Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Disclaimer:quote:Het meet idee:
Gezellig met z'n allen low budget Sinterklaas vieren. Allemaal 5 cadeautjes mee van een euro per stuk en daar doen we een spel mee. Vind je het leuk te komen, PM dan even naar marijkezwolleLocatie is nog onbekend, maar ik stel mijn huis in Zwolle ter beschikking. Datum: Zaterdag 27 november , zodat iedereen ook thuis Sinterklaas kan vieren
Vraag maar aan Muckquote:
Ja dat vond ik ook dus had ook al een topic geopend maar Muck was mij voor.quote:
Dat was inderdaad een heldquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat schiet niet op indd. Kun je niet naar die knakker die ik toen had? Toen de andere slaajfabriek failliet was? Die man was een held, die ging bij gebrek aan boekhouding van het bedrijf maar zelf creatief boekhouden. Heeft me best wat centen opgeleverd
.
quote:Goedzo muckie.
Das klauft jahquote:Correctie: je bent veel eigenwijzer dan je groot bent. Want zo groot ben je niet
...
* MPG refereert naar eftelingfoto bij vogel rok.
En je kent me, het duurt wel even voor ik dat toegeefquote:Maar wel balen dat het niet meer gaat...
Dezequote:
Hey Muckquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:13 schreef Muck het volgende:
[..]
De mijne spreekt gebrekkig Nederlands en wilde me telkens een baan aansmeren waar ik absoluut niet geschikt voor ben (5 keer dezelfde baan...). Daarbij is ze niet bereikbaar, communiceert ze enorm slecht per mail en luisterde ze gewoon niet naar wat ik te zeggen had.
[..]
Klopt
Ik heb het heel rustig aan gedaan de afgelopen dagen, dus ik ben lekker uitgerust
[..]
Ik ga officieel per 1 november mijn kamer uit inderdaad, maar woon eigenlijk nu al bij mijn ouders.
Niet cool op je 24e, maar ik heb gewoon toe moeten geven dat ik het niet meer red alleen.
Had nooit naar deze kamer moeten verhuizen in de eerste plaats, maar ik ben eigenwijs als dat ik groot ben en wil koste wat het kost alles zelf doen en regelen.
Tja, op een gegeven moment gaat dat écht niet meer
[..]
Mooi zo! Houden zo
Hey meis!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wel lekker gewerkt?
[..]
Eetsmakelijk
Hooiii!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai!Hoe komt dat?
[..]Vreselijk
Wel kut... Krijg je nog een nieuwe? Nu heb ik het nog wel getroffen, maar ik heb ook wat andere mensen daar gesproken en dat waren echt stoffige ambtenaren
![]()
![]()
[..]
Fijn!![]()
[..]
Wat balen! Vanwege je fysieke toestand?En als het niet gaat dan gaat het niet, kun je er beter aan toegeven dan stug door blijven gaan tot het moment waarop het echt helemaal misgaat
Maar ik kan me voorstellen dat je er van baalt!!
[..]
Joah
Multitaskenquote:
Had me dat eerder gezegd dan mocht jij hem openenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik was ook al bezig met een nieuw deel
Haiquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:28 schreef Enfermera het volgende:
Hey Muck
Vervelend dat je terug moet naar je ouders.. Maar idd wel verstandig
Lekker doen jaquote:Hey meis!Joah, maar echt spierpijn en moe van de fysio enzo van gister.. Dus nu ff lekker ontspannen
![]()
[..]
Wat een gedoe ook altijd met die ambtenarenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:20 schreef Muck het volgende:
[..]
Nee, ik moet me éérst inschrijven in de gemeente waar ik nu woon, dan mag ik een keer bellen voor een afspraak. Tot die tijd doen ze niets
[..]
En het feit dat er goed op me gelet wordt door het ziekenhuis en mijn omgeving, geeft ook wel wat rust denk ik
[..]
Inderdaad. Nu ik weet dat mijn conditie nog maar 58% is van wat ie moet zijn, vind ik het niet zo gek meer dat het niet meer gaat..
Tot voor kort had ik een zware opleiding, een baan van 16 uur en een moeder om voor te zorgen. Als ik dit lees, vraag ik me echt af hoe dat ooit goed heeft kunnen gaan![]()
oh, die moeder heb ik nog steeds hoor, maar ze heeft niet zoveel zorg meer nodig
Ahaquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:28 schreef Enfermera het volgende:
EhDeze dus?
[..]
Hey Muck
Vervelend dat je terug moet naar je ouders.. Maar idd wel verstandig
[..]
Hey meis!Joah, maar echt spierpijn en moe van de fysio enzo van gister.. Dus nu ff lekker ontspannen
![]()
[..]
Hooiii!![]()
'Hard' gewerktEn moe van de fysio enzo, dus ja
Echt hequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat een gedoe ook altijd met die ambtenaren
Daar ben ik ook heel blij omquote:Wel fijn dat het allemaal wat rustiger wordt dan ja!
En pfoeh, dat klinkt pittig inderdaad.... Fijn dat je dan nu in elk geval weer even wat rust hebt
[..]
020quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:29 schreef TJDoornbos het volgende:
oh die foto
Ik wil een TT change aanvragen ivm 020 in de TT
Ik kwam er bij toeval achterquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Had me dat eerder gezegd dan mocht jij hem openen
quote:
Je wil dat er een Ajax-TT van gemaakt wordtquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:29 schreef TJDoornbos het volgende:
oh die foto
Ik wil een TT change aanvragen ivm 020 in de TT
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik kwam er bij toeval achtergeeft niks
@Muck, je kijkt wel heul zielig op die foto
[..]020
Dan vraag je of Muck naast haar eigen lijstje ook die van jou intyptquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:46 schreef TJDoornbos het volgende:
ik kan niet schrijven, hoe vul ik het dan in Mart?
Dat gebeurd dus nietquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Je wil dat er een Ajax-TT van gemaakt wordt?
Dat was ook de insteek van de foto. Je mocht vogel rok niet in als je kleiner dan 1,20 bent... En muck is niet zo heel groot... dusse....quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik kwam er bij toeval achtergeeft niks
@Muck, je kijkt wel heul zielig op die foto
[..]020
Doe ik alquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:29 schreef Muck het volgende:
[..]
Hai
Mja, het is wel het beste zo
[..]
Lekker doen ja
Ayequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat een gedoe ook altijd met die ambtenaren
Wel fijn dat het allemaal wat rustiger wordt dan ja!
En pfoeh, dat klinkt pittig inderdaad.... Fijn dat je dan nu in elk geval weer even wat rust hebt
[..]
AhaRustig aan dan maar jij!
dan ben ik hier weg!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Je wil dat er een Ajax-TT van gemaakt wordt?
Oh, heb je zoveel binding met je koffievriendjes?quote:
Alsof Muck een lijstje invoertquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan vraag je of Muck naast haar eigen lijstje ook die van jou intypt.
Dat dusquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat was ook de insteek van de foto. Je mocht vogel rok niet in als je kleiner dan 1,20 bent... En muck is niet zo heel groot... dusse....
Er is een deel 2quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:08 schreef Enfermera het volgende:
Even 2 filmpjes delen waar ik erg om moest lachen vandaag![]()
Titel filmpje 1: Hi, I am Maru.
Titel filmpje 2: Hi, I am Maru, part 2
quote:
Nee ik kende em nog nietquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:15 schreef Enfermera het volgende:
[..]En die is ook weer geweeeeeeeeeeeldig
Je kende 'm al dus?
Hoi Toek
goeiemorgen!quote:
Ja, Maru is super liev!quote:
quote:
Mn spieren laten rusten. Ze zijn zo stijf! En vanavond lekker warm douchen gok ik. XD Dus echt heel boeiend? No.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, Maru is super liev!En grappig
Iemand nog leuke plannen voor vandaag?
Ik wil ook een Maru.. die katers van mij zijn maar sufquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, Maru is super liev!En grappig
Iemand nog leuke plannen voor vandaag?
Die van TJ bijtquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik wil ook een Maru.. die katers van mij zijn maar suf![]()
quote:
Wat ist?quote:
Ohjeequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:05 schreef Panda72 het volgende:
ik werk pas 2 dagen weer en ben het nu alweer zat
Jaa, zo bijten. Gewoon happen en dan niet doorbijtenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
Mijn poezen bijten ook, maar dat is gewoon spelenDat doen wel meer poessies
![]()
quote:
Ik vraag me bij deze echt af of het spelen is...quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
Mijn poezen bijten ook, maar dat is gewoon spelenDat doen wel meer poessies
![]()
Jaquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:10 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Jaa, zo bijten. Gewoon happen en dan niet doorbijtenDas leuk
Ja, dat is echt spelenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:12 schreef Muck het volgende:
[..]
[..]
Ik vraag me bij deze echt af of het spelen is...
Het ene moment issie heel lief en ligt ie op schoot, een halve dag later jaagt ie op je blote voeten als je langs loopt, en weer later plant ie zijn tanden in mijn handen en onderarmen
Misschien issie schizofreen
Zie je het niet aan z'n ogen of houding als ie gemeen gaat doen? Ik zie dat echt precies bij mijn kat.. Dan mag ie opzoutenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:12 schreef Muck het volgende:
[..]
[..]
Ik vraag me bij deze echt af of het spelen is...
Het ene moment issie heel lief en ligt ie op schoot, een halve dag later jaagt ie op je blote voeten als je langs loopt, en weer later plant ie zijn tanden in mijn handen en onderarmen
Misschien issie schizofreen
Echtquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaDat doen ze allebei
al kan Sofie wel heel hard bijten
Maar kunnen katten wel doorbijten eigenlijk?
Hell yeah, tot bloedens toequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaDat doen ze allebei
al kan Sofie wel heel hard bijten
Maar kunnen katten wel doorbijten eigenlijk?
Gelukkig maar!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat is echt spelenZo zijn poezels
![]()
Ja, dan gaat het kontje schudden: attack mode engagedquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:14 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Zie je het niet aan z'n ogen of houding als ie gemeen gaat doen? Ik zie dat echt precies bij mijn kat.. Dan mag ie opzouten
[..]
Echt
Nouja, doorbijten bij onze kat noem ik dat ie ruimschoots in de duim van mn man hingBij de dierenarts. Lang verhaal. xD Maar iig, hij kan het wel
Alhoewel hij dat thuis bij ons nooit gedaan heeft, en nu al helemaal niet meer.
Wat onhandig, hij had ook gewoon over je heen kunnen stappenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:15 schreef Muck het volgende:
[..]
Hell yeah, tot bloedens toe
[..]
Gelukkig maar!
Deze wilde eerste maanden niets van me weten overigens.Hij bleef achter het gordijn of bovenop zijn krabpaal zitten en als ie langs me moest, ging ie met een grote boog om me heen
Helemaal platgedrukt tegen de kast langs me proberen te komen
Katten zijn vreemde wezensquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:15 schreef Muck het volgende:
[..]
Hell yeah, tot bloedens toe
[..]
Gelukkig maar!
Deze wilde eerste maanden niets van me weten overigens.Hij bleef achter het gordijn of bovenop zijn krabpaal zitten en als ie langs me moest, ging ie met een grote boog om me heen
Helemaal platgedrukt tegen de kast langs me proberen te komen
Ik doe niets, maar dan ook niets meer voor FOK!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik probeer die arme jongen te helpen... maar goed TJD... dat wordt zelf typen dus.
Nee, hij ziet er altijd reuzeschattig uit. Hij is piepklein voor een kat, ook al is ie alweer vier. Dat en zijn enorme groene ogen maken dat hij er zooooo aaibaar uitzietquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:14 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Zie je het niet aan z'n ogen of houding als ie gemeen gaat doen? Ik zie dat echt precies bij mijn kat.. Dan mag ie opzouten
Hahahaha, bij de dierenarts kan ik het me voorstellenquote:[..]
Echt
Nouja, doorbijten bij onze kat noem ik dat ie ruimschoots in de duim van mn man hingBij de dierenarts. Lang verhaal. xD Maar iig, hij kan het wel
Alhoewel hij dat thuis bij ons nooit gedaan heeft, en nu al helemaal niet meer.
Precies!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat onhandig, hij had ook gewoon over je heen kunnen stappen.
Snap ik, maar ik kon het proberen natuurlijkquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:18 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik doe niets, maar dan ook niets meer voor FOK!
Ook geen lijstje invoeren
Dat zijn het zeker!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Katten zijn vreemde wezensDe poes van een vriendin van me ook, die mag ik niet eens aaien en ik kom er echt al van voor dat ze die kat hadden
Dus niets van aantrekken
Jawel ligt meer aan mij. Nicht heeft 1e chemokuur gehad, tante zit nog in het verzorgingstehuis 's nachts slaap ik nog slechter dan anders. 2 weken vakantie gehad en ik ben nog doodmoe helaas.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:07 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Wat ist?
[..]
OhjeeIst ff niet leuk op je werk?
Ik zou de poes van mijn vriending niet eens willen aaienquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
De poes van een vriendin van me ook, die mag ik niet eens aaien en ik kom er echt al van voor dat ze die kat haddenDus niets van aantrekken
Dan is het logisch dat je geen zin in werken hebtquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:19 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Jawel ligt meer aan mij. Nicht heeft 1e chemokuur gehad, tante zit nog in het verzorgingstehuis 's nachts slaap ik nog slechter dan anders. 2 weken vakantie gehad en ik ben nog doodmoe helaas.
Haha ja? Nee, bij mij krijgt ie een rare kop, wantrouwend, en zn ogen gaan anders staan. Ik zie dan al gelijk dat hij mijn armen dan als iets ziet wat niet van mij is en potentieël levensgevaarlijkquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dan gaat het kontje schudden: attack mode engaged![]()
Ja, niet to bloedens toe, maar wel dat je wat tandafdrukjes ziet. Dan is ze gewoon bloed fanatiek
Whehehe, ja bij de DA is alles andersDan is het blinde paniek
Ahwquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:18 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik doe niets, maar dan ook niets meer voor FOK!
Ook geen lijstje invoeren
[..]
Nee, hij ziet er altijd reuzeschattig uit. Hij is piepklein voor een kat, ook al is ie alweer vier. Dat en zijn enorme groene ogen maken dat hij er zooooo aaibaar uitziet
[..]
Hahahaha, bij de dierenarts kan ik het me voorstellen
De kat van TJ beet me afgelopen zomer vlakbij mijn elleboog aan de binnenkant van mijn arm zeg maar, waar je huid zo lekker zacht is.
Er liepen gewoon bloeddruppels langs mijn arm
He gatsquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:19 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Jawel ligt meer aan mij. Nicht heeft 1e chemokuur gehad, tante zit nog in het verzorgingstehuis 's nachts slaap ik nog slechter dan anders. 2 weken vakantie gehad en ik ben nog doodmoe helaas.
Ohjee, wat een drama's.quote:
haha, mooi zo'n waarschuwingssysteemquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:25 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Haha ja? Nee, bij mij krijgt ie een rare kop, wantrouwend, en zn ogen gaan anders staan. Ik zie dan al gelijk dat hij mijn armen dan als iets ziet wat niet van mij is en potentieël levensgevaarlijkDus dan gaat ie maar weg tot ie weer aardig kan doen
Dan zou ik ook bijtenquote:Ja, iddCatheter in je urinebuis terwijl je het niet verwacht is nooit leuk. Zielige Puk.
Maar ook zielige man van mij, die 2 weken later z'n nagel eraf kon laten halen door de infectie
Hupjeequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:26 schreef TJDoornbos het volgende:
oh wouw! Toch wel 44 hele huurwoningen in Rotterdam deze week..............
en heb je gewonnenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:28 schreef cablegunmaster het volgende:
hey hey ^^ ik leef nu ook eens weer op Fok
CGMquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:28 schreef cablegunmaster het volgende:
hey hey ^^ ik leef nu ook eens weer op Fok
Het werk zorgt gelukkig wel voor wat afleiding maar mijn gedachten dwalen steeds maar af. Betrap mijzelf erop dat ik steeds naar buiten staar.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:21 schreef Muck het volgende:
[..]
Dan is het logisch dat je geen zin in werken hebt
heb je hem al? dan eis ik hem zaterdag ook te krijgenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:30 schreef Muck het volgende:
Oeh, ik ga me niet vervelen voorlopig
De nieuwe prof. layton voor DS
Het is natuurlijk prettig om afleiding te hebben, maar helemaal niet gek dat je afdwaalt hoorquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:30 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Het werk zorgt gelukkig wel voor wat afleiding maar mijn gedachten dwalen steeds maar af. Betrap mijzelf erop dat ik steeds naar buiten staar.
45 jaar, dochterje van 8, alleenstaand ouder. Exman is een grote eikel.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:25 schreef Enfermera het volgende:
[..]
He gats![]()
hoe oud is je nicht?
Wat vervelend joh.
[..]
Okeujquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:32 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
heb je hem al? dan eis ik hem zaterdag ook te krijgen
soooo, ik kan je sokken zienquote:
weet ikquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:33 schreef Muck het volgende:
[..]
Het is natuurlijk prettig om afleiding te hebben, maar helemaal niet gek dat je afdwaalt hoor
Succesquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:33 schreef LovelyLady het volgende:
Poepbroeken verschonen en dan naar school![]()
Aiquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:33 schreef Panda72 het volgende:
[..]
45 jaar, dochterje van 8, alleenstaand ouder. Exman is een grote eikel.
dat kan best maar verdomme wat was dat middagdutje fijnquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:33 schreef Muck het volgende:
[..]
Okeuj
[..]
soooo, ik kan je sokken zien
Hell yeahquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:34 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat kan best maar verdomme wat was dat middagdutje fijn
Zou ik ook wel willen een middagdutjequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:34 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat kan best maar verdomme wat was dat middagdutje fijn
Pandora's box? Die is nicequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:30 schreef Muck het volgende:
Oeh, ik ga me niet vervelen voorlopig
De nieuwe prof. layton voor DS
nou ja ik was vanmorgen druk op werk dus heb effe bij geslapen en vanavond word het ook wel weer laatquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:35 schreef Muck het volgende:
[..]
Hell yeah
Ik doe tegenwoordig vaak een na-het-eten-dutje
ik las net dat het niet zo goed ging?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:37 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Zou ik ook wel willen een middagdutje
Nee, Professor Layton and the Unwound Futurequote:
Oeh weer een nieuwequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:38 schreef Muck het volgende:
[..]
Nee, Professor Layton and the Unwound Future
Ik heb hem al gedowkochtquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh weer een nieuweEven downloaden kopen
Dank je wel.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:38 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik las net dat het niet zo goed ging?
sterkte ermee
Haha ja.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:28 schreef Muck het volgende:
[..]
haha, mooi zo'n waarschuwingssysteem
[..]
Dan zou ik ook bijten
[..]
Hupjee
oew dat zou lekker zijn vooral op een tropisch eiland lekker in de zonquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:40 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Dank je wel.
Eeen heerlijk dutje in een hangmat oh wat zou dat zalig zijn.
[ afbeelding ]
Ik vind diep onder de dekens naar stortbuien op het platte dak luisteren ook lekkerquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:42 schreef Giertje het volgende:
[..]
oew dat zou lekker zijn vooral op een tropisch eiland lekker in de zon
Inderdaad.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:44 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik vind diep onder de dekens naar stortbuien op het platte dak luisteren ook lekker
das ook fijn slapen jaquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:44 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik vind diep onder de dekens naar stortbuien op het platte dak luisteren ook lekker
nee , was het zatquote:
Geen idee, ik eet geen garnalen....quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:51 schreef Panda72 het volgende:
en als mijn gedachten zo afdwalen denk ik bijvoorbeeld: Waarom worden garnalen zo mooi roze na het bakken?
dat moet je aan marijke vragenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:53 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
nee , was het zatvond het wel weer leuk zo , vlaggetje en zo
fuck het ook ^_^ liever posten dan lurken . lurken hou ik het allemaal niet meer bij , met posten wel weer
.
Is er al een lijst bekend van de sint meet? we moeten sinterklaas namelijk wel beroven
zij had er over iets met 9 personen en geen idee wie er allemaal komenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat moet je aan marijke vragen
Ik heb al een senseo dus neequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:02 schreef Muck het volgende:
Wil één van jullie nog een Senseo hebben?
[TK] Senseo, eerste model
Really temptingquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:02 schreef Muck het volgende:
dan moet ze nog maar eens vragen wie er gaan komenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:03 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
zij had er over iets met 9 personen en geen idee wie er allemaal komengeen idee wie ik ken. en wat voor cadeaus handig zijn
Lijkt me overigens wel ontzettend tof
![]()
Heerlijke dag hier overigens , heerlijk genieten van de dag
ik heb een koffiezetMuck dus hoef geen senseo meer!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:02 schreef Muck het volgende:
Lekker * Trevland pakt een koekjequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:21 schreef Enfermera het volgende:
Mangothee met melken koekjes
* Enfermera strooit wat koekjes voor de aanwezigen
Ik vind het prima hoorquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:04 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Really temptingseriously! zou hem zo nemen
20 eu deal
![]()
![]()
En je hebt zelf een senseo, grapjasquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:16 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ik heb een koffiezetMuck dus hoef geen senseo meer!
Omnomnomquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:21 schreef Enfermera het volgende:
Ik heb geen wittequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:33 schreef Muck het volgende:
En je hebt zelf een senseo, grapjas
daarom kan de mijne weg
koekjesquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:21 schreef Enfermera het volgende:
kom je op de Fok meet in novemberquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:33 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik vind het prima hoor
Wanneer kom je hem halen?
Nopequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:40 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
kom je op de Fok meet in november?
als ik tijd heb in de herfstvakantie volgende week anders , even kijken
opsturen is ook een optie yayquote:
gniffelquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:42 schreef wel.o.k het volgende:![]()
de telefoon gaat hier en een ier pakt hem op.
i would gues that but that wil be a gues.
the only thing to be sure is to call back tomorrow.
* Muck jointquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:56 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga een winterslaap houden denk ik
Oeh, waar?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
We kunnen ook gaan overwinteren
auf wiederwokquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:04 schreef wel.o.k het volgende:
tijd voor operatie stofwolk![]()
[ afbeelding ]
Ja ik probeer mijn gedachten een beetje te verzetten en ik wacht tot mijn collega klaar is met het een en ander dan kan ik weer verderquote:
Mijn godquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:07 schreef Panda72 het volgende:
en Billie van Bol.com is ook niet errug slim
Billie zegt:Welkom terug. Waarmee kan ik u van dienst zijn?
U zegt:bestellen
Billie zegt:Heeft u een vraag over de aflevering van uw bestelling?
U zegt:nee
Billie zegt:Kan ik u verder nog ergens mee van dienst zijn?
U zegt:ja
Billie zegt:En waar kan ik u dan precies mee van dienst zijn?
U zegt:wil bestellen
Billie zegt:Mijn excuses, maar ik ben de draad kwijt. Is er nog iets anders waarmee ik u van dienst kan zijn?
U zegt:ja ik wil graag iets bestellen
Billie zegt:Ik heb u niet begrepen. Ik probeer u te begrijpen. Kan ik u verder nog ergens mee van dienst zijn?
U zegt:ik wil graag een bestelling plaatsen
Billie zegt:Wilt u uitleg over hoe u kunt bestellen bij bol.com?
U zegt:nee ik wil graag iets bestellen
Billie zegt:Ga naar bestelling plaatsen, daar leest u stap voor stap hoe u een bestelling kunt plaatsen. Kan ik u nog ergens anders mee van dienst zijn?
U zegt:ik heb het stap voor stap gelezen. Dus gooi nu maar een frikandel in het vet ik heb trek gekregen van al dat lezen
Billie zegt:Ik heb u helaas niet goed begrepen. Kan ik u nog ergens anders mee van dienst zijn?
U zegt:ik heb honger en wil graag een frikandel
Billie zegt:Dat begreep ik niet. Ik probeer u te begrijpen. Is er nog iets anders waarmee ik u van dienst kan zijn?
U zegt:heeft u geen frikandellen in uw assortiment
Billie zegt:Even controleren voor de zekerheid: volgens mij wilt u een product zoeken. Klopt dat? Zo ja, dan ga ik direct zoeken.
U zegt:ja
Billie zegt:Helaas heb ik niets kunnen vinden, wat zoekt u precies?
U zegt:een frikandel
Billie zegt:Helaas heb ik niets kunnen vinden, waar bent u dan naar op zoek?
U zegt:een frikandel
Billie zegt:Ik heb niets gevonden, wat zoekt u precies?
U zegt:doe dan maar een kroket
Billie zegt:Sorry... ik heb niets gevonden, waar bent u dan naar op zoek?
U zegt:een kroket
Billie zegt:Ik heb drie artikelen gevonden.
' Korek, kretek, kroket en kora' kost ¤ 11,90 ( Paperback) .
' Samson En Gert / 24. Frieda Kroket' kost slechts ¤ 3,95 ( Hardcover) .
' Kroket Naar De Maan' kost slechts ¤ 9,99 .
Is dit wat u zoekt?
U zegt:nee ik wil graag een gebakken kroket
Billie zegt:Ok! Super om te horen. Wanneer u op die link klikt, vindt u de uitgebreide beschrijving. Ik zal hier in elk geval op u wachten.
U zegt:lekker kan ik er mosterd bij krijgen
Billie zegt:Dat begreep ik niet. Ok! Super om te horen. Op de productpagina kunt u er ook wat meer afbeeldingen van bekijken.
U zegt:mosterd bij mijn kroket aun
Billie zegt:Ik heb u helaas niet goed begrepen. Ik probeer u te begrijpen. U kunt het beste nog even kijken op onze homepage van bol.com.
Bent u verder nog op zoek naar iets?
U zegt:nee hoor laat maar ik wacht op mijn kroket
Daar heb je toch niks aan aan zo'n virtuele assistent
Absoluut niet bij mijquote:
billie is achterlijkquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:07 schreef Panda72 het volgende:
en Billie van Bol.com is ook niet errug slim
Billie zegt:Welkom terug. Waarmee kan ik u van dienst zijn?
Daar heb je toch niks aan aan zo'n virtuele assistent
Lijkt me heerlijkquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gewoon ergens waar het niet te warm is.... gewoon een aangenaam temperatuurtje
+/- 22 graden
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:10 schreef Muck het volgende:
[..]
billie is achterlijk
na het op 34 manieren formuleren van de vraag: "wanneer krijg ik mijn geld?" heb ik maar gezegd dat ie mijn kont kon kussen
snapte hij ook al niet
[..]
Oh Oh Chersoquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:10 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Mijn god
Btw, voor de geïnteresseerden, nu is de herhaling van Pauw & Witteman op ned 1, straks zijn Sterretje en Jokertje te zien van Oh Oh Cherso![]()
Sterretje en joker wat is het eigenlijk een vreselijk programmaquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:10 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Mijn god
Btw, voor de geïnteresseerden, nu is de herhaling van Pauw & Witteman op ned 1, straks zijn Sterretje en Jokertje te zien van Oh Oh Cherso![]()
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:10 schreef Muck het volgende:
[..]
Absoluut niet bij mij
Maar je zou TJ's broer eens kunnen vragen
[..]
billie is achterlijk
na het op 34 manieren formuleren van de vraag: "wanneer krijg ik mijn geld?" heb ik maar gezegd dat ie mijn kont kon kussen
snapte hij ook al niet
[..]
Lijkt me heerlijk
Zo heel warm hoeft van mij echt niet
quote:
Voor mij ook niet, maar gewoon dat je zonder jas in een tshirtje kan rond lopen (en zonder dat het zweet overal loopt)quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:10 schreef Muck het volgende:
Lijkt me heerlijk
Zo heel warm hoeft van mij echt niet
Iddquote:
Dat jaquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:12 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Sterretje en joker wat is het eigenlijk een vreselijk programma. Maar toch kijk ik wel eens en als ik dan kijk dan denk ik waarom kijk je eigenlijk
Ik kwam het pas tegen tijdens het zappen en we hebben met open mond voor de TV gezetenquote:
Ja, dat dusquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:12 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Sterretje en joker wat is het eigenlijk een vreselijk programma. Maar toch kijk ik wel eens en als ik dan kijk dan denk ik waarom kijk je eigenlijk
Heerlijkquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Voor mij ook niet, maar gewoon dat je zonder jas in een tshirtje kan rond lopen (en zonder dat het zweet overal loopt)
ha! dan kennen ze mij nog nietquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:13 schreef TJDoornbos het volgende:
Questredactie Quest
De mens poept gemiddeld 750 gram per 24 uur #weetje
OMGquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:14 schreef Panda72 het volgende:
over Joker gesproken hebben jullie dit al gezien?
http://www.zie.nl/video/o(...)eindeur/m1fzp7cfvu13
Ja het arme jongquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:16 schreef Muck het volgende:
[..]
ha! dan kennen ze mij nog niet
[..]
OMG![]()
![]()
Gatverdarrie jaquote:
Dat zeggen ze allemaalquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:12 schreef Enfermera het volgende:
[..]Haha. Wij hebben ook nog wel wat liggen. Niet voor mij though.
HAHAHAHAquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:14 schreef Panda72 het volgende:
over Joker gesproken hebben jullie dit al gezien?
http://www.zie.nl/video/o(...)eindeur/m1fzp7cfvu13
JA!quote:
Ja dat is wel een hele goede beschrijvingquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:17 schreef Muck het volgende:
[..]
Gatverdarrie ja
doodgeblondeerd haar, een decimeter plamuur, viltstiftwenkbrauwen huuuuuuu
Wie?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
HAHAHAHA![]()
[..]
JA!
Maar die little princess![]()
Dat is die jaquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Wie?
IS dat deze:
Naaktfoto's Oh Oh Cherso-meisje
Of is dat wéér een andere?
Ja die bedoelde ik ja..quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Wie?
IS dat deze:
Naaktfoto's Oh Oh Cherso-meisje
Of is dat wéér een andere?
Handig voor als je visite krijgt!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:18 schreef Muck het volgende:
[..]
En een gewoon koffiezetapparaat, een klein koffiezetapparaat voor 2 kopjes en 2 waterkokers
Je bent aan het MPG'enquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:20 schreef TJDoornbos het volgende:
die naaktfoto's zijn van Prinses ofzo. Maar ff hé wat een haagse Sjonnie's en Anita's joh.
Ik vind ze allemaal eigenlijk welquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
HAHAHAHA![]()
[..]
JA!
Maar die little princess![]()
ik weiger dat soort pulp programmas te kijkenquote:
Copycatquote:
In Wijk?quote:
neuh, nog nietquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:21 schreef TJDoornbos het volgende:
@Muck heb je voor die ene koffiezetapp al een pot?
eerst Muck, dan je MM-situatiesquote:
quote:
Pulp??? Hoe kom je daar nou bij het is zeer intelligente televisiequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:22 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik weiger dat soort pulp programmas te kijken
Het zijn ook niet mijn types hoorquote:
Tja..... Iets met goed voorbeeld, he...quote:
Zelfs een aap in artis kan beter fotograveren.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het zijn ook niet mijn types hoor![]()
En degene die die foto's heeft gemaakt, jeetje ik maak zelfs nog betere foto's
Dit is leuker:quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:22 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik weiger dat soort pulp programmas te kijken
Ik vraag het me af. Graveren op foto's is vast niet eenvoudig...quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:24 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Zelfs een aap in artis kan beter fotograveren.
nieuwschierigheidquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:23 schreef Muck het volgende:
[..]
neuh, nog niet
ik moet even kijken naar het serienummer om zeker te weten dat ik de goede bestel
hoezo?
geef je taal en zuipcursus?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Tja..... Iets met goed voorbeeld, he...
oeps jaquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:26 schreef OA het volgende:
[..]
Ik vraag het me af. Graveren op foto's is vast niet eenvoudig...
wanneer krijg ik de dvdboxen?quote:
Een tientjequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:36 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
heb je je staatslot al nagekeken?
gefeliciteerd ik heb meegedaan met de lotto maar niks gewonnenquote:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-na-bommelding.dhtmlquote:De politie heeft dinsdagmiddag een bank en aangrenzende gebouwen en straten ontruimd na een bommelding bij de bank aan de Peperstraat. Ook de Oude Markt in het stadscentrum is afgezet. Dat maakte de politie bekend.
ja, ik had geld nodig en de rabo is dichtbijquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:57 schreef TJDoornbos het volgende:
WTF heeft MPG weer zitten knutselen in zijn schuurtje:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-na-bommelding.dhtml
wat schuift dat?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Alleen als je een starbucks cappuccino hazelnut meeneemt
doe mij ook wat.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:05 schreef MPG het volgende:
[..]
ja, ik had geld nodig en de rabo is dichtbij.
vanavond bak ik een lekker karbonaadjequote:
Had jij moeten zeggen kom maar dan stuur ik Panda op jou af en die heeft hele scherpe klauwenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:08 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
wat schuift dat?
[..]
doe mij ook wat.
WTF net bedreigd door klant: "Moet ik ff langskomen voordat je me helpt"
Nou ja die man heeft een consulijn en wij zijn zakelijke helpdesk.
dat zal welquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:14 schreef TJDoornbos het volgende:
ik ga naar huis zie wel of het pand morgen nog staat
Ja ik denk ook dat het pand er nog staat bedreiger is vast een heel klein iel ventje die alleen maar een grote mond heeftquote:
klinkt goedquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:25 schreef Enfermera het volgende:
Vanavond patatjes, andijviesalade en groenteburgerVoor mij dan, voor manlief vast een vleesburger
Hoe ga je de aardappels klaarmakenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:25 schreef Enfermera het volgende:
Vanavond patatjes, andijviesalade en groenteburgerVoor mij dan, voor manlief vast een vleesburger
Jij ook Marijkequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
Te veel om terug te lezenIk weet weer eens niet wat ik zal eten, denk ook broodjes, lekker makkelijk
Dus ga maar eens "koken"
Eet smakelijk allemaal!
Geen pompoensoepquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
Te veel om terug te lezenIk weet weer eens niet wat ik zal eten, denk ook broodjes, lekker makkelijk
Dus ga maar eens "koken"
Eet smakelijk allemaal!
Geen zin inquote:
Jamaar broodjes... zorg je wel goed voor jezelfquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Geen zin in![]()
Eigenlijk heb ik gewoon zin in patatjes
![]()
maar dat doe ik maar niet
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
klinkt goed
wij eten brood
bij gebrek aan beterIk ben vergeten iets 'makkelijks' te halen dus dan maar brood
Gewoon in patatjes snijden, met flink wat knoflook en zoutquote:
Een beetjequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Jamaar broodjes... zorg je wel goed voor jezelf?
Njammiequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:36 schreef Enfermera het volgende:
[..]Wrom?
Heb je niks in de vriezer liggen?
[..]
Gewoon in patatjes snijden, met flink wat knoflook en zoutEn een lepel arachide olie
Ah. Aardappelpartjes met knoflook en olie. Lekkerquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:36 schreef Enfermera het volgende:
[..]Wrom?
[..]
Gewoon in patatjes snijden, met flink wat knoflook en zoutEn een lepel arachide olie
Hmmmm. Vooruit. Maare wel goed eten jij!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Een beetjeIs beter dan patatjes
(of pizza
![]()
)
Dan 'moet' je binnenkort maar een keer komen kokenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Hmmmm. Vooruit. Maare wel goed eten jij!
vriezer is een beetje leeg aan het raken...quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:36 schreef Enfermera het volgende:
[..]Wrom?
[..]
Volgens Flash is pizza anders heel gezondquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Een beetjeIs beter dan patatjes
(of pizza
![]()
)
Ik ben het helemaal met Flash eens. Tomatensaus is vaak de basis en tomaten zijn gezond, er zit vaak knoflook in en knoflook is gezond, kaas is zuivel en dat is ook gezond, paprika zit er ook vaak op en dat is ook gezond.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
vriezer is een beetje leeg aan het raken...
[..]
Volgens Flash is pizza anders heel gezond![]()
voor een keer kan geen kwaad tochquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Geen zin in![]()
Eigenlijk heb ik gewoon zin in patatjes
![]()
maar dat doe ik maar niet
per 100 gram iets meer dan 200kCal ... jup heel gezondquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:46 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met Flash eens. Tomatensaus is vaak de basis en tomaten zijn gezond, er zit vaak knoflook in en knoflook is gezond, kaas is zuivel en dat is ook gezond, paprika zit er ook vaak op en dat is ook gezond.
shhhhht stil noouhouquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
per 100 gram iets meer dan 200kCal ... jup heel gezond
echt hé wat een tutjequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:54 schreef Muck het volgende:
edit: Die troela is dus nog bij mij ingelogd
ik ben thuis, Fifa tijd! :
Greetz Toek!
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:54 schreef Muck het volgende:
edit: Die troela is dus nog bij mij ingelogd
ik ben thuis, Fifa tijd! :
Greetz Toek!
Oke ssshhtquote:
quote:
Jaaa. Zo doe ik altijd de opperdoezen, die horen gewoon in de oven. Dat is zó lekker. Met schil of course, zowat de enige aardappel die écht lekker is in schil. Krokant van buiten en nog wat kruimig van binnen, terwijl 't toch een vastkokende aardappel isquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Ah. Aardappelpartjes met knoflook en olie. Lekker.
Oh. Jammerquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
vriezer is een beetje leeg aan het raken...
[..]
Volgens Flash is pizza anders heel gezond![]()
lovelyquote:
Mijn lievelingspizza is anders qua caloriën minder dan een maaltijdsaladequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:50 schreef LovelyLady het volgende:
per 100 gram iets meer dan 200kCal ... jup heel gezond
Ja, vind je 'm leuk?quote:
neequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:05 schreef Trevland het volgende:
En heeft iedereen de foto's van mijn nieuwe speeltje al gezien?
sweetquote:
nu ga ik me wel afvragen hoe pijn doet et om zon kogel op te vangen op je lijfquote:
Ligt aan de afstand en waar je geraakt wordt, ik vind het wel mee vallen met de pijnquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:14 schreef Giertje het volgende:
[..]
nu ga ik me wel afvragen hoe pijn doet et om zon kogel op te vangen op je lijf
ken je dirty sanchezz dat programma op mtv?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:15 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ligt aan de afstand en waar je geraakt wordt, ik vind het wel mee vallen met de pijn
Yup en ook die aflevering met dat zogenaamde recordquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:16 schreef Giertje het volgende:
[..]
ken je dirty sanchezz dat programma op mtv?
dat ja ik vond het geweldigquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Yup en ook die aflevering met dat zogenaamde recordvind dat programma alleen niks aan
Ik herken het, vandaag vonden een paar spieren het nodig om te laten weten dat ik gisteren iets te fanatiek ben geweest met her werkenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:26 schreef Enfermera het volgende:
ZenuwpijnMijn spieren laten ineens weten wat ze van de fysio gister vonden
![]()
Ohja. Echt hequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik herken het, vandaag vonden een paar spieren het nodig om te laten weten dat ik gisteren iets te fanatiek ben geweest met her werken
Fijn is zeker andersquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:37 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ohja. Echt heOf ze dat even gelijk willen laten weten ja
![]()
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:26 schreef Enfermera het volgende:
ZenuwpijnMijn spieren laten ineens weten wat ze van de fysio gister vonden
![]()
Aye Trevquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoezo niet het vuurtje gedoofd?
[..]
Hey Ferb
Gaat wel, als ik mn spieren/zenuwen negeerquote:
Ah, had je dat nou al of niet?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:06 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Gaat wel, als ik mn spieren/zenuwen negeer
Hoe ist met jou?
big bang theoryquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:11 schreef Muck het volgende:
koffie, big bang theory en de supertoffe sjaal die ik maak bij de hand. Niiiiice
Ja, heb al oefeningen gedaan bij de fysio maandag, best pittig. Maar hoe pittig het is merk ik nu pas blijkbaarquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:09 schreef Ferb het volgende:
[..]
Ah, had je dat nou al of niet?
Ik ga morgen met m'n keeperstrainer alleen trainen..
Beetje opwarmen etc![]()
Voor de rest gaat 't redelijk
Ik heb 2 weken terug het nieuwe seizoen gedownload..quote:
big bang theoryquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:11 schreef Muck het volgende:
koffie, big bang theory en de supertoffe sjaal die ik maak bij de hand. Niiiiice
quote:
Gfquote:
idd zie me post hier bovenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:44 schreef Enfermera het volgende:
[..]
![]()
[..]
Gf
Lekker van je weekend aant genieten?
Yup; http://zembla.vara.nl/Afl(...)e4854d07f003d07dbe9bquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:50 schreef LovelyLady het volgende:
Enfer, heb jij dat linkje nog van die adhd aflevering?
Nicequote:
als ze die reclame's er tussen uit laten welquote:
thnxquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:55 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Yup; http://zembla.vara.nl/Afl(...)e4854d07f003d07dbe9b
[..]
NiceHave fun
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |