quote:SgoedOp donderdag 21 oktober 2010 09:09 schreef oh-oh het volgende:
Fipooooooooo![]()
Volgende keer wisselen we weer Hans
quote:Why?Op donderdag 21 oktober 2010 09:12 schreef Mexicaantje. het volgende:
Wil iemand mij even een peptalk geven?
quote:Alles gaat fout, serieus ALLES. En als ik me dan één dag goed voel is alles de volgende dag 10x meer kut en ik heb het gehad.
quote:Life's a bitch and then you die
quote:Want hijs door jou overspannen?Op donderdag 21 oktober 2010 09:20 schreef Mexicaantje. het volgende:
En ik ga morgen naar ee nfeest waar ik al maanden naar uit zou moeten kijken maar omdat ik me steeds kut voel is dat niet zo. Gister eindelij kwel en dan word ik vandaag wakker met een sms'je van mijn zus dat mijn vader overspannen is en heb ik gelijk een enorm schuldgevoel.
quote:Geen idee maar ik had voordat i kop kamers zat (da's twee maanden) vier jaar lang elke dag ruzie.met hem en dat zal er ongetwijfeld aan bijgedragen hebben. En dankje.Op donderdag 21 oktober 2010 09:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Want hijs door jou overspannen?
Ik volg je niet helemaal vrees ik maar sterkte dr mee
quote:NOU AAN MIJ LIGT HET NIET!Op donderdag 21 oktober 2010 09:26 schreef themauster het volgende:
http://radiofreak.nl/nieu(...)stijgen-0.8-procent/
Een einde voor 3FM als stijger in de luistercijfers ze staan nu zelfs weer 3e.
quote:Jammer....... !Op donderdag 21 oktober 2010 09:26 schreef themauster het volgende:
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 09:26 schreef themauster het volgende:
quote:Oh hou ff op zegOp donderdag 21 oktober 2010 09:37 schreef -Hans- het volgende:
Nieuwe single van Caro is echt. Kans dat die Megahit wordt is wel groot.
quote:Ja. Ik iig wel.Op donderdag 21 oktober 2010 09:38 schreef themauster het volgende:
Vorig jaar steeg de zender met 0.8 in deze tijd nu daalt het met 0.3.Zouden mensen zijn afgehaakt na het verdwijnen van de Arbeidsvitaminen/wijzigen van programmering?
quote:Zou mij niet verbazen. Ben echt benieuwd hoe het over een paar maand zal zijn. De mensen moeten nu nog wennen. Ik vind het in elk geval een gemis dat de AV is verdwenen.Op donderdag 21 oktober 2010 09:38 schreef themauster het volgende:
Vorig jaar steeg de zender met 0.8 in deze tijd nu daalt het met 0.3.Zouden mensen zijn afgehaakt na het verdwijnen van de Arbeidsvitaminen/wijzigen van programmering?
quote:.Op donderdag 21 oktober 2010 09:38 schreef themauster het volgende:
quote:Ik zou wel es kunnen stoppen met luisteren, dat kunnen ze zich helemaal niet veroorlovenOp donderdag 21 oktober 2010 09:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
En daarna gaat 'ie nog 150x gedraaid worden
quote:Help van the BeatlesOp donderdag 21 oktober 2010 09:50 schreef -Hans- het volgende:
Nieuwe Megahit gok ik op MSP, Caro of Rihanna. Zal wel weer iets heel anders worden.
quote:Ik hoop MSPOp donderdag 21 oktober 2010 09:50 schreef -Hans- het volgende:
Nieuwe Megahit gok ik op MSP, Caro of Rihanna. Zal wel weer iets heel anders worden.
quote:Oeh, dat zou aardig funest zijn voor de luistercijfers! Doe Rihanna dan maar.Op donderdag 21 oktober 2010 09:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik zou wel es kunnen stoppen met luisteren, dat kunnen ze zich helemaal niet veroorloven
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 09:56 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Oeh, dat zou aardig funest zijn voor de luistercijfers! Doe Rihanna dan maar.
quote:lol
quote:Zou wat zijn als ze 'm daar dan ook heel vaak gaan draaienOp donderdag 21 oktober 2010 09:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja want ik zet m hier echt op StuBru als ik de hele dag die Caro moet horen
quote:Whehe die kans lijkt me toch echt klein!Op donderdag 21 oktober 2010 09:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zou wat zijn als ze 'm daar dan ook heel vaak gaan draaien.
quote:Hoop het voor je !Op donderdag 21 oktober 2010 09:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Whehe die kans lijkt me toch echt klein!
quote:Was een goed gesprekOp donderdag 21 oktober 2010 10:08 schreef oh-oh het volgende:
Roelllll![]()
Opstaan, tis mooi en zonnig![]()
Hoe ging t gisteren?
quote:Dj scheelt ook...Op donderdag 21 oktober 2010 09:43 schreef borisz het volgende:
[..]
.
om over een paar maanden weer terug te keren. Dan merken ze dat behalve de items niet veel is veranderd..
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 10:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Was een goed gesprek. Komende dagen nog ff goed over nadenken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |