Romy is niet lelijkquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:58 schreef Stink-ui het volgende:
* Stink-ui kijkt fotos van prinsesje
wat is ze lelijk
Groep 3.quote:
Haha, jij bent zeker ook zoeen zuigslet die BFBC2 helemaal Kenkôr vet vind?quote:
Sowieso niet tijdens de vakantiequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:00 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Moet je niet doen op dit tijdstip
gewoon even mee met de hypequote:
Meeloper.quote:
of we vinden call of duty kanker saaiquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:00 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Haha, jij bent zeker ook zoeen zuigslet die BFBC2 helemaal Kenkôr vet vind?
Ach jaquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:58 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ja echte onzin is dat.
Gaat over het formuleren van zinnen, de grammaticale opbouw ervan blablabla.
Bijvoorbeeld: Streep het verkeerde antwoord door:
De groep mensen liepen/liep over straat.
Dat soort achterlijke dingen.
JE MOEDER JONGEquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:00 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Haha, jij bent zeker ook zoeen zuigslet die BFBC2 helemaal Kenkôr vet vind?
Headshot, BITCH!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:59 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
fal red dot slight of hand, stopping power, ninja in je reet vriend..
Ic ben twaluf, ic ben blijfe sitte fanweguh mein spellung.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:01 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ben je 7?![]()
Zo ja, wil je een snoepje?
dat heet poserenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:52 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Die tieten kunnen beter en haar arrogante kop is ook niet echt mijn ding..maar die benen + reet
laat me..quote:
Nope, 2 prestige niet zelf gedaan door hacked server. En 90% van wapen titles/emblema niet zelf gedaan door hacked server.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:00 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
Zeker zo'n level lobby heh
ik sloop je met mn acog barret .50
Ik vind het kind serieus niet om aan te zien, en dan hebben het nog niet over als ze d'r slawafel opentrektquote:
Ja ik doe rechten.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:01 schreef Deciever het volgende:
[..]
Ach ja
Op school wordt er sowieso altijd van uitgegaan dat je een imbeciel bent
Van mij wordt er ook nog verwacht om engels bij te wonen ...
Haha, jij kan er gewoon niet mee omgaan. Komt omdat ik rapé met mijn uzi.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:01 schreef K-Cash het volgende:
[..]
of we vinden call of duty kanker saai
Snoepjes zijn die dingen in mijn broekquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:02 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ic ben twaluf, ic ben blijfe sitte fanweguh mein spellung.
wat sijn snoepjes?
mensen die weggaan nadat ik ze afmaak met 3 schoten falquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |