quote:Dan is fine
quote:blijven genoeg liefhebbers overOp zondag 24 oktober 2010 20:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik hoef die van Eldrick niet te zien
quote:zeker
quote:Eldrick was dan ook een gevalletje jammer.Op zondag 24 oktober 2010 20:16 schreef Franneh het volgende:
Het kon mij niet boeien in ieder geval.
quote:Ik denk niet dat ze hem gelijk naar huis donderen, als hij al in de bottom 3 komt. Afgelopen keren was hij wel aardig goed en heeft ook behoorlijk lovende woorden gehad.Op zondag 24 oktober 2010 20:18 schreef TheVulture het volgende:
Natascha gaat sowieso niet naar huis... van Eldrick ben ik na vanavond niet zo zeker meer
quote:Ghehe das nie nodig voor mij hahahaha
quote:Diamond Dan
quote:kloptOp zondag 24 oktober 2010 20:19 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze hem gelijk naar huis donderen, als hij al in de bottom 3 komt. Afgelopen keren was hij wel aardig goed en heeft ook behoorlijk lovende woorden gehad.
quote:
quote:volgende week gaat hij knallen hoop ikOp zondag 24 oktober 2010 20:20 schreef JaneDoe het volgende:
oeh bezweet mannlijf met tattoos, helaas niet zo goed gedanst
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ang3l gaat vuur spuwen.
quote:Als je bij een samba niet kan knallen, hoe swingend wil je het hebbenOp zondag 24 oktober 2010 20:22 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
volgende week gaat hij knallen hoop ik
quote:Kutnummer en kut choreo...
quote:Op zondag 24 oktober 2010 20:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als je bij een samba niet kan knallen, hoe swingend wil je het hebben
quote:Op zondag 24 oktober 2010 20:23 schreef Cee het volgende:
Voor degenen die SYTYCD USA en UK hebben gevolgd:Hmhm klopt, werd aan het begin van de uitzending al verteld,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ang3l gaat vuur spuwen..
Ben benieuwd wat er dan komt.[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
quote:en stefano?
quote:Mee eens.Op zondag 24 oktober 2010 20:25 schreef Cee het volgende:
Wat een stomme choreo is dit, past helemaal niet bij de muziek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |