Smaakt wel ja, normaal houd ik niet zo van die rijstdingen, maar deze zijn wel lekker.quote:
Oke, ff onthoudenquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Smaakt wel ja, normaal houd ik niet zo van die rijstdingen, maar deze zijn wel lekker.
[ afbeelding ]
Was ik traag?quote:
Ah jaquote:
Idd chippies, over mijn noten werd niet gesprokenquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:58 schreef Pisces29 het volgende:
Jouw Babi noten D. Maar het moesten chippies zijn
Ik ben heel benieuwd hoe erg dat productieteam de boel oppompt.quote:
Shaquilenisiaquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:59 schreef Pisces29 het volgende:
Oh Tanisha, Kalisha, Shaneya, of hoe ze ook in de ghetto heet
Ik denk dat er maar weinig spontaans bijzit in deze showquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat zat ik dus ook te denken! Het zag er zo gemaakt uit.
Ben heel spontaan langs de zijlijnquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:01 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk dat er maar weinig spontaans bijzit in deze show
geldt ook voor andere shows trouwens
klapveequote:Op maandag 18 oktober 2010 21:01 schreef Karina het volgende:
Bij VOH is het ook steeds, begint het publiek opeens te klappen, heus niet spontaan hoor.
Heeel lang geleden ben ik een keer bij een opname van de Postcodeloterijshow geweest en daar stond ook een vent met een bord te zwaaien van "klappen".quote:
Je wil ook geen jankende kinderen op de werkvloerquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Die kleine mag door omdat de mobiele ballenbak nog niet gearriveerd is.
Hehehequote:Op maandag 18 oktober 2010 21:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Heeel lang geleden ben ik een keer bij een opname van de Postcodeloterijshow geweest en daar stond ook een vent met een bord te zwaaien van "klappen".
Bij XFA zag je die lui ook altijd op de 'backstage-cam'quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Heeel lang geleden ben ik een keer bij een opname van de Postcodeloterijshow geweest en daar stond ook een vent met een bord te zwaaien van "klappen".
Ik deed niet mee met dat klappen, ik vond het stomquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
HeheheIk zie je al zitten Karina
En wat te denken van de kandidaten die dan dat "bel/sms mij, stem op mij" gebaartje maken in de zijkamer (quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:05 schreef D. het volgende:
[..]
Bij XFA zag je die lui ook altijd op de 'backstage-cam'
Het zijn ook 2 verschillende programma's hoorquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:05 schreef Pisces29 het volgende:
Valt me op dat de leeftijd zoveel lager is bij POP dan bij VOH. En de jochies van 12 tel ik niet mee, maar gemiddeld staat hier 18 jaar en bij VOH leek het vrijdag gemiddeld 28.
Klopt inderdaad, alhoewel ik bij VOH ook wel een paar van 20 zag, maar die leken wel 30.quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:05 schreef Pisces29 het volgende:
Valt me op dat de leeftijd zoveel lager is bij POP dan bij VOH. En de jochies van 12 tel ik niet mee, maar gemiddeld staat hier 18 jaar en bij VOH leek het vrijdag gemiddeld 28.
Och Lisa stond in de top 5 van cd's (Xfactor) en Wesley (POP) verkocht ook redelijk dacht ikquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:07 schreef D. het volgende:
[..]
Het zijn ook 2 verschillende programma's hoor
Dat is gewoon aapjesgedragquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En wat te denken van de kandidaten die dan dat "bel/sms mij, stem op mij" gebaartje maken in de zijkamer ()
Die Samantha net bij de eerste zangeresjes, die er leuk uit zag, al was ze poepbruin, die heeft nu ook al een kop waarvan je kunt zien dat ze over 5 jaar echt heel oud lijkt, en volgens mij is ze nog best jongquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Klopt inderdaad, alhoewel ik bij VOH ook wel een paar van 20 zag, maar die leken wel 30.
Dat waren ook voornamelijk die 2 pinda-aapjes. Bad boyzquote:
Jawel, maar aan POP doen mensen mee die popster willen worden, en aan VOH doen zangers/zangeressen mee die door willen brekenquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Och Lisa stond in de top 5 van cd's (Xfactor) en Wesley (POP) verkocht ook redelijk dacht ik
Ze had volgens mij ook een hele slechte huid, misschien dat ze daarom een kleurtje heeft genomen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die Samantha net bij de eerste zangeresjes, die er leuk uit zag, al was ze poepbruin, die heeft nu ook al een kop waarvan je kunt zien dat ze over 5 jaar echt heel oud lijkt, en volgens mij is ze nog best jong
Mwoah, VOH laat de eerste 100 niet zienquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:09 schreef D. het volgende:
[..]
Jawel, maar aan POP doen mensen mee die popster willen worden, en aan VOH doen zangers/zangeressen mee die door willen breken
Ook datquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mwoah, VOH laat de eerste 100 niet zien
Nou, die paar die achtergrond zingen, dat is ook op 1 hand te tellenquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:12 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, maar hij was het nog niet, en de meeste VOH'ers hebben al een staat van dienst
quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Schattig he dit, deze schoolpodium winnaars uit Bargeres.
Het klinkt niet slecht, wel saai, maar niet heel slechtquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:11 schreef Karina het volgende:
Dit is een stuk beter dan toennet in de Chorusline.
Ja, al heb ik toch het idee dat je makkelijk met dit nummer wegkomt als je een beetje lijkt op de originele stemmen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:11 schreef Karina het volgende:
Dit is een stuk beter dan toennet in de Chorusline.
Ik zag toch best een aantal die al een tijdje bezig waren en die ook bekend waren bij de jury. En niet te vergeten de paar die al aan andere shows hebben meegedaan, zoals Ruben bijvoorbeeld.quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou, die paar die achtergrond zingen, dat is ook op 1 hand te tellen
volgens mij zitten ze allemaal in een bandje, spelen in musicals, enz.quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou, die paar die achtergrond zingen, dat is ook op 1 hand te tellen
Ja die bekend waren, zoals die la Bretoirnerje (quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zag toch best een aantal die al een tijdje bezig waren en die ook bekend waren bij de jury. En niet te vergeten de paar die al aan andere shows hebben meegedaan, zoals Ruben bijvoorbeeld.
Ow, okquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:15 schreef Pisces29 het volgende:
Maar nee ik zal er verder niks over zeggen,
Niet tijdens de tv uitzending gezien zelf?quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:15 schreef D. het volgende:
Ik hoorde trouwens dat er bij VOH een meisje bijzat dat ik 'ken'.
Nouja, ik ken haar zus en zwager, en nu ik weet wie ze is herken ik haar wel vaag
Ook dat ja! Nou ik moet je zeggen, ik kijk wel, maar het wordt wel een beetje saai, steeds dezelfde nummers ook. Volgende keer misschien wat meer afwisseling, met die battles.quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja die bekend waren, zoals die la Bretoirnerje () die keihard afgewezen werd en met traantjes stond te kijken
Maar nee ik zal er verder niks over zeggen, heb krap 1,5 aflevering gekeken
Meen je niet.quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:15 schreef D. het volgende:
Ik hoorde trouwens dat er bij VOH een meisje bijzat dat ik 'ken'.
Nouja, ik ken haar zus en zwager, en nu ik weet wie ze is herken ik haar wel vaag
Toen heb ik haar niet herkend neequote:Op maandag 18 oktober 2010 21:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Niet tijdens de tv uitzending gezien zelf?
Is dat eigenlijk live, die battles Vrijdag?quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Ook dat ja! Nou ik moet je zeggen, ik kijk wel, maar het wordt wel een beetje saai, steeds dezelfde nummers ook. Volgende keer misschien wat meer afwisseling, met die battles.
Ja jij internet erbij, zal wel druk wezen hèquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:17 schreef D. het volgende:
[..]
Toen heb ik haar niet herkend nee
Maar ik zit tijdens het programma ook meer op mijn laptop te kijken dan naar de tv
Pics willen wequote:
Jij internet toch ook?quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja jij internet erbij, zal wel druk wezen hè
Volgens mij wel ja. Kaartjes zijn al uitverkocht hoorquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is dat eigenlijk live, die battles Vrijdag?
Oh ja.quote:
Ik kan wel ja roepen maar dan wordt het zo offtopic.quote:
Of het meer is weet ik niet, maar wel vakerquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:20 schreef Karina het volgende:
NOG een nadeel dat het nu niet tegelijk is met VOH (en omgekeerd ook trouwens), veel meer reclame.
Dat broodje is wel on-topic?quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik kan wel ja roepen maar dan wordt het zo offtopic.![]()
Ff een broodje maken snel
We hebben nog een kijkertquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:22 schreef Bellatrix het volgende:
Die twee meiden zijn verschrikkelijk.
Da's hip, dat doen ze allemaalquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:25 schreef Karina het volgende:
Staat hij te zingen met een flesje als microfoon
Doe es danquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:25 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, ik heb 'm nooit in gebruik genomen, dus daar ligt dat aan
Hoiquote:
Mijne is open, je kunt me brieven schrijvenquote:
quote:
quote:
Ow, zoquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mijne is open, je kunt me brieven schrijven
Oostblok? Hij komt uit Brazilie hoorquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:30 schreef Pisces29 het volgende:
Oh lekker Oostblokaccentje![]()
Wel sympathiek
Ah, je bent er nogquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:30 schreef Karina het volgende:
Geen leuke jongen, maar hij kan wel zingen.
Tja hij is ook maar 1.50 natuurlijkquote:
Ik kijk Desperate Housewives morgen wel, ik heb vandaag van kwart over 7 tot half 8 gewerkt, dus ik denk dat ik morgen een uurtje eerder naar huis gaquote:
Ik vind er niet veel aan, maar hij zingt best aardigquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:31 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind hem leuk, ja, sympathiek, heeft wel iets
Ik doelde meer op jouw 'doeiquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kijk Desperate Housewives morgen wel, ik heb vandaag van kwart over 7 tot half 8 gewerkt, dus ik denk dat ik morgen een uurtje eerder naar huis ga
quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:33 schreef Karina het volgende:
Hij heeft een beetje raar figuur, klein hoofdje of zo.
En een grote mondquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:33 schreef Karina het volgende:
Hij heeft een beetje raar figuur, klein hoofdje of zo.
Jij kan je tanden kopen, hij zijn lengte nietquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben jaloers op het gebit. Zong ie goed?
quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:34 schreef Kally het volgende:
IK KOM BINNENSTORMENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
Ohw, ben jij die wervelwindquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:34 schreef Kally het volgende:
IK KOM BINNENSTORMENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:34 schreef Bellatrix het volgende:
RELLLEEEEEEEEE SIMONE IK JOU VAN JE.
Je hebt nog steeds het geluid uitstaan?quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben jaloers op het gebit. Zong ie goed?
Nee, maar daar gebeurt weinig.quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:35 schreef Pisces29 het volgende:
Jezus is het SC topic ineens op slot ofzo?![]()
quote:
quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:34 schreef Bellatrix het volgende:
RELLLEEEEEEEEE SIMONE IK JOU VAN JE.
Ja kloptquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:34 schreef D. het volgende:
[..]
Ik doelde meer op jouw 'doei', maar bij nader inzien had je dat vast net tegen de 'neger'
Ik had haar nog niet horen spreken en dacht dat je het puur vanwege uiterlijk vondquote:
Roxy musicquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:38 schreef Karina het volgende:
Ik dacht aan een heel ander nummer toen ze het hadden over love is a drug.
quote:
Staande ovatie voor luie mensenquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Staande ovatie. Ik zie iedereen zitten.!
quote:
Alsof de extensions al 8 maanden niet gewassen zijnquote:
Da's hip?quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Zij is NOG hipper, ze zingt in haar telefoon!
Kwam me vaag bekend voorquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:43 schreef Karina het volgende:
Dat dikkerdje heeft toch ook meegedaan?
Ik zie nu dat m'n laatste N ingeslikt isquote:
Geen zender zo kansloos in het reclame maken voor eigen programma's als SBSquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:48 schreef NoNickOne het volgende:
Je hoorde net voor de reclame "Straks! Henk-Jan: Bedankt voor het meedoen. Weet ze het publiek voor zich te winnen? Zometeen bij Popstars!"
Ik kijk 10 minten en heb alleen een kamper gezien en iemand die er nog niet echt veel van baktequote:
Breedbekkikker gaat niet doorquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:48 schreef NoNickOne het volgende:
Je hoorde net voor de reclame "Straks! Henk-Jan: Bedankt voor het meedoen. Weet ze het publiek voor zich te winnen? Zometeen bij Popstars!"
Ik dacht dat dat je accent wasquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zie nu dat m'n laatste N ingeslikt is
Oquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zie nu dat m'n laatste N ingeslikt is
Dquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:50 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, wie niet?
Ow, ik dus
Maar ik gun ze jullie wel hoor
Das goe jonkquote:
quote:
jawel, Dean en Ben Saundersquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:54 schreef Pisces29 het volgende:
Lekkere mannen in een talentenshow, die bestaan niet
ik weet het nietquote:
Is Dean die kale die met POP meedoet?quote:
dat vind ik zo'n rare gewoontequote:Op maandag 18 oktober 2010 21:56 schreef Karina het volgende:
En ook HIJ zingt in een flesjeEn Halloween muziekje.
Dat muziekje voorspelt niet veel goedsquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:56 schreef Karina het volgende:
En ook HIJ zingt in een flesjeEn Halloween muziekje.
maar hij heeft een stem waar de Big Ben jaloers op isquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is Dean die kale die met POP meedoet?
Boh, dat is net zo'n ranzige Engelse gast die aan de bar niet wilt begrijpen dat je geen interesse hebt.
just say noquote:
quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is Dean die kale die met POP meedoet?
Boh, dat is net zo'n ranzige Engelse gast die aan de bar niet wilt begrijpen dat je geen interesse hebt.
Ja, maar ging puur even over lekkere mannenquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
maar hij heeft een stem waar de Big Ben jaloers op is
daar kan ik niet over oordelenquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, maar ging puur even over lekkere mannen
quote:
er komt zo weer een goeiequote:Op maandag 18 oktober 2010 21:58 schreef MissJ het volgende:
En weer 1 die rampzalig slecht is![]()
waarom kijk ik eigenlijk nog?
Hey die heb ik lang niet gehoordquote:
Natuurlijk wel, ik zie ook of een vrouw "lekker" is, waarom zou een man niet zien of een andere man "lekker" is?quote:
ik kijk zo niet naar mannenquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, ik zie ook of een vrouw "lekker" is, waarom zou een man niet zien of een andere man "lekker" is?
Das het cliché verhaal waar ze mee komen, tuurlijk zien ze het welquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, ik zie ook of een vrouw "lekker" is, waarom zou een man niet zien of een andere man "lekker" is?
Dat komt dan áltijd als uitlegquote:
echt nietquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Das het cliché verhaal waar ze mee komen, tuurlijk zien ze het wel
Soms wel maar lang niet altijd hoorquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:59 schreef Karina het volgende:
[..]
omdat mannen dan gelijk denken dat ze als homo gezien wordenquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Als ik Robbie Williams naast Guus Meeuwis zet kan jij niet kiezen?quote:
Ja dat dus.quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:01 schreef MissJ het volgende:
[..]
omdat mannen dan gelijk denken dat ze als homo gezien worden
Ja dat dus. Ik ben heus niet meteen lesbisch als ik een vrouw mooi of leuk vind.quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:01 schreef MissJ het volgende:
[..]
omdat mannen dan gelijk denken dat ze als homo gezien worden
quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:01 schreef D. het volgende:
[..]
Soms wel maar lang niet altijd hoor
Ik hoor jullie soms positief over een man waar ik het niet in zie
Maar een Clooney of Pitt, dat zie ik wel
integendeelquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja dat dus.
"Ik kijk niet zo naar mannen" want idd homo angst.
Hop hop, Guus of Robbie?quote:
quote:
Simonequote:
graziequote:
Volgens mij is dit gewoon Jerry hoorquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:06 schreef Pisces29 het volgende:
Oh Tasniiaahsa,Shagiauuah of Talitha doet mee
wat ben jij grappigquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:06 schreef D. het volgende:
[..]
Die nemen wraak omdat hun vorige stem niet gehoord werd
hier reageer je dan weer niet op he Pisces...quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:03 schreef Symphonic het volgende:
Ow en ik Marcel een handkusje gegeven
Eenschquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:08 schreef Dirkh het volgende:
Lekker makkelijk door je neus zingen. Niks aan, deze kan naar huis.
quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:06 schreef D. het volgende:
[..]
Die nemen wraak omdat hun vorige stem niet gehoord werd
Bedoel je Pgr?quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hier reageer je dan weer niet op he Pisces...
Stel ik met kwetsbaar op
Bitchquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bedoel je Pgr?
Ja maar das het jonge broertje voor ons allemaalDat telt niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |