haar nieuwe album komt bijna uitquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:52 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
LACH MIJ NIET UIT.
Met je Sieneke.
zak der over en pompen maarquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:52 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Die tieten kunnen beter en haar arrogante kop is ook niet echt mijn ding..maar die benen + reet
Ik wel op m'n laptop, was een half-uurtje te laat. Gniffel.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:51 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
Ik heb geen klok op mijn xBox
Heb ik nog wat gemist ?
K-CASH LIEFDEquote:
http://www.geenstijl.nl/quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:52 schreef Stink-ui het volgende:
zijn er meer pics van prinsses? niet dat ze lekker is maargoed
Ik geloof het niet, jullie mannen spannen altijd samen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:53 schreef Deciever het volgende:
[..]
No no you get it all wrong!
ik probeerde het fenomeen op zn fout te wijzen
Ze schijnen op geen stijl te vinden te zijnquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:52 schreef Stink-ui het volgende:
zijn er meer pics van prinsses? niet dat ze lekker is maargoed
heb net nog tostie opquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:52 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Een klein beetje, maar m'n hongergevoel overheerst.
Ik denk dat ik doei zeg hier, even wat te eten maak en dan ga slapen.
Heb weer tentamen morgen jeeeeeej.
Wat een feest.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
haar nieuwe album komt bijna uit
Er zit al een haakje aan, kun je hem gelijk aan de muur hangen
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:53 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik geloof het niet, jullie mannen spannen altijd samen.
Haha ik ga er zo eentje fixen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:54 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
heb net nog tostie op![]()
succes morgen! hoor wel hoe het is gegaan:)
nog 1 dagje en dan lekker weeeekend
ZIE JE.quote:
Te laat komen voor NB terwijl je een klok hebtquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:53 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Ik wel op m'n laptop, was een half-uurtje te laat. Gniffel.
Ehm. Mij misschien, maar die kans acht ik vrij klein. Heppie lekker gevegt in die xboxspelletju?
Gamen totdat je blind bent dankzij uitdrogingquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:55 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
Te laat komen voor NB terwijl je een klok hebt
Stiekem wel
Ik zat weer Call of Duty te spelen, eigenlijk vind ik het een kutspel maar toch blijf ik het spelen
je interpreteert het verkeerdquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:53 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik geloof het niet, jullie mannen spannen altijd samen.
watquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:53 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Je hebt de hele NBmeet gemist man
Niet, ik heb altijd gelijk.quote:
En gemeen.quote:
Al een keer gedaanquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:55 schreef K-Cash het volgende:
[..]
Gamen totdat je blind bent dankzij uitdroging
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |