quote:Ik gebruik dat nooit.Op donderdag 21 oktober 2010 12:14 schreef rubje het volgende:
je kan het toch boomarken of mis ik nu iets?
quote:OH!Op woensdag 20 oktober 2010 17:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee het gaat om Nederland/Belgie's FAVORIETE danser.
In voorgaande seizoenen en landen is al lang gebleken dat dat niet altijd de BESTE danser hoeft te zijn.
quote:Lorenzo een Jeffrey kloon?Op woensdag 20 oktober 2010 20:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben ook erg Lorenzomoe. Te veel gehyped. Staat te veel in the picture.
quote:Nee. Jeffrey een slechte Timor-kloon
quote:Dat was mij ook al opgevallen. Ze heeft niet meegedaan aan de liveshows. Was wel door maar kon niet onder haar musicalcontract uit waardoor de jury toen Anne-May heeft door laten gaan naar de liveshows.Op donderdag 21 oktober 2010 09:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tot in de laatste 18 en dus liveshows ja? Dus daar ken ik haar van
Maar dit bedoel ik dus met de lorenzohype..... bij hem is het 26.000 keer vermeld dat ie er vorig jaar in zat en wat er was gebeurd en ach enw ee en dit en dat, camera 100% op hem.... en bij haar... geen enkele keer vermeld dus
quote:Oja!!!!!!!!!!!!!!!!!Op donderdag 21 oktober 2010 22:14 schreef Chickert het volgende:
[..]
Nee. Jeffrey een slechte Timor-kloon
quote:inderdaadOp donderdag 21 oktober 2010 22:19 schreef Chickert het volgende:
[..]
Dat was mij ook al opgevallen. Ze heeft niet meegedaan aan de liveshows. Was wel door maar kon niet onder haar musicalcontract uit waardoor de jury toen Anne-May heeft door laten gaan naar de liveshows.
Maar ook tijdens de audities. Van heel veel werd vermeld dat ze al eerder auditie hadden gedaan. En bij Natascha, die nota bene in de liveshows had moeten staan, werd en wordt NIKS gezegd :S
quote:Met als groot verschil dat Timor het qua dansprestaties waar kon maken en open stond voor kritiek... terwijl Jeffrey zo ongelooflijk arrogant was dat hij wérkelijk niet begreep dat hij niet door mocht
quote:Nee.Op donderdag 21 oktober 2010 13:43 schreef Susi het volgende:
Toch vind ik Lorenzo wel een goede danser, maargoed; hij kan nu natuurlijk profiteren van het gegeven dat hij al bekend was bij het publiek. En tja, heeft hij daarom gevraagd ?
quote:"Flikker op jury, wat weten jullie d'r nou van? Ik ben gewoon vethard de beste man! Stem op mij, jeweetz!Op vrijdag 22 oktober 2010 07:02 schreef Chickert het volgende:
[..]
Met als groot verschil dat Timor het qua dansprestaties waar kon maken en open stond voor kritiek... terwijl Jeffrey zo ongelooflijk arrogant was dat hij wérkelijk niet begreep dat hij niet door mochtDat zou wat geweest zijn met hem in de liveshows en een slechte uitvoering
quote:De mannen onderling zijn wel beter dan de vrouwen, dus hij krijgt het nog wel zwaar.Op vrijdag 22 oktober 2010 08:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee.
Maar hij geniet er wel ontzettend van
En laat het naar zijn hoofd stijgen, vind ik.
quote:Hij was vorig jaar tijdens de liveshows geblesseerd geraakt. En dit inderdaad. Dat hele media gezeik eromheen, hij vraagt er toch niet om.Op vrijdag 22 oktober 2010 14:37 schreef phileine het volgende:
Volgens mij was Lorenzo vorig jaar ook al zo, ik geloof niet dat dat veel te maken heeft met de speciale status die hij nu heeft. Hij lijkt me slim genoeg om te snappen dat hij het niet moet uitbuiten, hij begint er zelf ook niet zo veel over. En hij heeft er voor gekozen om auditie te gaan doen in plaats van direct zijn plekje in bootcamp (of was het zelfs laatste 18?) te pakken dat hem vorig jaar was beloofd.
quote:Was dat beloofd ja?Op vrijdag 22 oktober 2010 14:37 schreef phileine het volgende:
Volgens mij was Lorenzo vorig jaar ook al zo, ik geloof niet dat dat veel te maken heeft met de speciale status die hij nu heeft. Hij lijkt me slim genoeg om te snappen dat hij het niet moet uitbuiten, hij begint er zelf ook niet zo veel over. En hij heeft er voor gekozen om auditie te gaan doen in plaats van direct zijn plekje in bootcamp (of was het zelfs laatste 18?) te pakken dat hem vorig jaar was beloofd.
quote:Chico is zijn grootste concurrentOp vrijdag 22 oktober 2010 10:33 schreef Ang3l het volgende:
Ja hij was flink bang van Chico geloof ik
quote:Niet meegekregen.Op vrijdag 22 oktober 2010 14:55 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ja dat hadden ze als het goed is nog die aflevering, of de aflevering erna gezegd.
quote:Denk dat floris ook nog wel kan verrassen.Op vrijdag 22 oktober 2010 15:03 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Chico is zijn grootste concurrent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 63% gewijzigd door Miendientje op 22-10-2010 17:19:30 (Ik miste nog wat dansers) ]
quote:Heb je een linkje of iets waar ik dat kan vinden?Op vrijdag 22 oktober 2010 18:26 schreef Ang3l het volgende:
Nah, voor degenen die de starlift in de salsa ligt in de NL editie ook zo moeilijk leek (en wat WERD me daar over gezeurd in de aflevering) die moet de laatste nieuwe aflevering van Canada maar eens kijken (top 4). Geen greintje pijn en 10x zo lastig
Niveauverschilletje
quote:echt welOp vrijdag 22 oktober 2010 16:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Denk dat floris ook nog wel kan verrassen.
quote:Heb 'm gedownload, maar zal ff kijken of ie op outube staatOp vrijdag 22 oktober 2010 18:47 schreef Chickert het volgende:
[..]
Heb je een linkje of iets waar ik dat kan vinden?
quote:doe groeten aan michael ang3l?Op vrijdag 22 oktober 2010 20:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb 'm gedownload, maar zal ff kijken of ie op outube staat
quote:Die is op vakantie met zijn mama en druk met z'n dansdinetjesstudio he
quote:en michael danOp vrijdag 22 oktober 2010 21:04 schreef Ang3l het volgende:
Damn, staat er nog niet op, pas de top 10 en dit was de top 4.
Maar zodra ie er staan, zak ik hem ff erin gooien.
Voor nu, de trailer van dat seizoen (met de winnaar van 1 en die van 2)I'm in love with Nicholas Archimbault
quote:Uh, qua dans dan he.
quote:thanksOp vrijdag 22 oktober 2010 21:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die is op vakantie met zijn mama en druk met z'n dansdinetjesstudio he
maar zodra ie thuis zal ik hem zoe,.... zien en de groeten doen
quote:Deze?Op zaterdag 23 oktober 2010 11:51 schreef Jolene22 het volgende:
Even een herpost had hem in het verkeerde topic geplaatst:
In So You Think You Can Dance is ooit een optreden geweest (in ieder geval niet dit jaar) in de liveshows waarin de 2 deelnemers dansten met elastieke koorden om zich heen.
Wou het iemand laten zien maar kan het nergens vinden. Iemand die het wel weet?
quote:Deze dan? Met PabloOp zaterdag 23 oktober 2010 18:14 schreef phileine het volgende:
dat was Saartje toch? weet niet meer met wie ze toen danste
quote:Nog niet.Op zondag 24 oktober 2010 19:24 schreef NouMooiNiet het volgende:
Nog een half uurtje!!!![]()
Zijn we er al klaar voor?????
quote:Geen idee, ik vind hem wel als figuur cool.Op zondag 24 oktober 2010 19:58 schreef TheVulture het volgende:
Waarom werd er boeh geroepen bij Caggie?
quote:Ik een anti-horror-sint. Met een dansende piet.Op zondag 24 oktober 2010 20:00 schreef TheVulture het volgende:
Oh jee... ik krijg een Costa-gevoel bij die dansfilm
quote:Of zwart, net als bij de jury, dasmooi!Op zondag 24 oktober 2010 20:02 schreef Pheno het volgende:
Ik zie de roze ribbon niet bij Dennis. Had dan iets wits aangedaan D.
quote:Ik dacht al dat ik mijn ladyshave aan had laten staan.
quote:Die heeft die prijs binnen en denkt: So You think I can't look ugly....
quote:Op zondag 24 oktober 2010 20:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die heeft die prijs binnen en denkt: So You think I can't look ugly....
quote:wheheheheeeeeeeOp zondag 24 oktober 2010 20:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
quote:Hahah,Op zondag 24 oktober 2010 20:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
quote:Iets met Pink RibbonOp zondag 24 oktober 2010 20:07 schreef Franneh het volgende:
Ik stoor me aan die roze lintjes.
En Jan wat doe je met die bril en dat jasje. Wat een faal.
quote:Bij Dennis kun je het toch al niet zien
quote:Ik mijd Ushi, sowieso.Op zondag 24 oktober 2010 20:08 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ik ga tijdens de reclame even dat stukje van Ushi met Dan terugkijken.
Heb gister tv uitgezet na Marco...
quote:Ik wilde ff zien wat ze van Loessie had gemaakt, en zette toen snel uit.
quote:twas echt schattig om te zien, hij bleef beleefd, maar je zag em denken...Op zondag 24 oktober 2010 20:09 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Ik wilde ff zien wat ze van Loessie had gemaakt, en zette toen snel uit.
Had I known that DAN was next?!?!?!?!
quote:Ik hoef die van Eldrick niet te zienOp zondag 24 oktober 2010 20:12 schreef JaneDoe het volgende:
oeh samba, dat wordt lekker draaien met de billetjes
quote:Dan is fine
quote:blijven genoeg liefhebbers overOp zondag 24 oktober 2010 20:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik hoef die van Eldrick niet te zien
quote:zeker
quote:Eldrick was dan ook een gevalletje jammer.Op zondag 24 oktober 2010 20:16 schreef Franneh het volgende:
Het kon mij niet boeien in ieder geval.
quote:Ik denk niet dat ze hem gelijk naar huis donderen, als hij al in de bottom 3 komt. Afgelopen keren was hij wel aardig goed en heeft ook behoorlijk lovende woorden gehad.Op zondag 24 oktober 2010 20:18 schreef TheVulture het volgende:
Natascha gaat sowieso niet naar huis... van Eldrick ben ik na vanavond niet zo zeker meer
quote:Ghehe das nie nodig voor mij hahahaha
quote:Diamond Dan
quote:kloptOp zondag 24 oktober 2010 20:19 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze hem gelijk naar huis donderen, als hij al in de bottom 3 komt. Afgelopen keren was hij wel aardig goed en heeft ook behoorlijk lovende woorden gehad.
quote:
quote:volgende week gaat hij knallen hoop ikOp zondag 24 oktober 2010 20:20 schreef JaneDoe het volgende:
oeh bezweet mannlijf met tattoos, helaas niet zo goed gedanst
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ang3l gaat vuur spuwen.
quote:Als je bij een samba niet kan knallen, hoe swingend wil je het hebbenOp zondag 24 oktober 2010 20:22 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
volgende week gaat hij knallen hoop ik
quote:Kutnummer en kut choreo...
quote:Op zondag 24 oktober 2010 20:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als je bij een samba niet kan knallen, hoe swingend wil je het hebben
quote:Op zondag 24 oktober 2010 20:23 schreef Cee het volgende:
Voor degenen die SYTYCD USA en UK hebben gevolgd:Hmhm klopt, werd aan het begin van de uitzending al verteld,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ang3l gaat vuur spuwen..
Ben benieuwd wat er dan komt.[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
quote:en stefano?
quote:Mee eens.Op zondag 24 oktober 2010 20:25 schreef Cee het volgende:
Wat een stomme choreo is dit, past helemaal niet bij de muziek.
quote:Als ze de zelfde choreo doen als bij de US en de UK:Op zondag 24 oktober 2010 20:25 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Hmhm klopt, werd aan het begin van de uitzending al verteld,.
Ben benieuwd wat er dan komt.
quote:Dat is toch de ballerina van wie de ballen zijn verwijderd?
quote:Lui wijf, niet eens een verhaal verzinnen.Op zondag 24 oktober 2010 20:26 schreef Alouette het volgende:
Ik ergerde me in liveshow 1 ook al aan deze choreograaf.
quote:Hmm oke, klinkt interessantOp zondag 24 oktober 2010 20:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Als ze de zelfde choreo doen als bij de US en de UK:
een hoop jankende juryleden, grienende presentatoren, dito dansers en lovende reacties op diverse fora hier, met A Woman's Work van Maxwell in de iTunes top 10 en een paar chagerijnige posters hier op het forum.
Maar alleen als het de zelfde dans is.
quote:Op zondag 24 oktober 2010 20:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat is toch de ballerina van wie de ballen zijn verwijderd?
quote:oja je bent allergisch voor stefanoOp zondag 24 oktober 2010 20:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat is toch de ballerina van wie de ballen zijn verwijderd?
Die moet ik ook niet
quote:Aan de outfits in de refreshroom te zien lijkt het erop dat het een andere dans wordt. Ik zie in ieder geval geen gelijkende outfit.
quote:Ik vond Eldrick tot aan vanavond fantastisch... zijn houding vanavond zijn dikke minpunten... verder vind ik Floris, Chico en Lorenzo wel prima dansersOp zondag 24 oktober 2010 20:29 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
oja je bent allergisch voor stefano![]()
je vindt caggie, eldrick en stefano niks
wie vind je dan wel goed van de mannen
quote:Mooie dans, maar ik jank er niet bij.Op zondag 24 oktober 2010 20:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Aan de outfits in de refreshroom te zien lijkt het erop dat het een andere dans wordt. Ik zie in ieder geval geen gelijkende outfit.
Voor de geïnteresseerden, hier de breastcancerdance uit SYTYCD USA die de hele wereld deed janken:
quote:Op zondag 24 oktober 2010 20:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vond Eldrick tot aan vanavond fantastisch... zijn houding vanavond zijn dikke minpunten... verder vind ik Floris, Chico en Lorenzo wel prima dansers
quote:Amerika, dus alles moet overdreven.Op zondag 24 oktober 2010 20:33 schreef Franneh het volgende:
[..]
Mooie dans, maar ik jank er niet bij.
quote:Mooi gedanst hoor, ben sowieso groot fan van de moderne dans.Op zondag 24 oktober 2010 20:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Aan de outfits in de refreshroom te zien lijkt het erop dat het een andere dans wordt. Ik zie in ieder geval geen gelijkende outfit.
Voor de geïnteresseerden, hier de breastcancerdance uit SYTYCD USA die de hele wereld deed janken:
quote:Net klaar met toastjes pakken.
quote:het ligt niet aan jouOp zondag 24 oktober 2010 20:36 schreef Keroppi het volgende:
Ligt het aan mij of is het publiek de hele tijd "BOE" aan het roepen, ook bij goed commentaar of aan het einde van een dans?
Leuk dat je supporter bent voor een concurerend koppel, maar ik neem aan dat je dan nog genoeg klasse hebt om de applaudiseren voor andere dansers...
quote:mag ik ook?
quote:Stelletje harteloze spritskoekenOp zondag 24 oktober 2010 20:36 schreef Susi het volgende:
[..]
Mooi gedanst hoor, ben sowieso groot fan van de moderne dans.
Maar ik krijg er inderdaad geen brok van in m'n keel, ben denk daar te nuchter voor.
quote:WatjeOp zondag 24 oktober 2010 20:38 schreef Cee het volgende:
[..]
Stelletje harteloze spritskoeken![]()
(Maar, toegegeven, het jurycommentaar in deze clip ontbrak nog, die legde het er nog dik bovenop. Ik ging janken in ieder geval.)
quote:Als het goed is staat het ook op youtube.Op zondag 24 oktober 2010 20:37 schreef NouMooiNiet het volgende:
Godverrrrr K*T rtl gemist, nog steeds Ushi niet gezien met Dan...
quote:Gooit een toastje met brie.
quote:Ik krijg het warm van die boezem van Boezem hoor
quote:Jaaa, Isabelle.Op zondag 24 oktober 2010 20:35 schreef Chickert het volgende:
Ik vind de choreo's van Connie ook drie keer niks. Doe dan modern van IsabelleDie maakt nog eens mooie dansen mét verhaal.
quote:Brie, kip-kerrie en ik heb nog gerookte zalm met roomkaas liggen als het moetOp zondag 24 oktober 2010 20:40 schreef Franneh het volgende:
Pheno wat zit er op je toastjes?
Nou ben benieuwd..
quote:
quote:Brie en zalmOp zondag 24 oktober 2010 20:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Brie, kip-kerrie en ik heb nog gerookte zalm met roomkaas liggen als het moet
quote:Dan kan zij gaan janken.Op zondag 24 oktober 2010 20:41 schreef Cee het volgende:
Dit doen ze leuk! Je zou maar zweethanden hebben en loslaten als je daar om z'n nek zwiert.
quote:Vooruit, als je niet gaat huilen.
quote:thnxOp zondag 24 oktober 2010 20:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Als het goed is staat het ook op youtube.
quote:echt
quote:Geile stem
quote:Ja idem.. misschien helpt het als ze haar pruik even anders doet.Op zondag 24 oktober 2010 20:46 schreef NouMooiNiet het volgende:
als ze een papieren zak over der kop trekt, kan ik misschien echt de dans beoordelen zonder afgeleid te worden.
quote:Ooit een hazenlip gehad en er aan geopereerd, denken we hier thuis.Op zondag 24 oktober 2010 20:46 schreef NouMooiNiet het volgende:
als ze een papieren zak over der kop trekt, kan ik misschien echt de dans beoordelen zonder afgeleid te worden.
quote:Op zondag 24 oktober 2010 20:47 schreef Franneh het volgende:
[..]
Ja idem.. misschien helpt het als ze haar pruik even anders doet.
quote:Zeker tot tussen haar tandenOp zondag 24 oktober 2010 20:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ooit een hazenlip gehad en er aan geopereerd, denken we hier thuis.
quote:oh dat zou kunnen, en das nie om te lachenOp zondag 24 oktober 2010 20:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ooit een hazenlip gehad en er aan geopereerd, denken we hier thuis.
quote:of haar gebitOp zondag 24 oktober 2010 20:47 schreef Franneh het volgende:
[..]
Ja idem.. misschien helpt het als ze haar pruik even anders doet.
quote:So you think you can flyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyOp zondag 24 oktober 2010 20:41 schreef Cee het volgende:
Dit doen ze leuk! Je zou maar zweethanden hebben en loslaten als je daar om z'n nek zwiert.
quote:Ik doe het ze niet na, maar een wiggle is mij al te lastig.Op zondag 24 oktober 2010 20:49 schreef Cee het volgende:
Mag ik 't zeggen? Deze choreo lijkt best makkelijk.
quote:
quote:Virgil is een held, mail hem op hotmail.com!Op zondag 24 oktober 2010 20:50 schreef Anonymousz het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Vergil
quote:misschien omdat het traag is.Op zondag 24 oktober 2010 20:49 schreef Cee het volgende:
Mag ik 't zeggen? Deze choreo lijkt best makkelijk.
quote:ojaOp zondag 24 oktober 2010 20:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Virgil is een held, mail hem op hotmail.com!
quote:Op zondag 24 oktober 2010 20:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
quote:Hahah,Op zondag 24 oktober 2010 20:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
quote:hoe die ooit in de liveshows heeft kunnen komenOp zondag 24 oktober 2010 20:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
quote:An gebatst.Op zondag 24 oktober 2010 20:52 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
hoe die ooit in de liveshows heeft kunnen komen
quote:echt heOp zondag 24 oktober 2010 20:52 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
hoe die ooit in de liveshows heeft kunnen komen
quote:Of Jan.
quote:trueOp zondag 24 oktober 2010 20:53 schreef Cee het volgende:
Ik zie nu pas dat Stefano op Joran van der Sloot lijkt.
quote:Nou je het zegt ja.. dat is het!Op zondag 24 oktober 2010 20:53 schreef Cee het volgende:
quote:Je hebt gelijk!Op zondag 24 oktober 2010 20:53 schreef Cee het volgende:
quote:Op zondag 24 oktober 2010 20:53 schreef Cee het volgende:
quote:*PROEST*Op zondag 24 oktober 2010 20:54 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Modern is grooooooooooooooooooooooooooooooot
quote:Nooit eerder gemerkt,Op zondag 24 oktober 2010 20:53 schreef Cee het volgende:
quote:hij heet joranOp zondag 24 oktober 2010 20:54 schreef TheVulture het volgende:
Jammer dat Isabel met hen moet werken... ik word nog emotioneler van een ingegroeide haar dan van Stefano
quote:Je hebt wel gelijk, maar ik moest hard lachen om die laatste opmerking.Op zondag 24 oktober 2010 20:54 schreef TheVulture het volgende:
Jammer dat Isabel met hen moet werken... ik word nog emotioneler van een ingegroeide haar dan van Stefano
quote:alors on dance
quote:eensOp zondag 24 oktober 2010 20:57 schreef NouMooiNiet het volgende:
Sorry maar het doet me helemaal niks!
quote:harteloze spritskoek!Op zondag 24 oktober 2010 20:57 schreef NouMooiNiet het volgende:
quote:Spritskoek! Harteloze spritskoek!Op zondag 24 oktober 2010 20:57 schreef NouMooiNiet het volgende:
quote:Neuken dan maar?Op zondag 24 oktober 2010 20:57 schreef Cee het volgende:
Prachtige choreo, kostuums, belichting, regie, muziek, dans.
quote:Klinkt ook geil. Ik zal het al wiggelend naar je toe gooien.
quote:Eigenlijk moet je dan met 't jurycommentaar erbij kijken, dus de 8-minuten versie. JANKEN, KRENG!Op zondag 24 oktober 2010 20:58 schreef NouMooiNiet het volgende:
Normaal ben ik jankbal nummer 1, maar dit deed me echt niks.
Ik zal zometeen dat filmpje dat Cee net plaatste ff kijken.. Misschien dat dat wel werkt..
quote:Roberto mag ook blijvenOp zondag 24 oktober 2010 20:59 schreef TheVulture het volgende:
Laat Isabel gewoon alle choreo's doen
quote:Weeeeeehh
quote:Weeeeehhhh
quote:Je hoort zo mijn recensieOp zondag 24 oktober 2010 20:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je dan met 't jurycommentaar erbij kijken, dus de 8-minuten versie. JANKEN, KRENG!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |