Hoe ga je de aardappels klaarmakenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:25 schreef Enfermera het volgende:
Vanavond patatjes, andijviesalade en groenteburgerVoor mij dan, voor manlief vast een vleesburger
Jij ook Marijkequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
Te veel om terug te lezenIk weet weer eens niet wat ik zal eten, denk ook broodjes, lekker makkelijk
Dus ga maar eens "koken"
Eet smakelijk allemaal!
Geen pompoensoepquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
Te veel om terug te lezenIk weet weer eens niet wat ik zal eten, denk ook broodjes, lekker makkelijk
Dus ga maar eens "koken"
Eet smakelijk allemaal!
Geen zin inquote:
Jamaar broodjes... zorg je wel goed voor jezelfquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Geen zin in![]()
Eigenlijk heb ik gewoon zin in patatjes
![]()
maar dat doe ik maar niet
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
klinkt goed
wij eten brood
bij gebrek aan beterIk ben vergeten iets 'makkelijks' te halen dus dan maar brood
Gewoon in patatjes snijden, met flink wat knoflook en zoutquote:
Een beetjequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Jamaar broodjes... zorg je wel goed voor jezelf?
Njammiequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:36 schreef Enfermera het volgende:
[..]Wrom?
Heb je niks in de vriezer liggen?
[..]
Gewoon in patatjes snijden, met flink wat knoflook en zoutEn een lepel arachide olie
Ah. Aardappelpartjes met knoflook en olie. Lekkerquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:36 schreef Enfermera het volgende:
[..]Wrom?
[..]
Gewoon in patatjes snijden, met flink wat knoflook en zoutEn een lepel arachide olie
Hmmmm. Vooruit. Maare wel goed eten jij!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Een beetjeIs beter dan patatjes
(of pizza
![]()
)
Dan 'moet' je binnenkort maar een keer komen kokenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Hmmmm. Vooruit. Maare wel goed eten jij!
vriezer is een beetje leeg aan het raken...quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:36 schreef Enfermera het volgende:
[..]Wrom?
[..]
Volgens Flash is pizza anders heel gezondquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Een beetjeIs beter dan patatjes
(of pizza
![]()
)
Ik ben het helemaal met Flash eens. Tomatensaus is vaak de basis en tomaten zijn gezond, er zit vaak knoflook in en knoflook is gezond, kaas is zuivel en dat is ook gezond, paprika zit er ook vaak op en dat is ook gezond.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
vriezer is een beetje leeg aan het raken...
[..]
Volgens Flash is pizza anders heel gezond![]()
voor een keer kan geen kwaad tochquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Geen zin in![]()
Eigenlijk heb ik gewoon zin in patatjes
![]()
maar dat doe ik maar niet
per 100 gram iets meer dan 200kCal ... jup heel gezondquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:46 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met Flash eens. Tomatensaus is vaak de basis en tomaten zijn gezond, er zit vaak knoflook in en knoflook is gezond, kaas is zuivel en dat is ook gezond, paprika zit er ook vaak op en dat is ook gezond.
shhhhht stil noouhouquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
per 100 gram iets meer dan 200kCal ... jup heel gezond
echt hé wat een tutjequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:54 schreef Muck het volgende:
edit: Die troela is dus nog bij mij ingelogd
ik ben thuis, Fifa tijd! :
Greetz Toek!
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:54 schreef Muck het volgende:
edit: Die troela is dus nog bij mij ingelogd
ik ben thuis, Fifa tijd! :
Greetz Toek!
Oke ssshhtquote:
quote:
Jaaa. Zo doe ik altijd de opperdoezen, die horen gewoon in de oven. Dat is zó lekker. Met schil of course, zowat de enige aardappel die écht lekker is in schil. Krokant van buiten en nog wat kruimig van binnen, terwijl 't toch een vastkokende aardappel isquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Ah. Aardappelpartjes met knoflook en olie. Lekker.
Oh. Jammerquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
vriezer is een beetje leeg aan het raken...
[..]
Volgens Flash is pizza anders heel gezond![]()
lovelyquote:
Mijn lievelingspizza is anders qua caloriën minder dan een maaltijdsaladequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:50 schreef LovelyLady het volgende:
per 100 gram iets meer dan 200kCal ... jup heel gezond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |