hij wou 'm eerder openen zodat hij ook ooit eens een nachtbagger topic heeft in z'n leven.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:46 schreef HappyBob het volgende:
Waarom maken we nu niet die andere vol?
slomequote:
Waar zijn die geile chicks mainnquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:46 schreef HappyBob het volgende:
Waarom maken we nu niet die andere vol?
Hij snapt t.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:47 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
hij wou 'm eerder openen zodat hij ook ooit eens een nachtbagger topic heeft in z'n leven.
ofzow...
dûhquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:47 schreef Deciever het volgende:
[..]
Doh! Het is natuurlijk 0906-2001 ...
Jaaaaaaaa je had de foto geraden in dat raad de naam topic, maar je reageerde niet meer.quote:
afbeeding 2quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:46 schreef DeRakker. het volgende:
Nachtbaggereeee![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op de mooie dinsdag.
Welke bikini vinden jullie t mooist die ze aan heeft?
Oja natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:47 schreef Deciever het volgende:
[..]
Doh! Het is natuurlijk 0906-2001 ...
Daar ben ik al tijden geleden mee gestoptquote:
IK KAN ME TOCH OOK WEL OOIT VERGISSEN JA.quote:
Mensen respecteren dat niet manquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:48 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Daar ben ik al tijden geleden mee gestoptOp een gegeven moment maar overgestapt op de mannen..maar teveel haat man
quote:
ECHTquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:48 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Jaaaaaaaa je had de foto geraden in dat raad de naam topic, maar je reageerde niet meer.
Hihi, je zei lieverd.
Ja manquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:49 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
![]()
![]()
hoor ik er nu bij omdat ik een slimme post heb gemaakt?
JA ECHT.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:49 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
ECHTnouja jammer +1 voor stan!
kusje op je zere knie
tering, je laat me schrikkenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:46 schreef DeRakker. het volgende:
Nachtbaggereeee![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op de mooie dinsdag.
Welke bikini vinden jullie t mooist die ze aan heeft?
Ik probeer het later nog wel een keer..kijken of de liefde al iets is gegroeidquote:
2001 heet inderdaad chantal op de noord Koreaanse kalenderquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:49 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
IK KAN ME TOCH OOK WEL OOIT VERGISSEN JA.
DOE NIET METEEN ZO STOM JA.
DAT VIND IK NIET LEUK JA.
JA!!!!
NEEEEEEEEEEquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:50 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik probeer het later nog wel een keer..kijken of de liefde al iets is gegroeid
R+R=R back man, wat is je hyves?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:49 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Ja man
Je hebt mn respect verdient in de hood jwz wolla
doekje, doekje, doekje !!!!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:50 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Die andere foto van haar goed gevulde reet graag
jeej!!!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:50 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
JA ECHT.
Puntje heb je wel gekregen heurrrr.
Lief he.
Hihi kusje terug.
Ik snap het niet meer, ik word gepest.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:50 schreef Deciever het volgende:
[..]
2001 heet inderdaad chantal op de noord Koreaanse kalender
Ik heb geen klok op mijn xBoxquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:50 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Mooi op tijd, ouwe. Zelfs ik was eerder!
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:50 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik probeer het later nog wel een keer..kijken of de liefde al iets is gegroeid
en ja, ik vind haar serieus lekkerquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:50 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Die andere foto van haar goed gevulde reet graag
Hoooooooooiiiiiiiiiiiiquote:
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:51 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik snap het niet meer, ik word gepest.
happybob.hyves.nlquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:51 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
R+R=R back man, wat is je hyves?
Een klein beetje, maar m'n hongergevoel overheerst.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:51 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
jeej!!!
geen slaap aan deze kant, daar?
LACH MIJ NIET UIT.quote:
R+R=Rback.hyves.nlquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:51 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
R+R=R back man, wat is je hyves?
Die tieten kunnen beter en haar arrogante kop is ook niet echt mijn ding..maar die benen + reetquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en ja, ik vind haar serieus lekker
No no you get it all wrong!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:51 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik snap het niet meer, ik word gepest.
haar nieuwe album komt bijna uitquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:52 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
LACH MIJ NIET UIT.
Met je Sieneke.
zak der over en pompen maarquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:52 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Die tieten kunnen beter en haar arrogante kop is ook niet echt mijn ding..maar die benen + reet
Ik wel op m'n laptop, was een half-uurtje te laat. Gniffel.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:51 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
Ik heb geen klok op mijn xBox
Heb ik nog wat gemist ?
K-CASH LIEFDEquote:
http://www.geenstijl.nl/quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:52 schreef Stink-ui het volgende:
zijn er meer pics van prinsses? niet dat ze lekker is maargoed
Ik geloof het niet, jullie mannen spannen altijd samen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:53 schreef Deciever het volgende:
[..]
No no you get it all wrong!
ik probeerde het fenomeen op zn fout te wijzen
Ze schijnen op geen stijl te vinden te zijnquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:52 schreef Stink-ui het volgende:
heb net nog tostie opquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:52 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Een klein beetje, maar m'n hongergevoel overheerst.
Ik denk dat ik doei zeg hier, even wat te eten maak en dan ga slapen.
Heb weer tentamen morgen jeeeeeej.
Wat een feest.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
haar nieuwe album komt bijna uit
Er zit al een haakje aan, kun je hem gelijk aan de muur hangen
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:53 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik geloof het niet, jullie mannen spannen altijd samen.
Haha ik ga er zo eentje fixen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:54 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
heb net nog tostie op![]()
succes morgen! hoor wel hoe het is gegaan:)
nog 1 dagje en dan lekker weeeekend
ZIE JE.quote:
Te laat komen voor NB terwijl je een klok hebtquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:53 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Ik wel op m'n laptop, was een half-uurtje te laat. Gniffel.
Ehm. Mij misschien, maar die kans acht ik vrij klein. Heppie lekker gevegt in die xboxspelletju?
Gamen totdat je blind bent dankzij uitdrogingquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:55 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
Te laat komen voor NB terwijl je een klok hebt
Stiekem wel
Ik zat weer Call of Duty te spelen, eigenlijk vind ik het een kutspel maar toch blijf ik het spelen
je interpreteert het verkeerdquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:53 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik geloof het niet, jullie mannen spannen altijd samen.
watquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:53 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Je hebt de hele NBmeet gemist man
Niet, ik heb altijd gelijk.quote:
En gemeen.quote:
Al een keer gedaanquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:55 schreef K-Cash het volgende:
[..]
Gamen totdat je blind bent dankzij uitdroging
Tentamen spelling ? Firefox met spellingscontrole voor the winquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:54 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Haha ik ga er zo eentje fixen.
Zal wel lukken morgen, is maar spelling.
Xbox mee de kist inquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:56 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
Al een keer gedaan
voelt slecht man
Vrouwen die altijd gelijk hebbenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:56 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Niet, ik heb altijd gelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sig verwijderd door FA. Niet terug plaatsen.
Jij was er toch niet, dus verwijt me maar niks hoor.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:55 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
Stiekem wel
Ik zat weer Call of Duty te spelen, eigenlijk vind ik het een kutspel maar toch blijf ik het spelen
Noob, ik skullfuck je met mijn Tar. 10th prestige lvl 32, faggot!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:55 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
Stiekem wel
Hoe is dit gebeurt manquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:57 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
Daar wist ik heul niks van
Ja echte onzin is dat.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:57 schreef Deciever het volgende:
[..]
Tentamen spelling ? Firefox met spellingscontrole voor the win
Ik loop maar met je te fucken manquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:58 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
Waar is het topic dat het werd afgesproken ?
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:57 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Vrouwen die altijd gelijk hebbenIk kan er ook niks aan doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Out of sentimental gain I wanted you to feel my pain, but it came back in return to sender.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:58 schreef Stink-ui het volgende:
* Stink-ui kijkt fotos van prinsesje
wat is ze lelijk
Kijk die benen manquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:58 schreef Stink-ui het volgende:
wat is ze lelijk
Ik zat al te denkenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:58 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik loop maar met je te fucken man![]()
![]()
Kusje erop?quote:
No kidding?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:58 schreef Stink-ui het volgende:
wat is ze lelijk
fal red dot slight of hand, stopping power, ninja in je reet vriend..quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:57 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Noob, ik skullfuck je met mijn Tar. 10th prestige lvl 32, faggot!
Welke groep zit jij eigenlijk?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:58 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ja echte onzin is dat.
Gaat over het formuleren van zinnen, de grammaticale opbouw ervan blablabla.
Bijvoorbeeld: Streep het verkeerde antwoord door:
De groep mensen liepen/liep over straat.
Dat soort achterlijke dingen.
waarom vraag je er dan om ??quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:52 schreef Stink-ui het volgende:
Zeker zo'n level lobby hehquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:57 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Noob, ik skullfuck je met mijn Tar. 10th prestige lvl 32, faggot!
Romy is niet lelijkquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:58 schreef Stink-ui het volgende:
wat is ze lelijk
Groep 3.quote:
Haha, jij bent zeker ook zoeen zuigslet die BFBC2 helemaal Kenkôr vet vind?quote:
Sowieso niet tijdens de vakantiequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:00 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Moet je niet doen op dit tijdstip
gewoon even mee met de hypequote:
Meeloper.quote:
of we vinden call of duty kanker saaiquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:00 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Haha, jij bent zeker ook zoeen zuigslet die BFBC2 helemaal Kenkôr vet vind?
Ach jaquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:58 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ja echte onzin is dat.
Gaat over het formuleren van zinnen, de grammaticale opbouw ervan blablabla.
Bijvoorbeeld: Streep het verkeerde antwoord door:
De groep mensen liepen/liep over straat.
Dat soort achterlijke dingen.
JE MOEDER JONGEquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:00 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Haha, jij bent zeker ook zoeen zuigslet die BFBC2 helemaal Kenkôr vet vind?
Headshot, BITCH!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:59 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
fal red dot slight of hand, stopping power, ninja in je reet vriend..
Ic ben twaluf, ic ben blijfe sitte fanweguh mein spellung.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:01 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ben je 7?![]()
Zo ja, wil je een snoepje?
dat heet poserenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:52 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Die tieten kunnen beter en haar arrogante kop is ook niet echt mijn ding..maar die benen + reet
laat me..quote:
Nope, 2 prestige niet zelf gedaan door hacked server. En 90% van wapen titles/emblema niet zelf gedaan door hacked server.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:00 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
Zeker zo'n level lobby heh
ik sloop je met mn acog barret .50
Ik vind het kind serieus niet om aan te zien, en dan hebben het nog niet over als ze d'r slawafel opentrektquote:
Ja ik doe rechten.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:01 schreef Deciever het volgende:
[..]
Ach ja
Op school wordt er sowieso altijd van uitgegaan dat je een imbeciel bent
Van mij wordt er ook nog verwacht om engels bij te wonen ...
Haha, jij kan er gewoon niet mee omgaan. Komt omdat ik rapé met mijn uzi.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:01 schreef K-Cash het volgende:
[..]
of we vinden call of duty kanker saai
Snoepjes zijn die dingen in mijn broekquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:02 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ic ben twaluf, ic ben blijfe sitte fanweguh mein spellung.
wat sijn snoepjes?
mensen die weggaan nadat ik ze afmaak met 3 schoten falquote:
Kijk maar in m'n fobo, meer krijg je niet.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:02 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
laat me..
beter foto s van jou dan?
Ah een selfquote ^_^quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:01 schreef Deciever het volgende:
[..]
Ach ja
Op school wordt er sowieso altijd van uitgegaan dat je een imbeciel bent
Van mij wordt er ook nog verwacht om engels bij te wonen ...
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:03 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Haha, jij kan er gewoon niet mee omgaan. Komt omdat ik rapé met mijn uzi.
Ik wel, zuigt hele dikke negerpenis.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:01 schreef Catkiller het volgende:
[..]
JE MOEDER JONGE
Maar nee, dat spel heb ik heul niet
Noobquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:02 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Nope, 2 prestige niet zelf gedaan door hacked server. En 90% van wapen titles/emblema niet zelf gedaan door hacked server.
speel dan world at warquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:02 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Nope, 2 prestige niet zelf gedaan door hacked server. En 90% van wapen titles/emblema niet zelf gedaan door hacked server.
Wel in het geheim, anders worden m'n andere fokvriendjes jaloers.quote:
doe mij kaboutertje maar...quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:03 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik vind het kind serieus niet om aan te zien, en dan hebben het nog niet over als ze d'r slawafel opentrekt
Nope, sowieso fal.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:03 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
mensen die weggaan nadat ik ze afmaak met 3 schoten fal
Ik snap het niet.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:03 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Snoepjes zijn die dingen in mijn broek![]()
Pinkylove?
dit dusquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:04 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Wel in het geheim, anders worden m'n andere fokvriendjes jaloers.
Haha, ik skullfuck elke hoer in mw2.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:04 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
Noob
Ik breek je sowieso wel
ja een kabouter in je reet dat is lekkerquote:
Sletquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:04 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Wel in het geheim, anders worden m'n andere fokvriendjes jaloers.
Heb je geen foto's zoals deze?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:03 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Kijk maar in m'n fobo, meer krijg je niet.
wat speel je ps3 noob zekerr?quote:
Kom maar op dan, morgen om 7 uurquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:05 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Haha, ik skullfuck elke hoer in mw2.
Heb die ook, maar speel t niet meer zo. Ik was Kar98 baas.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:04 schreef jantjeschmit het volgende:
[..]
speel dan world at wardoe ik ook.. gaan we team vormen.. fokteam
Hmm ik ben tijdens het spelen nog nooit een hoer tegengekomen..quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:05 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Haha, ik skullfuck elke hoer in mw2.
PC. Geen console hoer.quote:
Ik hou gewoon van harems.quote:
Kabouter, heb jij een masker op ?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:05 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Heb je geen foto's zoals deze?
[ afbeelding ]
Doe geen moeite. Ik skullfuck je.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:05 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
Kom maar op dan, morgen om 7 uur
Je weet dat dit niet Kabouter is he?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:06 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
Kabouter, heb jij een masker op ?
Ik ben veel dikker.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:05 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Heb je geen foto's zoals deze?
[ afbeelding ]
Doe een keer mee dan.. wil wel eens zien hoe we de wereld veroverenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:05 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Heb die ook, maar speel t niet meer zo. Ik was Kar98 baas.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:03 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Kijk maar in m'n fobo, meer krijg je niet.
Pinkylove op 1 natuurlijkquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:06 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik hou gewoon van harems.
Sorry echtgenoot, Fenomeen, SU, Pinkylove en de rest.
Nopequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:06 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Je weet dat dit niet Kabouter is he?
WaW kan ik niet meer. Ben 1e prestige lvl 38 ofzo. Speel soms nog wel eens zombies. Voor de rest niet.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:06 schreef jantjeschmit het volgende:
[..]
Doe een keer mee dan.. wil wel eens zien hoe we de wereld veroveren
Niet doorvertellen hoor hihi.quote:
Wie zegt dat ik dat niet lekker vind ?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:06 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Doe geen moeite. Ik skullfuck je.
HAHA als ze haar kabouter noemen is een mammoet zeker een hondquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:06 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Je weet dat dit niet Kabouter is he?
Het gaat om het innerlijk schatjequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:06 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik ben veel dikker.
Ik durf dat niet.
net wakker ?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:06 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
Dit topic knalt wel weer lekker. Kan het amper bijhouden met m'n slaperige kop.
Ik ben heel onzeker, mag ik een koekje?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:07 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Het gaat om het innerlijk schatje
xdoos ftwquote:
Hacks.quote:
Mooi karakter zij, dat wel.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:07 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Het gaat om het innerlijk schatje
Niemand.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:07 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik dat niet lekker vind ?
Te vaak op fok man.. zoek een leven en ga waw spelenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:07 schreef porsche1 het volgende:
[..]
WaW kan ik niet meer. Ben 1e prestige lvl 38 ofzo. Speel soms nog wel eens zombies. Voor de rest niet.
Console neger.quote:
7e prestige 66 k/d ratio 1,54quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:07 schreef porsche1 het volgende:
[..]
WaW kan ik niet meer. Ben 1e prestige lvl 38 ofzo. Speel soms nog wel eens zombies. Voor de rest niet.
Een cracker. Anders word je te dikquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:08 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik ben heel onzeker, mag ik een koekje?
WAT HE, WOU JE VECHTEN GVD.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:08 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Dislikes:
Regen, kou, sneeuw, zeurende mensen, kortzichtige mensen, insecten, spinnen, politiek, geschiedenis, aardrijkskunde, arrogantie, ipods die het niet meer doen, gladheid, treinen die steeds vertraging hebben, mensen die stinken, homeshopping programma's op de televisie, pijn, verdriet, vroeg opstaan, spinnen, insecten.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:09 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Een cracker. Anders word je te dik
Nee, nog even 10e prestige lvl 70 worden, en dan Black Ops.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:08 schreef jantjeschmit het volgende:
[..]
Te vaak op fok man.. zoek een leven en ga waw spelen
Indeed they doquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:08 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
8 uurtjes, ja. Eckte bazen slapen overdag.
pm je naam op xdoos kom ik je ownequote:
Dat ben ik toch al.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:09 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Een cracker. Anders word je te dik
Wat een arrogantiequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:09 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
WAT HE, WOU JE VECHTEN GVD.
WaW FFA server met 50 man is prachtig.quote:
Dat hoort bij een mooi karakter.quote:
Pas je wel op dat je mijn arm er niet bij in propt?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:10 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Dat ben ik toch al.
GEEF MIJ NU DIE APPELKOEKEN JONGEEEE.
netjes, heb soms me uurtjes dat ik faal classes ga proberenquote:
Een een dikke bek.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:11 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Dat hoort bij een mooi karakter.
Appelkoeken met worstquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:11 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Pas je wel op dat je mijn arm er niet bij in propt?
Hypocrietquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:11 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Dat hoort bij een mooi karakter.
Jouw arm is niet vet genoeg, die hoef ik niet.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:11 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Pas je wel op dat je mijn arm er niet bij in propt?
Pas op he.quote:
Was eerst 2.40quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:11 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
netjes, heb soms me uurtjes dat ik faal classes ga proberen
Ik moest hardop lachen.quote:
mw2 50 .. waw nooit gespeeltquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:10 schreef porsche1 het volgende:
[..]
WaW FFA server met 50 man is prachtig.Kon dat maar in MW2. Mijn killstreak in WaW is 49 en in MW2 54.
Niet waar.quote:
Was positief bedoeldquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:12 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Pas op he.
Zelfs pinkylove kent zijn grenzen.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:10 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Dat ben ik toch al.
GEEF MIJ NU DIE APPELKOEKEN JONGEEEE.

Hoe kan dat nou positief bedoeld zijn?quote:
Choppergunner in Rust = 1 grote Kenkôr troll. Heb je zo een killstreak van 54.quote:
Ik ben ook dik hoorquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:11 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Jouw arm is niet vet genoeg, die hoef ik niet.
Onder m'n navel.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:13 schreef Deciever het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
So tell me. Waar bewaar je je vet dan?
Daarom alleen het hoofdquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:13 schreef Deciever het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
WAT EEN GOED IDEE>quote:
Weet ik nog nietquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:13 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou positief bedoeld zijn?
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:13 schreef Deciever het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
kan er mee door..quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:13 schreef Deciever het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Precies!quote:
Sukkel, houd je e-style high as sky. Je moet zeggen dat je een sixpack heb e.d..quote:
dat is zooo baasquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:13 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Choppergunner in Rust = 1 grote Kenkôr troll. Heb je zo een killstreak van 54.
ik geloof er geen reet vanquote:
In Nachtbagger mag ik eerlijk zijn. Buiten Nachtbagger om heb ik geen kleine piemel en ben ik niet dik. En heb ik natuurlijk ook een leven buiten Fok!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:14 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Sukkel, houd je e-style high as sky. Je moet zeggen dat je een sixpack heb e.d..
NEE!! PAK EEN BAK IJSquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:14 schreef fairytalessuck het volgende:
HOU ALLEMAAL OP OVER MIJN VET JONGENS IK KAN DIT NIET MEER AAN IK GA NOG EEN KOEKJE PAKKEN NU.
Ja, ik doe niks anders dan eten en fokkenquote:
quote:
Wel met extra room dan.quote:
X2quote:
Trusten alvast.quote:
doei liefjequote:
fokken met je fok vriendjes?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:16 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ja, ik doe niks anders dan eten en fokken
Doei noël.quote:
hej ik ookquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:16 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ja, ik doe niks anders dan eten en fokken
NBSletquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:17 schreef fairytalessuck het volgende:
Hihi heel de NBkliek heeft ineens in mijn fobo gelurkt.
Stelletje sukkels.
ik nietquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:17 schreef fairytalessuck het volgende:
Stelletje sukkels.
Hou op ik kan er echt niet meer tegen hoor.quote:
NSB AHAHAHAHAHAquote:
Ze moeten ook het gevoel hebben dat ze mooie dames ontmoetenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:17 schreef fairytalessuck het volgende:
Stelletje sukkels.
Extra viewsquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:17 schreef fairytalessuck het volgende:
Stelletje sukkels.
Ik niet..ik heb al die foto's allang in fotolijstjes op mijn bureau staanquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:17 schreef fairytalessuck het volgende:
Stelletje sukkels.
Hahahah je verzwakt alquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:18 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Hou op ik kan er echt niet meer tegen hoor.
doeiii robquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:18 schreef porsche1 het volgende:
[..]
NSB AHAHAHAHAHA
En nu ga ik echt slapen.
Dan snap ik niet waarom ze in mijn fobo kijken als ik jou moet geloven.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:18 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Ze moeten ook het gevoel hebben dat ze mooie dames ontmoeten
Vrop ! Morgen chassisje ophalenquote:
veeg ff je slijm van het scherm bobquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:18 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik niet..ik heb al die foto's allang in fotolijstjes op mijn bureau staan
Dat hangt allemaal onder mijn bureauquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:19 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
veeg ff je slijm van het scherm bob
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:21 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dat hangt allemaal onder mijn bureauIk heb ervaring jonge
niet dat slijmquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:21 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dat hangt allemaal onder mijn bureauIk heb ervaring jonge
Ik moet dan ook maar gaan omdat ik jou PR-medewerker benquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:21 schreef fairytalessuck het volgende:
Ik word depressief van jullie.
Ik ga nu huilend wat eten en daarna val ik met de kruimels in slaap.
Doei.
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:21 schreef fairytalessuck het volgende:
Doei.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sig verwijderd door FA. Niet terug plaatsen.
Ah don't leave us now!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:21 schreef fairytalessuck het volgende:
Doei.
Je doet maar ik vind je stom.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:22 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Ik moet dan ook maar gaan omdat ik jou PR-medewerker ben
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:22 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Slaap lekker![]()
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Out of sentimental gain I wanted you to feel my pain, but it came back in return to sender.
* 2cv geeft fairytalessuck een kusje.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:21 schreef fairytalessuck het volgende:
Doei.
Ik moet.quote:
Mooi zo, we hebben toch een zakelijke relatiequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:22 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Je doet maar ik vind je stom.
Een beetje, ik voel me nu in ieder geval nog een ietsiepietsie beetje gewaardeerd.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:23 schreef 2cv het volgende:
[..]
* 2cv geeft fairytalessuck een kusje.
Zo beter ?
Daaaaaaaaag.quote:
Sinds wanneer?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:23 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Mooi zo, we hebben toch een zakelijke relatie
* HappyBob swaffelt je op je dikke reetquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:24 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Een beetje, ik voel me nu in ieder geval nog een ietsiepietsie beetje gewaardeerd.
Doei.quote:
Wij willen meer dan oké tietenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:25 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
Mijn tieten, mijn tieten, mijn tieten zijn oké! HEU HEU HEUJ!
Wat lief.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:25 schreef HappyBob het volgende:
[..]
* HappyBob swaffelt je op je dikke reet
Je hebt geen tietenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:25 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
Mijn tieten, mijn tieten, mijn tieten zijn oké! HEU HEU HEUJ!
Dat was ik alweer vergeten hihihihi.quote:
ga niet haten, laat 'm in z'n droomquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
Succes morgenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:26 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Dat was ik alweer vergeten hihihihi.
Okeee ik ben weg nu, morgen tentamen dus moet wel een beetje fit zijn.
Hasta la vista stinkerds.
Ga nog even door tot 't topic vol is dan.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:26 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Dat was ik alweer vergeten hihihihi.
Okeee ik ben weg nu, morgen tentamen dus moet wel een beetje fit zijn.
Hasta la vista stinkerds.
euhjjjjquote:
Zonde had een topicwending verwachtquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:26 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Ik laat je met die gedachte achter.
Schrijf een nieuw liedjequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:26 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Maar daar weet ik zo snel geen liedje op, dat is 't probleem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |