quote:het ligt niet aan jouOp zondag 24 oktober 2010 20:36 schreef Keroppi het volgende:
Ligt het aan mij of is het publiek de hele tijd "BOE" aan het roepen, ook bij goed commentaar of aan het einde van een dans?
Leuk dat je supporter bent voor een concurerend koppel, maar ik neem aan dat je dan nog genoeg klasse hebt om de applaudiseren voor andere dansers...
quote:mag ik ook?
quote:Stelletje harteloze spritskoekenOp zondag 24 oktober 2010 20:36 schreef Susi het volgende:
[..]
Mooi gedanst hoor, ben sowieso groot fan van de moderne dans.
Maar ik krijg er inderdaad geen brok van in m'n keel, ben denk daar te nuchter voor.
quote:WatjeOp zondag 24 oktober 2010 20:38 schreef Cee het volgende:
[..]
Stelletje harteloze spritskoeken![]()
(Maar, toegegeven, het jurycommentaar in deze clip ontbrak nog, die legde het er nog dik bovenop. Ik ging janken in ieder geval.)
quote:Als het goed is staat het ook op youtube.Op zondag 24 oktober 2010 20:37 schreef NouMooiNiet het volgende:
Godverrrrr K*T rtl gemist, nog steeds Ushi niet gezien met Dan...
quote:Gooit een toastje met brie.
quote:Ik krijg het warm van die boezem van Boezem hoor
quote:Jaaa, Isabelle.Op zondag 24 oktober 2010 20:35 schreef Chickert het volgende:
Ik vind de choreo's van Connie ook drie keer niks. Doe dan modern van IsabelleDie maakt nog eens mooie dansen mét verhaal.
quote:Brie, kip-kerrie en ik heb nog gerookte zalm met roomkaas liggen als het moetOp zondag 24 oktober 2010 20:40 schreef Franneh het volgende:
Pheno wat zit er op je toastjes?
Nou ben benieuwd..
quote:
quote:Brie en zalmOp zondag 24 oktober 2010 20:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Brie, kip-kerrie en ik heb nog gerookte zalm met roomkaas liggen als het moet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |