Zou ik ook wel willen een middagdutjequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:34 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat kan best maar verdomme wat was dat middagdutje fijn

Pandora's box? Die is nicequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:30 schreef Muck het volgende:
Oeh, ik ga me niet vervelen voorlopig
De nieuwe prof. layton voor DS

nou ja ik was vanmorgen druk op werk dus heb effe bij geslapen en vanavond word het ook wel weer laatquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:35 schreef Muck het volgende:
[..]
Hell yeah
Ik doe tegenwoordig vaak een na-het-eten-dutje

ik las net dat het niet zo goed ging?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:37 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Zou ik ook wel willen een middagdutje

Nee, Professor Layton and the Unwound Futurequote:

Oeh weer een nieuwequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:38 schreef Muck het volgende:
[..]
Nee, Professor Layton and the Unwound Future
 Even downloaden kopen
 Even downloaden kopen  

Ik heb hem al gedowkochtquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh weer een nieuweEven downloaden kopen

Dank je wel.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:38 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik las net dat het niet zo goed ging?
sterkte ermee

Haha ja.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:28 schreef Muck het volgende:
[..]
haha, mooi zo'n waarschuwingssysteem
[..]
Dan zou ik ook bijten
[..]
Hupjee

oew dat zou lekker zijn vooral op een tropisch eiland lekker in de zonquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:40 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Dank je wel.
Eeen heerlijk dutje in een hangmat oh wat zou dat zalig zijn.
[ afbeelding ]

Ik vind diep onder de dekens naar stortbuien op het platte dak luisteren ook lekkerquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:42 schreef Giertje het volgende:
[..]
oew dat zou lekker zijn vooral op een tropisch eiland lekker in de zon

Inderdaad.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:44 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik vind diep onder de dekens naar stortbuien op het platte dak luisteren ook lekker

das ook fijn slapen jaquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:44 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik vind diep onder de dekens naar stortbuien op het platte dak luisteren ook lekker

nee , was het zatquote:
 vond het wel weer leuk zo , vlaggetje en zo
 vond het wel weer leuk zo , vlaggetje en zo  fuck het ook ^_^ liever posten dan lurken . lurken hou ik het allemaal niet meer bij , met posten wel weer
 fuck het ook ^_^ liever posten dan lurken . lurken hou ik het allemaal niet meer bij , met posten wel weer  .
. 

Geen idee, ik eet geen garnalen....quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:51 schreef Panda72 het volgende:
en als mijn gedachten zo afdwalen denk ik bijvoorbeeld: Waarom worden garnalen zo mooi roze na het bakken?

dat moet je aan marijke vragenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:53 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
nee , was het zatvond het wel weer leuk zo , vlaggetje en zo
fuck het ook ^_^ liever posten dan lurken . lurken hou ik het allemaal niet meer bij , met posten wel weer
.
Is er al een lijst bekend van de sint meet? we moeten sinterklaas namelijk wel beroven

zij had er over iets met 9 personen en geen idee wie er allemaal komenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat moet je aan marijke vragen
 geen idee wie ik ken. en wat voor cadeaus handig zijn
  geen idee wie ik ken. en wat voor cadeaus handig zijn   Lijkt me overigens wel ontzettend tof
 Lijkt me overigens wel ontzettend tof   

Ik heb al een senseo dus neequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:02 schreef Muck het volgende:
Wil één van jullie nog een Senseo hebben?
[TK] Senseo, eerste model

Really temptingquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:02 schreef Muck het volgende:
 seriously! zou hem zo nemen
  seriously! zou hem zo nemen   20 eu deal
 20 eu deal   

dan moet ze nog maar eens vragen wie er gaan komenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:03 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
zij had er over iets met 9 personen en geen idee wie er allemaal komengeen idee wie ik ken. en wat voor cadeaus handig zijn
Lijkt me overigens wel ontzettend tof

Heerlijke dag hier overigens , heerlijk genieten van de dag

ik heb een koffiezetMuck dus hoef geen senseo meer!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:02 schreef Muck het volgende:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |