Ik hoor haar soms 2 uur niet, pas in het laatste deel schudt ze ff met d'r kop en komt er iets uitquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:10 schreef Dirkh het volgende:
Van Walraven moet Engels praten om iets in het Nederlands duidelijk te maken, die valt anders ook al een paar weken door de mand, dieper en dieper.
quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:12 schreef Pisces29 het volgende:
Ik denk dat deze ook nog uit de kast moet komen, zien jullie dat ook?
quote:
hij zingt valsquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en het is nog een valse nicht ook
quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:14 schreef D. het volgende:
[..]
Als ze niet bij 'ons' horen valt dat altijd wel op
Maar er zijn wel meer 'stoere' vrouwen, en lesbo's kunnen ook vrouwelijk zijnquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Met lesbo's valt het altijd minder op, 1 keer wel, bij de vorige popstars geloof ik.
Die met de bril en dat haarquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:15 schreef Pisces29 het volgende:
Volgens mij heeft hij wel een leuke broer in de gang staan
Een dikkere versie, geloof ikquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:15 schreef Pisces29 het volgende:
Volgens mij heeft hij wel een leuke broer in de gang staan
Klopt, daarom valt het bij vrouwen ook niet op.quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:16 schreef D. het volgende:
[..]
Maar er zijn wel meer 'stoere' vrouwen, en lesbo's kunnen ook vrouwelijk zijn
nou hequote:
Van mij ookquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Klopt, daarom valt het bij vrouwen ook niet op.
En dit jongetje mag van mij weg, bah, ga maar naar de miniplaybackshow of zo.
quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:18 schreef MissJ het volgende:
[..]
nou he![]()
echt hoor, dat mens heeft echt altijd zo'n uitstraling alsof er een gigantische drol in de weg zit die er maar niet uit wil
Ja al kan hij wel zingen, maar tis wel erg jong.quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Klopt, daarom valt het bij vrouwen ook niet op.
En dit jongetje mag van mij weg, bah, ga maar naar de miniplaybackshow of zo.
nog 1 of 2 denk ikquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:23 schreef Karina het volgende:
Het is bijna afgelopen toch? Ik moet eigenlijk naar bed.
Ja, tot kwart voor ongeveer.quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:23 schreef Karina het volgende:
Het is bijna afgelopen toch? Ik moet eigenlijk naar bed.
Ik ben al omgekleed en klaar om onder de deken te duiken, zodra het kwart voor is ben ik wegquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Mooi, vorige week duurde het tot 11 uur en voordat ik dan in bed lig.
jongens die hun moeders oorbellen dragen horen hier niet thuisquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja al kan hij wel zingen, maar tis wel erg jong.
Al had ik dat bij die 2 meisjes ook net, bleken 16 te zijn, ik had ze krap 13 gegeven.
dat is schattigquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:26 schreef D. het volgende:
[..]
jongens die hun moeders oorbellen dragen horen hier niet thuis
Ik ook (omgekleed) , maar nog tanden poetsen, wat kleren pakken voor morgen, etc.quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben al omgekleed en klaar om onder de deken te duiken, zodra het kwart voor is ben ik weg
Combinatie van 2 RTL-titelsquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:27 schreef D. het volgende:
[..]
Help, mijn kind heeft een zesde zintuig
Dat zie ik dan weer nietquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:32 schreef Pisces29 het volgende:
Ze doet me denken aan Nicky Cox (voor dat ze d'r bakkes liet opspuiten)
2e dan hequote:Op maandag 18 oktober 2010 22:32 schreef Karina het volgende:
De eerste die goed kan zingen vanavond.
Links dan welquote:
En het meisje met de mooie ballad danquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:32 schreef Karina het volgende:
De eerste die goed kan zingen vanavond.
dat ene meiske met die staande ovatiequote:Op maandag 18 oktober 2010 22:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Wie was die andere dan? Ben ik zeker al weer vergeten.
Dat meisje net, waar we het allemaal over eens waren. (weet de naam niet meer)quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Wie was die andere dan? Ben ik zeker al weer vergeten.
Oh ja, ben een beetje slaperigquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat ene meiske met die staande ovatie
Ik wist wel wie je bedoelde hoorquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Links dan wel
[ afbeelding ]
Maar ook snel gezien, combi van haar en ogen...
Ja niet zo een kapsoneswijf.quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:36 schreef Pisces29 het volgende:
Ze lijkt me ook wel sympathiek, leuke meid verder ook
Dat wist ik dan ook weerquote:
ja dat is ze zekerquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:36 schreef Pisces29 het volgende:
Ze lijkt me ook wel sympathiek, leuke meid verder ook
Mooi op tijd toch?quote:
Liveshows, net als altijd denk ik?quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:37 schreef MissJ het volgende:
wat gaat er eigenlijk na deze theaterondes gebeuren?
Minister President?quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:37 schreef Karina het volgende:
Volgende week NOG een chorusline.
Oh nog een MP, was ik bijna vergeten.
Liveshows, maar wat dat precies inhoudt?quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:37 schreef MissJ het volgende:
wat gaat er eigenlijk na deze theaterondes gebeuren?
Ik heb nog wat energie over jaquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mooi op tijd toch?
Had je nog meer willen hebben?
Nou Karina tochquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Liveshows, maar wat dat precies inhoudt?
Nee er komt nog een tussenronde, anders hebben ze er veel te veel voor de live showsquote:
Whahaha die was ik al vergetenquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja die doet ook mee, als Mystery Popstar
Daar zit wat inquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee er komt nog een tussenronde, anders hebben ze er veel te veel voor de live shows
JP zingt: krijg toch allemaal de kolerequote:Op maandag 18 oktober 2010 22:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja die doet ook mee, als Mystery Popstar
Op zolder kun je je uitlevenquote:
Nou ik dacht dat ze toenstraks het een andere benaming gaven, maar het is me even ontschoten wat ze zeiden. Vandaar dat ik dacht dat ze misschien iets anders gingen doen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou Karina tochHoeveel seizoenen doe je al mee?
ja dit lijkt mij ook jaquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee er komt nog een tussenronde, anders hebben ze er veel te veel voor de live shows
Ah oke, ik snap jequote:Op maandag 18 oktober 2010 22:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ik dacht dat ze toenstraks het een andere benaming gaven, maar het is me even ontschoten wat ze zeiden. Vandaar dat ik dacht dat ze misschien iets anders gingen doen.
Slaap lekker P'tjequote:Op maandag 18 oktober 2010 22:44 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ga slussen, tot volgende keer jongens
Jij ook welterustenquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:45 schreef Karina het volgende:
Ik ga ook naar bed, ik val om. Tot volgende week maar weer!
slaap lekker Karinaquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:45 schreef Karina het volgende:
Ik ga ook naar bed, ik val om. Tot volgende week maar weer!
Die was gisteravond...quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:38 schreef charmed_angel het volgende:
wanneer is de herhaling van VoH eigenlijk?
1 |
quote:ik ook, alleen jammer dat het al om half acht begint voor mij.Op maandag 25 oktober 2010 18:47 schreef editoor het volgende:
Niemand gaat kijken vanavond, behalve ik![]()
quote:Je woont in Engeland?Op maandag 25 oktober 2010 18:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ook, alleen jammer dat het al om half acht begint voor mij.
Rottijd.
quote:tegenover VoH was de keuze snel gemaakt, maar nu het op een andere avond is vind ik het toch wel leuk om te kijken.
quote:Ik ben er ook zoOp maandag 25 oktober 2010 18:47 schreef editoor het volgende:
Niemand gaat kijken vanavond, behalve ik![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
quote:
quote:que?Op maandag 25 oktober 2010 20:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Er staat weer een elftal stumpers klaar. (Feyenoorders)
quote:Nou Duz, geen choco vandaagOp maandag 25 oktober 2010 20:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Er staat weer een elftal stumpers klaar. (Feyenoorders)
quote:Ik ben van de Nutella
quote:vind t allemaal 3x niets tbhOp maandag 25 oktober 2010 20:44 schreef Karina het volgende:
De meisjes zijn wel beter dan de jongens.
quote:de fok user?
quote:true, die waren helemaal hopeloosOp maandag 25 oktober 2010 20:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet geweldig nee, maar die jongens waren veel slechter.
quote:Je bent nog niet door de scanpoort geweest
quote:Anderen over een jaar of 10.Op maandag 25 oktober 2010 20:49 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah de goeden zien we over een jaar of 2 terug bij voh.
quote:Niets wat echt verbluffend was.Op maandag 25 oktober 2010 20:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
er zaten wel een paar lekkere stemmen tussen
quote:dat ook weer niet, maar wel een paar die ik echt oke vond.
quote:maar niemand waarvan ik denk goh dat zou weleens een popstar kunnen zijnOp maandag 25 oktober 2010 20:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat ook weer niet, maar wel een paar die ik echt oke vond.
Allemaal erg jonge meiden, dat wel
quote:Wel toch?Op maandag 25 oktober 2010 20:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je bent nog niet door de scanpoort geweest
quote:te jong allemaalOp maandag 25 oktober 2010 20:53 schreef gomi het volgende:
[..]
maar niemand waarvan ik denk goh dat zou weleens een popstar kunnen zijn
quote:Maandag altijd ff dubbel-op
quote:dit lijkt de popstars versie voor zappelin ofzoOp maandag 25 oktober 2010 21:01 schreef Karina het volgende:
Wel erg veel kindjes vandaag inderdaad.
quote:Ze verzinnen er weer een paar bij.Op maandag 25 oktober 2010 21:04 schreef iBenny het volgende:
Ik dacht dat we alle MP's al hadden gehad
quote:Die voorrondes duren al zo lang, ik weet echt niet meer of we MP Geel nou al gezien hadden of niet.Op maandag 25 oktober 2010 21:05 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ze verzinnen er weer een paar bij.
quote:Je hebt denk ik mysterie popstar lichtgeel, donkergeel en kanariegeel.Op maandag 25 oktober 2010 21:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Die voorrondes duren al zo lang, ik weet echt niet meer of we MP Geel nou al gezien hadden of niet.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 21:10 schreef PatriQue89 het volgende:
Weet iemand waar die fernando vandaan komt..?? volgens mij zit die bij mij op school.. maar ik weet het niet zeker..
quote:Heet Jim van Ingen.Op maandag 25 oktober 2010 21:08 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
Hahaha, Jim Bult, gaat goed koooomen.
quote:tyfusnummerOp maandag 25 oktober 2010 21:13 schreef iBenny het volgende:
Wat slecht...
Ook geen nummer om na te doen. Dat is gewoon van Enrique.
quote:Nee, er zit totaal geen verhaal inOp maandag 25 oktober 2010 21:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
Op zich vind ik het wel een leuk nummer
quote:daar wil ik geen optreden van zien denk ikOp maandag 25 oktober 2010 21:17 schreef Gia het volgende:
Jim zit in een band met de naam: Pacific
Hij is de zanger.
http://pacificonline.hyves.nl/
Broer Joey drumt.
quote:Das ook wel eens lekker bij een liedjeOp maandag 25 oktober 2010 21:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee, er zit totaal geen verhaal in
quote:hmm naar wat ik van hem gehoord heb, zou ik zeggen leuk doorgaan in de garage van zijn ouders ofzo. eb verder niets ambiëren in die richtingOp maandag 25 oktober 2010 21:17 schreef Gia het volgende:
Jim zit in een band met de naam: Pacific
Hij is de zanger.
http://pacificonline.hyves.nl/
Broer Joey drumt.
quote:eensOp maandag 25 oktober 2010 21:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee, er zit totaal geen verhaal in
quote:hier in ieder geval primaOp maandag 25 oktober 2010 21:21 schreef editoor het volgende:
@Karina: Hoe smaakt de wijn op de maandagavond?
quote:Ik heb geen wijn helaas, alles in het weekend opgemaakt. Ik heb nog wel alcoholvrijbier, maar daar begin ik maar niet aan... ik denk dat, dat nogal vies is namelijk.Op maandag 25 oktober 2010 21:21 schreef editoor het volgende:
@Karina: Hoe smaakt de wijn op de maandagavond?
quote:Dat zat ik me ook net te bedenkenOp maandag 25 oktober 2010 21:26 schreef Pisces29 het volgende:
Kolere wat een kort rokje en dan ook nog wit, met zulke heupen
quote:En een nogal flink achterwerk.Op maandag 25 oktober 2010 21:26 schreef Pisces29 het volgende:
Kolere wat een kort rokje en dan ook nog wit, met zulke heupen
quote:Tis nog niet eens het heupjesgedeelte, maar de booty zie ik net
quote:Bongo-waardig
quote:Nee joh, die is niet emo genoegOp maandag 25 oktober 2010 21:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Stuur dit kereltje naar het Tokio Hotel om de hoek, please.
quote:LUDO!Op maandag 25 oktober 2010 21:40 schreef LudoSanders het volgende:
HAHAHAHA WAT IS DIT! Ik zap hier voorbij en hoor dit. Zijn dit de voorrondes nog. Niveautje hoor!
quote:
quote:Ik vond er ook geen zak aan.Op maandag 25 oktober 2010 21:45 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik vond het Poep.. waarom vinden jullie dit goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |