quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 08:52 schreef wel.o.k het volgende:
het is weer zover, geen vrouwen in het topic, geen tempo in het topic
Ik kom een beetje moeilijk op gang vandaag...quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 08:52 schreef wel.o.k het volgende:
En dan ben ik hier...quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 08:52 schreef wel.o.k het volgende:
hallo mevrouwquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En dan ben ik hier...
En dan post er verder niemandMooi is dat
Kan ik er wat aan doen dat ik niet eerder pauze hadquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En dan ben ik hier...
het wordt minder inderdaad.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 08:59 schreef LovelyLady het volgende:
Goedemorgen![]()
[..]
Ik kom een beetje moeilijk op gang vandaag...
en ik wil niet veel zeggen maar jij bent hier ook niet bijster veel hoor
post post postquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En dan ben ik hier...
Nee ik toch ook niet, niet tegen mij saggerijnen jahquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kan ik er wat aan doen dat ik niet eerder pauze had
omdat het buiten je bedje koud is en in je bedje lekker warmquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:35 schreef DaMart het volgende:
Waarom is het in deze tijd van het jaar zo moeilijk om wakker te worden.
Ja hoorquote:
Liebchenquote:
Het is buiten vooral zo donker en somber... en ik ben nu al een week of twee gewoon duf en amper wakker te krijgenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:37 schreef LovelyLady het volgende:
omdat het buiten je bedje koud is en in je bedje lekker warm
Oke, ik zal lief voor je zijnquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee ik toch ook niet, niet tegen mij saggerijnen jah![]()
[..]
omdat het buiten je bedje koud is en in je bedje lekker warm
Dat is vast geen college watermanagement danquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja hoor. Behalve dan dat ik door een enorme regenbui naar het station moest fietsen
, waardoor ik nu zeikenat in de collegezaal zit.
Das duidelijk, je drinkt te weinig koffie.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is buiten vooral zo donker en somber... en ik ben nu al een week of twee gewoon duf en amper wakker te krijgen.
Wen er dan maar aanquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:40 schreef DaMart het volgende:
Het is buiten vooral zo donker en somber... en ik ben nu al een week of twee gewoon duf en amper wakker te krijgen.
Goedzoquote:
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nog meer vrouwelijk schoon
Goeiemorgen![]()
Liebchen!quote:
Ik weet me wel te gedragenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wen er dan maar aan![]()
Ik ben ook al eeuwen moe![]()
[..]
Goedzo![]()
Haha preciesquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Weten wel maar of ik het doe is punt 2
Ja, ik zag hem vanochtendquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oeh oeh oeh en Mart, had je m'n boekenlijstje gezien?Met veel pijn en moeite is het gelukt
Volgens mij was het een sociaal wenselijk antwoordquote:
Morgen friemelquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:52 schreef friemelaar het volgende:
's Morgens samen![]()
snel ff een ochtend groet voor de eerste klant binnen loopt
Oh ja, boekenpakketquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:52 schreef DaMart het volgende:
Ik ben trouwens ook benieuwd naar de boekenlijstjes van de andere KSC'ers (voor zover nog niet gepost), dus als jullie even op de link in mijn sig kunnen klikken en je favoriete boeken daar posten, dan maken jullie ook nog eens kans op een boekenpakket [ afbeelding ].
Moet ik dan een boeken top 3 samenstellen?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:52 schreef DaMart het volgende:
Ik ben trouwens ook benieuwd naar de boekenlijstjes van de andere KSC'ers (voor zover nog niet gepost), dus als jullie even op de link in mijn sig kunnen klikken en je favoriete boeken daar posten, dan maken jullie ook nog eens kans op een boekenpakket [ afbeelding ].
Ik kijk thuis welquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:52 schreef DaMart het volgende:
En ik, dus in totaal 4 KSC'ers zo uit mijn hoofd gezegd.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oh ja, boekenpakketDat wil ik wel
En dat was ik helemaal vergeten
Hoeveel andere kscers hebben gepost? In elk geval MPG en Suikertje
Dat kan, maar vanaf een top 10 ding je mee naar de boekenpakketten en de maximum lengte van je boekenlijst is een top 30.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Moet ik dan een boeken top 3 samenstellen?
Ik heb niet zoveel boekenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
En ik, dus in totaal 4 KSC'ers zo uit mijn hoofd gezegd.
[..]
Dat kan, maar vanaf een top 10 ding je mee naar de boekenpakketten en de maximum lengte van je boekenlijst is een top 30.
Vrouwelijk schoon jaquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Vrouwelijk schoon hihi
![]()
Goedemorgen lieve dame
quote:[..]
Liebchen!Jah, gerne
Ik werd vanochtend om kwart voor 7 wakker, dus heb de container toen maar aan de weg gezet zodat ik daarna kon uitslapen
Maar dat ging mis, dus
![]()
Oeh oeh oeh en Mart, had je m'n boekenlijstje gezien?Met veel pijn en moeite is het gelukt
Jajaja, ik weet het, ik maak weer geen kansquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:52 schreef DaMart het volgende:
Minstens 5.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
En ik, dus in totaal 4 KSC'ers zo uit mijn hoofd gezegd.
[..]
Dat kan, maar vanaf een top 10 ding je mee naar de boekenpakketten en de maximum lengte van je boekenlijst is een top 30.
Ons eigenste boekenmeisje, en jij vergeet haarquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:03 schreef DaMart het volgende:
Hoe kan ik Fha nou vergeten?![]()
.
Mag ik de vermoeidheid de schuld geven?.
Veel?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wat veel boeken moet je invullen zeg
Ik heb ook niet echt een top zoveel eigenlijk. Vind veel boeken wel goed, maar een beste
Je MOET geen dertig boeken hequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wat veel boeken moet je invullen zeg
Ik heb ook niet echt een top zoveel eigenlijk. Vind veel boeken wel goed, maar een beste
En dat dusquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Je MOET geen dertig boeken he.... Vijf mag ook. Maar pas bij tien of meer maak je kans op één van die schitterende boekenpakketten.
Tot wanneer kan ik t invullen? En op welke manier maak je kans? Loten?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Veel?
Ik had makkelijk een top 50 kunnen maken hoor.
t/m aanstaande zaterdag 20:00 uurquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Tot wanneer kan ik t invullen? En op welke manier maak je kans? Loten?
Ik kan gemakkelijk 50 boeken opschrijven btw, maar ik zou geen volgorde weten.
De vriendschap
De stam van de Holebeer
De vallei van de paarden
Mannen die vrouwen haten
Triptiek
Verborgen geschiedenis (das een verhaal apart geloof ik)
Elsa
Enz enz enz, alleen moet ik daar dus even voor gaan zitten
Door te typenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:46 schreef TJDoornbos het volgende:
ik kan niet schrijven, hoe vul ik het dan in Mart?
Ik ben het aan het lezenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Door te typen
Ik heb een topic in sex geopend en vind het erg leuk
dat doet Muck altijd voor me.quote:
vertel!quote:Ik heb een topic in sex geopend en vind het erg leuk
Anti masturberen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:54 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
dat doet Muck altijd voor me.
[..]
vertel!
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Vrouwelijk schoon ja![]()
![]()
[..]
...
Bittesehr
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Jajaja, ik weet het, ik maak weer geen kans.
Ja Maru isquote:
Geweldig topicquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik verslikte me serieus in mn koffie bij je laatste post
Ik ging er even van uit dat het een grapje wasquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:11 schreef LovelyLady het volgende:
Ik vraag me alleen af of het serieus is of niet...
Dat liedquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Geweldig topicMoest even een filmpje posten
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:11 schreef LovelyLady het volgende:
Ik vraag me alleen af of het serieus is of niet...
Dat was serieus het eerste wat me te binnen schootquote:
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat was serieus het eerste wat me te binnen schoot![]()
Monty Python
je bent een goeie trollquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik verslikte me serieus in mn koffie bij je laatste post
Ik doe het niet vaak, maar soms heb ik ineens een idee waar ik iets mee moetquote:
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik doe het niet vaak, maar soms heb ik ineens een idee waar ik iets mee moet
Zo, nu dadelijk was opvouwen
Okee dat is een grap, goed?quote:
Jij mag datquote:
Met een koe ernaastquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Tijgertje Sanny overleden
En sip wel, maar ja zo gaan die dingen in de natuur....
Ja, dat vonden MPG en ik wel een leuke finishing touchquote:
Je moet ook het 06-nummer van je contactpersoon daar hebbenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:02 schreef Muck het volgende:
Ennn we hangen weer een eeuw aan de telefoon met het UWV
Irritant is datquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:02 schreef Muck het volgende:
Ennn we hangen weer een eeuw aan de telefoon met het UWV
Ik heb geen contactpersoon meer, omdat de mijne te dom was om te poepen en ik niet meer in Arnhem woonquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Je moet ook het 06-nummer van je contactpersoon daar hebben...
Ja, wat werken daar een dodo's zegquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Irritant is datHoe voel je je vandaag?
Ja, d'r zitten hele bijzondere mensen tussen jaquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:06 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb geen contactpersoon meer, omdat de mijne te dom was om te poepen en ik niet meer in Arnhem woon
[..]
Ja, wat werken daar een dodo's zeg![]()
Ik voel me wel okee
Straks naar Arnhem toe om mijn kledingkast te verkopen en nog wat schoon te maken, maar ik heb er bijzonder weinig zin in
En hoe ist met jou dan?
De mijne spreekt gebrekkig Nederlands en wilde me telkens een baan aansmeren waar ik absoluut niet geschikt voor ben (5 keer dezelfde baan...). Daarbij is ze niet bereikbaar, communiceert ze enorm slecht per mail en luisterde ze gewoon niet naar wat ik te zeggen had.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, d'r zitten hele bijzondere mensen tussen ja
Kloptquote:Fijn dat je je okee voelt, klinkt iets beter dan eerst
Ik ga officieel per 1 november mijn kamer uit inderdaad, maar woon eigenlijk nu al bij mijn ouders.quote:Ga je je kamer uit dan?Of of of mis ik gewoon iets?
![]()
Ik snap hoe dan ook dat er leukere dingen zijn
Mooi zo! Houden zoquote:Hier ook alles okee
Hai!quote:
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:13 schreef Muck het volgende:
[..]
De mijne spreekt gebrekkig Nederlands en wilde me telkens een baan aansmeren waar ik absoluut niet geschikt voor ben (5 keer dezelfde baan...). Daarbij is ze niet bereikbaar, communiceert ze enorm slecht per mail en luisterde ze gewoon niet naar wat ik te zeggen had.
Fijn!quote:Klopt
Ik heb het heel rustig aan gedaan de afgelopen dagen, dus ik ben lekker uitgerust
Wat balen! Vanwege je fysieke toestand?quote:Ik ga officieel per 1 november mijn kamer uit inderdaad, maar woon eigenlijk nu al bij mijn ouders.
Niet cool op je 24e, maar ik heb gewoon toe moeten geven dat ik het niet meer red alleen.
Had nooit naar deze kamer moeten verhuizen in de eerste plaats, maar ik ben eigenwijs als dat ik groot ben en wil koste wat het kost alles zelf doen en regelen.
Tja, op een gegeven moment gaat dat écht niet meer
Joahquote:Mooi zo! Houden zo
Dat schiet niet op indd. Kun je niet naar die knakker die ik toen had? Toen de andere slaajfabriek failliet was? Die man was een held, die ging bij gebrek aan boekhouding van het bedrijf maar zelf creatief boekhoudenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:13 schreef Muck het volgende:
[..]
De mijne spreekt gebrekkig Nederlands en wilde me telkens een baan aansmeren waar ik absoluut niet geschikt voor ben (5 keer dezelfde baan...). Daarbij is ze niet bereikbaar, communiceert ze enorm slecht per mail en luisterde ze gewoon niet naar wat ik te zeggen had.
Goedzo muckiequote:[..]
Klopt
Ik heb het heel rustig aan gedaan de afgelopen dagen, dus ik ben lekker uitgerust
Correctie: je bent veel eigenwijzer dan je groot bentquote:[..]
Ik ga officieel per 1 november mijn kamer uit inderdaad, maar woon eigenlijk nu al bij mijn ouders.
Niet cool op je 24e, maar ik heb gewoon toe moeten geven dat ik het niet meer red alleen.
Had nooit naar deze kamer moeten verhuizen in de eerste plaats, maar ik ben eigenwijs als dat ik groot ben en wil koste wat het kost alles zelf doen en regelen.
Tja, op een gegeven moment gaat dat écht niet meer
[..]
Mooi zo! Houden zo
Nee, ik moet me éérst inschrijven in de gemeente waar ik nu woon, dan mag ik een keer bellen voor een afspraak. Tot die tijd doen ze nietsquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
Vreselijk
Wel kut... Krijg je nog een nieuwe? Nu heb ik het nog wel getroffen, maar ik heb ook wat andere mensen daar gesproken en dat waren echt stoffige ambtenaren
![]()
![]()
quote:Fijn!![]()
Inderdaad. Nu ik weet dat mijn conditie nog maar 58% is van wat ie moet zijn, vind ik het niet zo gek meer dat het niet meer gaat..quote:Wat balen! Vanwege je fysieke toestand?En als het niet gaat dan gaat het niet, kun je er beter aan toegeven dan stug door blijven gaan tot het moment waarop het echt helemaal misgaat
Maar ik kan me voorstellen dat je er van baalt!!
Welke foto?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:18 schreef MPG het volgende:
Correctie: je bent veel eigenwijzer dan je groot bent. Want zo groot ben je niet
...
* MPG refereert naar eftelingfoto bij vogel rok.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |