quote:Op donderdag 21 oktober 2010 10:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
![]()
( het is vet verwarrend om in twee topics tegelijk jou tegen te komen)
quote:NopeOp donderdag 21 oktober 2010 10:30 schreef -Hans- het volgende:
Mensen hier ervaring met VMware vShield Endpoint ?
quote:wel met vmware workstation. Maar dat andere nietOp donderdag 21 oktober 2010 10:30 schreef -Hans- het volgende:
Mensen hier ervaring met VMware vShield Endpoint ?
quote:Heerlijk!
quote:Ik zet ook even iets anders op.Op donderdag 21 oktober 2010 10:51 schreef oh-oh het volgende:
Oh neeeeee niet Blöf, dan slaat mn collega altijd he-le-maal op tilt
quote:Ik youtube wel ff die met Heather Nova, das de enige Blöf die ik kan verdragen
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 10:54 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Ik zet 'm nog even wat harder.
EEN VLUCHTWEG NAAR EEN NIEUW BEGIIIIN!
quote:Onder Blöf natuurlijk
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 10:56 schreef Againzender het volgende:
![]()
Dit uur ontdekt: baby's drinken beter met Van Halen op de achtergrond. Toen running with the devil was afgelopen stopte hij gelijk met drinken...
* Againzender zit nu nog met 40ml melk...
quote:is ook een vrije nieuwe techniekOp donderdag 21 oktober 2010 10:48 schreef gerbenp het volgende:
[..]
wel met vmware workstation. Maar dat andere niet
quote:loopt deze week een VMware gek rond bij ons. Morgen eens vragen wat hij er van weet. Ken het zelf ook nietOp donderdag 21 oktober 2010 10:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]
is ook een vrije nieuwe techniek.
az.
quote:Oh, als je dat zou willen doen zeer graagOp donderdag 21 oktober 2010 10:59 schreef Againzender het volgende:
[..]
loopt deze week een VMware gek rond bij ons. Morgen eens vragen wat hij er van weet. Ken het zelf ook niet
quote:ik zal kijken wat ik voor je kan doen!Op donderdag 21 oktober 2010 11:07 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Oh, als je dat zou willen doen zeer graag. Waar ik vooral benieuwd naar ben is of VMware vShield Endpoint ook echt een eindoplossing is of alleen een api waar andere antivirus bedrijven gebruik van kunnen maken. Ik heb zelf het vermoeden dat het alleen een api is.
quote:Jaaaaaaaaa
quote:Topper, bedankt!Op donderdag 21 oktober 2010 11:09 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik zal kijken wat ik voor je kan doen!
quote:Ik ken iemand die iets over VMware vShield Endpoint ging uitzoeken.... Nooit meer wat van gehoord!
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 11:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik ken iemand die iets over VMware vShield Endpoint ging uitzoeken.... Nooit meer wat van gehoord!
quote:In dat geval die eerste.Op donderdag 21 oktober 2010 11:16 schreef oh-oh het volgende:
Doe ik sushi, McDonalds, of loop ik helemaal naar de markt voor KFC???
quote:lolOp donderdag 21 oktober 2010 11:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik ken iemand die iets over VMware vShield Endpoint ging uitzoeken.... Nooit meer wat van gehoord!
quote:Loop naar de Appie op Plein 1992 voor een lekkere maaltijdsaladeOp donderdag 21 oktober 2010 11:16 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb echt een gruwelijk dilemma.
Ik heb geen lunch bij me en vanavond geen tijd voor avondeten.
Doe ik sushi, McDonalds, of loop ik helemaal naar de markt voor KFC???
quote:Hallo, ik ga mn dure honden daar niet buiten laten staan op dat plein vol junks en zuiplappenOp donderdag 21 oktober 2010 11:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Loop naar de Appie op Plein 1992 voor een lekkere maaltijdsalade. En met een van deze kortingsbonnen krijg je ook nog es 50% korting.
quote:Nounounou......Op donderdag 21 oktober 2010 11:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hallo, ik ga mn dure honden daar niet buiten laten staan op dat plein vol junks en zuiplappen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |