quote:Als ze de zelfde choreo doen als bij de US en de UK:Op zondag 24 oktober 2010 20:25 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Hmhm klopt, werd aan het begin van de uitzending al verteld,.
Ben benieuwd wat er dan komt.
quote:Dat is toch de ballerina van wie de ballen zijn verwijderd?
quote:Lui wijf, niet eens een verhaal verzinnen.Op zondag 24 oktober 2010 20:26 schreef Alouette het volgende:
Ik ergerde me in liveshow 1 ook al aan deze choreograaf.
quote:Hmm oke, klinkt interessantOp zondag 24 oktober 2010 20:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Als ze de zelfde choreo doen als bij de US en de UK:
een hoop jankende juryleden, grienende presentatoren, dito dansers en lovende reacties op diverse fora hier, met A Woman's Work van Maxwell in de iTunes top 10 en een paar chagerijnige posters hier op het forum.
Maar alleen als het de zelfde dans is.
quote:Op zondag 24 oktober 2010 20:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat is toch de ballerina van wie de ballen zijn verwijderd?
quote:oja je bent allergisch voor stefanoOp zondag 24 oktober 2010 20:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat is toch de ballerina van wie de ballen zijn verwijderd?
Die moet ik ook niet
quote:Aan de outfits in de refreshroom te zien lijkt het erop dat het een andere dans wordt. Ik zie in ieder geval geen gelijkende outfit.
quote:Ik vond Eldrick tot aan vanavond fantastisch... zijn houding vanavond zijn dikke minpunten... verder vind ik Floris, Chico en Lorenzo wel prima dansersOp zondag 24 oktober 2010 20:29 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
oja je bent allergisch voor stefano![]()
je vindt caggie, eldrick en stefano niks
wie vind je dan wel goed van de mannen
quote:Mooie dans, maar ik jank er niet bij.Op zondag 24 oktober 2010 20:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Aan de outfits in de refreshroom te zien lijkt het erop dat het een andere dans wordt. Ik zie in ieder geval geen gelijkende outfit.
Voor de geïnteresseerden, hier de breastcancerdance uit SYTYCD USA die de hele wereld deed janken:
quote:Op zondag 24 oktober 2010 20:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vond Eldrick tot aan vanavond fantastisch... zijn houding vanavond zijn dikke minpunten... verder vind ik Floris, Chico en Lorenzo wel prima dansers
quote:Amerika, dus alles moet overdreven.Op zondag 24 oktober 2010 20:33 schreef Franneh het volgende:
[..]
Mooie dans, maar ik jank er niet bij.
quote:Mooi gedanst hoor, ben sowieso groot fan van de moderne dans.Op zondag 24 oktober 2010 20:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Aan de outfits in de refreshroom te zien lijkt het erop dat het een andere dans wordt. Ik zie in ieder geval geen gelijkende outfit.
Voor de geïnteresseerden, hier de breastcancerdance uit SYTYCD USA die de hele wereld deed janken:
quote:Net klaar met toastjes pakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |