Console neger.quote:
7e prestige 66 k/d ratio 1,54quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:07 schreef porsche1 het volgende:
[..]
WaW kan ik niet meer. Ben 1e prestige lvl 38 ofzo. Speel soms nog wel eens zombies. Voor de rest niet.
Een cracker. Anders word je te dikquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:08 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik ben heel onzeker, mag ik een koekje?
WAT HE, WOU JE VECHTEN GVD.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:08 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Dislikes:
Regen, kou, sneeuw, zeurende mensen, kortzichtige mensen, insecten, spinnen, politiek, geschiedenis, aardrijkskunde, arrogantie, ipods die het niet meer doen, gladheid, treinen die steeds vertraging hebben, mensen die stinken, homeshopping programma's op de televisie, pijn, verdriet, vroeg opstaan, spinnen, insecten.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:09 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Een cracker. Anders word je te dik
Nee, nog even 10e prestige lvl 70 worden, en dan Black Ops.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:08 schreef jantjeschmit het volgende:
[..]
Te vaak op fok man.. zoek een leven en ga waw spelen
Indeed they doquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:08 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
8 uurtjes, ja. Eckte bazen slapen overdag.
pm je naam op xdoos kom ik je ownequote:
Dat ben ik toch al.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:09 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Een cracker. Anders word je te dik
Wat een arrogantiequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:09 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
WAT HE, WOU JE VECHTEN GVD.
WaW FFA server met 50 man is prachtig.quote:
Dat hoort bij een mooi karakter.quote:
Pas je wel op dat je mijn arm er niet bij in propt?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:10 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Dat ben ik toch al.
GEEF MIJ NU DIE APPELKOEKEN JONGEEEE.
netjes, heb soms me uurtjes dat ik faal classes ga proberenquote:
Een een dikke bek.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:11 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Dat hoort bij een mooi karakter.
Appelkoeken met worstquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:11 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Pas je wel op dat je mijn arm er niet bij in propt?
Hypocrietquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:11 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Dat hoort bij een mooi karakter.
Jouw arm is niet vet genoeg, die hoef ik niet.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:11 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Pas je wel op dat je mijn arm er niet bij in propt?
Pas op he.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |