JP zingt: krijg toch allemaal de kolerequote:Op maandag 18 oktober 2010 22:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja die doet ook mee, als Mystery Popstar
Op zolder kun je je uitlevenquote:
Nou ik dacht dat ze toenstraks het een andere benaming gaven, maar het is me even ontschoten wat ze zeiden. Vandaar dat ik dacht dat ze misschien iets anders gingen doen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou Karina tochHoeveel seizoenen doe je al mee?
ja dit lijkt mij ook jaquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee er komt nog een tussenronde, anders hebben ze er veel te veel voor de live shows
Ah oke, ik snap jequote:Op maandag 18 oktober 2010 22:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ik dacht dat ze toenstraks het een andere benaming gaven, maar het is me even ontschoten wat ze zeiden. Vandaar dat ik dacht dat ze misschien iets anders gingen doen.
Slaap lekker P'tjequote:Op maandag 18 oktober 2010 22:44 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ga slussen, tot volgende keer jongens
Jij ook welterustenquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:45 schreef Karina het volgende:
Ik ga ook naar bed, ik val om. Tot volgende week maar weer!
slaap lekker Karinaquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:45 schreef Karina het volgende:
Ik ga ook naar bed, ik val om. Tot volgende week maar weer!
Die was gisteravond...quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:38 schreef charmed_angel het volgende:
wanneer is de herhaling van VoH eigenlijk?
1 |
quote:ik ook, alleen jammer dat het al om half acht begint voor mij.Op maandag 25 oktober 2010 18:47 schreef editoor het volgende:
Niemand gaat kijken vanavond, behalve ik![]()
quote:Je woont in Engeland?Op maandag 25 oktober 2010 18:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ook, alleen jammer dat het al om half acht begint voor mij.
Rottijd.
quote:tegenover VoH was de keuze snel gemaakt, maar nu het op een andere avond is vind ik het toch wel leuk om te kijken.
quote:Ik ben er ook zoOp maandag 25 oktober 2010 18:47 schreef editoor het volgende:
Niemand gaat kijken vanavond, behalve ik![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
quote:
quote:que?Op maandag 25 oktober 2010 20:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Er staat weer een elftal stumpers klaar. (Feyenoorders)
quote:Nou Duz, geen choco vandaagOp maandag 25 oktober 2010 20:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Er staat weer een elftal stumpers klaar. (Feyenoorders)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |