Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Disclaimer:quote:Het meet idee:
Gezellig met z'n allen low budget Sinterklaas vieren. Allemaal 5 cadeautjes mee van een euro per stuk en daar doen we een spel mee. Vind je het leuk te komen, PM dan even naar marijkezwolleLocatie is nog onbekend, maar ik stel mijn huis in Zwolle ter beschikking. Datum: Zaterdag 27 november , zodat iedereen ook thuis Sinterklaas kan vieren
Vraag maar aan Muckquote:
Ja dat vond ik ook dus had ook al een topic geopend maar Muck was mij voor.quote:
Dat was inderdaad een heldquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat schiet niet op indd. Kun je niet naar die knakker die ik toen had? Toen de andere slaajfabriek failliet was? Die man was een held, die ging bij gebrek aan boekhouding van het bedrijf maar zelf creatief boekhouden. Heeft me best wat centen opgeleverd
.
quote:Goedzo muckie.
Das klauft jahquote:Correctie: je bent veel eigenwijzer dan je groot bent. Want zo groot ben je niet
...
* MPG refereert naar eftelingfoto bij vogel rok.
En je kent me, het duurt wel even voor ik dat toegeefquote:Maar wel balen dat het niet meer gaat...
Dezequote:
Hey Muckquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:13 schreef Muck het volgende:
[..]
De mijne spreekt gebrekkig Nederlands en wilde me telkens een baan aansmeren waar ik absoluut niet geschikt voor ben (5 keer dezelfde baan...). Daarbij is ze niet bereikbaar, communiceert ze enorm slecht per mail en luisterde ze gewoon niet naar wat ik te zeggen had.
[..]
Klopt
Ik heb het heel rustig aan gedaan de afgelopen dagen, dus ik ben lekker uitgerust
[..]
Ik ga officieel per 1 november mijn kamer uit inderdaad, maar woon eigenlijk nu al bij mijn ouders.
Niet cool op je 24e, maar ik heb gewoon toe moeten geven dat ik het niet meer red alleen.
Had nooit naar deze kamer moeten verhuizen in de eerste plaats, maar ik ben eigenwijs als dat ik groot ben en wil koste wat het kost alles zelf doen en regelen.
Tja, op een gegeven moment gaat dat cht niet meer
[..]
Mooi zo! Houden zo
Hey meis!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wel lekker gewerkt?
[..]
Eetsmakelijk
Hooiii!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai!Hoe komt dat?
[..]Vreselijk
Wel kut... Krijg je nog een nieuwe? Nu heb ik het nog wel getroffen, maar ik heb ook wat andere mensen daar gesproken en dat waren echt stoffige ambtenaren
![]()
![]()
[..]
Fijn!![]()
[..]
Wat balen! Vanwege je fysieke toestand?En als het niet gaat dan gaat het niet, kun je er beter aan toegeven dan stug door blijven gaan tot het moment waarop het echt helemaal misgaat
Maar ik kan me voorstellen dat je er van baalt!!
[..]
Joah
Multitaskenquote:
Had me dat eerder gezegd dan mocht jij hem openenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik was ook al bezig met een nieuw deel
Haiquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:28 schreef Enfermera het volgende:
Hey Muck
Vervelend dat je terug moet naar je ouders.. Maar idd wel verstandig
Lekker doen jaquote:Hey meis!Joah, maar echt spierpijn en moe van de fysio enzo van gister.. Dus nu ff lekker ontspannen
![]()
[..]
Wat een gedoe ook altijd met die ambtenarenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:20 schreef Muck het volgende:
[..]
Nee, ik moet me rst inschrijven in de gemeente waar ik nu woon, dan mag ik een keer bellen voor een afspraak. Tot die tijd doen ze niets
[..]
En het feit dat er goed op me gelet wordt door het ziekenhuis en mijn omgeving, geeft ook wel wat rust denk ik
[..]
Inderdaad. Nu ik weet dat mijn conditie nog maar 58% is van wat ie moet zijn, vind ik het niet zo gek meer dat het niet meer gaat..
Tot voor kort had ik een zware opleiding, een baan van 16 uur en een moeder om voor te zorgen. Als ik dit lees, vraag ik me echt af hoe dat ooit goed heeft kunnen gaan![]()
oh, die moeder heb ik nog steeds hoor, maar ze heeft niet zoveel zorg meer nodig
Ahaquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:28 schreef Enfermera het volgende:
EhDeze dus?
[..]
Hey Muck
Vervelend dat je terug moet naar je ouders.. Maar idd wel verstandig
[..]
Hey meis!Joah, maar echt spierpijn en moe van de fysio enzo van gister.. Dus nu ff lekker ontspannen
![]()
[..]
Hooiii!![]()
'Hard' gewerktEn moe van de fysio enzo, dus ja
Echt hequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat een gedoe ook altijd met die ambtenaren
Daar ben ik ook heel blij omquote:Wel fijn dat het allemaal wat rustiger wordt dan ja!
En pfoeh, dat klinkt pittig inderdaad.... Fijn dat je dan nu in elk geval weer even wat rust hebt
[..]
020quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:29 schreef TJDoornbos het volgende:
oh die foto
Ik wil een TT change aanvragen ivm 020 in de TT
Ik kwam er bij toeval achterquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Had me dat eerder gezegd dan mocht jij hem openen
quote:
Je wil dat er een Ajax-TT van gemaakt wordtquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:29 schreef TJDoornbos het volgende:
oh die foto
Ik wil een TT change aanvragen ivm 020 in de TT
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik kwam er bij toeval achtergeeft niks
@Muck, je kijkt wel heul zielig op die foto
[..]020
Dan vraag je of Muck naast haar eigen lijstje ook die van jou intyptquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:46 schreef TJDoornbos het volgende:
ik kan niet schrijven, hoe vul ik het dan in Mart?
Dat gebeurd dus nietquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Je wil dat er een Ajax-TT van gemaakt wordt?
Dat was ook de insteek van de foto. Je mocht vogel rok niet in als je kleiner dan 1,20 bent... En muck is niet zo heel groot... dusse....quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik kwam er bij toeval achtergeeft niks
@Muck, je kijkt wel heul zielig op die foto
[..]020
Doe ik alquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:29 schreef Muck het volgende:
[..]
Hai
Mja, het is wel het beste zo
[..]
Lekker doen ja
Ayequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat een gedoe ook altijd met die ambtenaren
Wel fijn dat het allemaal wat rustiger wordt dan ja!
En pfoeh, dat klinkt pittig inderdaad.... Fijn dat je dan nu in elk geval weer even wat rust hebt
[..]
AhaRustig aan dan maar jij!
dan ben ik hier weg!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Je wil dat er een Ajax-TT van gemaakt wordt?
Oh, heb je zoveel binding met je koffievriendjes?quote:
Alsof Muck een lijstje invoertquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan vraag je of Muck naast haar eigen lijstje ook die van jou intypt.
Dat dusquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat was ook de insteek van de foto. Je mocht vogel rok niet in als je kleiner dan 1,20 bent... En muck is niet zo heel groot... dusse....
Er is een deel 2quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:08 schreef Enfermera het volgende:
Even 2 filmpjes delen waar ik erg om moest lachen vandaag![]()
Titel filmpje 1: Hi, I am Maru.
Titel filmpje 2: Hi, I am Maru, part 2
quote:
Nee ik kende em nog nietquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:15 schreef Enfermera het volgende:
[..]En die is ook weer geweeeeeeeeeeeldig
Je kende 'm al dus?
Hoi Toek
goeiemorgen!quote:
Ja, Maru is super liev!quote:
quote:
Mn spieren laten rusten. Ze zijn zo stijf! En vanavond lekker warm douchen gok ik. XD Dus echt heel boeiend? No.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, Maru is super liev!En grappig
Iemand nog leuke plannen voor vandaag?
Ik wil ook een Maru.. die katers van mij zijn maar sufquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, Maru is super liev!En grappig
Iemand nog leuke plannen voor vandaag?
Die van TJ bijtquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik wil ook een Maru.. die katers van mij zijn maar suf![]()
quote:
Wat ist?quote:
Ohjeequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:05 schreef Panda72 het volgende:
ik werk pas 2 dagen weer en ben het nu alweer zat
Jaa, zo bijten. Gewoon happen en dan niet doorbijtenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
Mijn poezen bijten ook, maar dat is gewoon spelenDat doen wel meer poessies
![]()
quote:
Ik vraag me bij deze echt af of het spelen is...quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
Mijn poezen bijten ook, maar dat is gewoon spelenDat doen wel meer poessies
![]()
Jaquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:10 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Jaa, zo bijten. Gewoon happen en dan niet doorbijtenDas leuk
Ja, dat is echt spelenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:12 schreef Muck het volgende:
[..]
[..]
Ik vraag me bij deze echt af of het spelen is...
Het ene moment issie heel lief en ligt ie op schoot, een halve dag later jaagt ie op je blote voeten als je langs loopt, en weer later plant ie zijn tanden in mijn handen en onderarmen
Misschien issie schizofreen
Zie je het niet aan z'n ogen of houding als ie gemeen gaat doen? Ik zie dat echt precies bij mijn kat.. Dan mag ie opzoutenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:12 schreef Muck het volgende:
[..]
[..]
Ik vraag me bij deze echt af of het spelen is...
Het ene moment issie heel lief en ligt ie op schoot, een halve dag later jaagt ie op je blote voeten als je langs loopt, en weer later plant ie zijn tanden in mijn handen en onderarmen
Misschien issie schizofreen
Echtquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaDat doen ze allebei
al kan Sofie wel heel hard bijten
Maar kunnen katten wel doorbijten eigenlijk?
Hell yeah, tot bloedens toequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaDat doen ze allebei
al kan Sofie wel heel hard bijten
Maar kunnen katten wel doorbijten eigenlijk?
Gelukkig maar!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat is echt spelenZo zijn poezels
![]()
Ja, dan gaat het kontje schudden: attack mode engagedquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:14 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Zie je het niet aan z'n ogen of houding als ie gemeen gaat doen? Ik zie dat echt precies bij mijn kat.. Dan mag ie opzouten
[..]
Echt
Nouja, doorbijten bij onze kat noem ik dat ie ruimschoots in de duim van mn man hingBij de dierenarts. Lang verhaal. xD Maar iig, hij kan het wel
Alhoewel hij dat thuis bij ons nooit gedaan heeft, en nu al helemaal niet meer.
Wat onhandig, hij had ook gewoon over je heen kunnen stappenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:15 schreef Muck het volgende:
[..]
Hell yeah, tot bloedens toe
[..]
Gelukkig maar!
Deze wilde eerste maanden niets van me weten overigens.Hij bleef achter het gordijn of bovenop zijn krabpaal zitten en als ie langs me moest, ging ie met een grote boog om me heen
Helemaal platgedrukt tegen de kast langs me proberen te komen
Katten zijn vreemde wezensquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:15 schreef Muck het volgende:
[..]
Hell yeah, tot bloedens toe
[..]
Gelukkig maar!
Deze wilde eerste maanden niets van me weten overigens.Hij bleef achter het gordijn of bovenop zijn krabpaal zitten en als ie langs me moest, ging ie met een grote boog om me heen
Helemaal platgedrukt tegen de kast langs me proberen te komen
Ik doe niets, maar dan ook niets meer voor FOK!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik probeer die arme jongen te helpen... maar goed TJD... dat wordt zelf typen dus.
Nee, hij ziet er altijd reuzeschattig uit. Hij is piepklein voor een kat, ook al is ie alweer vier. Dat en zijn enorme groene ogen maken dat hij er zooooo aaibaar uitzietquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:14 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Zie je het niet aan z'n ogen of houding als ie gemeen gaat doen? Ik zie dat echt precies bij mijn kat.. Dan mag ie opzouten
Hahahaha, bij de dierenarts kan ik het me voorstellenquote:[..]
Echt
Nouja, doorbijten bij onze kat noem ik dat ie ruimschoots in de duim van mn man hingBij de dierenarts. Lang verhaal. xD Maar iig, hij kan het wel
Alhoewel hij dat thuis bij ons nooit gedaan heeft, en nu al helemaal niet meer.
Precies!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat onhandig, hij had ook gewoon over je heen kunnen stappen.
Snap ik, maar ik kon het proberen natuurlijkquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:18 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik doe niets, maar dan ook niets meer voor FOK!
Ook geen lijstje invoeren
Dat zijn het zeker!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Katten zijn vreemde wezensDe poes van een vriendin van me ook, die mag ik niet eens aaien en ik kom er echt al van voor dat ze die kat hadden
Dus niets van aantrekken
Jawel ligt meer aan mij. Nicht heeft 1e chemokuur gehad, tante zit nog in het verzorgingstehuis 's nachts slaap ik nog slechter dan anders. 2 weken vakantie gehad en ik ben nog doodmoe helaas.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:07 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Wat ist?
[..]
OhjeeIst ff niet leuk op je werk?
Ik zou de poes van mijn vriending niet eens willen aaienquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
De poes van een vriendin van me ook, die mag ik niet eens aaien en ik kom er echt al van voor dat ze die kat haddenDus niets van aantrekken
Dan is het logisch dat je geen zin in werken hebtquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:19 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Jawel ligt meer aan mij. Nicht heeft 1e chemokuur gehad, tante zit nog in het verzorgingstehuis 's nachts slaap ik nog slechter dan anders. 2 weken vakantie gehad en ik ben nog doodmoe helaas.
Haha ja? Nee, bij mij krijgt ie een rare kop, wantrouwend, en zn ogen gaan anders staan. Ik zie dan al gelijk dat hij mijn armen dan als iets ziet wat niet van mij is en potentiel levensgevaarlijkquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dan gaat het kontje schudden: attack mode engaged![]()
Ja, niet to bloedens toe, maar wel dat je wat tandafdrukjes ziet. Dan is ze gewoon bloed fanatiek
Whehehe, ja bij de DA is alles andersDan is het blinde paniek
Ahwquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:18 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik doe niets, maar dan ook niets meer voor FOK!
Ook geen lijstje invoeren
[..]
Nee, hij ziet er altijd reuzeschattig uit. Hij is piepklein voor een kat, ook al is ie alweer vier. Dat en zijn enorme groene ogen maken dat hij er zooooo aaibaar uitziet
[..]
Hahahaha, bij de dierenarts kan ik het me voorstellen
De kat van TJ beet me afgelopen zomer vlakbij mijn elleboog aan de binnenkant van mijn arm zeg maar, waar je huid zo lekker zacht is.
Er liepen gewoon bloeddruppels langs mijn arm
He gatsquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:19 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Jawel ligt meer aan mij. Nicht heeft 1e chemokuur gehad, tante zit nog in het verzorgingstehuis 's nachts slaap ik nog slechter dan anders. 2 weken vakantie gehad en ik ben nog doodmoe helaas.
Ohjee, wat een drama's.quote:
haha, mooi zo'n waarschuwingssysteemquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:25 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Haha ja? Nee, bij mij krijgt ie een rare kop, wantrouwend, en zn ogen gaan anders staan. Ik zie dan al gelijk dat hij mijn armen dan als iets ziet wat niet van mij is en potentiel levensgevaarlijkDus dan gaat ie maar weg tot ie weer aardig kan doen
Dan zou ik ook bijtenquote:Ja, iddCatheter in je urinebuis terwijl je het niet verwacht is nooit leuk. Zielige Puk.
Maar ook zielige man van mij, die 2 weken later z'n nagel eraf kon laten halen door de infectie
Hupjeequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:26 schreef TJDoornbos het volgende:
oh wouw! Toch wel 44 hele huurwoningen in Rotterdam deze week..............
en heb je gewonnenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:28 schreef cablegunmaster het volgende:
hey hey ^^ ik leef nu ook eens weer op Fok
CGMquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:28 schreef cablegunmaster het volgende:
hey hey ^^ ik leef nu ook eens weer op Fok
Het werk zorgt gelukkig wel voor wat afleiding maar mijn gedachten dwalen steeds maar af. Betrap mijzelf erop dat ik steeds naar buiten staar.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:21 schreef Muck het volgende:
[..]
Dan is het logisch dat je geen zin in werken hebt
heb je hem al? dan eis ik hem zaterdag ook te krijgenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:30 schreef Muck het volgende:
Oeh, ik ga me niet vervelen voorlopig
De nieuwe prof. layton voor DS
Het is natuurlijk prettig om afleiding te hebben, maar helemaal niet gek dat je afdwaalt hoorquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:30 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Het werk zorgt gelukkig wel voor wat afleiding maar mijn gedachten dwalen steeds maar af. Betrap mijzelf erop dat ik steeds naar buiten staar.
45 jaar, dochterje van 8, alleenstaand ouder. Exman is een grote eikel.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:25 schreef Enfermera het volgende:
[..]
He gats![]()
hoe oud is je nicht?
Wat vervelend joh.
[..]
Okeujquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:32 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
heb je hem al? dan eis ik hem zaterdag ook te krijgen
soooo, ik kan je sokken zienquote:
weet ikquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:33 schreef Muck het volgende:
[..]
Het is natuurlijk prettig om afleiding te hebben, maar helemaal niet gek dat je afdwaalt hoor
Succesquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:33 schreef LovelyLady het volgende:
Poepbroeken verschonen en dan naar school![]()
Aiquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:33 schreef Panda72 het volgende:
[..]
45 jaar, dochterje van 8, alleenstaand ouder. Exman is een grote eikel.
dat kan best maar verdomme wat was dat middagdutje fijnquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:33 schreef Muck het volgende:
[..]
Okeuj
[..]
soooo, ik kan je sokken zien
Hell yeahquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:34 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat kan best maar verdomme wat was dat middagdutje fijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |