Ik hoor haar soms 2 uur niet, pas in het laatste deel schudt ze ff met d'r kop en komt er iets uitquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:10 schreef Dirkh het volgende:
Van Walraven moet Engels praten om iets in het Nederlands duidelijk te maken, die valt anders ook al een paar weken door de mand, dieper en dieper.
quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:12 schreef Pisces29 het volgende:
Ik denk dat deze ook nog uit de kast moet komen, zien jullie dat ook?
quote:
hij zingt valsquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en het is nog een valse nicht ook
quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:14 schreef D. het volgende:
[..]
Als ze niet bij 'ons' horen valt dat altijd wel op
Maar er zijn wel meer 'stoere' vrouwen, en lesbo's kunnen ook vrouwelijk zijnquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Met lesbo's valt het altijd minder op, 1 keer wel, bij de vorige popstars geloof ik.
Die met de bril en dat haarquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:15 schreef Pisces29 het volgende:
Volgens mij heeft hij wel een leuke broer in de gang staan
Een dikkere versie, geloof ikquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:15 schreef Pisces29 het volgende:
Volgens mij heeft hij wel een leuke broer in de gang staan
Klopt, daarom valt het bij vrouwen ook niet op.quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:16 schreef D. het volgende:
[..]
Maar er zijn wel meer 'stoere' vrouwen, en lesbo's kunnen ook vrouwelijk zijn
nou hequote:
Van mij ookquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Klopt, daarom valt het bij vrouwen ook niet op.
En dit jongetje mag van mij weg, bah, ga maar naar de miniplaybackshow of zo.
quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:18 schreef MissJ het volgende:
[..]
nou he![]()
echt hoor, dat mens heeft echt altijd zo'n uitstraling alsof er een gigantische drol in de weg zit die er maar niet uit wil
Ja al kan hij wel zingen, maar tis wel erg jong.quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Klopt, daarom valt het bij vrouwen ook niet op.
En dit jongetje mag van mij weg, bah, ga maar naar de miniplaybackshow of zo.
nog 1 of 2 denk ikquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:23 schreef Karina het volgende:
Het is bijna afgelopen toch? Ik moet eigenlijk naar bed.
Ja, tot kwart voor ongeveer.quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:23 schreef Karina het volgende:
Het is bijna afgelopen toch? Ik moet eigenlijk naar bed.
Ik ben al omgekleed en klaar om onder de deken te duiken, zodra het kwart voor is ben ik wegquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Mooi, vorige week duurde het tot 11 uur en voordat ik dan in bed lig.
jongens die hun moeders oorbellen dragen horen hier niet thuisquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja al kan hij wel zingen, maar tis wel erg jong.
Al had ik dat bij die 2 meisjes ook net, bleken 16 te zijn, ik had ze krap 13 gegeven.
dat is schattigquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:26 schreef D. het volgende:
[..]
jongens die hun moeders oorbellen dragen horen hier niet thuis
Ik ook (omgekleed) , maar nog tanden poetsen, wat kleren pakken voor morgen, etc.quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben al omgekleed en klaar om onder de deken te duiken, zodra het kwart voor is ben ik weg
Combinatie van 2 RTL-titelsquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:27 schreef D. het volgende:
[..]
Help, mijn kind heeft een zesde zintuig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |