Probeer je nou Roel na te doen?quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:30 schreef borisz het volgende:
Heeft Rabbering wel genoeg ruitenvloeistof?
Hij doet mij na.quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:32 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Probeer je nou Roel na te doen?
quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:32 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Probeer je nou Roel na te doen?
Ik ben uniek in mijn soort.quote:
Fuck yeahquote:
quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:51 schreef Alexxxxx het volgende:
De TT van het volgende deel is [3FM #2261] Waar we Waltz #3 dansen ?
ja echt leuk iddquote:Op maandag 18 oktober 2010 16:16 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind die intro van Coen en Sander echt zo vreselijk leuk
NANANANANANANA NANANANANAquote:
Hilarisch inderdaadquote:Op maandag 18 oktober 2010 16:36 schreef oh-oh het volgende:
Oh zo moest ik gisteren zo lachen toen Timur tegen iemand zei "en een kusje op je billen "
Niks mis met nieuwe Rihanna.quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:48 schreef Sirolf het volgende:
Over luchtalarm gesproken... ik vind dus dat die NIET bij Duffy af gaat (da's nog een best leuke plaat), maar bij deze vreselijke schreeuwplaat van Rihanna. Om koppijn van te krijgen!
Zeker als Kluun dat doet, die gast zou ik nog niet mijn endeldarmkanaal gunnen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:51 schreef Paul-89 het volgende:
Ik heb er echt een hekel aan als 'BN'ers' je ergens toe oproepen. Net zoals toen met de verkiezingen, BN'ers die dan gaan twitteren : Laat je stem horen en ga stemmen! En daarna weer voor giro 555, en nu weer om donor te worden.
Piet Saman vind ik wel de geniaalstequote:
quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:27 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Piet Saman vind ik wel de geniaalste
zonder Barbra is ie leukerquote:Op maandag 18 oktober 2010 17:56 schreef themauster het volgende:
Voor de Ducksauce liefhebbers hier de originele versie:
Nou zo grappig was Tjibbe nou ook weer niet.quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:53 schreef 3rdRock het volgende:
[ afbeelding ]
zie bovenstaande gast voor je als hij los gaat op de praatjeplaatjewinnaar van vandaag en je krijgt buikp[ijn van t lachen!
Je weet wie die 'gast' is?quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:53 schreef 3rdRock het volgende:
[ afbeelding ]
zie bovenstaande gast voor je als hij los gaat op de praatjeplaatjewinnaar van vandaag en je krijgt buikp[ijn van t lachen!
ik heb hem wel eens gesproken ja.....jij weet t niet?quote:
the Voice of Holland is een talentenjacht, maar dan zonder randdebielen (schijnt het). jury zit met rug naar kandidaten en ze drukken als ze de kandidaat willen hebben.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:20 schreef -Hans- het volgende:
Leven de mensen die n.a.v. de VoH (wat de piep is dat?!) deze single hebben gedownload onder een steen??
Hit van het moment! Geniaal programma. Alleen worden er steeds dezelfde liedjes gezongen, waardoor mensen die liedjes opnieuw ontdekken.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:20 schreef -Hans- het volgende:
Leven de mensen die n.a.v. de VoH (wat de piep is dat?!) deze single hebben gedownload onder een steen??
en geloof het of niet, dat gejengel staat nog steeds in de megatop50quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:19 schreef 3rdRock het volgende:
laura jansen met die verminking van dat nummer van KoL. mens, hou je smoel! was maar in USA gebleven. bah
ach, de kabouterdans stond er ooit meer dan een jaar in....quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:23 schreef alors het volgende:
[..]
en geloof het of niet, dat gejengel staat nog steeds in de megatop50
Talentenjachten.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:23 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Hit van het moment! Geniaal programma. Alleen worden er steeds dezelfde liedjes gezongen, waardoor mensen die liedjes opnieuw ontdekken.
Iedereen was de talentenjachten een beetje zat, daarom is The Voice ook zo'n geniaal concept. Wéér een talentenjacht, maar met een andere inslag. Ik word er vrolijk vanquote:
Ik heb 2 weken terug gekeken maar vind het vreselijk, om nog maar te zwijgen over de beroerde jury.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:31 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Iedereen was de talentenjachten een beetje zat, daarom is The Voice ook zo'n geniaal concept. Wéér een talentenjacht, maar met een andere inslag. Ik word er vrolijk van
Wow, stoer.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:04 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb hem wel eens gesproken ja.....jij weet t niet?
och, hij is heel aardig aan de telefoon hoorquote:
haha, ik weet nog dat ik jaren geleden een keer smste en terug werd gebeld...ik schrok me lamquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:53 schreef Sirolf het volgende:
Best vreemd idd, waarom SMSen mensen om een request te horen... en nemen daarna niet meer op?
Oh.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
och, hij is heel aardig aan de telefoon hoor
Haha ja, de eerste keer is altijd eng. Er wordt je amper iets verteld en voor je het weet ben je in die ether.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:55 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
haha, ik weet nog dat ik jaren geleden een keer smste en terug werd gebeld...ik schrok me lam
net als de allereerste keer dat ik belde en er door kwam (was nog voro de smstijd) en bij Giel in de uitzending kwam 's middags....was btw nog rond Halloween
Bij mij was het zelfs zo dat ik de eerste keer gelijk on-air was, bij Giel in de ochtend nog wel.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:58 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Haha ja, de eerste keer is altijd eng. Er wordt je amper iets verteld en voor je het weet ben je in die ether.
Deze middag kon je ook 3FM.nl-redacteur Koen horen, die werd gebeld door Giel.quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:22 schreef hole1988 het volgende:
http://www.nubijlage.nl/ja-of-nee/ leuk om tjibbe te horen.
http://jaofnee.nlquote:
waarom niet btw je bent dan toch dood.quote:
Omdat ik niet mee doe aan dat sensatie gedoe wat nu aan de gang is, ga me niet laten overhalen/aanzetten door wat nietszeggende BN'ers. Als zulke mensen me proberen aan te sporen doe ik het nog liever niet dan wel. Lekker tegendraads.quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:43 schreef hole1988 het volgende:
[..]
waarom niet btw je bent dan toch dood.
wat een kut redenquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:45 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Omdat ik niet mee doe aan dat sensatie gedoe wat nu aan de gang is, ga me niet laten overhalen/aanzetten door wat nietszeggende BN'ers. Als zulke mensen me proberen aan te sporen doe ik het nog liever niet dan wel. Lekker tegendraads.
+1quote:
Dwarsliggen om het dwarsliggenquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:45 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Omdat ik niet mee doe aan dat sensatie gedoe wat nu aan de gang is, ga me niet laten overhalen/aanzetten door wat nietszeggende BN'ers. Als zulke mensen me proberen aan te sporen doe ik het nog liever niet dan wel. Lekker tegendraads.
Ieder heeft zo zijn eigen idee daarover wat andere daarvan vinden doet me weinig.quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dwarsliggen om het dwarsliggen.
Vul het formuliertje nou maar snel in.
Ben ik het wel mee eens ja. Voort wat hoort wat.quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:57 schreef 3rdRock het volgende:
eigenlijk vind ik dat mensen die geen reden hebben om geen donor zijn ook onderaan moeten op de orgaanlijst. Als ik een nier nodig heb en er is er 1 beschikbaar, maar die gaat naar iemand die geen donor is vind ik dat oneerlijk.
Geen donor zijn = geen donororganen ontvangen. Lijkt me heel eenvoudig.quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:57 schreef 3rdRock het volgende:
eigenlijk vind ik dat mensen die geen reden hebben om geen donor zijn ook onderaan moeten op de orgaanlijst. Als ik een nier nodig heb en er is er 1 beschikbaar, maar die gaat naar iemand die geen donor is vind ik dat oneerlijk.
erg leukquote:
nja, zo eenvoudig ligt het volgens de eed van hippocrates niet volgens mij...volgens die eed is een arts toch verplicht mensen te helpen? dus helemaal geen organen vind ik wat te ver gaan, maar iig wel onderaan de lijst.quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Geen donor zijn = geen donororganen ontvangen. Lijkt me heel eenvoudig.
kun je mooi met je auto de camera fotograferen!quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:08 schreef Timo20 het volgende:
Goooooooooooeeeeeeeeeeeeeedenavond![]()
![]()
Mooie dag geweest vandaag: heb m`n nieuwe foto camera binnen gekregen en heb m`n nieuwe auto opgehaald!![]()
![]()
![]()
Zeg eens tegen Willem dat hij naar Rotterdam moet.quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:08 schreef Timo20 het volgende:
![]()
Mooie dag geweest vandaag: heb m`n nieuwe foto camera binnen gekregen en heb m`n nieuwe auto opgehaald!![]()
![]()
![]()
GoooooedeMIDDAG!quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:08 schreef Timo20 het volgende:
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:09 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
kun je mooi met je auto de camera fotograferen!
Dat ie dat maar gauw uit z`n kop laatquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:11 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Zeg eens tegen Willem dat hij naar Rotterdam moet.![]()
Wij hebben jullie toen ook in de eredivisie gehouden.
goedeMIDDAG!!quote:
quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:14 schreef nosheadlines het volgende:1e NTS journaal uit 1956 nu digitaal. Wij maakten ons dagjournaal daarom in '1956stijl' http://ow.ly/2Voar dank aan @gerardekdom voor voice
Jammer genoeg doet hij dat ook.quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:15 schreef Timo20 het volgende:
Dat ie dat maar gauw uit z`n kop laat![]()
[..]
Heb ik vanmiddag ook even bekeken maar ik zie/hoor het leuke er niet van, klinkt allemaal ontzettend beroerd.quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:19 schreef hole1988 het volgende:
http://musicmachinery.com/2010/05/21/the-swinger/
Dat ie dan naar PSV of Twente gaat. Zoals ze gisteren ook bij Studio voetbal zeiden: Feyenoord is echt geen verbetering (sportief al helemaal niet) ten opzichte van Rodaquote:
hoorde net een paar stukjes bij Michiel en ik werd er niet warm of koud van...quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:22 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Heb ik vanmiddag ook even bekeken maar ik zie/hoor het leuke er niet van, klinkt allemaal ontzettend beroerd.
Ja ik hoopte het ook tegen beter weten in, die jongen past ook wel beter bij een voetballende ploeg.quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:22 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dat ie dan naar PSV of Twente gaat. Zoals ze gisteren ook bij Studio voetbal zeiden: Feyenoord is echt geen verbetering (sportief al helemaal niet) ten opzichte van Roda![]()
Hij kan beter naar Liverpool gaan![]()
+1quote:
vieze ketter!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en die vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.....maar die 3e....And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
ik heb het nummer eerlijk gezegd niet gehoord....'t stond wel aan.....zeg dat genoeg?quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:33 schreef -Hans- het volgende:
Zal wel aan mij liggen maar dit Serious talent bandje spreekt mij niet echt aan.. Beetje een standaard popsong liedje. Maar zal het wel helemaal verkeerd zien
zegt inderdaad wel watquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb het nummer eerlijk gezegd niet gehoord....'t stond wel aan.....zeg dat genoeg?
quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:30 schreef 3rdRock het volgende:
ik hoor iig die vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en die vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.....maar die 3e....quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:24 schreef hole1988 het volgende:
even jackpot geluisterdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN![]()
haha, ik had jouw post niet eens gezienquote:
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm broken minded![]()
ik heb voor die derde trouwens het gevoel dat het caro is.quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
haha, ik had jouw post niet eens gezienBoot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN![]()
ik zal morgen nog eens proberen te luisterenquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:46 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ik heb voor die derde trouwens het gevoel dat het caro is.
Volbeat!
ik zit hem nu al 40 keer te luisteren en ik kom er nog niet uit behalve dat ik de woorden "don't you" hoor.quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik zal morgen nog eens proberen te luisteren
Volbeat!Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN![]()
Waar kun je die terugluisteren ?quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:50 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ik zit hem nu al 40 keer te luisteren en ik kom er nog niet uit behalve dat ik de woorden "don't you" hoor.
![]()
waar vind ik die?quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:50 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ik zit hem nu al 40 keer te luisteren en ik kom er nog niet uit behalve dat ik de woorden "don't you" hoor.And if you think that I've been loosing my way
Thnx voor de waarschuwing, was even wat aan het terugluisteren van vanmiddag dus had 'm bijna gemist...quote:![]()
![]()
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN![]()
eens even luisteren.quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:54 schreef hole1988 het volgende:
[..]
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)2:16:20&end=02:16:32
![]()
![]()
! Veenstra! te flauw
![]()
How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig![]()
Pff die 3e versta je vrijwel niets van en al zeker niet via de telefoon.quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:54 schreef hole1988 het volgende:
[..]
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)2:16:20&end=02:16:32
![]()
Compleet mee oneens met de stelling
How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Orgaan donatie moet verplicht worden...quote:How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Zal er niet van wakker liggen. Maar het blijft wel je eigen lichaam dus van de andere kant zou je zelf moeten kunnen bepalen wat er met je lichaam gebeurt.quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:04 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Orgaan donatie moet verplicht worden...
![]()
Ja van het weekend voor het eerst gezien/gehoord, leuk.quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:04 schreef Sirolf het volgende:
Kenden jullie de nieuwe videoclip van Uffie trouwens al? Die clip is namelijk best tof gemaakt.
![]()
![]()
idd een stapje te ver, je kan beter de donorcodicil verplichtenquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:04 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Orgaan donatie moet verplicht worden...Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN![]()
Exactemundoquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:06 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Zal er niet van wakker liggen. Maar het blijft wel je eigen lichaam dus van de andere kant zou je zelf moeten kunnen bepalen wat er met je lichaam gebeurt.
Wie/wat zijn/is dit? En dan bedoel ik dat nummer voor florence
Nieuwe van Triggerfinger
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
DOG days
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Graag gedaan natuurlijk. Geweldige plaatquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:53 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Thnx voor de waarschuwing, was even wat aan het terugluisteren van vanmiddag dus had 'm bijna gemist...
![]()
![]()
Baskerville![]()
![]()
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN![]()
![]()
![]()
hurts
gooit die lieve Corton Eagles of Death Metal erin. heerlijk!And if you think that I've been loosing my way
Dat Zeus klinkt goed zeg. Stuk beter dan Jurk in ieder geval."If you're not happy wearing denim, you're a devil in disguise"![]()
quote:JA!
Wij waren net binnen, op kantoor, en ik vroeg me vanmorgen thuis al af waarom Giel zo dramatisch deed over het weer![]()
Mn collega's waren net niet op tijd binnen![]()
Mogge!
En veel plezier met Phill, stelletje liefhebberts
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )![]()
Geen idee waar jullie het over hebbenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 08:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
JA!
Wij waren net binnen, op kantoor, en ik vroeg me vanmorgen thuis al af waarom Giel zo dramatisch deed over het weer![]()
Mn collega's waren net niet op tijd binnen![]()
Mogge!
En veel plezier met Phill, stelletje liefhebberts
. Kom gewoon naar het Noorden. Altijd zon
. Geloof dat alle verwarmte geeft inmiddels ook op volle sterkte staat. Had mijn korte broek wel mee kunnen nemen. Veel_te_warm_bah!
![]()
![]()
Liegebeest Hans
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )![]()
Vanochtend tegen 7:30 gehoord bij Giel: collega-DJ Nora van het Duitse KISS FM. Na het einde met een wel heeeel lekker "Gutenmorgen..." was ik benieuwd of haar gezicht net zo aangenaam zou zijn als haar stem. Nou, ik dacht het wel!
Goedemorgen zeg!![]()
Nora
Nothing has changed. Everything has changed.![]()
![]()
OMG Giel, dank je wel, Sly
![]()
![]()
![]()
( Groucho Marx )![]()
LOLquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 08:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ah, Hans telt de middag- en nachttempertuur weer bij elkaar op.
. Maaruh, zit hier inmiddels in mijn t-shirt.. freaking warm hiero.
![]()
So very truequote:
( Groucho Marx )![]()
Ain't No Sunshine is mooi, maar de versie van Eva Auad is dus beter he.
Vind ik dan iig.
En goedemorgen.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around![]()
Mogge zandmannetje!Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
( Groucho Marx )![]()
Hier trekt de donkere lucht ook ietwat open ...quote:Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
( Groucho Marx )![]()
Toch weer die positieve invloed vanuit het noordenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hier trekt de donkere lucht ook ietwat open ...
.
![]()
Nou Hans, just because you feel gooooooooooooodquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Toch weer die positieve invloed vanuit het noorden.
( Groucho Marx )![]()
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:09 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Speciaal voor Roel zometeen een mooi voicemailbericht!
![]()
stiekem hou je wel van hem he!
Draai je wel een beetje lekker zo?
Wij vallen in slaap hier op kantoor
( Groucho Marx )![]()
Nou, wat een held!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:09 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Speciaal voor Roel zometeen een mooi voicemailbericht!![]()
Jeminee, krijg je zo veel TLC van een dj, is het nog niet goed, wat wil je nou?quote:
( Groucho Marx )![]()
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou Hans, just because you feel goooooooooooood
![]()
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jeminee, krijg je zo veel TLC van een dj, is het nog niet goed, wat wil je nou?
.
![]()
Kijk, daar wordt ie blij van , onze Roel
( Groucho Marx )![]()
Domien, als je nu mn twee 50+ collega's uit hun dak kon zien gaan achter hun pctjes had je pas echt eer van je werk
( Groucho Marx )![]()
Jahaaaaaaaa Tom's Diner
( Groucho Marx )![]()
![]()
KoL
![]()
( Groucho Marx )![]()
![]()
Heeeeeeeeeeeeeeeeyaaaaaaaaaaa
![]()
* shake it like a polaroid picture*Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
( Groucho Marx )![]()
quote:Lunchbox 1
Dirty Cash - Adventures Of Stevie V
Money For Nothing - Dire Straits
Lunchbox 2
Money Don't Matter Tonight - Prince
Cashmachine - Hard-fiwinnaar wielerprono 2007 :) Last.FM![]()
Ja hallo, lunchbox 2 natuurlijk
( Groucho Marx )![]()
Ditwordtniksditwordtniksditwordtniksditwordtniksditwordtniksditwordtniks.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:50 schreef oh-oh het volgende:
Heeeeeeeeeeeeeeeeyaaaaaaaaaaa
![]()
* shake it like a polaroid picture*![]()
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:50 schreef oh-oh het volgende:Heeeeeeeeeeeeeeeeyaaaaaaaaaaa
![]()
* shake it like a polaroid picture*
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:51 schreef alors het volgende:
Goedemorgen
What's cooler than being cool????????????![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Shit.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:03 schreef Paul-89 het volgende:
Tijgertje Sanny is overleden. wat een nieuws.
![]()
Kijk omhoog, Sanny, kijk omhoog.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:03 schreef Paul-89 het volgende:
Moge dit schepseltje rusten in vrede.![]()
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:03 schreef Paul-89 het volgende:
![]()
Succes, waar ga je?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zometeen maar weer es een pak en stropdas uit de kast trekken. Voor de verandering.
( Groucho Marx )![]()
![]()
Panningen, wtf?
Wat voor werk zocht je nou nog es?Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
( Groucho Marx )![]()
Ik heb twee jaar in Venlo gewerkt, dus ik ken de weg ernaartoequote:.
(Business) controller (reporting & internal control). Financiële kant op dusquote:Wat voor werk zocht je nou nog es?.
![]()
Dat is hier heel dichtbij.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
In Panningen. Of all places... Ben benieuwd.
Morgen gesprek hier in Maastricht. Beter dus.
![]()
![]()
Belgie dusquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
In Panningen. Of all places... Ben benieuwd.
Morgen gesprek hier in Maastricht. Beter dus.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kate!
Ik vroeg me al af waar ie bleef
( Groucho Marx )![]()
Cloudbusting.
In Southern Sun
I am so with youquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:23 schreef Roel_Jewel het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
Cloudbusting
![]()
![]()
![]()
![]()
Eén van m'n alltime favorites dus![]()
.
( Groucho Marx )![]()
Ik vind het wel leuk.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:48 schreef Roel_Jewel het volgende:Caro
Emerald
.
Meer overschat hebben we ze dit jaar niet gehad.
![]()
Zolang ze het niet kapot draaien.![]()
Toch leuk, hoewel het weer exact dezelfde stijl is vind ik het weer vernieuwend.
In Southern Sun
Was dat de nieuwe single die morgen tot Megahit wordt verkozen? Hartstikke leuke plaat inderdaadquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:50 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk.![]()
Zolang ze het niet kapot draaien.
. Maar idd niet kapot draaien..
![]()
Je hebt het wel snel, tenzij je natuurlijk een hekel hebt aan Caro.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:56 schreef alors het volgende:
Ik kan dat Stuck nu al niet meer horen hoor, ik draai em preventief weg.
![]()
Dat is wel heel erg snel !quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:56 schreef alors het volgende:
Ik kan dat Stuck nu al niet meer horen hoor, ik draai em preventief weg.
![]()
Ik vind het gewoon meer van hetzelfde.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:57 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Je hebt het wel snel, tenzij je natuurlijk een hekel hebt aan Caro.know'm sayin?
word? word.![]()
Persoonlijk vind ik het wat makkelijk, dat kun je dan van heel erg veel artiesten zeggen namelijk.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:00 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon meer van hetzelfde.
![]()
De brand in de Groninger basisscholen de Hoeksteen en de Vlint, afgelopen zaterdag, is aangestoken. Net gelezen op rtv noord.![]()
![]()
ieieieieieieieieieieieie
.
In Southern Sun
Evangelist Sersjee is langs gekomen zonder dat hij het weet.
Heb Johan op staan.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM![]()
Echt wel da'k langs ben geweest. Subliminale beïnvloeding werkt als een malle. Goh, wat lag je lekker vredig te slapen... [insert evil laughter here]quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:24 schreef borisz het volgende:
Evangelist Sersjee is langs gekomen zonder dat hij het weet.
Heb Johan op staan.
Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.![]()
Ah, hoor ik m ook eindelijk eens een keer. Aardige track.'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Hier net zon nu ook weer regen![]()
Wanneer mag die arme spin nou weer es naar huis?Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
( Groucho Marx )![]()
Dat shownieuws met "Frits Sissing" is echt irritant.Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.![]()
Vroeger hoopte je stiekem weleens dat je school affikte, zodat je vakantie zou hebben. Maar als het eenmaal zover is denk ik dat het toch wel tegenvalt.![]()
Primaquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:54 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
![]()
Met Hans ?
Die Moneygrabber is gewoon gratis te downloaden op hun Myspace.
.
[3FM #2261] Herfst buiten. Warme klanken uit de radio!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |