quote:Op donderdag 21 oktober 2010 11:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hallo, ik ga mn dure honden daar niet buiten laten staan op dat plein vol junks en zuiplappen
quote:Nee, mn worteltjes die ik van thuis mee had waren ook al slapOp donderdag 21 oktober 2010 11:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat wordt dus een dagje vasten hè.
quote:Moet je ze in water leggen, ik weet alleen niet of dat nu nog helptOp donderdag 21 oktober 2010 11:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee, mn worteltjes die ik van thuis mee had waren ook al slap
quote:Ik heb de slappe hap al opOp donderdag 21 oktober 2010 11:43 schreef alors het volgende:
[..]
Moet je ze in water leggen, ik weet alleen niet of dat nu nog helpt
Heeeeeeyyyy aan dit liedje dacht ik gisteravond nogRoachford
quote:Weird Al fan?
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 11:51 schreef Sirolf het volgende:
Oooohwiiiejooooowhieeeejooeeeewhieooowhieeeejeeee!
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 12:35 schreef naatje_1 het volgende:
Ga naar binnen, sluit ramen en deuren, en zet de radio KEIHARD aan![]()
![]()
![]()
quote:pff ik las het, bizar...Op donderdag 21 oktober 2010 12:51 schreef naatje_1 het volgende:
Aanbouw Bijenkorf Rotterdam ingestort, aantal slachtoffers onbekend
quote:Dat vindt elke nieuwslezer natuurlijk het meest interessanteOp donderdag 21 oktober 2010 13:06 schreef Paul-89 het volgende:
Aan BJ merk je altijd wel dat hij er een beetje op kickt om heftig/schokkend nieuws te brengen.
quote:Klopt, ik zag pas geleden wat interviews met nieuwslezers van de NOs, die er stiekem ook op kickte als ze ineens live moesten bij bijv. aanslagen etc.Op donderdag 21 oktober 2010 13:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat vindt elke nieuwslezer natuurlijk het meest interessante. Maar ze moeten het niet erger maken dan dat 't is
.
quote:Instrumentaal er tegen aan om half 4!
Dario G - Sunchyme 18%
Robert Miles - Children 53%
Jaydee - Plastic dreams 30%
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |