abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 15:20:43 #126
171422 LadyBlack
paint it black
pi_87832801
quote:
1.gif Op vrijdag 22 oktober 2010 14:53 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Dat is het mooie ervan: het is even moeilijk om te verwerken dat het goede van de relatie allang over is, maar je komt er zoveel beter uit. ^O^
Dat vond ik vooral zo moeilijk; 'houden van' gaat heel langzaam over... bij mij althans. Ik wist echt wel dat mijn relatie bar slecht was, maar toch was het moeilijk om ineens afstand te nemen van mn ex.

Maar ik wist dat het écht nergens heen ging, en ik wist dat het écht beter voor me was, en dat maakte het makkelijker vol te houden.
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 15:20:59 #127
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_87832811
ha..ik ben de nieuwste binnen de organisatie, maar ben nu het beste uitgerust met de beste pc, de mooiste monitor, en iets waar al tijden over gepraat wordt: een tweede scherm. Zo'n luxe! De nerd in mij is blij!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_87832877
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 15:18 schreef LadyBlack het volgende:
Jeetje, Tink :o ik schrik altijd wel van dat soort verhalen hoor.... brrr. Goed dat je het nu zoveel beter hebt.

En inderdaad, na een slechte relatie kun je een goeie véél beter op waarde schatten, en ook beter kiezen voor welke relatie je aangaat :Y
Ik geloof niet dat jullie vaak iets slechts over mijn vriend horen O+

Los daarvan vind ik het wel een beetje sneu voor j.t. wat ze straks allemaal leest. Niet zo netjes, ook al is het waarschijnlijk goedbedoeld.
Zoveel slechts is er toch niet gezegd? Hooguit dat ze misschien een beeld schetst wat helemaal niet waar is. Dat daar dan een discussie over slechte vriendjes uit voortkomt heeft imo helemaal niks met JT zelf te maken :)
pi_87832881
de nerd in mijn is jaloers op jou O+

goed geregeld Nyn!
Ja doei.
pi_87832895
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 15:20 schreef AKnynke het volgende:
ha..ik ben de nieuwste binnen de organisatie, maar ben nu het beste uitgerust met de beste pc, de mooiste monitor, en iets waar al tijden over gepraat wordt: een tweede scherm. Zo'n luxe! De nerd in mij is blij!
:D wat leuk! Hoe dat zo?
pi_87832928
Mijn vriendje staat nu mijn afwas te doen :')

Oh en ik ben zo lui vandaag, heb gewoon nog helemaal niets gedaan :D
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 15:25:40 #132
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_87832953
Milady praat idd liefdevol over vriendlief voor zover gemerkt O+

En ja, loslaten kan geloof ik moeilijk en eng zijn. Had mn moeder iig wel geloof ik - angst voor reactie van hem, voor wat er dan gebeurt, hoe je het in je eentje met twee kinderen gaat rooien, hoe die kinderen het vinden zonder vader (beterrrr! Maarja :+ ), en (geloof ik) gewoon voor een compleet nieuwe situatie waarin je moet erkennen dat je toch een paar jaar van je leven energie hebt gestoken in een relatie die het niet waard bleek te zijn.

Ik zeg altijd maar (zoals laatst tegen een vriendinnetje die in dezelfde situatie zat): je hebt genoeg tijd verspilt aan een zak hooi, tijd om te zorgen dat een relatie je leven LEUKER maakt, en niet vol zorgen / verdriet! :Y
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 15:27:13 #133
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_87832998
Tof Nynke! :D

Ik ben hier nu drie weken en heb mn eigen kamer B-) voor vandaag dan even, want de andere link-builders kamer is vol met nieuwe werknemers :')
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 15:27:36 #134
171422 LadyBlack
paint it black
pi_87833018
quote:
1.gif Op vrijdag 22 oktober 2010 15:23 schreef Perruche het volgende:

[..]

Zoveel slechts is er toch niet gezegd? Hooguit dat ze misschien een beeld schetst wat helemaal niet waar is. Dat daar dan een discussie over slechte vriendjes uit voortkomt heeft imo helemaal niks met JT zelf te maken :)
Nee die discussie is ook niet erg, ik zou alleen echt wel schrikken als mensen zeggen dat ze het idee hebben dat mijn relatie misschien wel niet lang stand houdt :o

N.B. Waarmee ik niet Vik wil aanvallen, maar ik wou er toch even op wijzen dat het voor j.t. misschien wel helemaal niet leuk kan zijn om dit te lezen.
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 15:28:44 #135
171422 LadyBlack
paint it black
pi_87833056
quote:
1.gif Op vrijdag 22 oktober 2010 15:25 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik zeg altijd maar (zoals laatst tegen een vriendinnetje die in dezelfde situatie zat): je hebt genoeg tijd verspilt aan een zak hooi, tijd om te zorgen dat een relatie je leven LEUKER maakt, en niet vol zorgen / verdriet! :Y
QFT!!
pi_87833070
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 15:27 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Nee die discussie is ook niet erg, ik zou alleen echt wel schrikken als mensen zeggen dat ze het idee hebben dat mijn relatie misschien wel niet lang stand houdt :o
Ohja dat is misschien niet zo aardig en daar kan ook niemand evct iets over zeggen... dat had ik niet gelezen :)
pi_87833097
Ik herken het wel, postte ook regelmatig negatief over mijn ex toen we samenwoonden. Ik had het pas echt door dat het niet goed zat toen ik 'm hier een paar keer huisgenoot noemde en PF vroeg of het nu echt een huisgenoot was of mijn boyfriend en toen dacht ik.... idd meer huisgenoot :@

Daarom date ik nu ook niet (of heb er weinig zin in), ik ken mezelf en ik weet dat ik gewoon weer over mijn eigen grenzen heenga bij een volgend heerschap. Ik moet er eigenlijk wat aan doen, maar het oefent moeilijk zonder en om er nu eentje te gaan zoeken om op te oefenen :') Gelukkig moet ik me eerst storten op mijn O+ huis O+ en als straks de ouwe ex weer belt kan ik op hem oefenen >:)
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 15:30:43 #138
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_87833130
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 15:27 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Ja dat is misschien wel wat kort door de bocht, zo over internet :P Weten wij veel hoe knuffelig en liefdevol j.t. en vriendlief laatst film gekeken hebben *wink wink nudge nudge* :P

Veel mensen gebruiken het topic ook wel als uitlaatklep, dus dan kan het wel dat het beeld van iemand / een relatie een beetje anders is dan de realiteit ;)

Aan de andere kant: ik zou dan denken, ik weet wel beter, want mn vriendje is awesomesauce *; enzo!
pi_87833169
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 15:30 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ja dat is misschien wel wat kort door de bocht, zo over internet :P Weten wij veel hoe knuffelig en liefdevol j.t. en vriendlief laatst film gekeken hebben *wink wink nudge nudge* :P

Veel mensen gebruiken het topic ook wel als uitlaatklep, dus dan kan het wel dat het beeld van iemand / een relatie een beetje anders is dan de realiteit ;)

Aan de andere kant: ik zou dan denken, ik weet wel beter, want mn vriendje is awesomesauce *; enzo!
_O-
pi_87833178
quote:
1.gif Op vrijdag 22 oktober 2010 15:24 schreef Perruche het volgende:
Mijn vriendje staat nu mijn afwas te doen :')

Oh en ik ben zo lui vandaag, heb gewoon nog helemaal niets gedaan :D
Ik heb ook nog niks gedaan, net twee uur in de stad geluncht met drie vriendinnen, echt zo leuk O+ Lekker kletsen met lekker eten. En daarna naar huis gewandeld, even de Action in :9

En zo even strijken en stofzuigen. En dan met een boekje op de bank. Zaligheid!
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_87833207
ik vind het trouwens wel een leuk plan om de avond in Den haag te eindigein in een Karaokebar :') :@
Ja doei.
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 15:32:36 #142
171422 LadyBlack
paint it black
pi_87833213
quote:
1.gif Op vrijdag 22 oktober 2010 15:29 schreef Perruche het volgende:

[..]

Ohja dat is misschien niet zo aardig en daar kan ook niemand evct iets over zeggen... dat had ik niet gelezen :)
Nou, die opmerking was volgens mij heus goed bedoeld :Y maar het kan natuurlijk bij de geadresseerde toch wel naar overkomen.
pi_87833228
Nu even de plamuur uitproberen die ik heb gekocht, even mijn vader bellen om te vragen of ik de pluggen eerst eruit moet halen :+
pi_87833439
Ik krijg net een email van mijn oude decaan dat ze mensen zoeken voor een PhD te komen doen. Buh ik had wel gewild :')
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 15:38:42 #145
171422 LadyBlack
paint it black
pi_87833482
Kun je niet alsnog reageren dan Perruche?? :o Of is je nieuwe baan toch eigenlijk wel beter?
pi_87833503
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 15:20 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Dat vond ik vooral zo moeilijk; 'houden van' gaat heel langzaam over... bij mij althans. Ik wist echt wel dat mijn relatie bar slecht was, maar toch was het moeilijk om ineens afstand te nemen van mn ex.

Maar ik wist dat het écht nergens heen ging, en ik wist dat het écht beter voor me was, en dat maakte het makkelijker vol te houden.
Vreselijk is dat. Vooral omdat je hem ook echt geen pijn wil doen. :'(
Maar achteraf was het zo'n goed idee dat je denkt dat je het veel eerder had moeten doen.
pi_87833520
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 15:38 schreef LadyBlack het volgende:
Kun je niet alsnog reageren dan Perruche?? :o Of is je nieuwe baan toch eigenlijk wel beter?
Hm ja kweenie. Motivatie insturen tot 12 november. En ik moet naar Ierland verhuizen. En vriendje begint hier net weer z'n ding te doen. Misschien als ik 2 jaar gewerkt heb en wat geld heb..?
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 15:43:03 #148
171422 LadyBlack
paint it black
pi_87833648
quote:
1.gif Op vrijdag 22 oktober 2010 15:39 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Vreselijk is dat. Vooral omdat je hem ook echt geen pijn wil doen. :'(
Maar achteraf was het zo'n goed idee dat je denkt dat je het veel eerder had moeten doen.
Jaaaaa inderdaad :')
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 15:44:15 #149
171422 LadyBlack
paint it black
pi_87833696
quote:
1.gif Op vrijdag 22 oktober 2010 15:39 schreef Perruche het volgende:

[..]

Hm ja kweenie. Motivatie insturen tot 12 november. En ik moet naar Ierland verhuizen. En vriendje begint hier net weer z'n ding te doen. Misschien als ik 2 jaar gewerkt heb en wat geld heb..?
Lastig joh :{

Maar weetje, ik zou het sowieso proberen :Y weten ze direct dat je geïnteresseerd bent, en jij weet hoe je het doet in zo'n race.
pi_87833741
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 14:40 schreef Blurred86 het volgende:
zo. ik heb mezelf weer een beetje op de rails vandaag. sollicitatie voor stageplek verstuurd, nu leren en straks als de boterhammetjes wat gezakt zijn ga ik hardlopen!
Jeej! *O*

Over de slechte-vriendjesdiscussie, ik hoop niet dat mensen hier mij ook zo zien. :@ Ik post ook weleens negatieve dingen over vriendje, maar dan zit het gewoon hoog en met positieve dingen heb je dat niet zo snel. Nou ja, het is wel een goede reden om allemaal meer leuke dingen te posten, want die zijn sowieso veel leuker om te lezen. O+
Are you pondering what I'm pondering?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')