quote:Dat heeft hun achterbuurmeisje Kelly gedaan.Op maandag 25 oktober 2010 13:13 schreef utrecht1970 het volgende:
Skaai, ben benieuwd wie zich voor het programma had opgegeven je ouders of de buren (of samen)?
Welke verwachtingen hadden je ouders bij het meedoen?
quote:Nee Natasja en John waren niet bij elk gesprek. Er zijn veel interviews met de presentatoren afgenomen, maar ook veel zonder.Op maandag 25 oktober 2010 14:43 schreef kasper het volgende:
Skaai, je zei eerder dat er totaal 3 dagen gedraaid is en dat er talloze gesprekken gevoerd zijn.
Waren Natasja en Sjon er altijd bij? Of kwamen die alleen opdraven wanneer de camera ging draaien?
quote:Ehrr dat was 9 t/m 11 oktober
quote:En dat terwijl die Natasja voor je buurman wasOp maandag 25 oktober 2010 17:15 schreef Skaai het volgende:
Ja, ik vond ze in elk geval ontzettend aardig. Natasja is een hele warme vrouw, ook buiten de draaiende camera's is het een leuke en vooral aardige vrouw. Troostte mijn moeder en sprak haar bemoedigend toe, gaf haar leuke en gemeende tips om aan zichzelf te werken enzo.
John is een leuke grappenmaker, aan het einde van de rit nam ie voor iedereen de tijd om even te kletsen, op de foto te gaan en speelde ook met de kinderen die er aanwezig waren.
Ik ben er zelf niet alle drie de dagen bij geweest, ben op zaterdag even wezen kijken en op maandag, toen de bomen om gingen maar heb van het hele team dat daar aanwezig was een goeie indruk gekregen.
quote:Ik heb er wel tot 1,5 jaar geleden gewoond, maar heb niet meegedaan in de escalatie van de ruzie dus heb me er eigenlijk nooit mee bemoeid en heb zelf dus geen ruzie met ze gehadOp maandag 25 oktober 2010 20:24 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
En dat terwijl die Natasja voor je buurman was [ afbeelding ]
quote:Gelukkig wel, lijkt me vreselijk om zo lang te moeten wachtenOp maandag 25 oktober 2010 20:50 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dan toch gauw uitgezonden Skaai..
quote:Maak ruzie met je buren! Wie weet ....Op maandag 25 oktober 2010 23:03 schreef Stali het volgende:
Maar leuke wending heeft het topic genomen.
Die inside info..
Ze zijn dus wel een leuk duo om langs te hebben..
quote:Ik dacht dat het een grapje was in het vorige deel, zijn het echt Skaai d'r oudersOp donderdag 21 oktober 2010 22:21 schreef Boca_Raton het volgende:
Was het de bedoeling Skaai, dat het duidelijk werd dat jouw ouders in deze aflevering voorkwamen?
quote:Ja !Op donderdag 28 oktober 2010 09:35 schreef Pisces29 het volgende:
Ik dacht dat het een grapje was in het vorige deel, zijn het echt Skaai d'r ouders
quote:Ja, dat werd vrij snel duidelijk al door wat Maanvis postte pal na de uitzendingOp donderdag 28 oktober 2010 09:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een grapje was in het vorige deel, zijn het echt Skaai d'r ouders
quote:Ik postte het voor de uitzending al.Op donderdag 28 oktober 2010 12:01 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ja, dat werd vrij snel duidelijk al door wat Maanvis postte pal na de uitzending
quote:Ik word altijd heel blij als het probleem uiteindelijk opgelost wordt. Vaak zeggen John en Natasja altijd tegen elkaar: "Waarom hebben die mensen niet eerder met elkaar gepraat?" en daarmee hebben we allemaal een wijze les voor de toekomst geleerd. Praat eens met elkaarOp donderdag 28 oktober 2010 12:13 schreef Lienekien het volgende:
Dat jullie dit soort programma's zo leuk vinden. Ik word er vaak heel naar van als ik zie hoe mensen elkaar het leven zuur kunnen maken, om soms helemaal niks. En het zal je maar overkomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |