quote:Denk dat floris ook nog wel kan verrassen.Op vrijdag 22 oktober 2010 15:03 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Chico is zijn grootste concurrent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 63% gewijzigd door Miendientje op 22-10-2010 17:19:30 (Ik miste nog wat dansers) ]
quote:Heb je een linkje of iets waar ik dat kan vinden?Op vrijdag 22 oktober 2010 18:26 schreef Ang3l het volgende:
Nah, voor degenen die de starlift in de salsa ligt in de NL editie ook zo moeilijk leek (en wat WERD me daar over gezeurd in de aflevering) die moet de laatste nieuwe aflevering van Canada maar eens kijken (top 4). Geen greintje pijn en 10x zo lastig
Niveauverschilletje
quote:echt welOp vrijdag 22 oktober 2010 16:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Denk dat floris ook nog wel kan verrassen.
quote:Heb 'm gedownload, maar zal ff kijken of ie op outube staatOp vrijdag 22 oktober 2010 18:47 schreef Chickert het volgende:
[..]
Heb je een linkje of iets waar ik dat kan vinden?
quote:doe groeten aan michael ang3l?Op vrijdag 22 oktober 2010 20:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb 'm gedownload, maar zal ff kijken of ie op outube staat
quote:Die is op vakantie met zijn mama en druk met z'n dansdinetjesstudio he
quote:en michael danOp vrijdag 22 oktober 2010 21:04 schreef Ang3l het volgende:
Damn, staat er nog niet op, pas de top 10 en dit was de top 4.
Maar zodra ie er staan, zak ik hem ff erin gooien.
Voor nu, de trailer van dat seizoen (met de winnaar van 1 en die van 2)I'm in love with Nicholas Archimbault
quote:Uh, qua dans dan he.
quote:thanksOp vrijdag 22 oktober 2010 21:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die is op vakantie met zijn mama en druk met z'n dansdinetjesstudio he
maar zodra ie thuis zal ik hem zoe,.... zien en de groeten doen
quote:Deze?Op zaterdag 23 oktober 2010 11:51 schreef Jolene22 het volgende:
Even een herpost had hem in het verkeerde topic geplaatst:
In So You Think You Can Dance is ooit een optreden geweest (in ieder geval niet dit jaar) in de liveshows waarin de 2 deelnemers dansten met elastieke koorden om zich heen.
Wou het iemand laten zien maar kan het nergens vinden. Iemand die het wel weet?
quote:Deze dan? Met PabloOp zaterdag 23 oktober 2010 18:14 schreef phileine het volgende:
dat was Saartje toch? weet niet meer met wie ze toen danste
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |