quote:SgoedOp donderdag 21 oktober 2010 09:09 schreef oh-oh het volgende:
Fipooooooooo![]()
Volgende keer wisselen we weer Hans
quote:Why?Op donderdag 21 oktober 2010 09:12 schreef Mexicaantje. het volgende:
Wil iemand mij even een peptalk geven?
quote:Alles gaat fout, serieus ALLES. En als ik me dan één dag goed voel is alles de volgende dag 10x meer kut en ik heb het gehad.
quote:Life's a bitch and then you die
quote:Want hijs door jou overspannen?Op donderdag 21 oktober 2010 09:20 schreef Mexicaantje. het volgende:
En ik ga morgen naar ee nfeest waar ik al maanden naar uit zou moeten kijken maar omdat ik me steeds kut voel is dat niet zo. Gister eindelij kwel en dan word ik vandaag wakker met een sms'je van mijn zus dat mijn vader overspannen is en heb ik gelijk een enorm schuldgevoel.
quote:Geen idee maar ik had voordat i kop kamers zat (da's twee maanden) vier jaar lang elke dag ruzie.met hem en dat zal er ongetwijfeld aan bijgedragen hebben. En dankje.Op donderdag 21 oktober 2010 09:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Want hijs door jou overspannen?
Ik volg je niet helemaal vrees ik maar sterkte dr mee
quote:NOU AAN MIJ LIGT HET NIET!Op donderdag 21 oktober 2010 09:26 schreef themauster het volgende:
http://radiofreak.nl/nieu(...)stijgen-0.8-procent/
Een einde voor 3FM als stijger in de luistercijfers ze staan nu zelfs weer 3e.
quote:Jammer....... !Op donderdag 21 oktober 2010 09:26 schreef themauster het volgende:
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 09:26 schreef themauster het volgende:
quote:Oh hou ff op zegOp donderdag 21 oktober 2010 09:37 schreef -Hans- het volgende:
Nieuwe single van Caro is echt. Kans dat die Megahit wordt is wel groot.
quote:Ja. Ik iig wel.Op donderdag 21 oktober 2010 09:38 schreef themauster het volgende:
Vorig jaar steeg de zender met 0.8 in deze tijd nu daalt het met 0.3.Zouden mensen zijn afgehaakt na het verdwijnen van de Arbeidsvitaminen/wijzigen van programmering?
quote:Zou mij niet verbazen. Ben echt benieuwd hoe het over een paar maand zal zijn. De mensen moeten nu nog wennen. Ik vind het in elk geval een gemis dat de AV is verdwenen.Op donderdag 21 oktober 2010 09:38 schreef themauster het volgende:
Vorig jaar steeg de zender met 0.8 in deze tijd nu daalt het met 0.3.Zouden mensen zijn afgehaakt na het verdwijnen van de Arbeidsvitaminen/wijzigen van programmering?
quote:.Op donderdag 21 oktober 2010 09:38 schreef themauster het volgende:
quote:Ik zou wel es kunnen stoppen met luisteren, dat kunnen ze zich helemaal niet veroorlovenOp donderdag 21 oktober 2010 09:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
En daarna gaat 'ie nog 150x gedraaid worden
quote:Help van the BeatlesOp donderdag 21 oktober 2010 09:50 schreef -Hans- het volgende:
Nieuwe Megahit gok ik op MSP, Caro of Rihanna. Zal wel weer iets heel anders worden.
quote:Ik hoop MSPOp donderdag 21 oktober 2010 09:50 schreef -Hans- het volgende:
Nieuwe Megahit gok ik op MSP, Caro of Rihanna. Zal wel weer iets heel anders worden.
quote:Oeh, dat zou aardig funest zijn voor de luistercijfers! Doe Rihanna dan maar.Op donderdag 21 oktober 2010 09:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik zou wel es kunnen stoppen met luisteren, dat kunnen ze zich helemaal niet veroorloven
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 09:56 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Oeh, dat zou aardig funest zijn voor de luistercijfers! Doe Rihanna dan maar.
quote:lol
quote:Zou wat zijn als ze 'm daar dan ook heel vaak gaan draaienOp donderdag 21 oktober 2010 09:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja want ik zet m hier echt op StuBru als ik de hele dag die Caro moet horen
quote:Whehe die kans lijkt me toch echt klein!Op donderdag 21 oktober 2010 09:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zou wat zijn als ze 'm daar dan ook heel vaak gaan draaien.
quote:Hoop het voor je !Op donderdag 21 oktober 2010 09:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Whehe die kans lijkt me toch echt klein!
quote:Was een goed gesprekOp donderdag 21 oktober 2010 10:08 schreef oh-oh het volgende:
Roelllll![]()
Opstaan, tis mooi en zonnig![]()
Hoe ging t gisteren?
quote:Dj scheelt ook...Op donderdag 21 oktober 2010 09:43 schreef borisz het volgende:
[..]
.
om over een paar maanden weer terug te keren. Dan merken ze dat behalve de items niet veel is veranderd..
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 10:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Was een goed gesprek. Komende dagen nog ff goed over nadenken
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 10:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
![]()
( het is vet verwarrend om in twee topics tegelijk jou tegen te komen)
quote:NopeOp donderdag 21 oktober 2010 10:30 schreef -Hans- het volgende:
Mensen hier ervaring met VMware vShield Endpoint ?
quote:wel met vmware workstation. Maar dat andere nietOp donderdag 21 oktober 2010 10:30 schreef -Hans- het volgende:
Mensen hier ervaring met VMware vShield Endpoint ?
quote:Heerlijk!
quote:Ik zet ook even iets anders op.Op donderdag 21 oktober 2010 10:51 schreef oh-oh het volgende:
Oh neeeeee niet Blöf, dan slaat mn collega altijd he-le-maal op tilt
quote:Ik youtube wel ff die met Heather Nova, das de enige Blöf die ik kan verdragen
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 10:54 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Ik zet 'm nog even wat harder.
EEN VLUCHTWEG NAAR EEN NIEUW BEGIIIIN!
quote:Onder Blöf natuurlijk
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 10:56 schreef Againzender het volgende:
![]()
Dit uur ontdekt: baby's drinken beter met Van Halen op de achtergrond. Toen running with the devil was afgelopen stopte hij gelijk met drinken...
* Againzender zit nu nog met 40ml melk...
quote:is ook een vrije nieuwe techniekOp donderdag 21 oktober 2010 10:48 schreef gerbenp het volgende:
[..]
wel met vmware workstation. Maar dat andere niet
quote:loopt deze week een VMware gek rond bij ons. Morgen eens vragen wat hij er van weet. Ken het zelf ook nietOp donderdag 21 oktober 2010 10:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]
is ook een vrije nieuwe techniek.
az.
quote:Oh, als je dat zou willen doen zeer graagOp donderdag 21 oktober 2010 10:59 schreef Againzender het volgende:
[..]
loopt deze week een VMware gek rond bij ons. Morgen eens vragen wat hij er van weet. Ken het zelf ook niet
quote:ik zal kijken wat ik voor je kan doen!Op donderdag 21 oktober 2010 11:07 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Oh, als je dat zou willen doen zeer graag. Waar ik vooral benieuwd naar ben is of VMware vShield Endpoint ook echt een eindoplossing is of alleen een api waar andere antivirus bedrijven gebruik van kunnen maken. Ik heb zelf het vermoeden dat het alleen een api is.
quote:Jaaaaaaaaa
quote:Topper, bedankt!Op donderdag 21 oktober 2010 11:09 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik zal kijken wat ik voor je kan doen!
quote:Ik ken iemand die iets over VMware vShield Endpoint ging uitzoeken.... Nooit meer wat van gehoord!
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 11:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik ken iemand die iets over VMware vShield Endpoint ging uitzoeken.... Nooit meer wat van gehoord!
quote:In dat geval die eerste.Op donderdag 21 oktober 2010 11:16 schreef oh-oh het volgende:
Doe ik sushi, McDonalds, of loop ik helemaal naar de markt voor KFC???
quote:lolOp donderdag 21 oktober 2010 11:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik ken iemand die iets over VMware vShield Endpoint ging uitzoeken.... Nooit meer wat van gehoord!
quote:Loop naar de Appie op Plein 1992 voor een lekkere maaltijdsaladeOp donderdag 21 oktober 2010 11:16 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb echt een gruwelijk dilemma.
Ik heb geen lunch bij me en vanavond geen tijd voor avondeten.
Doe ik sushi, McDonalds, of loop ik helemaal naar de markt voor KFC???
quote:Hallo, ik ga mn dure honden daar niet buiten laten staan op dat plein vol junks en zuiplappenOp donderdag 21 oktober 2010 11:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Loop naar de Appie op Plein 1992 voor een lekkere maaltijdsalade. En met een van deze kortingsbonnen krijg je ook nog es 50% korting.
quote:Nounounou......Op donderdag 21 oktober 2010 11:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hallo, ik ga mn dure honden daar niet buiten laten staan op dat plein vol junks en zuiplappen
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 11:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hallo, ik ga mn dure honden daar niet buiten laten staan op dat plein vol junks en zuiplappen
quote:Nee, mn worteltjes die ik van thuis mee had waren ook al slapOp donderdag 21 oktober 2010 11:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat wordt dus een dagje vasten hè.
quote:Moet je ze in water leggen, ik weet alleen niet of dat nu nog helptOp donderdag 21 oktober 2010 11:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee, mn worteltjes die ik van thuis mee had waren ook al slap
quote:Ik heb de slappe hap al opOp donderdag 21 oktober 2010 11:43 schreef alors het volgende:
[..]
Moet je ze in water leggen, ik weet alleen niet of dat nu nog helpt
Heeeeeeyyyy aan dit liedje dacht ik gisteravond nogRoachford
quote:Weird Al fan?
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 11:51 schreef Sirolf het volgende:
Oooohwiiiejooooowhieeeejooeeeewhieooowhieeeejeeee!
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 12:35 schreef naatje_1 het volgende:
Ga naar binnen, sluit ramen en deuren, en zet de radio KEIHARD aan![]()
![]()
![]()
quote:pff ik las het, bizar...Op donderdag 21 oktober 2010 12:51 schreef naatje_1 het volgende:
Aanbouw Bijenkorf Rotterdam ingestort, aantal slachtoffers onbekend
quote:Dat vindt elke nieuwslezer natuurlijk het meest interessanteOp donderdag 21 oktober 2010 13:06 schreef Paul-89 het volgende:
Aan BJ merk je altijd wel dat hij er een beetje op kickt om heftig/schokkend nieuws te brengen.
quote:Klopt, ik zag pas geleden wat interviews met nieuwslezers van de NOs, die er stiekem ook op kickte als ze ineens live moesten bij bijv. aanslagen etc.Op donderdag 21 oktober 2010 13:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat vindt elke nieuwslezer natuurlijk het meest interessante. Maar ze moeten het niet erger maken dan dat 't is
.
quote:Instrumentaal er tegen aan om half 4!
Dario G - Sunchyme 18%
Robert Miles - Children 53%
Jaydee - Plastic dreams 30%
quote:Inderdaad dat is te hopen.Op donderdag 21 oktober 2010 14:16 schreef naatje_1 het volgende:
NOES!! Rob is ziek vandaag, hopelijk komt ie morgen weer
quote:Freek kan hem wel vervangenOp donderdag 21 oktober 2010 14:16 schreef naatje_1 het volgende:
quote:Dan draai ik hem zelf wel, Caro heb ik nu ook wel gehoord, ik krijg er zo'n hoempapa gevoel vanOp donderdag 21 oktober 2010 14:32 schreef alors het volgende:
Dat is Hard Knock Life van Jay Z, bazennummer trouwens
quote:welke??Op donderdag 21 oktober 2010 14:40 schreef Paul-89 het volgende:
Ik heb een heel mooi liedje aangevraagd.
quote:Oohja dat is ook echt een Rabbering plaat, draait ie vast wel.Op donderdag 21 oktober 2010 14:48 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Angus and Julia Stone - Big Jet Plane
quote:Ik heb hem bij Rabbering voor het eerst gehoord, maar is niet overdreven veel gedraaid maar goed ook.Op donderdag 21 oktober 2010 14:49 schreef alors het volgende:
[..]
Oohja dat is ook echt een Rabbering plaat, draait ie vast wel.
quote:Het nieuwe nummer van Caro Emerald lijk op nummer van Gerard Joling. die van:"Oh, ik ben 24 uur per dag verliefd op jou."Op donderdag 21 oktober 2010 14:34 schreef alors het volgende:
[..]
Dan draai ik hem zelf wel, Caro heb ik nu ook wel gehoord, ik krijg er zo'n hoempapa gevoel van
quote:Laat Der Rudy hem maar vervangen. Kevin er ook graag weer bij. Oude tijdenOp donderdag 21 oktober 2010 14:16 schreef naatje_1 het volgende:
quote:Ik heb het altijd al kut gevonden, maar dan zijn wij 2 de enige jaOp donderdag 21 oktober 2010 15:16 schreef oh-oh het volgende:
Pleidooi is klaaaaaaar!
Ben ik de enige die die Barbra Streisand "hit" al helemaal beu is?
quote:Ik vond het de allereerste keer dat ik het hoorde wel een ietsjepietsje grappig maar niet heel erg leuk of zo.Op donderdag 21 oktober 2010 15:18 schreef alors het volgende:
[..]
Ik heb het altijd al kut gevonden, maar dan zijn wij 2 de enige ja
quote:Deze waren toch echt niet moeilijk !Op donderdag 21 oktober 2010 15:45 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Ja joh, jij weet alles natuurlijk, elke dag weer.
quote:Een vurig nummer van U2, als je dat niet weet ben je een prutser.Op donderdag 21 oktober 2010 15:45 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Ja joh, jij weet alles natuurlijk, elke dag weer.
quote:Dan mag je nooooooooooooooit meer meedoen iddOp donderdag 21 oktober 2010 15:46 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Een vurig nummer van U2, als je dat niet weet ben je een prutser.
quote:Jep, toevallig dat ik vanmorgen nog Room Eleven heb geluisterd.Op donderdag 21 oktober 2010 15:48 schreef Waalwijker het volgende:
Wisten jullie die 'herhaling's vraag dan?
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 15:27 schreef oh-oh het volgende:
De nieuwe Duffy vind ik wel gewoon leuk trouwens
quote:Doe es ff heel gauw normaal.Op donderdag 21 oktober 2010 15:27 schreef oh-oh het volgende:
De nieuwe Duffy vind ik wel gewoon leuk trouwens
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 16:26 schreef Mexicaantje. het volgende:
JONGENSS WAT ZAL I KGAAN HALEN?
quote:noteer voor Hans maar een pizza.Op donderdag 21 oktober 2010 16:26 schreef Mexicaantje. het volgende:
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 16:26 schreef Mexicaantje. het volgende:
quote:Ohhhhhhhhh friet heb ik ook zin in maar ik heb de macaronisaus al uit de vriezer gehaald.Op donderdag 21 oktober 2010 16:38 schreef alors het volgende:
[..]
Friet?
... oh wacht, je bedoelt PATAT!!!!
quote:schaaaaam je!!!!!!! East 17, 90s plaatOp donderdag 21 oktober 2010 16:40 schreef Mexicaantje. het volgende:
wat is dit dan weer voor vette plaat?
quote:Nee nee ik bedoel gewoon frietOp donderdag 21 oktober 2010 16:38 schreef alors het volgende:
[..]
Friet?
... oh wacht, je bedoelt PATAT!!!!
quote:Ik ben in ´92 geboren hè.Op donderdag 21 oktober 2010 16:41 schreef alors het volgende:
[..]
schaaaaam je!!!!!!! East 17, 90s plaat![]()
![]()
quote:East 17 - It's Allright is OK.Op donderdag 21 oktober 2010 16:40 schreef Mexicaantje. het volgende:
wat is dit dan weer voor vette plaat?
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 16:43 schreef alors het volgende:
[..]
Hij is van 93, dus je zou em moeten kennen!!!
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 16:43 schreef alors het volgende:
[..]
Hij is van 93, dus je zou em moeten kennen!!!
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 17:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo, ff bij oh-oh op 't werk geweest. Nouja, erlangs gereden dan.
quote:Gezellig met Dave en Annemiek!Op donderdag 21 oktober 2010 17:05 schreef alors het volgende:
Waaaaat??? straks WhiteNoise vanaf het Amsterdam Dance Event![]()
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 17:10 schreef oh-oh het volgende:
Oh god, wedden dat Annemiek daar zaterdag nog brak van gaat zijn
quote:Ja idd
quote:Die imitatie was juist heel erg sterk, maar daar moet je VI natuurlijk een beetje voor volgen.Op donderdag 21 oktober 2010 18:16 schreef miieejj het volgende:
[..]
Ja idd
gisteren was carlo bozhard in wereld draait door als die ene kerel van de vi..
paar seconde gezien.. te erg was het zo slecht
quote:?Op donderdag 21 oktober 2010 18:21 schreef Mexicaantje. het volgende:
Wie gaat er mee naar Veenstra, Veenstra?
quote:Tjibbe ?Op donderdag 21 oktober 2010 18:21 schreef Mexicaantje. het volgende:
quote:Tegen de tijd dat ik daar kan zijn is het feest alweer afgelopen.Op donderdag 21 oktober 2010 18:21 schreef Mexicaantje. het volgende:
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 18:21 schreef Mexicaantje. het volgende:
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 18:24 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Hij zendt uit vanaf station Eindhoven maar heb geen zin om alleen te gaan.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 18:24 schreef alors het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat ik daar kan zijn is het feest alweer afgelopen.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 18:28 schreef Mexicaantje. het volgende:
Oh ik pak zo wel even de bus denk ik.
quote:In gedachten ben ik er bij !Op donderdag 21 oktober 2010 18:29 schreef Mexicaantje. het volgende:
Komen jullie wel allemaal naar het Glazen Huis?
quote:Ik denk het niet, tis me te ver.Op donderdag 21 oktober 2010 18:29 schreef Mexicaantje. het volgende:
quote:kga het proberenOp donderdag 21 oktober 2010 18:29 schreef Mexicaantje. het volgende:
quote:Heb ze echt al super lang niet gezienOp donderdag 21 oktober 2010 18:36 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik vind ze nog steeds leuk!
[..]
Ahhh jullie mogen bij mij blivjen slapen!!
quote:Uiteraard, eerst mezelf dronken voeren en dan lekker vervelend zijn de hele nacht.Op donderdag 21 oktober 2010 18:29 schreef Mexicaantje. het volgende:
quote:Ja, kost wel vijf euro en dat gaat dan naar SROp donderdag 21 oktober 2010 18:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heb ze echt al super lang niet gezien.
Ja, mag dat?! Leuk![]()
. Weet alleen niet of ik dan wel vrij kan krijgen
.
quote:Yep, doe ik zo ook wel even.
quote:5 euro voor een goed doel? Dat is wel een goede actie van je !Op donderdag 21 oktober 2010 18:40 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja, kost wel vijf euro en dat gaat dan naar SR
[..]
Yep, doe ik zo ook wel even.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 18:29 schreef Mexicaantje. het volgende:
quote:De hele nacht Bier en tieten LALALALALALA lallen.Op donderdag 21 oktober 2010 18:39 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Uiteraard, eerst mezelf dronken voeren en dan lekker vervelend zijn de hele nacht.
quote:Eindhoven 2,5 met het OV.... mij iets te verOp donderdag 21 oktober 2010 18:29 schreef Mexicaantje. het volgende:
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 18:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
De hele nacht Bier en tieten LALALALALALA lallen.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 18:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik sta met mijn vlaggetje vooraan
quote:Die lucht !!Op donderdag 21 oktober 2010 18:48 schreef naatje_1 het volgende:
en met mijn borsthaar () wapperend in de wind
quote:Allebei?Op donderdag 21 oktober 2010 18:48 schreef naatje_1 het volgende:
en met mijn borsthaar () wapperend in de wind
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 18:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Roel open jij de nieuwe ? Ik ga ff f00d scoren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |