de andere kant: ik zou dan denken, ik weet wel beter, want mn vriendje is awesomesauce *; enzo!
_O-
pi_87833178
quote:
1.gif Op vrijdag 22 oktober 2010 15:24 schreef Perruche het volgende:
Mijn vriendje staat nu mijn afwas te doen :')

Oh en ik ben zo lui vandaag, heb gewoon nog helemaal niets gedaan :D
Ik heb ook nog niks gedaan, net twee uur in de stad geluncht met drie vriendinnen, echt zo leuk O+ Lekker kletsen met lekker eten. En daarna naar huis gewandeld, even de Action in :9

En zo even strijken en stofzuigen. En dan met een boekje op de bank. Zaligheid!
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_87833207
ik vind het trouwens wel een leuk plan om de avond in Den haag te eindigein in een Karaokebar :') :@
Ja doei.
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 15:32:36 #142
171422 LadyBlack
paint it black
pi_87833213
quote:
1.gif Op vrijdag 22 oktober 2010 15:29 schreef Perruche het volgende:

[..]

Ohja dat is misschien niet zo aardig en daar kan ook niemand evct iets over zeggen... dat had ik niet gelezen :)
Nou, die opmerking was volgens mij heus goed bedoeld :Y maar het kan natuurlijk bij de geadresseerde toch wel naar overkomen.
pi_87833228
Nu even de plamuur uitproberen die ik heb gekocht, even mijn vader bellen om te vragen of ik de pluggen eerst eruit moet halen :+
pi_87833439
Ik krijg net een email van mijn oude decaan dat ze mensen zoeken voor een PhD te komen doen. Buh ik had wel gewild :')
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 15:38:42 #145
171422 LadyBlack
paint it black
pi_87833482
Kun je niet alsnog reageren dan Perruche?? :o Of is je nieuwe baan toch eigenlijk wel beter?
pi_87833503
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 15:20 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Dat vond ik vooral zo moeilijk; 'houden van' gaat heel langzaam over... bij mij althans. Ik wist echt wel dat mijn relatie bar slecht was, maar toch was het moeilijk om ineens afstand te nemen van mn ex.

Maar ik wist dat het écht nergens heen ging, en ik wist dat het écht beter voor me was, en dat maakte het makkelijker vol te houden.
Vreselijk is dat. Vooral omdat je hem ook echt geen pijn wil doen. :'(
Maar achteraf was het zo'n goed idee dat je denkt dat je het veel eerder had moeten doen.
pi_87833520
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 15:38 schreef LadyBlack het volgende:
Kun je niet alsnog reageren dan Perruche?? :o Of is je nieuwe baan toch eigenlijk wel beter?
Hm ja kweenie. Motivatie insturen tot 12 november. En ik moet naar Ierland verhuizen. En vriendje begint hier net weer z'n ding te doen. Misschien als ik 2 jaar gewerkt heb en wat geld heb..?
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 15:43:03 #148
171422 LadyBlack
paint it black
pi_87833648
quote:
1.gif Op vrijdag 22 oktober 2010 15:39 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Vreselijk is dat. Vooral omdat je hem ook echt geen pijn wil doen. :'(
Maar achteraf was het zo'n goed idee dat je denkt dat je het veel eerder had moeten doen.
Jaaaaa inderdaad :')
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 15:44:15 #149
171422 LadyBlack
paint it black
pi_87833696
quote:
1.gif Op vrijdag 22 oktober 2010 15:39 schreef Perruche het volgende:

[..]

Hm ja kweenie. Motivatie insturen tot 12 november. En ik moet naar Ierland verhuizen. En vriendje begint hier net weer z'n ding te doen. Misschien als ik 2 jaar gewerkt heb en wat geld heb..?
Lastig joh :{

Maar weetje, ik zou het sowieso proberen :Y weten ze direct dat je geïnteresseerd bent, en jij weet hoe je het doet in zo'n race.
pi_87833741
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 14:40 schreef Blurred86 het volgende:
zo. ik heb mezelf weer een beetje op de rails vandaag. sollicitatie voor stageplek verstuurd, nu leren en straks als de boterhammetjes wat gezakt zijn ga ik hardlopen!
Jeej! *O*

Over de slechte-vriendjesdiscussie, ik hoop niet dat mensen hier mij ook zo zien. :@ Ik post ook weleens negatieve dingen over vriendje, maar dan zit het gewoon hoog en met positieve dingen heb je dat niet zo snel. Nou ja, het is wel een goede reden om allemaal meer leuke dingen te posten, want die zijn sowieso veel leuker om te lezen. O+
Are you pondering what I'm pondering?
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 15:47:00 #151
171422 LadyBlack
paint it black
pi_87833818
Ik heb vanmiddag de stoute schoenen aangetrokken en bij de koffie/lunchtent in mijn oude huis mn cv ingeleverd!! :D Just in case, lijkt me echt supertof om daar te werken O+

Ze zijn alleen net sinds deze week open dus het zal wel veel te vroeg zijn maar toch was het meisje enthousiast *O*
pi_87833978
Ik heb gereserveerd om 19.00uur op 6 november voor 12 personen bij de Tapasbar :) *O*
Ja doei.
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 15:51:00 #153
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_87833993
quote:
3s.gif Op vrijdag 22 oktober 2010 15:50 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb gereserveerd om 19.00uur op 6 november voor 12 personen bij de Tapasbar :) *O*
Tof!
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 15:52:19 #154
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_87834032
quote:
1.gif Op vrijdag 22 oktober 2010 15:23 schreef Perruche het volgende:

[..]

:D wat leuk! Hoe dat zo?
lief zjin tegen de IT mensen...
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 15:54:15 #155
171422 LadyBlack
paint it black
pi_87834113
quote:
1.gif Op vrijdag 22 oktober 2010 15:52 schreef AKnynke het volgende:

[..]

lief zjin tegen de IT mensen...
:D!
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 15:55:47 #156
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_87834172
quote:
1.gif Op vrijdag 22 oktober 2010 15:45 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Jeej! *O*

Over de slechte-vriendjesdiscussie, ik hoop niet dat mensen hier mij ook zo zien. :@ Ik post ook weleens negatieve dingen over vriendje, maar dan zit het gewoon hoog en met positieve dingen heb je dat niet zo snel. Nou ja, het is wel een goede reden om allemaal meer leuke dingen te posten, want die zijn sowieso veel leuker om te lezen. O+
oh, en dattum. Al post ik hier geen negatieve dingen over het vriendje, geloof ik...maar meer over de relatie. En dat is soms ook lastig, maar nu is het heel fijn!
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 16:00:34 #157
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_87834367
Unieks first time tapas :o
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_87834379
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 oktober 2010 16:00 schreef uniekhoorn het volgende:
Unieks first time tapas :o
daarna praat je niet meer over wokken :+ *)
Ja doei.
pi_87834559
De goedkope kruidvattreinkaartjes waren op -O-.

[ Bericht 0% gewijzigd door sigme op 22-10-2010 16:11:01 ]
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 16:06:47 #160
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_87834663
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 16:00 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

daarna praat je niet meer over wokken :+ *)
Jawel want da's lekker :D

Heeft dat restaurant ook een site? PM ofzo

Kut Sigme... Ga je wel met de trein? Vanuit Groningen?
Moet ik anders hier nog even vragen bij kruidvat?
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 16:10:55 #161
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87834833
Letterkundig Museum was tof! O+. Het doet wel wat met mij als ik die oude manu- en typoscripten van mijn favoriete schrijvers zie :@.
Niet meer actief op Fok!
pi_87834890
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 16:06 schreef uniekhoorn het volgende:

Kut Sigme... Ga je wel met de trein? Vanuit Groningen?
Moet ik anders hier nog even vragen bij kruidvat?
Ik ga wel met de trein. Vanuit Assen, da's makkelijker voor mij.
Vragen mag zéker, als ze nog 'n kaartje hebben koop ik 'm graag!
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 16:15:48 #163
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_87835014
Vik: ik herinner me nog steeds een docu over Roald Dahl, waarin ze lieten zien hoe ie in een soort blokhutje in zn tuin al zn boeken schreef met een potloodje op gelige vellen papier O+

*stil*

*mooi*
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 16:16:50 #164
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87835066
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 15:50 schreef motorbloempje het volgende:
Yay! *O*
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_87835068
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 oktober 2010 16:12 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik ga wel met de trein. Vanuit Assen, da's makkelijker voor mij.
Vragen mag zéker, als ze nog 'n kaartje hebben koop ik 'm graag!
ik kan hier ook nog wel even voor je kijken ^O^
Ja doei.
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 16:17:54 #166
229513 Blurred86
Live Positive
pi_87835111
Ik sla de relatie-talk maar even over denk ik, want pff.

Maar wel net hardgelopen en ik had het superheet (want het is kortebroeken/tshirt-weer en dat had ik natuurlijk hopeloos fout ingeschat met mijn lange broek en jasje aan :')) en ik had de hele tijd stijve kuiten dus dat liep ook al niet zo lekker. Maar, ik ben maar wel mooi geweest en dat is ook wat waard.
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 16:18:56 #167
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87835172
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 15:06 schreef V1z0R het volgende:

[..]

* beter uit een slechte relatie komen - boks! * :D

*bokst mee tijdens het bijlezen.

What doesn't kill me makes me stronger 8-).
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 16:21:54 #168
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87835288
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 15:50 schreef motorbloempje het volgende:
*O*.

Karaokebar :'). Ik zing váls, dat wil je niet weten :P.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 16:23:35 #169
229513 Blurred86
Live Positive
pi_87835354
oh ja museum.. that reminds me, ik wil een museumjaarkaart kopen nu ik nog 24 ben! dit weekend maar eens even regelen. Heb nu ook een weekendov dus dan kan ik mooi dagtripjes maken in het weekend O+

oh de kunsthal doet niet mee }:| en laat ik die nou net boven aan mijn lijstje van te bezoeken musea hebben staan.
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 16:23:54 #170
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87835377
Lijstje (alweer wat beter dan gisteren ;))

O: yoghurt met brambozen
T: warme choc
L: vier geroosterde boterhammen
T: vier chupachup lolly's
T: stukje kaas
D: boerenkool met worst, spekjes en augurk :9
T: appel
Niet meer actief op Fok!
pi_87835523
Kan je alweer helemaal normaal eten Viking?
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 16:28:51 #172
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87835625
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 16:26 schreef sigme het volgende:
Kan je alweer helemaal normaal eten Viking?
Ja hoor :). Dit had niet zoveel voeten in de aarde als de verstandskiesextractie ;). Ik heb echt zin in de boerenkool stamppot straks :9.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 16:29:54 #173
229513 Blurred86
Live Positive
pi_87835663
oh ja lijstje:

O: havermout, banaan, lijnzaad
L: dubbele volkorenboterham vegapate
T: dubbele volkorenboterham pindakaas, koffie met volle melk
S: half uur hardlopen
T: pruim
D: mihoen met ei (nam een studiegenootje voor me mee vandaag, hoe lief is dat O+) met gebakken groente erbij
T: warme kersen met yoghurt

misschien straks nog een krentenbol met kaas voor het eten
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 16:33:35 #174
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_87835846
Tevens wou ik even melden dat ik wel een beetje trotsig ben op mezelf 8-)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 16:40:07 #175
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_87836128
En ook maar even een ontopic lijstje!

O: twee sneetjes met philadelphia
T: Eat Natural Mueslireep met noten
T: koffie met melk en suiker (ik val half in slaap vandaag :') )
L: baguette-ding met cheddar en tomaat, met wat frietjes (waarom krijg je hier overal friet bij in de pub? _O- ) met een colaatje in kader van Project Wakker Worden
T: denk nog een snee brood met Philadelphia
D: ovenschotel met broccoli en bloemkool met kaas/room spul erover. Of maispastei?
T: klein zakje Doritos
pi_87836162
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 oktober 2010 16:33 schreef MariaEtcetera het volgende:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
^O^
Ja doei.
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 16:44:36 #177
171422 LadyBlack
paint it black
pi_87836290
Well done Maria, dit is duidelijk genoeg ^O^
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 16:44:37 #178
229513 Blurred86
Live Positive
pi_87836292
goed hoor Maria :Y Ik vind het helemaal geen lomp smsje trouwens hoor en nu weet ie mooi meteen dat je al een vriendje hebt!
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 16:46:14 #179
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_87836358
Moet je dan kleine hapjes bestellen? of gewoon een hoofdgerecht?
pi_87836383
mag je helemaal zelf weten ^O^

ik ga zelf voor kleine hapjes (tapa's)
Ja doei.
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 16:47:41 #181
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_87836423
Thanks mademoiselles! *; Ja ik wil ook niet onaardig zijn, maar wel duidelijk zeg maar? Dus yay, missie geslaagd *O*

Uniek: tapas is meestal hapjes! Kun je delen en van alles proeven :9
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 16:47:51 #182
229513 Blurred86
Live Positive
pi_87836427
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 16:46 schreef uniekhoorn het volgende:
Moet je dan kleine hapjes bestellen? of gewoon een hoofdgerecht?
dit gaat over tapas eten neem ik aan? ;)
meestal bestel je dan voor de hele tafel allerlei verschillende kleine hapjes en die deel je dan :9
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 16:48:48 #183
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87836465
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 16:21 schreef Viking84 het volgende:

[..]

*O*.

Karaokebar :'). Ik zing váls, dat wil je niet weten :P.
Dat wil ik best weten hoor :7.
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 16:48:59 #184
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_87836479
Okee...
Nou ja, we zien wel :D
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 16:50:12 #185
229513 Blurred86
Live Positive
pi_87836533
humtiedum oO<
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 16:53:16 #186
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87836660
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 16:48 schreef uniekhoorn het volgende:
Okee...
Nou ja, we zien wel :D
Komt goed :*.
pi_87836665
Zou al bijna zenuwachtig beginnen te worden voor 6 nov. (nog nooit mensen ontmoet via inet :'))
Gelukkig niet de hele dag, anders hadden jullie mij ook horen zingen, I O+ karaoke!
pi_87836787
we bijten niet hoor! :o
Ja doei.
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 16:58:05 #189
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_87836873
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 16:56 schreef motorbloempje het volgende:
Klopt, ik ben er niet bij! :Y

*vijlt tanden* B-)
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 16:58:23 #190
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87836886
quote:
Spreek voor jezelf woman! :P >:)
pi_87836950
quote:
Heb andere verhalen gehoord! :P

Komt wel goed!
Ben een grote kerel, dus kan van me afslaan! :D
Want wegrennen lukt toch niet met al die snelle slankies hier...

Nu naar de vrijmibo! :W
  Vis een optie? vrijdag 22 oktober 2010 @ 17:01:21 #192
70532 loveli
N
pi_87837003
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 16:04 schreef sigme het volgende:
De goedkope kruidvattreinkaartjes waren op -O-.
Hier in de buurt nog niet, hotelkaartjes ook niet. Als ik er nog eens langsloop koop ik een kaartje.
edit: heeft sigme er straks 3 ;)
crap in = crap out
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 17:08:09 #193
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_87837238
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 13:54 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Klopt. De "dader" is natuurlijk fout. Maar toch blijf ik erbij dat het "slachtoffer" nooit vrij te pleiten is, als is het maar door bij elkaar te blijven.
En inderaad, nu heb ik een toffe meneer en kiddies O+ maar misschien juist wel omdat ik nu heel goed weet wat ik wel en niet wil in een relatie en ook probeer de relatie voor ons beiden leuk te houden.
Toevallig heb ik hier laatst nog over na zitten denken, toen bedacht ik mij, dat ik zeker weet dat het mij (nu, in ieder geval, zoals het nu gaat met mij) niet zal overkomen denk ik. Omdat ik ten eerste niet de uitstraling heb (hoop ik) dat je ermee wegkomt als je mij zou slaan (ik kan zelf nogal agressief reageren ook soms,hoewel meestal uit een grapje) en dat ik HEEL duidelijk zou maken dat als dat nog 1 keer zou gebeuren ik naar de politie zou stappen, of dat ik zelfs direct mijn biezen zou pakken en weg ben. Hahaha ik merk dat nu ik me dit zo voorstel ik al een beetje begin te koken en de adrenaline voel stromen :')

Hoewel ik niet zo snel van 'schuldig' zou spreken, persoonlijkheid (angstig in aanleg, ontbreken van moed, aanhankelijk, onzeker etc) en situatie (iemand die veel heeft meegemaakt en niet overtuigd is het alleen te redden heeft een hoop te verliezen, door uit een relatie te stappen) maken natuurlijk een heleboel uit. aan de andere kant ben je er wel zelf bij, en heb je, hoe grof dat ook klinkt wellicht, de keus om te blijven of om dat niet te doen. :Y
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
  Vis een optie? vrijdag 22 oktober 2010 @ 17:08:13 #194
70532 loveli
N
pi_87837240
plannen voor vanavond zijn verzet, kwam iets tussen
crap in = crap out
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 17:09:13 #195
277802 _Calimero_
pi_87837271
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 14:06 schreef loveli het volgende:
nieuwe date of oude date?
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 17:09:32 #196
277802 _Calimero_
pi_87837284
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 17:08 schreef loveli het volgende:
Klote! van jouw of zijn kant?
  Vis een optie? vrijdag 22 oktober 2010 @ 17:10:53 #197
70532 loveli
N
pi_87837338
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 17:08 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Toevallig heb ik hier laatst nog over na zitten denken, toen bedacht ik mij, dat ik zeker weet dat het mij (nu, in ieder geval, zoals het nu gaat met mij) niet zal overkomen denk ik.
Ja, dat dacht ik ook. Tot ik het zag gebeuren bij iemand van wie ik nooit had gedacht dat ze zich de kaas van het brood zou laten eten. Sindsdien ben ik er niet meer zo zeker van.
crap in = crap out
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 17:11:03 #198
277802 _Calimero_
pi_87837347
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 16:33 schreef MariaEtcetera het volgende:

SPOILER
Well done! *O*
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 17:11:15 #199
171422 LadyBlack
paint it black
pi_87837357
quote:
1.gif Op vrijdag 22 oktober 2010 17:08 schreef loveli het volgende:
-O-
  Vis een optie? vrijdag 22 oktober 2010 @ 17:11:17 #200
70532 loveli