quote:Inderdaad dat is te hopen.Op donderdag 21 oktober 2010 14:16 schreef naatje_1 het volgende:
NOES!! Rob is ziek vandaag, hopelijk komt ie morgen weer
quote:Freek kan hem wel vervangenOp donderdag 21 oktober 2010 14:16 schreef naatje_1 het volgende:
quote:Dan draai ik hem zelf wel, Caro heb ik nu ook wel gehoord, ik krijg er zo'n hoempapa gevoel vanOp donderdag 21 oktober 2010 14:32 schreef alors het volgende:
Dat is Hard Knock Life van Jay Z, bazennummer trouwens
quote:welke??Op donderdag 21 oktober 2010 14:40 schreef Paul-89 het volgende:
Ik heb een heel mooi liedje aangevraagd.
quote:Oohja dat is ook echt een Rabbering plaat, draait ie vast wel.Op donderdag 21 oktober 2010 14:48 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Angus and Julia Stone - Big Jet Plane
quote:Ik heb hem bij Rabbering voor het eerst gehoord, maar is niet overdreven veel gedraaid maar goed ook.Op donderdag 21 oktober 2010 14:49 schreef alors het volgende:
[..]
Oohja dat is ook echt een Rabbering plaat, draait ie vast wel.
quote:Het nieuwe nummer van Caro Emerald lijk op nummer van Gerard Joling. die van:"Oh, ik ben 24 uur per dag verliefd op jou."Op donderdag 21 oktober 2010 14:34 schreef alors het volgende:
[..]
Dan draai ik hem zelf wel, Caro heb ik nu ook wel gehoord, ik krijg er zo'n hoempapa gevoel van
quote:Laat Der Rudy hem maar vervangen. Kevin er ook graag weer bij. Oude tijdenOp donderdag 21 oktober 2010 14:16 schreef naatje_1 het volgende:
quote:Ik heb het altijd al kut gevonden, maar dan zijn wij 2 de enige jaOp donderdag 21 oktober 2010 15:16 schreef oh-oh het volgende:
Pleidooi is klaaaaaaar!
Ben ik de enige die die Barbra Streisand "hit" al helemaal beu is?
quote:Ik vond het de allereerste keer dat ik het hoorde wel een ietsjepietsje grappig maar niet heel erg leuk of zo.Op donderdag 21 oktober 2010 15:18 schreef alors het volgende:
[..]
Ik heb het altijd al kut gevonden, maar dan zijn wij 2 de enige ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |