Kijk maar in m'n fobo, meer krijg je niet.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:02 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
laat me..
beter foto s van jou dan?
Ah een selfquote ^_^quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:01 schreef Deciever het volgende:
[..]
Ach ja
Op school wordt er sowieso altijd van uitgegaan dat je een imbeciel bent
Van mij wordt er ook nog verwacht om engels bij te wonen ...
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:03 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Haha, jij kan er gewoon niet mee omgaan. Komt omdat ik rapé met mijn uzi.
Ik wel, zuigt hele dikke negerpenis.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:01 schreef Catkiller het volgende:
[..]
JE MOEDER JONGE
Maar nee, dat spel heb ik heul niet
Noobquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:02 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Nope, 2 prestige niet zelf gedaan door hacked server. En 90% van wapen titles/emblema niet zelf gedaan door hacked server.
speel dan world at warquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:02 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Nope, 2 prestige niet zelf gedaan door hacked server. En 90% van wapen titles/emblema niet zelf gedaan door hacked server.
Wel in het geheim, anders worden m'n andere fokvriendjes jaloers.quote:
doe mij kaboutertje maar...quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:03 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik vind het kind serieus niet om aan te zien, en dan hebben het nog niet over als ze d'r slawafel opentrekt
Nope, sowieso fal.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:03 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
mensen die weggaan nadat ik ze afmaak met 3 schoten fal
Ik snap het niet.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:03 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Snoepjes zijn die dingen in mijn broek![]()
Pinkylove?
dit dusquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:04 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Wel in het geheim, anders worden m'n andere fokvriendjes jaloers.
Haha, ik skullfuck elke hoer in mw2.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:04 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
Noob
Ik breek je sowieso wel
ja een kabouter in je reet dat is lekkerquote:
Sletquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:04 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Wel in het geheim, anders worden m'n andere fokvriendjes jaloers.
Heb je geen foto's zoals deze?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:03 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Kijk maar in m'n fobo, meer krijg je niet.
wat speel je ps3 noob zekerr?quote:
Kom maar op dan, morgen om 7 uurquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:05 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Haha, ik skullfuck elke hoer in mw2.
Heb die ook, maar speel t niet meer zo. Ik was Kar98 baas.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:04 schreef jantjeschmit het volgende:
[..]
speel dan world at wardoe ik ook.. gaan we team vormen.. fokteam
Hmm ik ben tijdens het spelen nog nooit een hoer tegengekomen..quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:05 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Haha, ik skullfuck elke hoer in mw2.
PC. Geen console hoer.quote:
Ik hou gewoon van harems.quote:
Kabouter, heb jij een masker op ?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:05 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Heb je geen foto's zoals deze?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |