oh gelukkig!quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat zouden wij nooit doen gekke toek
Enferquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:01 schreef Enfermera het volgende:
[..]
* Enfermera zet ook wat koffie![]()
Marijk
Heb je voor mij ook een kopje thee?quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:57 schreef Enfermera het volgende:
[..]
HahaIk was dus niet de enige
Later ST
Ik heb ff heerlijk warm gedouchtNu thee
quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Enfer
Ik denk dat ik misschien strakjes ook wel aan de thee ga
Zo erg is koken toch nietquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Teveel moeite
Ik kook wel gewoon zelf morgen
quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:04 schreef Enfermera het volgende:
[..]Word je lekker warm van hoor
Ik zei het ook tegen een vriendin van me laatst toen ze het koud had: 'moet je thee drinken!' Nu zegt ze dat te pas en te onpas
Zo grappig
thnxsquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:01 schreef Enfermera het volgende:
[..]
* Enfermera zet ook wat koffie![]()
Marijk
of een scheutje whisky drinkenquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als je echt warm wilt worden moet je gemberthee drinken of iets met kaneel
Dat verwarmd extra
![]()
En whehehe
Wel als je er vanuit gaat dat er voor je gekookt is na een dag werken en je thuis komt en er dan achter komt dat je het zelf moet doenquote:
Neh, geef mij maar lekker zwarte thee, earl grey ofzoquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als je echt warm wilt worden moet je gemberthee drinken of iets met kaneel
Dat verwarmd extra
![]()
En whehehe
quote:
Dan nog, koken kan in 15 tot 30 minuutjes, zoveel moeite is het nietquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wel als je er vanuit gaat dat er voor je gekookt is na een dag werken en je thuis komt en er dan achter komt dat je het zelf moet doen
Dat speelt hier in huis nietquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:08 schreef Trevland het volgende:
Wel als je er vanuit gaat dat er voor je gekookt is
in 5 a 10 min ben ik klaar met koken als het moetquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wel als je er vanuit gaat dat er voor je gekookt is na een dag werken en je thuis komt en er dan achter komt dat je het zelf moet doen
Maar het is wel vervelendquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan nog, koken kan in 15 tot 30 minuutjes, zoveel moeite is het niet
Dan ook niet zeurenquote:
Ik vind earl grey met melk en suiker heerlijkquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:09 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Neh, geef mij maar lekker zwarte thee, earl grey ofzo
[..]
Nee, nog nooit geweest. Maar je zou het gewoon kunnen proberen, als het er gaaf uitziet dan is het vast ook leukquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:09 schreef LovelyLady het volgende:
Marijke, ben je wel eens bij zwembad Hesselingen geweest in Meppel?
Ziet er enorm gaaf uit
Nee, wachten op pizza duurt langerquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan nog, koken kan in 15 tot 30 minuutjes, zoveel moeite is het niet
Nou ja, het went snel genoeg als je straks op jezelf woont en er niemand meer voor je kooktquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar het is wel vervelend
[..]
Dan ook niet zeuren
Nee ik zie dat ik ST net gemist hebquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik vind earl grey met melk en suiker heerlijk![]()
[..]
Nee, nog nooit geweest. Maar je zou het gewoon kunnen proberen, als het er gaaf uitziet dan is het vast ook leukIs er al iets bekend trouwens over volgend weekend?
quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, wachten op pizza duurt langer![]()
Ach, elk jaar heb ik zo rond deze tijd een vlaag dat ik ineens vaak pizza laat bezorgen. Misschien is dat nu ook weer even voorbij. Tot volgend jaar september of zo.
Maar dan ga ik er ook niet vanuit dat er al wat klaar staat zodra ik thuis komquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou ja, het went snel genoeg als je straks op jezelf woont en er niemand meer voor je kookt
quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee ik zie dat ik ST net gemist heb
Hihiquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou ja, het went snel genoeg als je straks op jezelf woont en er niemand meer voor je kookt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |