quote:Als ze de zelfde choreo doen als bij de US en de UK:Op zondag 24 oktober 2010 20:25 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Hmhm klopt, werd aan het begin van de uitzending al verteld,.
Ben benieuwd wat er dan komt.
quote:Dat is toch de ballerina van wie de ballen zijn verwijderd?
quote:Lui wijf, niet eens een verhaal verzinnen.Op zondag 24 oktober 2010 20:26 schreef Alouette het volgende:
Ik ergerde me in liveshow 1 ook al aan deze choreograaf.
quote:Hmm oke, klinkt interessantOp zondag 24 oktober 2010 20:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Als ze de zelfde choreo doen als bij de US en de UK:
een hoop jankende juryleden, grienende presentatoren, dito dansers en lovende reacties op diverse fora hier, met A Woman's Work van Maxwell in de iTunes top 10 en een paar chagerijnige posters hier op het forum.
Maar alleen als het de zelfde dans is.
quote:Op zondag 24 oktober 2010 20:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat is toch de ballerina van wie de ballen zijn verwijderd?
quote:oja je bent allergisch voor stefanoOp zondag 24 oktober 2010 20:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat is toch de ballerina van wie de ballen zijn verwijderd?
Die moet ik ook niet
quote:Aan de outfits in de refreshroom te zien lijkt het erop dat het een andere dans wordt. Ik zie in ieder geval geen gelijkende outfit.
quote:Ik vond Eldrick tot aan vanavond fantastisch... zijn houding vanavond zijn dikke minpunten... verder vind ik Floris, Chico en Lorenzo wel prima dansersOp zondag 24 oktober 2010 20:29 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
oja je bent allergisch voor stefano![]()
je vindt caggie, eldrick en stefano niks
wie vind je dan wel goed van de mannen
quote:Mooie dans, maar ik jank er niet bij.Op zondag 24 oktober 2010 20:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Aan de outfits in de refreshroom te zien lijkt het erop dat het een andere dans wordt. Ik zie in ieder geval geen gelijkende outfit.
Voor de geïnteresseerden, hier de breastcancerdance uit SYTYCD USA die de hele wereld deed janken:
quote:Op zondag 24 oktober 2010 20:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vond Eldrick tot aan vanavond fantastisch... zijn houding vanavond zijn dikke minpunten... verder vind ik Floris, Chico en Lorenzo wel prima dansers
quote:Amerika, dus alles moet overdreven.Op zondag 24 oktober 2010 20:33 schreef Franneh het volgende:
[..]
Mooie dans, maar ik jank er niet bij.
quote:Mooi gedanst hoor, ben sowieso groot fan van de moderne dans.Op zondag 24 oktober 2010 20:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Aan de outfits in de refreshroom te zien lijkt het erop dat het een andere dans wordt. Ik zie in ieder geval geen gelijkende outfit.
Voor de geïnteresseerden, hier de breastcancerdance uit SYTYCD USA die de hele wereld deed janken:
quote:Net klaar met toastjes pakken.
quote:het ligt niet aan jouOp zondag 24 oktober 2010 20:36 schreef Keroppi het volgende:
Ligt het aan mij of is het publiek de hele tijd "BOE" aan het roepen, ook bij goed commentaar of aan het einde van een dans?
Leuk dat je supporter bent voor een concurerend koppel, maar ik neem aan dat je dan nog genoeg klasse hebt om de applaudiseren voor andere dansers...
quote:mag ik ook?
quote:Stelletje harteloze spritskoekenOp zondag 24 oktober 2010 20:36 schreef Susi het volgende:
[..]
Mooi gedanst hoor, ben sowieso groot fan van de moderne dans.
Maar ik krijg er inderdaad geen brok van in m'n keel, ben denk daar te nuchter voor.
quote:WatjeOp zondag 24 oktober 2010 20:38 schreef Cee het volgende:
[..]
Stelletje harteloze spritskoeken![]()
(Maar, toegegeven, het jurycommentaar in deze clip ontbrak nog, die legde het er nog dik bovenop. Ik ging janken in ieder geval.)
quote:Als het goed is staat het ook op youtube.Op zondag 24 oktober 2010 20:37 schreef NouMooiNiet het volgende:
Godverrrrr K*T rtl gemist, nog steeds Ushi niet gezien met Dan...
quote:Gooit een toastje met brie.
quote:Ik krijg het warm van die boezem van Boezem hoor
quote:Jaaa, Isabelle.Op zondag 24 oktober 2010 20:35 schreef Chickert het volgende:
Ik vind de choreo's van Connie ook drie keer niks. Doe dan modern van IsabelleDie maakt nog eens mooie dansen mét verhaal.
quote:Brie, kip-kerrie en ik heb nog gerookte zalm met roomkaas liggen als het moetOp zondag 24 oktober 2010 20:40 schreef Franneh het volgende:
Pheno wat zit er op je toastjes?
Nou ben benieuwd..
quote:
quote:Brie en zalmOp zondag 24 oktober 2010 20:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Brie, kip-kerrie en ik heb nog gerookte zalm met roomkaas liggen als het moet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |