Pizza gezondquote:Op maandag 18 oktober 2010 17:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik had er een paar gekocht van die diepvriesdingen. Veel goedkoper, maar die zijn nu op. Was geen vreten ook trouwensEn pizza is best gezond
EN lekker
Gezonde keusquote:Op maandag 18 oktober 2010 17:52 schreef Dr_Flash het volgende:
vooral die 4kazen is wel veel vet ja. Ik kies toch maar een andere. Eentje met dood beest erop
Wauw, je hebt me overtuigd, hoe doe je datquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Lekker aan de rooie klats?Bedankt voor de info trouwens
Ik zal eraan denken als ik straks wat weinig tomatensaus op mijn pizza heb
Neehoor, dit is mijn normale humorquote:
Ohhh das kut. Letterlijk.quote:
Lekker voor jequote:Op maandag 18 oktober 2010 18:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Lekker aan de rooie klats?Bedankt voor de info trouwens
Ik zal eraan denken als ik straks wat weinig tomatensaus op mijn pizza heb
*doet mee in mamma-modus*quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
![]()
[mama-modus]Maar fles, waarom kook je niet als ik vragen mag?Dit is en hartstikke duur en echt niet heel gezond voor je
[/mama-modus]
En hoi SaraHeb je al voldoende chocola ingeslagen?
Dan vul ik meteen even aanquote:Op maandag 18 oktober 2010 18:17 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Neehoor, dit is mijn normale humorJe moest me eens meemaken als ik melig ben
[..]
Ohhh das kut. Letterlijk.Sterkte!
[..]
Lekker voor je
[..]
*doet mee in mamma-modus*
* Enfermera vindt dat je wel goed je groentetjes enzo moet eten hoor
Precies, je kan heerlijk koken, en je kan ook gewoon voor meer koken idd en dan bewaren ofzoquote:Op maandag 18 oktober 2010 18:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan vul ik meteen even aan![]()
Dat je alleen bent is geen excuus, dat ben ik ook en ik kook ook gewoon (wel simpel, maar alsnog gezond
). En ook als je alleen bent moet je voor jezelf zorgen
![]()
Hey Marijkequote:
Hey Enfequote:Op maandag 18 oktober 2010 18:22 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Precies, je kan heerlijk koken, en je kan ook gewoon voor meer koken idd en dan bewaren ofzo![]()
Oh hoi Trev!
Hey STquote:Op maandag 18 oktober 2010 18:23 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ken iemand die scheurbuik () kreeg van alleen maar pizza eten
Zo ver is het nog nietquote:Op maandag 18 oktober 2010 18:23 schreef suikertaartje het volgende:
OMGquote:Op maandag 18 oktober 2010 18:23 schreef suikertaartje het volgende:
Waarom zou het? Als jemaar lang genoeg te weinig vitamine C binnen krijgt, dan krijg je vanzelf scheurbuikquote:Op maandag 18 oktober 2010 18:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
OMGIk dacht dat dat zo'n urban legend was
Pfoe, ben ik even blij dat ik er niet drie (in de luiers) hebquote:Op maandag 18 oktober 2010 18:24 schreef Trevland het volgende:
Hey ST![]()
![]()
Ik weet niet waarom maar bij dit bericht moest ik aan jou denken:
http://www.nu.nl/opmerkel(...)-09-en-08-08-08.html
Huuuuuuuu... rauwe tomatenquote:Op maandag 18 oktober 2010 18:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo ver is het nog nietIk eet overdag allerlei rauwe tomaten en zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |