Ik niet..ik heb al die foto's allang in fotolijstjes op mijn bureau staanquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:17 schreef fairytalessuck het volgende:
Hihi heel de NBkliek heeft ineens in mijn fobo gelurkt.
Stelletje sukkels.
Hahahah je verzwakt alquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:18 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Hou op ik kan er echt niet meer tegen hoor.
doeiii robquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:18 schreef porsche1 het volgende:
[..]
NSB AHAHAHAHAHA
En nu ga ik echt slapen.
Dan snap ik niet waarom ze in mijn fobo kijken als ik jou moet geloven.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:18 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Ze moeten ook het gevoel hebben dat ze mooie dames ontmoeten
Vrop ! Morgen chassisje ophalenquote:
veeg ff je slijm van het scherm bobquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:18 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik niet..ik heb al die foto's allang in fotolijstjes op mijn bureau staan
Dat hangt allemaal onder mijn bureauquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:19 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
veeg ff je slijm van het scherm bob
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:21 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dat hangt allemaal onder mijn bureauIk heb ervaring jonge
niet dat slijmquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:21 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dat hangt allemaal onder mijn bureauIk heb ervaring jonge
Ik moet dan ook maar gaan omdat ik jou PR-medewerker benquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:21 schreef fairytalessuck het volgende:
Ik word depressief van jullie.
Ik ga nu huilend wat eten en daarna val ik met de kruimels in slaap.
Doei.
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:21 schreef fairytalessuck het volgende:
Doei.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sig verwijderd door FA. Niet terug plaatsen.
Ah don't leave us now!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:21 schreef fairytalessuck het volgende:
Doei.
Je doet maar ik vind je stom.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:22 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Ik moet dan ook maar gaan omdat ik jou PR-medewerker ben
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:22 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Slaap lekker![]()
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Out of sentimental gain I wanted you to feel my pain, but it came back in return to sender.
* 2cv geeft fairytalessuck een kusje.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:21 schreef fairytalessuck het volgende:
Doei.
Ik moet.quote:
Mooi zo, we hebben toch een zakelijke relatiequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:22 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Je doet maar ik vind je stom.
Een beetje, ik voel me nu in ieder geval nog een ietsiepietsie beetje gewaardeerd.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:23 schreef 2cv het volgende:
[..]
* 2cv geeft fairytalessuck een kusje.
Zo beter ?
Daaaaaaaaag.quote:
Sinds wanneer?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:23 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Mooi zo, we hebben toch een zakelijke relatie
* HappyBob swaffelt je op je dikke reetquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:24 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Een beetje, ik voel me nu in ieder geval nog een ietsiepietsie beetje gewaardeerd.
Doei.quote:
Wij willen meer dan oké tietenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:25 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
Mijn tieten, mijn tieten, mijn tieten zijn oké! HEU HEU HEUJ!
Wat lief.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:25 schreef HappyBob het volgende:
[..]
* HappyBob swaffelt je op je dikke reet
Je hebt geen tietenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:25 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
Mijn tieten, mijn tieten, mijn tieten zijn oké! HEU HEU HEUJ!
Dat was ik alweer vergeten hihihihi.quote:
ga niet haten, laat 'm in z'n droomquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
Succes morgenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:26 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Dat was ik alweer vergeten hihihihi.
Okeee ik ben weg nu, morgen tentamen dus moet wel een beetje fit zijn.
Hasta la vista stinkerds.
Ga nog even door tot 't topic vol is dan.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:26 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Dat was ik alweer vergeten hihihihi.
Okeee ik ben weg nu, morgen tentamen dus moet wel een beetje fit zijn.
Hasta la vista stinkerds.
euhjjjjquote:
Zonde had een topicwending verwachtquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:26 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Ik laat je met die gedachte achter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |