Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Disclaimer:quote:Het meet idee:
Gezellig met z'n allen low budget Sinterklaas vieren. Allemaal 5 cadeautjes mee van een euro per stuk en daar doen we een spel mee. Vind je het leuk te komen, PM dan even naar marijkezwolleLocatie is nog onbekend, maar ik stel mijn huis in Zwolle ter beschikking. Datum: Zaterdag 27 november , zodat iedereen ook thuis Sinterklaas kan vieren
geen die dus hier bezorgtquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
http://www.just-eat.be/
hier dan. Lamme tekkel
quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:57 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
als je besteld via thuisbezorgd kan je gewoon de verpakking weggooien.
JIj hebt koffie nodig zeker, slaapkopquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
kan een modje even er 2019 van maken
In Leopoldsburg zit een shoarma egyptenaar die bezorgt. Misschien als je gelijk voor 30 euro bestelt dat ie ook wel ff naar jou toe komt?quote:
Oh, dat zijn die dingen in pizza's of nietquote:
quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Neh, af en toe is leuk maar niet dagelijks. Mij maak je daar niet gelukkig mee
Vraag maar aan die neukbaas die het topic opendequote:
Precies.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:15 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oh, dat zijn die dingen in pizza's of niet![]()
quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vraag maar aan die neukbaas die het topic opende
quote:
die is neuken nu zeker?quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vraag maar aan die neukbaas die het topic opende
Dat vind ik zelf nou nietquote:
Wat is het? Een mediaplayer? En wat zijn de prijsverschillen?quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:30 schreef wel.o.k het volgende:
dilemma,
koop ik nu een ac ryan playon met interne hdd mogelijkheid of
koop ik nu een ac ryan playon met interne hdd of
koop ik nu een ac ryan playon mini
Wat ik las:quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:30 schreef wel.o.k het volgende:
dilemma,
koop ik nu een ac ryan playon met interne hdd mogelijkheid of
koop ik nu een ac ryan playon met interne hdd of
koop ik nu een ac ryan playon mini
http://tinyurl.com/29zsk57quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat is het? Een mediaplayer? En wat zijn de prijsverschillen?
quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:33 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Wat ik las:
dilemma,
koop ik nu een fgsfgsdfkjaf;ogijaewoi a;oijf adjf sj lksdjf of
koop ik nu een dfldjoeij ;oiejefj of
koop ik nu een ajdlfjlkajd.![]()
Ja ik ookquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:33 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Wat ik las:
dilemma,
koop ik nu een fgsfgsdfkjaf;ogijaewoi a;oijf adjf sj lksdjf of
koop ik nu een dfldjoeij ;oiejefj of
koop ik nu een ajdlfjlkajd.![]()
Ja heel leuk, maar hij wil iets van mij weten stopt ie er ook maar energie inquote:
soms!quote:
ik denk ik help je ff!quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja heel leuk, maar hij wil iets van mij weten stopt ie er ook maar energie inIk snap hoe google werkt, maar dit is niet in mijn belang he.
Je helpt Wokquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:40 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
soms!
[..]
ik denk ik help je ff!
Ik heb een déjà vuquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:43 schreef Trevland het volgende:
Wat kan een goede maaltijd en een douche je toch goed doen
Ja hoorquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:43 schreef suikertaartje het volgende:
Trev, mag ik jouw nieuw speeltje even lenen?
Wie ga je neerknallen?quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:43 schreef suikertaartje het volgende:
Trev, mag ik jouw nieuw speeltje even lenen?
Volgens mij is het toch echt een meningquote:
Om de katten van het aanrecht te schietenquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:44 schreef Trevland het volgende:
Ja hoor, maar waarvoor heb je hem nodig?
Voor mij is het een feit dat het met goed doetquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Volgens mij is het toch echt een mening
De maaktijd hebben ze er zeker niet bijgezet he?quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:45 schreef Dr_Flash het volgende:
God ver ju.
Er staat een half uur bezorgtijd voor. Een half uur.
18:21 heb ik de bestelling gedaan.
WAAR BLIJFT M'N GODDAMN VOER?![]()
Krijg je het tegenwoordig niet meer gratis?quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:45 schreef Dr_Flash het volgende:
God ver ju.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Als je nog even wacht dan heb je geen honger meerquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:45 schreef Dr_Flash het volgende:
God ver ju.
Dan geef ik jou geen cursus boogschietenquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Om de katten van het aanrecht te schieten
Lolquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Om de katten van het aanrecht te schieten
Jullie niet nee, ik welquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Lol![]()
, maar nee
want wij schieten niet op dieren
Geeft niet, ik heb ze al geschoptquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
Dan geef ik jou geen cursus boogschieten
Dat blijktquote:
Maar dan is het over met de katten, met die van mij nietquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kun jij zo hoog schoppen?quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Geeft niet, ik heb ze al geschopt
klacht indienenquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Niet eens een excuusje of zo ook, echt.
quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat blijkt
[..]
Maar dan is het over met de katten, met die van mij niet
quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Bis Later STquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:53 schreef suikertaartje het volgende:
En ik ben weer weg, naar zuslief, op locatie inwerken
GEEN hequote:
quote:
Succesquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:53 schreef suikertaartje het volgende:
En ik ben weer weg, naar zuslief, op locatie inwerken
Hahaquote:
Teveel moeitequote:
doe mij maar koffiequote:Op maandag 18 oktober 2010 19:57 schreef Enfermera het volgende:
[..]
HahaIk was dus niet de enige
Later ST
Ik heb ff heerlijk warm gedouchtNu thee
quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Teveel moeite
Ik kook wel gewoon zelf morgen
Anders schiet ze d'r katten doodquote:
Hoi!quote:
Dat zouden wij nooit doen gekke toekquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:00 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]was bang dat jullie me vergaten.
oh gelukkig!quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat zouden wij nooit doen gekke toek
Enferquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:01 schreef Enfermera het volgende:
[..]
* Enfermera zet ook wat koffie![]()
Marijk
Heb je voor mij ook een kopje thee?quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:57 schreef Enfermera het volgende:
[..]
HahaIk was dus niet de enige
Later ST
Ik heb ff heerlijk warm gedouchtNu thee
quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Enfer
Ik denk dat ik misschien strakjes ook wel aan de thee ga
Zo erg is koken toch nietquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Teveel moeite
Ik kook wel gewoon zelf morgen
quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:04 schreef Enfermera het volgende:
[..]Word je lekker warm van hoor
Ik zei het ook tegen een vriendin van me laatst toen ze het koud had: 'moet je thee drinken!' Nu zegt ze dat te pas en te onpas
Zo grappig
thnxsquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:01 schreef Enfermera het volgende:
[..]
* Enfermera zet ook wat koffie![]()
Marijk
of een scheutje whisky drinkenquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als je echt warm wilt worden moet je gemberthee drinken of iets met kaneel
Dat verwarmd extra
![]()
En whehehe
Wel als je er vanuit gaat dat er voor je gekookt is na een dag werken en je thuis komt en er dan achter komt dat je het zelf moet doenquote:
Neh, geef mij maar lekker zwarte thee, earl grey ofzoquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als je echt warm wilt worden moet je gemberthee drinken of iets met kaneel
Dat verwarmd extra
![]()
En whehehe
quote:
Dan nog, koken kan in 15 tot 30 minuutjes, zoveel moeite is het nietquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wel als je er vanuit gaat dat er voor je gekookt is na een dag werken en je thuis komt en er dan achter komt dat je het zelf moet doen
Dat speelt hier in huis nietquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:08 schreef Trevland het volgende:
Wel als je er vanuit gaat dat er voor je gekookt is
in 5 a 10 min ben ik klaar met koken als het moetquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wel als je er vanuit gaat dat er voor je gekookt is na een dag werken en je thuis komt en er dan achter komt dat je het zelf moet doen
Maar het is wel vervelendquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan nog, koken kan in 15 tot 30 minuutjes, zoveel moeite is het niet
Dan ook niet zeurenquote:
Ik vind earl grey met melk en suiker heerlijkquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:09 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Neh, geef mij maar lekker zwarte thee, earl grey ofzo
[..]
Nee, nog nooit geweest. Maar je zou het gewoon kunnen proberen, als het er gaaf uitziet dan is het vast ook leukquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:09 schreef LovelyLady het volgende:
Marijke, ben je wel eens bij zwembad Hesselingen geweest in Meppel?
Ziet er enorm gaaf uit
Nee, wachten op pizza duurt langerquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou ja, het went snel genoeg als je straks op jezelf woont en er niemand meer voor je kooktquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar het is wel vervelend
[..]
Dan ook niet zeuren
Nee ik zie dat ik ST net gemist hebquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik vind earl grey met melk en suiker heerlijk![]()
[..]
Nee, nog nooit geweest. Maar je zou het gewoon kunnen proberen, als het er gaaf uitziet dan is het vast ook leukIs er al iets bekend trouwens over volgend weekend?
quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, wachten op pizza duurt langer![]()
Ach, elk jaar heb ik zo rond deze tijd een vlaag dat ik ineens vaak pizza laat bezorgen. Misschien is dat nu ook weer even voorbij. Tot volgend jaar september of zo.
Maar dan ga ik er ook niet vanuit dat er al wat klaar staat zodra ik thuis komquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou ja, het went snel genoeg als je straks op jezelf woont en er niemand meer voor je kookt
quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee ik zie dat ik ST net gemist heb
Hihiquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou ja, het went snel genoeg als je straks op jezelf woont en er niemand meer voor je kookt
Ik vind koken ook heerlijkquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik vind earl grey met melk en suiker heerlijk![]()
[..]
Nee, nog nooit geweest. Maar je zou het gewoon kunnen proberen, als het er gaaf uitziet dan is het vast ook leukIs er al iets bekend trouwens over volgend weekend?
Maandag - pizzaquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het punt allen is dat hier zondag patat dag is bij pappie en mammiequote:Op maandag 18 oktober 2010 20:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maandag - pizza
Dinsdag - patat
woensdag - broodje ei
donderdag - pizza
vrijdag - broodje shoarma
zaterdag - patat/pizza
zondag - eten bij pappie en mammie
maandag - left over van zondag
Nu vind ik het wel weer prima om te doen, maar ik heb een hele periode niet gekookt... Ik kan het heel leuk vinden, maar moet dan wel echt zin hebben enzo....quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:13 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik vind koken ook heerlijkOok al heb ik een slecht geslapen en een kutdag op mn werk gehad, ik kan echt energie krijgen van koken
[..]![]()
Ik drink bijna al mn thee met melkWel magere, anders wordt het zo zwaar.
quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maandag - pizza
Dinsdag - patat
woensdag - broodje ei
donderdag - pizza
zaterdag - patat/pizza
dat nooit ik vind koken veel te leuk daarvoorquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maandag - pizza
Dinsdag - patat
woensdag - broodje ei
donderdag - pizza
zaterdag - patat/pizza
xD true, ene keer is het leuker dan de andere keer. Als ik geen inspiratie heb is het ook minderquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nu vind ik het wel weer prima om te doen, maar ik heb een hele periode niet gekookt... Ik kan het heel leuk vinden, maar moet dan wel echt zin hebben enzo....
Ik drink vaak dan maar 1 kop, dus dan doe ik altijd halfvolle melk
[..]
![]()
Zelfs toen ik op kamers ging, ging het niet zo
Latte macchiato is lekkerquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:20 schreef LovelyLady het volgende:
Thee met melk, 's ochtends of 'smiddags bij de lunch
Verder toch echt gewoon koffie.. maar vandaag was ik zo druk dus even aan de latte macchiato's
Ik kookte ook altijd voor mezelf toen ik op mezelf ging wonen
KokenBeetje jammer dat de jongens zo kieskeurig zijn
Ik had het vooral toen ik echt heel erg ongelukkig was, dan zorg ik ook meteen super slecht voor mezelfquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:22 schreef Enfermera het volgende:
[..]
xD true, ene keer is het leuker dan de andere keer. Als ik geen inspiratie heb is het ook minder
Oh ik 'glop' (heeft mn man verzonnen) echt een hele pot thee weg
Bijna!quote:
Ahw.quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Latte macchiato is lekkerDrink jij de oplos versie van Nescafe?
[..]
Ik had het vooral toen ik echt heel erg ongelukkig was, dan zorg ik ook meteen super slecht voor mezelfMaar nu is dat dus steeds beter
Hihihi, glop klinkt als een bestaand woord![]()
Ik ook wel, maar dan is het kruidenthee zonder melk of suiker
[..]
Bijna!
pure bagger dusquote:
kijk ik dus ook nietquote:
quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
Latte macchiato is lekkerDrink jij de oplos versie van Nescafe?
Gecondoleerdquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
kijk ik dus ook niet![]()
maar nic wil het perse zien
En waar gaat de reis heen?quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nog 4 dagen en dan gaan we op vakantie![]()
Weekendje in een gat tussen Meppel en Hoogeveenquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gecondoleerd![]()
[..]
En waar gaat de reis heen?
Ik zit ook te kijken. Het is echt tenenkrommend. Wat een slechte tvquote:
Nicequote:Op maandag 18 oktober 2010 20:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Weekendje in een gat tussen Meppel en Hoogeveen
Geniet er vanquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Weekendje in een gat tussen Meppel en Hoogeveen
Ja, ik weet hetquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:29 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ahw.En dan moet je juist goed voor jezelf zorgen!
Maar mooi dat het nu weer beter gaat
Echt he.
Hij zegt ook: 'Jij drinkt geen thee, jij glopt thee, net als je moeder.'![]()
Die dronk ik eerder ook heel veelquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nog 4 dagen en dan gaan we op vakantie![]()
quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:42 schreef wel.o.k het volgende:
ik ben eruit![]()
het wordt de ac ryan playon hd mini
zo juist besteld
vertel mijquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:50 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik zit ook te kijken. Het is echt tenenkrommend. Wat een slechte tv![]()
[..]
Nice![]()
![]()
I knowquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, ik weet hetMaar het gaat dan gewoon niet
![]()
Whehehe![]()
[..]
Die dronk ik eerder ook heel veel![]()
Al zin in?
[..]
![]()
Veel plezier d'r van
Mannen die een nummer van Maroon 5 proberen te zingen dat veel te hoog is voor hen, waardoor ze vals gaan zingen. Je kan het ook gewoon een halve of hele octaar lager zingen. Mja, zo muzikaal zijn ze blijkbaar niet..quote:
ik ben gevluchtquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:56 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Mannen die een nummer van Maroon 5 proberen te zingen dat veel te hoog is voor hen, waardoor ze vals gaan zingen. Je kan het ook gewoon een halve of hele octaar lager zingen. Mja, zo muzikaal zijn ze blijkbaar niet..
quote:
Mijn man vindt het nog leuk dus het staat nog steeds op bij onsquote:
mijn vrouw vind het helemaal geweldigquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:12 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Mijn man vindt het nog leuk dus het staat nog steeds op bij ons
Dat commentaar ook, alsof er iemand dood gaat als mensen niet doorgaan![]()
Oh lordquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
mijn vrouw vind het helemaal geweldig
Neehoor, was blij voor je dat je weg kon!quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:20 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Wil je me zo graag weg hebben??
Mannenquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:21 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Neehoor, was blij voor je dat je weg kon!Je wilde toch weg?
Ofzo?
I agree.quote:
Oh, geeft dat niet?quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:25 schreef Enfermera het volgende:
[..]
I agree.
Hoe vinden jullie mn nieuwe UI? Ze is wat breed uitgevallen, maar dat geeft niet
Ziet erquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:25 schreef Enfermera het volgende:
[..]
I agree.
Hoe vinden jullie mn nieuwe UI? Ze is wat breed uitgevallen, maar dat geeft niet
ziet er goed uitquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:25 schreef Enfermera het volgende:
[..]
I agree.
verwarrend, neem een besluit.quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:25 schreef Enfermera het volgende:
[..]
I agree.
iddquote:
Lekkoorrrrquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:27 schreef Muck het volgende:
Ik heb zojuist een groot glas pitamientjes geregeld
Thxquote:
dat is lovelyquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:28 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
verwarrend, neem een besluit.
ik denk steeds dat er weer een nieuw iemand is
Ik beloof dat ik deze weer een tijdje zal aanhouden wokjequote:Op maandag 18 oktober 2010 21:28 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
verwarrend, neem een besluit.
ik denk steeds dat er weer een nieuw iemand is
Echt welquote:
Doe ik heel veel, wen er maar aanquote:
Oehhhhhhquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:29 schreef Muck het volgende:
[..]
Echt wel
Aardbeien, banaan, mandarijntjes en perzik in de blender, bzzzzz, sap!![]()
Is het ook welquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:31 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Doe ik heel veel, wen er maar aan
[..]
OehhhhhhDat klinkt errrug lekker
Hihihi, tof!quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
JAAAAAAAA
Ik heb stiekem al kleren klaar gelegd enzo
Trusten meisquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:33 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben echt heel moe
Ik duik lekker mijn bedje in
Fijne avond en slaap lekker voor later lieverdjes![]()
Lekker/leukquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:31 schreef Muck het volgende:
[..]
Is het ook wel
Ik ben vandaag sowieso op de gezonde toer en dat bevalt me wel
hoeveels te UI is dat al die je hier gebruiktquote:
trusten lovelyquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:33 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben echt heel moe
Slaap lekker LLquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:33 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben echt heel moe
Hoeft niet hoorquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hihihi, tof!
[..]
Trusten meis
En Trev, dankzij jou mijn eerste FP submitKlein wonder
Wil je vermeld worden bij de submitters?
Trusten Enfequote:Op maandag 18 oktober 2010 21:40 schreef Enfermera het volgende:
Ik ga ook lekker pitten, morgen weer werkenTrusten!
Ik kijk welquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Slaap lekker LL![]()
![]()
Ga je alleen weg nu ik net de foto's wil plaatsen
[..]
Hoeft niet hoor
[..]
Trusten Enfe![]()
![]()
slaap ze enferquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:40 schreef Enfermera het volgende:
Ik ga ook lekker pitten, morgen weer werkenTrusten!
waar blijven die foto'squote:Op maandag 18 oktober 2010 21:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Slaap lekker LL![]()
![]()
Ga je alleen weg nu ik net de foto's wil plaatsen
Tegenvallertjequote:Op maandag 18 oktober 2010 21:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het zijn geen foto's van mij maar van mijn nieuw stukje speelgoed
Flauw hoorquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ze waren hier ook al niet blij dat ik er even wat lucht uit liet
Elk normaal mens schrikt daarvanquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
Vond ik ook, maar ze schrokken wel
nicequote:Op maandag 18 oktober 2010 21:56 schreef Trevland het volgende:
Ze staan ook in mijn fobo.
Mijn gun helemaal compleet:
[ afbeelding ]
Alleen de gun met loop:
[ afbeelding ]
quote:
ik weet nog niet wat ik ga pakkenquote:
Ziet er goed uitquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:25 schreef Enfermera het volgende:
[..]
I agree.
IK heb er anders heul niet tegen geschupt hoorquote:
Lekkerquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
Slapen in een net verschoond bedjeTrusten voor iedereen die nog wakker is
![]()
Ik loop op blote voetjes, dus ik was het ook nietquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:04 schreef MPG het volgende:
[..]
IK heb er anders heul niet tegen geschupt hoor!
Dat had ik zaterdag ookquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
Slapen in een net verschoond bedjeTrusten voor iedereen die nog wakker is
![]()
quote:(i) Top 20 in de KoffieSC-reeks op 18-10-2010 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 071 Marijkezwolle
02. 059 Enfermera
03. 050 Dr_Flash
04. 044 TJDoornbos
05. 039 Trevland
06. 037 goldfinger1963
07. 031 LovelyLady
08. 026 Fha
09. 021 MPG
10. 018 suikertaartje
11. 015 Giertje
12. 015 wel.o.k
13. 013 Muck
14. 006 JaniesBrownie
15. 005 Ferb
16. 004 DaMart
17. 004 friemelaar
18. 003 marcb1974
19. 002 sararaats
20. 001 Solique
Reeks-statistieken!
quote:Top 100 van maandag 18 oktober 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
013. 199 Symphonic
013. 199 Giertje
033. 138 Dr_Flash
085. 081 Marijkezwolle
098. 074 Enfermera
je staat er niet eens in!quote:
ik was vandaag uit etenquote:
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 08:52 schreef wel.o.k het volgende:
het is weer zover, geen vrouwen in het topic, geen tempo in het topic
Ik kom een beetje moeilijk op gang vandaag...quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 08:52 schreef wel.o.k het volgende:
En dan ben ik hier...quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 08:52 schreef wel.o.k het volgende:
hallo mevrouwquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En dan ben ik hier...
En dan post er verder niemandMooi is dat
Kan ik er wat aan doen dat ik niet eerder pauze hadquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En dan ben ik hier...
het wordt minder inderdaad.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 08:59 schreef LovelyLady het volgende:
Goedemorgen![]()
[..]
Ik kom een beetje moeilijk op gang vandaag...
en ik wil niet veel zeggen maar jij bent hier ook niet bijster veel hoor
post post postquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En dan ben ik hier...
Nee ik toch ook niet, niet tegen mij saggerijnen jahquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kan ik er wat aan doen dat ik niet eerder pauze had
omdat het buiten je bedje koud is en in je bedje lekker warmquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:35 schreef DaMart het volgende:
Waarom is het in deze tijd van het jaar zo moeilijk om wakker te worden.
Ja hoorquote:
Liebchenquote:
Het is buiten vooral zo donker en somber... en ik ben nu al een week of twee gewoon duf en amper wakker te krijgenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:37 schreef LovelyLady het volgende:
omdat het buiten je bedje koud is en in je bedje lekker warm
Oke, ik zal lief voor je zijnquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee ik toch ook niet, niet tegen mij saggerijnen jah![]()
[..]
omdat het buiten je bedje koud is en in je bedje lekker warm
Dat is vast geen college watermanagement danquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja hoor. Behalve dan dat ik door een enorme regenbui naar het station moest fietsen
, waardoor ik nu zeikenat in de collegezaal zit.
Das duidelijk, je drinkt te weinig koffie.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is buiten vooral zo donker en somber... en ik ben nu al een week of twee gewoon duf en amper wakker te krijgen.
Wen er dan maar aanquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:40 schreef DaMart het volgende:
Het is buiten vooral zo donker en somber... en ik ben nu al een week of twee gewoon duf en amper wakker te krijgen.
Goedzoquote:
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nog meer vrouwelijk schoon
Goeiemorgen![]()
Liebchen!quote:
Ik weet me wel te gedragenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wen er dan maar aan![]()
Ik ben ook al eeuwen moe![]()
[..]
Goedzo![]()
Haha preciesquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Weten wel maar of ik het doe is punt 2
Ja, ik zag hem vanochtendquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oeh oeh oeh en Mart, had je m'n boekenlijstje gezien?Met veel pijn en moeite is het gelukt
Volgens mij was het een sociaal wenselijk antwoordquote:
Morgen friemelquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:52 schreef friemelaar het volgende:
's Morgens samen![]()
snel ff een ochtend groet voor de eerste klant binnen loopt
Oh ja, boekenpakketquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:52 schreef DaMart het volgende:
Ik ben trouwens ook benieuwd naar de boekenlijstjes van de andere KSC'ers (voor zover nog niet gepost), dus als jullie even op de link in mijn sig kunnen klikken en je favoriete boeken daar posten, dan maken jullie ook nog eens kans op een boekenpakket [ afbeelding ].
Moet ik dan een boeken top 3 samenstellen?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:52 schreef DaMart het volgende:
Ik ben trouwens ook benieuwd naar de boekenlijstjes van de andere KSC'ers (voor zover nog niet gepost), dus als jullie even op de link in mijn sig kunnen klikken en je favoriete boeken daar posten, dan maken jullie ook nog eens kans op een boekenpakket [ afbeelding ].
Ik kijk thuis welquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:52 schreef DaMart het volgende:
En ik, dus in totaal 4 KSC'ers zo uit mijn hoofd gezegd.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oh ja, boekenpakketDat wil ik wel
En dat was ik helemaal vergeten
Hoeveel andere kscers hebben gepost? In elk geval MPG en Suikertje
Dat kan, maar vanaf een top 10 ding je mee naar de boekenpakketten en de maximum lengte van je boekenlijst is een top 30.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Moet ik dan een boeken top 3 samenstellen?
Ik heb niet zoveel boekenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
En ik, dus in totaal 4 KSC'ers zo uit mijn hoofd gezegd.
[..]
Dat kan, maar vanaf een top 10 ding je mee naar de boekenpakketten en de maximum lengte van je boekenlijst is een top 30.
Vrouwelijk schoon jaquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Vrouwelijk schoon hihi
![]()
Goedemorgen lieve dame
quote:[..]
Liebchen!Jah, gerne
Ik werd vanochtend om kwart voor 7 wakker, dus heb de container toen maar aan de weg gezet zodat ik daarna kon uitslapen
Maar dat ging mis, dus
![]()
Oeh oeh oeh en Mart, had je m'n boekenlijstje gezien?Met veel pijn en moeite is het gelukt
Jajaja, ik weet het, ik maak weer geen kansquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:52 schreef DaMart het volgende:
Minstens 5.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
En ik, dus in totaal 4 KSC'ers zo uit mijn hoofd gezegd.
[..]
Dat kan, maar vanaf een top 10 ding je mee naar de boekenpakketten en de maximum lengte van je boekenlijst is een top 30.
Ons eigenste boekenmeisje, en jij vergeet haarquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:03 schreef DaMart het volgende:
Hoe kan ik Fha nou vergeten?![]()
.
Mag ik de vermoeidheid de schuld geven?.
Veel?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wat veel boeken moet je invullen zeg
Ik heb ook niet echt een top zoveel eigenlijk. Vind veel boeken wel goed, maar een beste
Je MOET geen dertig boeken hequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wat veel boeken moet je invullen zeg
Ik heb ook niet echt een top zoveel eigenlijk. Vind veel boeken wel goed, maar een beste
En dat dusquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Je MOET geen dertig boeken he.... Vijf mag ook. Maar pas bij tien of meer maak je kans op één van die schitterende boekenpakketten.
Tot wanneer kan ik t invullen? En op welke manier maak je kans? Loten?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Veel?
Ik had makkelijk een top 50 kunnen maken hoor.
t/m aanstaande zaterdag 20:00 uurquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Tot wanneer kan ik t invullen? En op welke manier maak je kans? Loten?
Ik kan gemakkelijk 50 boeken opschrijven btw, maar ik zou geen volgorde weten.
De vriendschap
De stam van de Holebeer
De vallei van de paarden
Mannen die vrouwen haten
Triptiek
Verborgen geschiedenis (das een verhaal apart geloof ik)
Elsa
Enz enz enz, alleen moet ik daar dus even voor gaan zitten
Door te typenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:46 schreef TJDoornbos het volgende:
ik kan niet schrijven, hoe vul ik het dan in Mart?
Ik ben het aan het lezenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Door te typen
Ik heb een topic in sex geopend en vind het erg leuk
dat doet Muck altijd voor me.quote:
vertel!quote:Ik heb een topic in sex geopend en vind het erg leuk
Anti masturberen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:54 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
dat doet Muck altijd voor me.
[..]
vertel!
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Vrouwelijk schoon ja![]()
![]()
[..]
...
Bittesehr
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Jajaja, ik weet het, ik maak weer geen kans.
Ja Maru isquote:
Geweldig topicquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik verslikte me serieus in mn koffie bij je laatste post
Ik ging er even van uit dat het een grapje wasquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:11 schreef LovelyLady het volgende:
Ik vraag me alleen af of het serieus is of niet...
Dat liedquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Geweldig topicMoest even een filmpje posten
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:11 schreef LovelyLady het volgende:
Ik vraag me alleen af of het serieus is of niet...
Dat was serieus het eerste wat me te binnen schootquote:
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat was serieus het eerste wat me te binnen schoot![]()
Monty Python
je bent een goeie trollquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik verslikte me serieus in mn koffie bij je laatste post
Ik doe het niet vaak, maar soms heb ik ineens een idee waar ik iets mee moetquote:
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik doe het niet vaak, maar soms heb ik ineens een idee waar ik iets mee moet
Zo, nu dadelijk was opvouwen
Okee dat is een grap, goed?quote:
Jij mag datquote:
Met een koe ernaastquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Tijgertje Sanny overleden
En sip wel, maar ja zo gaan die dingen in de natuur....
Ja, dat vonden MPG en ik wel een leuke finishing touchquote:
Je moet ook het 06-nummer van je contactpersoon daar hebbenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:02 schreef Muck het volgende:
Ennn we hangen weer een eeuw aan de telefoon met het UWV
Irritant is datquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:02 schreef Muck het volgende:
Ennn we hangen weer een eeuw aan de telefoon met het UWV
Ik heb geen contactpersoon meer, omdat de mijne te dom was om te poepen en ik niet meer in Arnhem woonquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Je moet ook het 06-nummer van je contactpersoon daar hebben...
Ja, wat werken daar een dodo's zegquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Irritant is datHoe voel je je vandaag?
Ja, d'r zitten hele bijzondere mensen tussen jaquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:06 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb geen contactpersoon meer, omdat de mijne te dom was om te poepen en ik niet meer in Arnhem woon
[..]
Ja, wat werken daar een dodo's zeg![]()
Ik voel me wel okee
Straks naar Arnhem toe om mijn kledingkast te verkopen en nog wat schoon te maken, maar ik heb er bijzonder weinig zin in
En hoe ist met jou dan?
De mijne spreekt gebrekkig Nederlands en wilde me telkens een baan aansmeren waar ik absoluut niet geschikt voor ben (5 keer dezelfde baan...). Daarbij is ze niet bereikbaar, communiceert ze enorm slecht per mail en luisterde ze gewoon niet naar wat ik te zeggen had.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, d'r zitten hele bijzondere mensen tussen ja
Kloptquote:Fijn dat je je okee voelt, klinkt iets beter dan eerst
Ik ga officieel per 1 november mijn kamer uit inderdaad, maar woon eigenlijk nu al bij mijn ouders.quote:Ga je je kamer uit dan?Of of of mis ik gewoon iets?
![]()
Ik snap hoe dan ook dat er leukere dingen zijn
Mooi zo! Houden zoquote:Hier ook alles okee
Hai!quote:
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:13 schreef Muck het volgende:
[..]
De mijne spreekt gebrekkig Nederlands en wilde me telkens een baan aansmeren waar ik absoluut niet geschikt voor ben (5 keer dezelfde baan...). Daarbij is ze niet bereikbaar, communiceert ze enorm slecht per mail en luisterde ze gewoon niet naar wat ik te zeggen had.
Fijn!quote:Klopt
Ik heb het heel rustig aan gedaan de afgelopen dagen, dus ik ben lekker uitgerust
Wat balen! Vanwege je fysieke toestand?quote:Ik ga officieel per 1 november mijn kamer uit inderdaad, maar woon eigenlijk nu al bij mijn ouders.
Niet cool op je 24e, maar ik heb gewoon toe moeten geven dat ik het niet meer red alleen.
Had nooit naar deze kamer moeten verhuizen in de eerste plaats, maar ik ben eigenwijs als dat ik groot ben en wil koste wat het kost alles zelf doen en regelen.
Tja, op een gegeven moment gaat dat écht niet meer
Joahquote:Mooi zo! Houden zo
Dat schiet niet op indd. Kun je niet naar die knakker die ik toen had? Toen de andere slaajfabriek failliet was? Die man was een held, die ging bij gebrek aan boekhouding van het bedrijf maar zelf creatief boekhoudenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:13 schreef Muck het volgende:
[..]
De mijne spreekt gebrekkig Nederlands en wilde me telkens een baan aansmeren waar ik absoluut niet geschikt voor ben (5 keer dezelfde baan...). Daarbij is ze niet bereikbaar, communiceert ze enorm slecht per mail en luisterde ze gewoon niet naar wat ik te zeggen had.
Goedzo muckiequote:[..]
Klopt
Ik heb het heel rustig aan gedaan de afgelopen dagen, dus ik ben lekker uitgerust
Correctie: je bent veel eigenwijzer dan je groot bentquote:[..]
Ik ga officieel per 1 november mijn kamer uit inderdaad, maar woon eigenlijk nu al bij mijn ouders.
Niet cool op je 24e, maar ik heb gewoon toe moeten geven dat ik het niet meer red alleen.
Had nooit naar deze kamer moeten verhuizen in de eerste plaats, maar ik ben eigenwijs als dat ik groot ben en wil koste wat het kost alles zelf doen en regelen.
Tja, op een gegeven moment gaat dat écht niet meer
[..]
Mooi zo! Houden zo
Nee, ik moet me éérst inschrijven in de gemeente waar ik nu woon, dan mag ik een keer bellen voor een afspraak. Tot die tijd doen ze nietsquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
Vreselijk
Wel kut... Krijg je nog een nieuwe? Nu heb ik het nog wel getroffen, maar ik heb ook wat andere mensen daar gesproken en dat waren echt stoffige ambtenaren
![]()
![]()
quote:Fijn!![]()
Inderdaad. Nu ik weet dat mijn conditie nog maar 58% is van wat ie moet zijn, vind ik het niet zo gek meer dat het niet meer gaat..quote:Wat balen! Vanwege je fysieke toestand?En als het niet gaat dan gaat het niet, kun je er beter aan toegeven dan stug door blijven gaan tot het moment waarop het echt helemaal misgaat
Maar ik kan me voorstellen dat je er van baalt!!
Welke foto?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:18 schreef MPG het volgende:
Correctie: je bent veel eigenwijzer dan je groot bent. Want zo groot ben je niet
...
* MPG refereert naar eftelingfoto bij vogel rok.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |