Smaakt wel ja, normaal houd ik niet zo van die rijstdingen, maar deze zijn wel lekker.quote:
Oke, ff onthoudenquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Smaakt wel ja, normaal houd ik niet zo van die rijstdingen, maar deze zijn wel lekker.
[ afbeelding ]
Was ik traag?quote:
Ah jaquote:
Idd chippies, over mijn noten werd niet gesprokenquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:58 schreef Pisces29 het volgende:
Jouw Babi noten D. Maar het moesten chippies zijn
Ik ben heel benieuwd hoe erg dat productieteam de boel oppompt.quote:
Shaquilenisiaquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:59 schreef Pisces29 het volgende:
Oh Tanisha, Kalisha, Shaneya, of hoe ze ook in de ghetto heet
Ik denk dat er maar weinig spontaans bijzit in deze showquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat zat ik dus ook te denken! Het zag er zo gemaakt uit.
Ben heel spontaan langs de zijlijnquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:01 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk dat er maar weinig spontaans bijzit in deze show
geldt ook voor andere shows trouwens
klapveequote:Op maandag 18 oktober 2010 21:01 schreef Karina het volgende:
Bij VOH is het ook steeds, begint het publiek opeens te klappen, heus niet spontaan hoor.
Heeel lang geleden ben ik een keer bij een opname van de Postcodeloterijshow geweest en daar stond ook een vent met een bord te zwaaien van "klappen".quote:
Je wil ook geen jankende kinderen op de werkvloerquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Die kleine mag door omdat de mobiele ballenbak nog niet gearriveerd is.
Hehehequote:Op maandag 18 oktober 2010 21:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Heeel lang geleden ben ik een keer bij een opname van de Postcodeloterijshow geweest en daar stond ook een vent met een bord te zwaaien van "klappen".
Bij XFA zag je die lui ook altijd op de 'backstage-cam'quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Heeel lang geleden ben ik een keer bij een opname van de Postcodeloterijshow geweest en daar stond ook een vent met een bord te zwaaien van "klappen".
Ik deed niet mee met dat klappen, ik vond het stomquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
HeheheIk zie je al zitten Karina
En wat te denken van de kandidaten die dan dat "bel/sms mij, stem op mij" gebaartje maken in de zijkamer (quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:05 schreef D. het volgende:
[..]
Bij XFA zag je die lui ook altijd op de 'backstage-cam'
Het zijn ook 2 verschillende programma's hoorquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:05 schreef Pisces29 het volgende:
Valt me op dat de leeftijd zoveel lager is bij POP dan bij VOH. En de jochies van 12 tel ik niet mee, maar gemiddeld staat hier 18 jaar en bij VOH leek het vrijdag gemiddeld 28.
Klopt inderdaad, alhoewel ik bij VOH ook wel een paar van 20 zag, maar die leken wel 30.quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:05 schreef Pisces29 het volgende:
Valt me op dat de leeftijd zoveel lager is bij POP dan bij VOH. En de jochies van 12 tel ik niet mee, maar gemiddeld staat hier 18 jaar en bij VOH leek het vrijdag gemiddeld 28.
Och Lisa stond in de top 5 van cd's (Xfactor) en Wesley (POP) verkocht ook redelijk dacht ikquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:07 schreef D. het volgende:
[..]
Het zijn ook 2 verschillende programma's hoor
Dat is gewoon aapjesgedragquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En wat te denken van de kandidaten die dan dat "bel/sms mij, stem op mij" gebaartje maken in de zijkamer ()
Die Samantha net bij de eerste zangeresjes, die er leuk uit zag, al was ze poepbruin, die heeft nu ook al een kop waarvan je kunt zien dat ze over 5 jaar echt heel oud lijkt, en volgens mij is ze nog best jongquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Klopt inderdaad, alhoewel ik bij VOH ook wel een paar van 20 zag, maar die leken wel 30.
Dat waren ook voornamelijk die 2 pinda-aapjes. Bad boyzquote:
Jawel, maar aan POP doen mensen mee die popster willen worden, en aan VOH doen zangers/zangeressen mee die door willen brekenquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Och Lisa stond in de top 5 van cd's (Xfactor) en Wesley (POP) verkocht ook redelijk dacht ik
Ze had volgens mij ook een hele slechte huid, misschien dat ze daarom een kleurtje heeft genomen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die Samantha net bij de eerste zangeresjes, die er leuk uit zag, al was ze poepbruin, die heeft nu ook al een kop waarvan je kunt zien dat ze over 5 jaar echt heel oud lijkt, en volgens mij is ze nog best jong
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |