quote:Nee het gaat om Nederland/Belgie's FAVORIETE danser.Op woensdag 20 oktober 2010 17:43 schreef Noek het volgende:
Het gaat toch om het dansen. Hoe zo irritant als hij overkomt, hij danst echt bizar goed. Zulke dingen kan ik dan wel scheiden. Het is so you think you can dance hè. Wanneer het talk zou zijn, vliegt hij er wmb gelijk uit.
quote:Hmm, ik vind het niet zo storend, Annemiek had ook niet de dunste benen en zij isOp woensdag 20 oktober 2010 15:36 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Gedeeltelijk wel...maar ook gewoon vet. Natuurlijk heeft ze wel veel gespierdere benen dan de meeste meiden die je op straat ziet, omdat je van uren per dag dansen wel spieren ontwikkeld, maar volgens mij onderstrepen die spieren vooral in dijbenen ook het aanwezige vet. Ik vermoed dat Hettie van nature dikke bovenbenen heeft, en de spieren drukken dat naar buiten...wat lomp oogt.
quote:Dat is ook vreselijk. Veeeeeeel te druk. Camera constant aan het ronddraaien, van verre afstand, gefocust op oninteressante dingen.Op woensdag 20 oktober 2010 20:55 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ik erger me trouwens wel nog steeds aan de manier van filmen helaas.
quote:Inderdaad, of dan zijn ze bijvoorbeeld op het podium aan het praten, en dan laten ze niet dat zien, maar ergens naar het publiek of de deelnemers die ergens onder het podium staanOp woensdag 20 oktober 2010 20:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat is ook vreselijk. Veeeeeeel te druk. Camera constant aan het ronddraaien, van verre afstand, gefocust op oninteressante dingen.
quote:Dat was wel een leuke meid ja. En die Els van vorig jaar was ook niet moeders mooiste. Op de dansvloer soms wel een goede uitstraling, maar voor de rest? En ook die had niet de minste bovenbenen, maar kon m.i. wel dansen! Maar ik heb er geen verstand vanOp woensdag 20 oktober 2010 18:04 schreef Velma_Dinkley het volgende:
[..]
Hmm, ik vind het niet zo storend, Annemiek had ook niet de dunste benen en zij is![]()
Hetty's gebit daarentegen, OMG!
quote:Maar Els is heel klein he! Ze is 1.62 ofzo, en dan moet je wel erg dunne beentjes omdat je anders al snel wat steviger lijkt.Op woensdag 20 oktober 2010 21:14 schreef Pan.da het volgende:
[..]
Dat was wel een leuke meid ja. En die Els van vorig jaar was ook niet moeders mooiste. Op de dansvloer soms wel een goede uitstraling, maar voor de rest? En ook die had niet de minste bovenbenen, maar kon m.i. wel dansen! Maar ik heb er geen verstand vanEn ja, ik kijk gewoon dansprogramma's haha.
quote:Ze deed toen mee met Dirty DancingOp donderdag 21 oktober 2010 00:14 schreef mie_at_work het volgende:
Ik zie nu trouwens dat Natascha eerste seizoen ook al meedeed en tot de laatste 18 kwam. Echter zat ze al bij een dansgezelschap, die haar niet lieten gaan om mee te doen aan de liveshows.
Vreemd dat ze dat nooit hebben gezegd.
quote:Tot in de laatste 18 en dus liveshows ja? Dus daar ken ik haar vanOp donderdag 21 oktober 2010 00:14 schreef mie_at_work het volgende:
Ik zie nu trouwens dat Natascha eerste seizoen ook al meedeed en tot de laatste 18 kwam. Echter zat ze al bij een dansgezelschap, die haar niet lieten gaan om mee te doen aan de liveshows.
Vreemd dat ze dat nooit hebben gezegd.
quote:geen liveshows, ze is er na de bootcamp uitgegaanOp donderdag 21 oktober 2010 09:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tot in de laatste 18 en dus liveshows ja? Dus daar ken ik haar van
quote:Ja got to dance. Ik volg dat nu ook al een aantal afleveringen en vind het echt heel leuk om te zien, daar krijg je zo'n beetje al het volk wat er is om auditie te doen net zoals bij ons in popstars, dus je ziet ook rare en gekke audities terwijl je dat bij sytycd juist eigenlijk niet ziet. Ook vind ik dat het niveau van de kleintjes daar (11-18) echt op een heeeeel hoog niveau liggen, sommigen dansen op die leeftijd even goed als een persoon die op 20+ leeftijd in de liveshows van sytycd staat. Ik heb het gevoel alsof ze het daar (in engeland) veeel meer willen dan nl-be.Op donderdag 21 oktober 2010 09:39 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Heb gisteren een andere dans show getaped, van net5 geloof ik...eens zien hoe dat is. Zelfde idee al SYTYCD als ik de beschrijving zag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |