quote:Dus je noemt mij een zeur omdat ik jullie afleidingsmanoeuvre doorheb?Op zondag 24 oktober 2010 23:31 schreef hexje het volgende:
Voorjaar 2010 stok oude shit.
Sommige zagen het voor het eerst zoals ik. En ja het leek een goede afleiding. Helaas is er altijd wel eentje die daarover gaat zeuren.
quote:En drie vogeltjes.Op zondag 24 oktober 2010 17:52 schreef Enfermera het volgende:
Oh lord, wat een aflevering![]()
Pffff..... Ik moest echt ZO hard lachen toen die kattenfluisteraar & Marijke 'hertje' Helwegen hun intrede deden
![]()
Nouja, ze heeft iig 10 katten weggedaan.
quote:Echt hè.Op maandag 25 oktober 2010 00:10 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Die kwartels onderin de kooi deed het 'm
quote:Post dan even rap door samen. Dan is het topic dicht.
quote:Het is mijn aflevering nietOp maandag 25 oktober 2010 00:09 schreef athlonkmf het volgende:
Voor zover ik kan zien heet dit topic Bonje met de buren en niet De wonderbaarlijke avonturen van Skaai's ouders. Dus wat is er mis mee als er over de vorige afleveringen wordt gepraat? Ik ben ook dankzij de prestaties van 's moeder geïnteresseerd geraakt naar de andere aflevering, waardoor ik ook de rest heb binnengehaald.
En ik moet zeggen, hoewel de andere afleveringen zeker amusant zijn, die van skaai toch echt de beste aflevering was. Een seizoensopener waardig. Maar misschien komt dat ook door alle background info hier.
quote:Anders klik je niet op dit topic. Waarom zouden mensen geen herhalingen van dit programma terug mogen kijken? Waarom zouden mensen hun reactie daarover niet hier kwijt kunnen?Op maandag 25 oktober 2010 00:20 schreef Stali het volgende:
Goed, dan doen jullie het zo voor het internetvriendinnetje dat kennelijk in jullie ogen te zwak is en jullie hulp nodig heeft. Zal ze vast waarderen..
Het maakt jullie geen haar beter dan de droeftoeters die doorgingen op Skaai om zichzelf een beter mens te voelen. Eigenlijk zijn jullie nog vele malen erger ook. Ga maar lekker los op het gestoorde kattenvrouwtje in een aflevering van maanden geleden om de aandacht af te leiden..
quote:De volgende aflevering is nog niet geweest ....Op maandag 25 oktober 2010 00:50 schreef Stali het volgende:
Terwijl jullie een beetje afleidend doorkwetteren zal ik wel een samenvatting maken van de laatste aflevering, zodat de lieve kijkbuiskindertjes het spoor niet bijster zullen raken bij al dat ter afleiding oprakelen van gedateerde afleveringen..
quote:PreciesOp maandag 25 oktober 2010 00:09 schreef athlonkmf het volgende:
Voor zover ik kan zien heet dit topic Bonje met de buren en niet De wonderbaarlijke avonturen van Skaai's ouders. Dus wat is er mis mee als er over de vorige afleveringen wordt gepraat?
quote:die man gooit nog meer olie op het vuur met z'n youtube-filmpjes en spandoekenOp maandag 25 oktober 2010 11:07 schreef utrecht1970 het volgende:
Skaai kiest er zelf voor om zich hier bekend te maken als "de dochter van".
Mensen zullen bij een programma best op een bepaalde manier neergezet worden (montage) maar volgens mij had die vrouw zware psychische problemen en vind ik dat haar maan haar inbescherming had moeten nemen en niet had moeten meedoen met zo'n programma.
quote:Dat heeft Maanvis voor me gedaan hoorOp maandag 25 oktober 2010 11:07 schreef utrecht1970 het volgende:
Skaai kiest er zelf voor om zich hier bekend te maken als "de dochter van".
quote:SorryOp maandag 25 oktober 2010 11:20 schreef Skaai het volgende:
[..]
Dat heeft Maanvis voor me gedaan hoor. Verder heb ik er niet omheen gedraaid
.
quote:Don't be, ik weet hoe Fok werkt
quote:opletten, zit aan het begin van de afleveringOp maandag 25 oktober 2010 13:13 schreef utrecht1970 het volgende:
Skaai, ben benieuwd wie zich voor het programma had opgegeven je ouders of de buren (of samen)?
Welke verwachtingen hadden je ouders bij het meedoen?
quote:Dat heb ik dus gemist, heb het begin gemist omdat er wat kids bang waren in het donkerOp maandag 25 oktober 2010 13:15 schreef Klaudias het volgende:
[..]
opletten, zit aan het begin van de aflevering
quote:een andere buurvrouw heeft het programma ingeschakeldOp maandag 25 oktober 2010 13:20 schreef utrecht1970 het volgende:
[..]
Dat heb ik dus gemist, heb het begin gemist omdat er wat kids bang waren in het donker
Hoe zat het dan?
quote:Dat heeft hun achterbuurmeisje Kelly gedaan.Op maandag 25 oktober 2010 13:13 schreef utrecht1970 het volgende:
Skaai, ben benieuwd wie zich voor het programma had opgegeven je ouders of de buren (of samen)?
Welke verwachtingen hadden je ouders bij het meedoen?
quote:Nee Natasja en John waren niet bij elk gesprek. Er zijn veel interviews met de presentatoren afgenomen, maar ook veel zonder.Op maandag 25 oktober 2010 14:43 schreef kasper het volgende:
Skaai, je zei eerder dat er totaal 3 dagen gedraaid is en dat er talloze gesprekken gevoerd zijn.
Waren Natasja en Sjon er altijd bij? Of kwamen die alleen opdraven wanneer de camera ging draaien?
quote:Ehrr dat was 9 t/m 11 oktober
quote:En dat terwijl die Natasja voor je buurman wasOp maandag 25 oktober 2010 17:15 schreef Skaai het volgende:
Ja, ik vond ze in elk geval ontzettend aardig. Natasja is een hele warme vrouw, ook buiten de draaiende camera's is het een leuke en vooral aardige vrouw. Troostte mijn moeder en sprak haar bemoedigend toe, gaf haar leuke en gemeende tips om aan zichzelf te werken enzo.
John is een leuke grappenmaker, aan het einde van de rit nam ie voor iedereen de tijd om even te kletsen, op de foto te gaan en speelde ook met de kinderen die er aanwezig waren.
Ik ben er zelf niet alle drie de dagen bij geweest, ben op zaterdag even wezen kijken en op maandag, toen de bomen om gingen maar heb van het hele team dat daar aanwezig was een goeie indruk gekregen.
quote:Ik heb er wel tot 1,5 jaar geleden gewoond, maar heb niet meegedaan in de escalatie van de ruzie dus heb me er eigenlijk nooit mee bemoeid en heb zelf dus geen ruzie met ze gehadOp maandag 25 oktober 2010 20:24 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
En dat terwijl die Natasja voor je buurman was [ afbeelding ]
quote:Gelukkig wel, lijkt me vreselijk om zo lang te moeten wachtenOp maandag 25 oktober 2010 20:50 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dan toch gauw uitgezonden Skaai..
quote:Maak ruzie met je buren! Wie weet ....Op maandag 25 oktober 2010 23:03 schreef Stali het volgende:
Maar leuke wending heeft het topic genomen.
Die inside info..
Ze zijn dus wel een leuk duo om langs te hebben..
quote:Ik dacht dat het een grapje was in het vorige deel, zijn het echt Skaai d'r oudersOp donderdag 21 oktober 2010 22:21 schreef Boca_Raton het volgende:
Was het de bedoeling Skaai, dat het duidelijk werd dat jouw ouders in deze aflevering voorkwamen?
quote:Ja !Op donderdag 28 oktober 2010 09:35 schreef Pisces29 het volgende:
Ik dacht dat het een grapje was in het vorige deel, zijn het echt Skaai d'r ouders
quote:Ja, dat werd vrij snel duidelijk al door wat Maanvis postte pal na de uitzendingOp donderdag 28 oktober 2010 09:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een grapje was in het vorige deel, zijn het echt Skaai d'r ouders
quote:Ik postte het voor de uitzending al.Op donderdag 28 oktober 2010 12:01 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ja, dat werd vrij snel duidelijk al door wat Maanvis postte pal na de uitzending
quote:Ik word altijd heel blij als het probleem uiteindelijk opgelost wordt. Vaak zeggen John en Natasja altijd tegen elkaar: "Waarom hebben die mensen niet eerder met elkaar gepraat?" en daarmee hebben we allemaal een wijze les voor de toekomst geleerd. Praat eens met elkaarOp donderdag 28 oktober 2010 12:13 schreef Lienekien het volgende:
Dat jullie dit soort programma's zo leuk vinden. Ik word er vaak heel naar van als ik zie hoe mensen elkaar het leven zuur kunnen maken, om soms helemaal niks. En het zal je maar overkomen.
quote:10 uur is wel altijd bij Het Blok inderdaad.Op donderdag 28 oktober 2010 20:35 schreef Pisces29 het volgende:
23:00 om te klussen, dat is nog ruim zeg, ik dacht dat 10 echt de max was zo'n beetje...
quote:Precies.Op donderdag 28 oktober 2010 20:37 schreef Maartel het volgende:
Helemaal geen contact? Da's dan toch opgelost?
Lekker rustig.
quote:Die zag je net al..Op donderdag 28 oktober 2010 20:37 schreef Pisces29 het volgende:
Ben benieuwd hoe die buurman eruit ziet
quote:Hij vertelt nooit alles, zodat Natasja het van de andere kant kan horen. Die buurvrouw zal zometeen wel het verhaal van de steen vertellen.Op donderdag 28 oktober 2010 20:39 schreef EllaN het volgende:
Wel vertellen wat daarna gebeurde he John.
quote:nee I know, maar dit is wel heel erg stemmingmakerij. Hij kon wel zeggen "en wat daarna gebeurde.. Dat hoor je zo wel" ofzoOp donderdag 28 oktober 2010 20:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij vertelt nooit alles, zodat Natasja het van de andere kant kan horen. Die buurvrouw zal zometeen wel het verhaal van de steen vertellen.
quote:Begin gemist en net ook weer stuk voor de reclame... grmbl.
quote:Van die honkbalknuppel had ze in ieder geval wijselijk ook maar even niet verteldOp donderdag 28 oktober 2010 20:41 schreef EllaN het volgende:
[..]
nee I know, maar dit is wel heel erg stemmingmakerij. Hij kon wel zeggen "en wat daarna gebeurde.. Dat hoor je zo wel" ofzo. Vind ik
.
quote:'t is een schattig ding vergeleken bij de buurvrouw.Op donderdag 28 oktober 2010 20:55 schreef EllaN het volgende:
Ze heeft wel een onsympathiek hoofd, dat jongere meisje. No judgement verder over of ze gelijk heeft in deze zaak of niet.
quote:DuhOp donderdag 28 oktober 2010 20:55 schreef Maartel het volgende:
[..]
't is een schattig ding vergeleken bij de buurvrouw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |