Ja, maar omdat je doorgaans ook andere dingen eet op een dag, leek het mij echt een uitdaging om zoiets te bereikenquote:Op maandag 18 oktober 2010 18:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarom zou het? Als jemaar lang genoeg te weinig vitamine C binnen krijgt, dan krijg je vanzelf scheurbuik
Dat dacht ik tochquote:Op maandag 18 oktober 2010 18:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Pfoe, ben ik even blij dat ik er niet drie (in de luiers) heb
Ik had net warme tomaten over m'n pastaquote:
Of gewoon de hele dag niet eten en dan 's avonds alleen maar pizzaquote:Op maandag 18 oktober 2010 18:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar omdat je doorgaans ook andere dingen eet op een dag, leek het mij echt een uitdaging om zoiets te bereikenMaar ja, als je ontbijt met pizza, luncht met pizza en dineert met pizza dan is het misschien wel logisch
Kun je nagaan hoe ongezond die vette hap is. Groente! Fruit! Vezels!quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Je krijgt het wel behoorlijk aan de slappe kak als je alleen maar frituur eet. Ook als je alleen maar pizza eet trouwens.
Nou, jij liever dan ikquote:Op maandag 18 oktober 2010 18:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja, maar omdat je doorgaans ook andere dingen eet op een dag, leek het mij echt een uitdaging om zoiets te bereiken
Maar er zijn wel meer dingen heel gezond hequote:
Was het lekker?quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:30 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik heb mijn ravioli eindelijk binnen!
Oh jezus, dan gaan je darmen toch ook niet blij zijn met gebrek aan vezelsquote:Op maandag 18 oktober 2010 18:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Of gewoon de hele dag niet eten en dan 's avonds alleen maar pizza
quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe ongezond die vette hap is. Groente! Fruit! Vezels!
[/papamodus]
Hoe liefquote:Op maandag 18 oktober 2010 18:31 schreef suikertaartje het volgende:
Thijs vroeg vandaag of hij appebliept een mannerijntje mocht
Ik eet heel gevarieerdquote:Op maandag 18 oktober 2010 18:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, jij liever dan ik![]()
Maar tegenwoordig moet je er wel serieus je best voor doen eigenlijk ja
Heel goedquote:Op maandag 18 oktober 2010 18:31 schreef suikertaartje het volgende:
Thijsquote:Op maandag 18 oktober 2010 18:31 schreef suikertaartje het volgende:
Ik word al misselijk als ik er aan denkquote:Op maandag 18 oktober 2010 18:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Hier weet je wat ook vet slecht is? Bacon explosion
trevquote:
Tuurlijk, in pizza zitten geen pitamientjesquote:Op maandag 18 oktober 2010 18:23 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ken iemand die scheurbuik () kreeg van alleen maar pizza eten
quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo ver is het nog nietIk eet overdag allerlei rauwe tomaten en zo.
Tip: vezels eten. Dus: groenten, volkoren brood en fruit.quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Je krijgt het wel behoorlijk aan de slappe kak als je alleen maar frituur eet. Ook als je alleen maar pizza eet trouwens.
Eetze!quote:
quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:31 schreef suikertaartje het volgende:
Oeh oeh ook alleen maar zetmeel en vetquote:Op maandag 18 oktober 2010 18:36 schreef suikertaartje het volgende:
Oeh oeh oeh, snert en roggebrood met spek![]()
Joh ik constateer het gewoonquote:Op maandag 18 oktober 2010 18:36 schreef Enfermera het volgende:
Tip: vezels eten. Dus: groenten, volkoren brood en fruit.
Of moet ik nog meer open deuren intrappen?
Het roggebrood is wel heel gezondquote:Op maandag 18 oktober 2010 18:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oeh oeh ook alleen maar zetmeel en vet
Heul niet, er zit ook prei inquote:Op maandag 18 oktober 2010 18:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Oeh oeh ook alleen maar zetmeel en vet
Nee, dat zijn rauwe tomaten alquote:Op maandag 18 oktober 2010 18:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar roggebrood is dan ook knetter hoerig vies![]()
Nee, lekkerquote:Op maandag 18 oktober 2010 18:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar roggebrood is dan ook knetter hoerig vies![]()
Die vind ik dan ook wel weer lekkerquote:Op maandag 18 oktober 2010 18:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, dat zijn rauwe tomaten al
Mooiquote:Op maandag 18 oktober 2010 18:45 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
binnen als in "In Tha Houzeeeeeeeeeee"
lekker tot op heden.
Nee, dat komt later pas als je te zwaar bent, je cholesterol te hoog is en je hart- en vaatziekten hebt.quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Joh ik constateer het gewoonNiet dat dat right now een probleem is of zo
ik ben te licht. En MPG ook volgens de foto's die bij Muck zwerven.quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:50 schreef suikertaartje het volgende:
Ik vraag me ineens even af of het hier uberhaupt wel iemand die een gezond gewicht heeft post, naast zuster Merel natuurlijk
hieroquote:Op maandag 18 oktober 2010 18:50 schreef suikertaartje het volgende:
Ik vraag me ineens even af of het hier uberhaupt wel iemand die een gezond gewicht heeft post, naast zuster Merel natuurlijk
heb ik net opquote:
Bij JustEat ook trouwensquote:Op maandag 18 oktober 2010 18:57 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
als je besteld via thuisbezorgd kan je gewoon de verpakking weggooien.
quote:
of plastic bordjes gebruikenquote:Op maandag 18 oktober 2010 18:57 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
als je besteld via thuisbezorgd kan je gewoon de verpakking weggooien.
wat is dat?quote:
Net zoiets als Thuisbezorgdquote:Op maandag 18 oktober 2010 18:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wat is dat?
en waar zit dat?
weer alleen in nederlandquote:Op maandag 18 oktober 2010 18:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Net zoiets als Thuisbezorgd![]()
www.justeat.nl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |