Dquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:50 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, wie niet?
Ow, ik dus
Maar ik gun ze jullie wel hoor
Das goe jonkquote:
quote:
jawel, Dean en Ben Saundersquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:54 schreef Pisces29 het volgende:
Lekkere mannen in een talentenshow, die bestaan niet
ik weet het nietquote:
Is Dean die kale die met POP meedoet?quote:
dat vind ik zo'n rare gewoontequote:Op maandag 18 oktober 2010 21:56 schreef Karina het volgende:
En ook HIJ zingt in een flesjeEn Halloween muziekje.
Dat muziekje voorspelt niet veel goedsquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:56 schreef Karina het volgende:
En ook HIJ zingt in een flesjeEn Halloween muziekje.
maar hij heeft een stem waar de Big Ben jaloers op isquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is Dean die kale die met POP meedoet?
Boh, dat is net zo'n ranzige Engelse gast die aan de bar niet wilt begrijpen dat je geen interesse hebt.
just say noquote:
quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is Dean die kale die met POP meedoet?
Boh, dat is net zo'n ranzige Engelse gast die aan de bar niet wilt begrijpen dat je geen interesse hebt.
Ja, maar ging puur even over lekkere mannenquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
maar hij heeft een stem waar de Big Ben jaloers op is
daar kan ik niet over oordelenquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, maar ging puur even over lekkere mannen
quote:
er komt zo weer een goeiequote:Op maandag 18 oktober 2010 21:58 schreef MissJ het volgende:
En weer 1 die rampzalig slecht is![]()
waarom kijk ik eigenlijk nog?
Hey die heb ik lang niet gehoordquote:
Natuurlijk wel, ik zie ook of een vrouw "lekker" is, waarom zou een man niet zien of een andere man "lekker" is?quote:
ik kijk zo niet naar mannenquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, ik zie ook of een vrouw "lekker" is, waarom zou een man niet zien of een andere man "lekker" is?
Das het cliché verhaal waar ze mee komen, tuurlijk zien ze het welquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, ik zie ook of een vrouw "lekker" is, waarom zou een man niet zien of een andere man "lekker" is?
Dat komt dan áltijd als uitlegquote:
echt nietquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Das het cliché verhaal waar ze mee komen, tuurlijk zien ze het wel
Soms wel maar lang niet altijd hoorquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:59 schreef Karina het volgende:
[..]
omdat mannen dan gelijk denken dat ze als homo gezien wordenquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Als ik Robbie Williams naast Guus Meeuwis zet kan jij niet kiezen?quote:
Ja dat dus.quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:01 schreef MissJ het volgende:
[..]
omdat mannen dan gelijk denken dat ze als homo gezien worden
Ja dat dus. Ik ben heus niet meteen lesbisch als ik een vrouw mooi of leuk vind.quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:01 schreef MissJ het volgende:
[..]
omdat mannen dan gelijk denken dat ze als homo gezien worden
quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:01 schreef D. het volgende:
[..]
Soms wel maar lang niet altijd hoor
Ik hoor jullie soms positief over een man waar ik het niet in zie
Maar een Clooney of Pitt, dat zie ik wel
integendeelquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja dat dus.
"Ik kijk niet zo naar mannen" want idd homo angst.
Hop hop, Guus of Robbie?quote:
quote:
Simonequote:
graziequote:
Volgens mij is dit gewoon Jerry hoorquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:06 schreef Pisces29 het volgende:
Oh Tasniiaahsa,Shagiauuah of Talitha doet mee
wat ben jij grappigquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:06 schreef D. het volgende:
[..]
Die nemen wraak omdat hun vorige stem niet gehoord werd
hier reageer je dan weer niet op he Pisces...quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:03 schreef Symphonic het volgende:
Ow en ik Marcel een handkusje gegeven
Eenschquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:08 schreef Dirkh het volgende:
Lekker makkelijk door je neus zingen. Niks aan, deze kan naar huis.
quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:06 schreef D. het volgende:
[..]
Die nemen wraak omdat hun vorige stem niet gehoord werd
Bedoel je Pgr?quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hier reageer je dan weer niet op he Pisces...
Stel ik met kwetsbaar op
Bitchquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bedoel je Pgr?
Ja maar das het jonge broertje voor ons allemaalDat telt niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |